Dat kan hij ook echt hèquote:Op zaterdag 12 september 2009 17:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij doet gewoon nog steeds geen meter kopwerk
Nee hoor (al je mij bedoelt tenminste)quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:08 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Inderdaad en wimbredon is fan van die slappe zak.
Hij bedoelt denk ik Wimbledonquote:Op zaterdag 12 september 2009 17:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat kan hij ook echt hè![]()
[..]
Nee hoor (al je mij bedoelt tenminste)
Niet, oke heb ik niets gezegdquote:Op zaterdag 12 september 2009 17:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat kan hij ook echt hè![]()
[..]
Nee hoor (al je mij bedoelt tenminste)
Nee, ik vind dat je Evans nu weinig kan verwijten. Het is niet meer dan logisch dat hij probeert aan te klampen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:09 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij kan niet beter, zie je nu ook.
Dat ziet er bij Gesink altijd zo uit. Zegt weinig.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Gesink lijkt ook minder fris te geraken.
Nee, idd. Dat had hij ook de vorige twee keer toen hij tijd won op de rest.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:11 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat ziet er bij Gesink altijd zo uit. Zegt weinig.
Je kan Evans alles verwijten.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat je Evans nu weinig kan verwijten. Het is niet meer dan logisch dat hij probeert aan te klampen.
Klopt, ik ben iets te paranoïdequote:Op zaterdag 12 september 2009 17:11 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat ziet er bij Gesink altijd zo uit. Zegt weinig.
Hij begon geloof ik met 5.30 aan de laatste 15, dus dat moet makkelijk kunnenquote:Op zaterdag 12 september 2009 17:12 schreef Palmboom313 het volgende:
Moncoutie nog 3 minuten ik vraag me af of dat genoeg zal zijn.
Die 'afdaling' speelt wel in z'n voordeel natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:12 schreef Palmboom313 het volgende:
Moncoutie nog 3 minuten ik vraag me af of dat genoeg zal zijn.
Maar niet dat het een wieltjeszuiger is omdat hij probeert aan te klampen bij Sanchez terwijl hij zelf niet beter kan.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Je kan Evans alles verwijten.
Zelfs als hij pech heeft en op bijna schandalige wijze traag wordt geholpen door de "neutrale" wagen, is het nog steeds allemaal zijn schuld.
Gaan jullie het nou op pech gooien? Hij wordt gewoon gelost door Sanchez hoor, die op zijn beurt gelost was door het peloton.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zelfs als hij pech heeft en op bijna schandalige wijze traag wordt geholpen door de "neutrale" wagen, is het nog steeds allemaal zijn schuld.
Sanchez klimt dan ook sneller dan het 'peloton' op deze klim.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Gaan jullie het nou op pech gooien? Hij wordt gewoon gelost door Sanchez hoor, die op zijn beurt gelost was door het peloton.
En hij blijft al kilometers even ver achter de leiders hangen, dus hij reed even hard, dus hij had daar ook wel kunnen blijven plakken. Tot nu toch nog.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Gaan jullie het nou op pech gooien? Hij wordt gewoon gelost door Sanchez hoor, die op zijn beurt gelost was door het peloton.
Je hebt zijn uiterst snelle pitstop gemist? En SamSan klimt snel nu, terwijl Evans even hard gaat als groep Piti.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
In de winter heb je daar veel toeristen die daar gaan skiën.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:17 schreef vaarsuvius het volgende:
jezus , wat voor landingsbaan hebben ze daar neergelegd in de middle of niks?
Jij gaat ontkennen dat hij door pech een minuut verloren heeft?quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Je kijkt voor het eerst wielrennen?quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:19 schreef ErikT het volgende:
Wat een faggies joh. Gaan ze nou nog knallen? Vooral Basso valt me tegen, die zou toch gaan?
Een halve minuut door pech, nog een halve minuut door laksheid (om het geen koersvervalsing te noemen).quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:18 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Jij gaat ontkennen dat hij door pech een minuut verloren heeft?
Inderdaad.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:19 schreef marcodej het volgende:
[..]
Je kijkt voor het eerst wielrennen?
Dat kun je blijven zeggen tot volgende week, dat blijft niet plausibel.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:20 schreef Dr_Flash het volgende:
ze moeten morgen ook nog...
hahaquote:Op zaterdag 12 september 2009 17:19 schreef marcodej het volgende:
[..]
Je kijkt voor het eerst wielrennen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |