Niet slecht? Dit is super van hem.quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:59 schreef Reya het volgende:
Niet slecht van Hoogerland.
Absoluut , ik verwacht dat die op Basso wacht eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:58 schreef Moonlighter het volgende:
Dit is echt een hele grote kans voor gesink om de trui te pakken
Het is ook een klasbak, kiest zijn dagen goed uit.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:01 schreef vaarsuvius het volgende:
Moncoutie houdt het vandaag goed vol
die is keigoed bezig en met beetje geluk voor hem kan die naar een goed proTour-team volgend jaar. En het WK.quote:
Vacansoleil is een leuke ploeg, zie niet in waarom hij daar weg zou moeten gaan.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:01 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
die is keigoed bezig en met beetje geluk voor hem kan die naar een goed proTour-team volgend jaar. En het WK.
Dat begint inderdaad heel ergquote:Op zaterdag 12 september 2009 16:52 schreef ErikT het volgende:
Tering dat gezeik over dat oude en nieuwe wielrennen, hoeveel jaar gaan die eppo's dat nog vol houden?
Om zich door te ontwikkelen zal die denk ik meer grote wedstrijden moeten rijden. Weet niet aan welke ze allemaal mee mogen doen eigenlijk.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Vacansoleil is een leuke ploeg, zie niet in waarom hij daar weg zou moeten gaan.
Klinkt grappig natuurlijk, maar dat zou heel best idd zo gegaan kunnen zijnquote:Op zaterdag 12 september 2009 16:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Evans was gewoon niet sterk genoeg denk ik. (Hij kan dat groepje waar hij nu in rijdt ook niet lossen.) En toen kwam er een stemmetje in die neurotische kop van 'em; er is iets met je fiets, er is iets met je fiets, ER IS IETS MET JE FIETS!!!!!!
Hoe kan dat nou, die was net al dood. k denk dat die tijd niet klopt van net.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:05 schreef Palmboom313 het volgende:
Sanchez komt terug en neemt Evans op de bagage drager mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |