Niet slecht? Dit is super van hem.quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:59 schreef Reya het volgende:
Niet slecht van Hoogerland.
Absoluut , ik verwacht dat die op Basso wacht eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:58 schreef Moonlighter het volgende:
Dit is echt een hele grote kans voor gesink om de trui te pakken
Het is ook een klasbak, kiest zijn dagen goed uit.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:01 schreef vaarsuvius het volgende:
Moncoutie houdt het vandaag goed vol
die is keigoed bezig en met beetje geluk voor hem kan die naar een goed proTour-team volgend jaar. En het WK.quote:
Vacansoleil is een leuke ploeg, zie niet in waarom hij daar weg zou moeten gaan.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:01 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
die is keigoed bezig en met beetje geluk voor hem kan die naar een goed proTour-team volgend jaar. En het WK.
Dat begint inderdaad heel ergquote:Op zaterdag 12 september 2009 16:52 schreef ErikT het volgende:
Tering dat gezeik over dat oude en nieuwe wielrennen, hoeveel jaar gaan die eppo's dat nog vol houden?
Om zich door te ontwikkelen zal die denk ik meer grote wedstrijden moeten rijden. Weet niet aan welke ze allemaal mee mogen doen eigenlijk.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Vacansoleil is een leuke ploeg, zie niet in waarom hij daar weg zou moeten gaan.
Klinkt grappig natuurlijk, maar dat zou heel best idd zo gegaan kunnen zijnquote:Op zaterdag 12 september 2009 16:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Evans was gewoon niet sterk genoeg denk ik. (Hij kan dat groepje waar hij nu in rijdt ook niet lossen.) En toen kwam er een stemmetje in die neurotische kop van 'em; er is iets met je fiets, er is iets met je fiets, ER IS IETS MET JE FIETS!!!!!!
Hoe kan dat nou, die was net al dood. k denk dat die tijd niet klopt van net.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:05 schreef Palmboom313 het volgende:
Sanchez komt terug en neemt Evans op de bagage drager mee.
Ze rijden best een goed programma dacht ik, bij een andere ploeg moet hij misschien gaan werken voor anderen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:04 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Om zich door te ontwikkelen zal die denk ik meer grote wedstrijden moeten rijden. Weet niet aan welke ze allemaal mee mogen doen eigenlijk.
Nou Gees ga je gang en slacht die Valverde
Ze blijven vooraan dan ook vooral lafjes achter vermoeide helpers hangen.quote:
Dat is normaal voor Evansquote:Op zaterdag 12 september 2009 17:07 schreef ErikT het volgende:
Sanchez rijdt nog wel bij Evans weg denk ik. 7 km op het elastiek is wel erg veel.
Hij doet gewoon nog steeds geen meter kopwerkquote:
Inderdaad en wimbredon is fan van die slappe zak.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij doet gewoon nog steeds geen meter kopwerk
Maar dat is logisch, Sanchez is duidelijk veel sterker. Evans kan gewoon niet beter.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij kan niet beter, zie je nu ook.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:08 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Inderdaad en wimbredon is fan van die slappe zak.
Nou... het wordt spannendquote:
Dat kan hij ook echt hčquote:Op zaterdag 12 september 2009 17:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee hoor (al je mij bedoelt tenminste)quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:08 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Inderdaad en wimbredon is fan van die slappe zak.
Hij bedoelt denk ik Wimbledonquote:Op zaterdag 12 september 2009 17:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat kan hij ook echt hč![]()
[..]
Nee hoor (al je mij bedoelt tenminste)
Niet, oke heb ik niets gezegdquote:Op zaterdag 12 september 2009 17:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat kan hij ook echt hč![]()
[..]
Nee hoor (al je mij bedoelt tenminste)
Nee, ik vind dat je Evans nu weinig kan verwijten. Het is niet meer dan logisch dat hij probeert aan te klampen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:09 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij kan niet beter, zie je nu ook.
Dat ziet er bij Gesink altijd zo uit. Zegt weinig.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Gesink lijkt ook minder fris te geraken.
Nee, idd. Dat had hij ook de vorige twee keer toen hij tijd won op de rest.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:11 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat ziet er bij Gesink altijd zo uit. Zegt weinig.
Je kan Evans alles verwijten.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat je Evans nu weinig kan verwijten. Het is niet meer dan logisch dat hij probeert aan te klampen.
Klopt, ik ben iets te paranoďdequote:Op zaterdag 12 september 2009 17:11 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat ziet er bij Gesink altijd zo uit. Zegt weinig.
Hij begon geloof ik met 5.30 aan de laatste 15, dus dat moet makkelijk kunnenquote:Op zaterdag 12 september 2009 17:12 schreef Palmboom313 het volgende:
Moncoutie nog 3 minuten ik vraag me af of dat genoeg zal zijn.
Die 'afdaling' speelt wel in z'n voordeel natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:12 schreef Palmboom313 het volgende:
Moncoutie nog 3 minuten ik vraag me af of dat genoeg zal zijn.
Maar niet dat het een wieltjeszuiger is omdat hij probeert aan te klampen bij Sanchez terwijl hij zelf niet beter kan.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Je kan Evans alles verwijten.
Zelfs als hij pech heeft en op bijna schandalige wijze traag wordt geholpen door de "neutrale" wagen, is het nog steeds allemaal zijn schuld.
Gaan jullie het nou op pech gooien? Hij wordt gewoon gelost door Sanchez hoor, die op zijn beurt gelost was door het peloton.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zelfs als hij pech heeft en op bijna schandalige wijze traag wordt geholpen door de "neutrale" wagen, is het nog steeds allemaal zijn schuld.
Sanchez klimt dan ook sneller dan het 'peloton' op deze klim.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Gaan jullie het nou op pech gooien? Hij wordt gewoon gelost door Sanchez hoor, die op zijn beurt gelost was door het peloton.
En hij blijft al kilometers even ver achter de leiders hangen, dus hij reed even hard, dus hij had daar ook wel kunnen blijven plakken. Tot nu toch nog.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Gaan jullie het nou op pech gooien? Hij wordt gewoon gelost door Sanchez hoor, die op zijn beurt gelost was door het peloton.
Je hebt zijn uiterst snelle pitstop gemist? En SamSan klimt snel nu, terwijl Evans even hard gaat als groep Piti.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
In de winter heb je daar veel toeristen die daar gaan skiën.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:17 schreef vaarsuvius het volgende:
jezus , wat voor landingsbaan hebben ze daar neergelegd in de middle of niks?
Jij gaat ontkennen dat hij door pech een minuut verloren heeft?quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Je kijkt voor het eerst wielrennen?quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:19 schreef ErikT het volgende:
Wat een faggies joh. Gaan ze nou nog knallen? Vooral Basso valt me tegen, die zou toch gaan?
Een halve minuut door pech, nog een halve minuut door laksheid (om het geen koersvervalsing te noemen).quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:18 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Jij gaat ontkennen dat hij door pech een minuut verloren heeft?
Inderdaad.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:19 schreef marcodej het volgende:
[..]
Je kijkt voor het eerst wielrennen?
Dat kun je blijven zeggen tot volgende week, dat blijft niet plausibel.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:20 schreef Dr_Flash het volgende:
ze moeten morgen ook nog...
hahaquote:Op zaterdag 12 september 2009 17:19 schreef marcodej het volgende:
[..]
Je kijkt voor het eerst wielrennen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |