Moest wel, dan kon de link erinquote:
Wat heeft Johan Cruijf hier nou weer mee van doen?quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:01 schreef Muis006 het volgende:
J.C. wat een tempo
De taart is af, ik ga slapen
Ga es op bed!quote:
Ik kan ook wel linkjes ctrl+c-en en ctr+v-en hoor!quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Moest wel, dan kon de link erin
Bij mij een uurtje later.quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Sowwy...
Ik ren nog ff onder de douche door en dan duik ik bedje in.
8 uur gaat de wekker
Dank jequote:Op zaterdag 12 september 2009 00:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Succes en veel plezier morgen allemaal
quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:25 schreef MissBliss het volgende:
TVP zodat ik morgen het adres snel kan vinden
quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Sowwy...
Ik ren nog ff onder de douche door en dan duik ik bedje in.
8 uur gaat de wekker
Jij bent 40 minuten bezig met onder de douche doorrennen?quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:44 schreef Ingetje79 het volgende:
MB![]()
Ik duik er ook in...tot morgen allemaal!![]()
ik ben er ook morgenquote:
gezelligquote:
zal niet zeggen dat het ook door jou isquote:
quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:54 schreef Harajuku. het volgende:
Jullie kunnen wel zo onschuldig doen hier, maar ondertussen gingen jullie wel tegelijk weg en kom je nu tegelijk terug.
echt?quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:54 schreef Harajuku. het volgende:
Jullie kunnen wel zo onschuldig doen hier, maar ondertussen gingen jullie wel tegelijk weg en kom je nu tegelijk terug.
yepz zelfs net eentje teruggestuurdquote:
Komen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
echt?
hahaha
is toeval
maar snapte jou vrouw opmerking niet
Ik zag het ookquote:Op zaterdag 12 september 2009 00:54 schreef Harajuku. het volgende:
Midden. Maar als je naar beneden gescrold had wist je datquote:Op zaterdag 12 september 2009 00:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
yepz zelfs net eentje teruggestuurd
k pik je op morgen
welke van de drie op de foto in je fobo ben jij?
quote:Op zaterdag 12 september 2009 01:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Midden. Maar als je naar beneden gescrold had wist je dat.
Maar PM gelezen, en dan zie ik je morgen. Ik probeer er ook rond 12.15 te zijn. Als ik een lekke band krijg (en daar kan je bij mij wel vanuit gaan) ofzo laat ik wel iets weten.
Trusten!quote:Op zaterdag 12 september 2009 01:02 schreef Ynske het volgende:
[..]![]()
is goe
k ga mn bedje maar eens warm houden, tot morgen allemaal
ik ga je zo wel smsen dat je hem niet moet vergetenquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:35 schreef JJH het volgende:
Ik ga morgen echt die tas met kauwstaven niet moeten vergeten. Die staat als enige nog hier boven. Typisch iets voor mij namelijk!
Kweej was gisterenochtend om half 5 al wakker... dus kweej lag er om 21:30 al in gisteren avondquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Wie? Wie? Wie?
En waar is Kweej? Is die moed aan het indrinken?
toch wel een groen masker he?quote:Op zaterdag 12 september 2009 08:10 schreef Qwea het volgende:
ik kan me niet aankledenmn masker moet 15 min zitten
quote:Op zaterdag 12 september 2009 08:13 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
toch wel een groen masker he?
Mogguh Chips!quote:Op zaterdag 12 september 2009 08:45 schreef ChipsZak. het volgende:Ik ben aangekleed!
Over 15 minuutjes op naar station!
Ik ben wel minimaal groen, maar twas alles wat ik had!
Heb wel een leuk feesthoedje, maar die zal ik maar niet op doen,.
Als jij het doet doe ik het ook. Ben ook minimaal groen, maar er zit wel groen in EN ik heb een gek groen hoedjequote:Op zaterdag 12 september 2009 08:45 schreef ChipsZak. het volgende:Ik ben aangekleed!
Over 15 minuutjes op naar station!
Ik ben wel minimaal groen, maar twas alles wat ik had!
Heb wel een leuk feesthoedje, maar die zal ik maar niet op doen,.
Ik heb geen gek groen hoedje,quote:Op zaterdag 12 september 2009 08:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als jij het doet doe ik het ook. Ben ook minimaal groen, maar er zit wel groen in EN ik heb een gek groen hoedje
kunnen we je wel easy spotte tussen al het groen hahaquote:Op zaterdag 12 september 2009 09:03 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik heb geen gek groen hoedje,maar wel echt zo'n zilver sparkly feesthoedje,
Zo'n punt.
Ik wil hem best meenemen en opzetten,als jij dan een groen hoedje opdoet?
Ik heb wel een groene veer, die steek ik er wel bij dan,.
ik heb hem dus echt letterlijk dwars voor de voordeur neergezet. Of ik neem hem mee, óf ik duik facefirst het trappenhuis in!quote:Op zaterdag 12 september 2009 07:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik ga je zo wel smsen dat je hem niet moet vergeten
whehehequote:Op zaterdag 12 september 2009 09:13 schreef Greys het volgende:
Mogguh
Kreeg een sms van Qwea dat MM waarschijnlijk op het dak moet straks
hahahaquote:Op zaterdag 12 september 2009 09:18 schreef Harajuku. het volgende:
Sorry Greys, slaaptekort maakt me flauw.
Oh fak, en ik maar serieus op je sms reagerenquote:Op zaterdag 12 september 2009 09:18 schreef Harajuku. het volgende:
Ben je wel een beetje fit?quote:Op zaterdag 12 september 2009 09:18 schreef Harajuku. het volgende:
Je mag je nog wat bij mij erin gooien hoor, als het nodig is.quote:Op zaterdag 12 september 2009 09:20 schreef Qwea het volgende:
JJH! TAS MET KAUWSTAAFJES MEENEMEN
De auto zit prop, prop en prop vol. Ik kan nog net genoeg zien in mn spiegels
je hebt alleen je zijspiegels nodig hequote:Op zaterdag 12 september 2009 09:20 schreef Qwea het volgende:
JJH! TAS MET KAUWSTAAFJES MEENEMEN
De auto zit prop, prop en prop vol. Ik kan nog net genoeg zien in mn spiegels
Ik vertrek vanuit Den Helderquote:Op zaterdag 12 september 2009 09:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Je mag je nog wat bij mij erin gooien hoor, als het nodig is.
Weet ik, maar ik wil altijd weten wie en wat er achter me zit.quote:Op zaterdag 12 september 2009 09:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
je hebt alleen je zijspiegels nodig he
binnenspiegel is niet verplicht om door heen te kunnen kijken
aah okquote:Op zaterdag 12 september 2009 09:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik wil altijd weten wie en wat er achter me zit.
MikeyMo woont in den helder, dus ik ben gisteren vanuit zwolle doorgegaan naar Den Helder. Vandaar dat ik ook van die tas afwilde. Anders moest ik hem helemaal meeslepen naar Den Helderquote:Op zaterdag 12 september 2009 09:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Huh, maar.......jij....... Drenthe?
Sorry, maar hier is het nog te vroeg voor...
Qwea heeft miljoenen, en twee huizen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 09:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Huh, maar.......jij....... Drenthe?
Sorry, maar hier is het nog te vroeg voor...
quote:Op zaterdag 12 september 2009 09:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
MikeyMo woont in den helder, dus ik ben gisteren vanuit zwolle doorgegaan naar Den Helder. Vandaar dat ik ook van die tas afwilde. Anders moest ik hem helemaal meeslepen naar Den Helder
Nee jij niet, en Dabadingus ook niet, en Crazy-M ook niet, en Isdatzo ook. Maar dat bekt niet zo lekker dan 'YOOOOW BITCHES & ....'quote:
quote:Op zaterdag 12 september 2009 09:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Qwea heeft miljoenen, en twee huizen.
2 u en 36 min hierquote:Op zaterdag 12 september 2009 09:26 schreef Cat22 het volgende:
Alle spullen staan klaar. Behalve het zuurvlees, dat staat nog in de vriezert.
En ik weet niet wat ik met metzelf moet doen tot Takaiki hier is. Wat nog zo'n 2 1/2 uur gaat duren.
Mensen die ver (of minder ver) moeten reizen: rij voorzichtig en trek je niks aan van de rare blikken onderweg! Ligt aan hen, niet aan jullie!
O zo, op die fiets.quote:Op zaterdag 12 september 2009 09:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
MikeyMo woont in den helder, dus ik ben gisteren vanuit zwolle doorgegaan naar Den Helder. Vandaar dat ik ook van die tas afwilde. Anders moest ik hem helemaal meeslepen naar Den Helder
Dank je!quote:
*geeft Kwee fietspomp*quote:Op zaterdag 12 september 2009 09:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
2 u en 36 min hier
We gaan om kwart voor weg,. ff tanken en de bandjes opblazen.
ik rij er maar 3 kwartier opquote:Op zaterdag 12 september 2009 09:26 schreef Cat22 het volgende:
En ik weet niet wat ik met metzelf moet doen tot Takaiki hier is. Wat nog zo'n 2 1/2 uur gaat duren.
Mensen die ver (of minder ver) moeten reizen: rij voorzichtig en trek je niks aan van de rare blikken onderweg! Ligt aan hen, niet aan jullie!
Jij bent onze hulp op de thuisbasis. Als er onderweg wat mis gaat kun je inspringenquote:Op zaterdag 12 september 2009 09:26 schreef Cat22 het volgende:
quote:Op zaterdag 12 september 2009 09:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Dank je!
Dipkip smste me net, die gaat er helaas niet bij zijn vandaag![]()
Ze voelt zich echt niet goed, dus extra veel foto's voor haar maken zodat ze alsnog kan meegenieten na afloop. Dip, ik vind het echt jammer en heel klote voor je(MissBliss is op de hoogte gesteld per sms!).
Of op de tabel bij de pomp, of in je instructieboekje, of je weet het uit hoofd.quote:Op zaterdag 12 september 2009 09:30 schreef Loveless85 het volgende:
Hebbie al gevonden hoe hard je bandjes moeten Qwee? Staat in je deur, aan de kant waar het slot zit met een sticker
Tot straks!quote:Op zaterdag 12 september 2009 09:32 schreef Qwea het volgende:
ik ga afsluiten, we gaan alles nalopen en er vandoor
Half uur reistijd hier.quote:
Cat HQ: 100 kilo rijst halen? CHECK! 6 dozen bleek erbij? KOM MAAR OP! Mensen ophalen in Groningen? NO PROB!quote:Op zaterdag 12 september 2009 09:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij bent onze hulp op de thuisbasis. Als er onderweg wat mis gaat kun je inspringen
Pfff... ondankbaar nest!quote:
ja maar ik kom uit tilburg dan hequote:Op zaterdag 12 september 2009 09:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Half uur reistijd hier.Maar vooraf een kitten knuffel pauze en we moeten de zooi nog inladen.
![]()
[..]
Cat HQ: 100 kilo rijst halen? CHECK! 6 dozen bleek erbij? KOM MAAR OP! Mensen ophalen in Groningen? NO PROB!![]()
[..]
Pfff... ondankbaar nest!
Gelukkig kun je er goed over praten. Sterkte.quote:Op zaterdag 12 september 2009 09:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja maar ik kom uit tilburg dan he
Jah, Zwolle afzo, mooi kortbij.quote:Op zaterdag 12 september 2009 09:38 schreef Harajuku. het volgende:
Volgend jaar maar weer noorden van het land hè.
nee, weer zuidenquote:Op zaterdag 12 september 2009 09:38 schreef Harajuku. het volgende:
Volgend jaar maar weer noorden van het land hè.
haha, komt goedquote:Op zaterdag 12 september 2009 09:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gelukkig kun je er goed over praten. Sterkte.
Ik kan straks mijn fiets weer kwijt in de garage.quote:Op zaterdag 12 september 2009 09:57 schreef JJH het volgende:
Als ik nu naar de voordeur kijk lijkt het wel alsof ik op vakantie ga. Wat een zooi ga ik meenemen zeg.
Tot straks!quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga afsluiten en Hara en Chips ophalen uit Meppel![]()
Tot straks allemaal!
6 minuten vanuit hierquote:Op zaterdag 12 september 2009 09:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Half uur reistijd hier.Maar vooraf een kitten knuffel pauze en we moeten de zooi nog inladen.
![]()
[..]
Oude broek?quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:03 schreef ElisaB het volgende:
We moesten toch dikke schoenen en een oude broek aan he?
* Cat22 geeft HQ stokje over aan Muis*quote:
Ik hoorde iets over een gekantelde aanhangwagen vol keukenrollen......quote:
quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik hoorde iets over een gekantelde aanhangwagen vol keukenrollen......
Het zal toch zeker nietquote:
Ik heb maar voor een oude broek en slippers gekozen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:03 schreef ElisaB het volgende:
We moesten toch dikke schoenen en een oude broek aan he?
Dan kunnen we beter over Den bosch gaanquote:Op zaterdag 12 september 2009 10:16 schreef Crazy-M het volgende:
A16 is afgesloten richting Tilburg. moet je via de a59.
potverdoriequote:Op zaterdag 12 september 2009 11:37 schreef Crazy-M het volgende:
voor mij alsnog een no go![]()
alsnog iets tussen gekomen, Dracu denk ook dat ik niet naar de camping kan
jij bent er toch ?quote:
Mooie kleuren, mooi koppie ook.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:18 schreef Pagan het volgende:
Plaatje kijken dan maar
[ afbeelding ]
idemquote:
Maar Piet Pootje niet he, die laat zich niet knuffelen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:28 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben alweer thuis. Veel katten geknuffeld.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar Piet Pootje niet he, die laat zich niet knuffelen.
Gelukkig!quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:40 schreef JJH het volgende:
1:25 van deur naar deur, moe en haast.
Geweldige dag gehad, vrijwilligers tot tranen toe geroerd, veel gelachen, geknuffeld en gegruweld (Ing? kuikentjes) Verbaasd geweest over de toch wel grote hoeveelheid spullen, maar vooral en bovenal heel erg naar mijn zin gehad.
Bedankt allemaal!
Owh, en muis. Je koekjes zijn geniaal lekker!
Nou het scheelde hier en daar weinig.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:13 schreef NorthernStar het volgende:
Iedereen is vrijwillig weer vertrokken? Geen meiden met de armen vol hondjes en katten, verstopt achter een struikje "Ik blijf hier!" roepende?
Dat valt weer mee dan.
Heb je die Oreos niet eens opgegetenquote:Op zaterdag 12 september 2009 19:15 schreef Greys het volgende:
Net thuis. Onderweg met Maes en Loveless nog even een snackje gehaald (heel de dag op alleen een milkshake en een Magnum is toch iets te weinig) maar ohhhhhhh wat heb ik een toffe dag gehad
Tranen bij de cheque, die zag ik niet aankomen eigenlijk. Ze ging ineens best hard huilen![]()
Joh, wat was je snel weg. Niet eens kennis kunnen maken.quote:
Ja klopt, mijn gezondheid is niet zo jofel de laatste tijd dus ik was erg moe etc.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Joh, wat was je snel weg. Niet eens kennis kunnen maken.
Wij zijn ook weer thuis. Eerst kleren uit en onszelf gewassen en nu weer met onze eigen monstertjes.
Wat een dierenparadijs daar. Helemaal geweldig.
Ik had er best nog een paar uur willen blijven!quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:13 schreef NorthernStar het volgende:
Iedereen is vrijwillig weer vertrokken? Geen meiden met de armen vol hondjes en katten, verstopt achter een struikje, "Ik blijf hier!" roepende?
Dat valt weer mee dan.
Maar wat echt super is, is dat de dieren het daar echt heel erg geweldig hebben. Echt... onze katten hebben een heerlijk leven, maar daar hebben ze het met z'n allen nog beter.quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Door de gezelligheid van zo'n actie vergeet je al snel hoe ellendig het is dat zo'n actie nodig is....
Jammer. Voor ons maar ook voor jezelf (qua gezondheid dan)quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja klopt, mijn gezondheid is niet zo jofel de laatste tijd dus ik was erg moe etc.
Ik zie het zo voor mequote:Op zaterdag 12 september 2009 19:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Nou het scheelde hier en daar weinig.
Ik miste onze Muis inderdaad ook opeens. Jammer dat je eerder moest afhaken maar hopelijk heb je het stuk dat je er wel was gezellig gevonden.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Joh, wat was je snel weg. Niet eens kennis kunnen maken.
Wij zijn ook weer thuis. Eerst kleren uit en onszelf gewassen en nu weer met onze eigen monstertjes.
Wat een dierenparadijs daar. Helemaal geweldig.
Wat gaaf!quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:20 schreef Greys het volgende:
Muizel!
Ynske heeft nog een foto van Alice (beheerster DTH) met jouw taart gemaakt! Ze vond hem prachtig!
Leuk om je te ontmoeten! En je vriendje vind ik ook een schat!
Ik was die gek met knalgroene broek aanquote:Op zaterdag 12 september 2009 19:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat gaaf!en ik vond het ook super om jullie te ontmoeten, al weet ik nog steeds niet wie wie allemaal is
![]()
Ja het is maar net waar je prioriteit ligt.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Straks een uitgebreid verslag maken, maar ik heb geen foto's van bij DTH alleen een paar van de McDonalds.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:24 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ja het is maar net waar je prioriteit ligt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, in DTH liepen zóveel mensen met grote en goede camera's dat het weinig zin had als ik daar ook nog tussen ging lopen knippen!Ik zal die paar van de McDo zo even uploaden.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Het virus leeft idd maar een paar minuten, maar volgens de mevrouw kon je je toch beter even omkleden thuis. Voor de zekerheidquote:Op zaterdag 12 september 2009 @ 19:24 schreef Greys het volgende:
Oh en moesten we de kleren echt uit thuis en uitwassen?
Want ik heb ze nog aan! Dat kan toch geen kwaad voor mijn eigen dieren, dat virus was toch binnen 2 minuten dood?
Ze zei van wel en ik geloof haar ook. Maar met eigen huisdieren neem ik het risico gewoon niet. Ik was allang blij dat de kittens gisteren hun tweede enting hebben gehad. Toch weer wat beter beschermd.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:24 schreef Greys het volgende:
Oh en moesten we de kleren echt uit thuis en uitwassen?
Want ik heb ze nog aan! Dat kan toch geen kwaad voor mijn eigen dieren, dat virus was toch binnen 2 minuten dood?
Er was een afdeling met Aidskatten en een afdeling Leukosekatten. Maar daarna handen wassen voordat we naar de andere dieren gingen en ze zeiden dat het binnen 2 minuten 'dood' was en dus niet meer besmettelijk. De vrijwilligers die de Aidskatten en Leukosekatten aaien hebben thuis ook katten en er is nog nooit een dier 'besmet'quote:
Ikkequote:Op zaterdag 12 september 2009 19:31 schreef Greys het volgende:
Ik ga wat McDo foto's hier zetten alvast.
Zijn er naast Hara nog mensen die echt echt echt echt niet online willen? Er staat niemand pontificaal met zijn/haar hoofd in beeld, het zijn allemaal groepsfoto's. En over groepsfoto's gesproken, we zijn (weer!!!) vergeten een hele groepsfoto te laten maken
No prob. Zolang ik er maar enigzins charmant op sta. En inderdaadquote:Op zaterdag 12 september 2009 19:31 schreef Greys het volgende:
Zijn er naast Hara nog mensen die echt echt echt echt niet online willen? Er staat niemand pontificaal met zijn/haar hoofd in beeld, het zijn allemaal groepsfoto's. En over groepsfoto's gesproken, we zijn (weer!!!) vergeten een hele groepsfoto te laten maken
Okido!quote:
Jij vond het echt top he, ga je nog een keer een heel weekend terug om te helpen en te aaien?quote:
Ja.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Okido!
[..]
Jij vond het echt top he, ga je nog een keer een heel weekend terug om te helpen en te aaien?
Ook de afwijzing-foto?quote:Op zaterdag 12 september 2009 @ 19:35 schreef DABAMaster het volgende:
no problemo. wil ook graag de foto's zien die MB van mij gemaakt heeft
quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:40 schreef bigbird het volgende:
Ik vind de bruidspaar bigbird tekening van Nok echt geweldig!!
Leuk! Jij staat volgens mij ook echt super op alle foto's!quote:
Ik ben volgens mij niet eens zo veel gefotografeerd. Alleen MB heeft 2 foto's van mij toch?quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Leuk! Jij staat volgens mij ook echt super op alle foto's!
Hier vast wat McDo foto's.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Re heeft er ook 1 of 2quote:Op zaterdag 12 september 2009 @ 19:44 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij niet eens zo veel gefotografeerd. Alleen MB heeft 2 foto's van mij toch?
Heb je die haren al van je rug gehaaldquote:Op zaterdag 12 september 2009 19:44 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij niet eens zo veel gefotografeerd. Alleen MB heeft 2 foto's van mij toch?
Met meerdere katten tegelijkquote:Op zaterdag 12 september 2009 19:45 schreef Cat22 het volgende:
Jij was een lui mormel EW!![]()
Waar mijn schuldgevoel het won van mijn behoefte aan knuffelen met schootkatten toen iedereen spullen ging sjouwen ging jij er gewoon bij zitten! Met een kat, dat wel.
Maar als je zag hoe gelukzalig die kat bij EW op schoot lag, ik had dan ook niet meer kunnen opstaan hoor!quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:45 schreef Cat22 het volgende:
Waar mijn schuldgevoel het won van mijn behoefte aan knuffelen met schootkatten toen iedereen spullen ging sjouwen ging jij er gewoon bij zitten! Met een kat, dat wel.
quote:
Hij vond me liev jaquote:Op zaterdag 12 september 2009 19:45 schreef Cat22 het volgende:
Mocht jij wel op de foto? Anders haal ik hem wegquote:Op zaterdag 12 september 2009 19:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Heb je die haren al van je rug gehaald [ afbeelding ] ?
quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Heb je die haren al van je rug gehaald [ afbeelding ] ?
Ik ben zo benieuwd!quote:
Wij ook hoor, zekerheid voor allesquote:Op zaterdag 12 september 2009 19:53 schreef Loveless85 het volgende:
Ah ik ben weer de schijterd, ik hoor het al. Ik ben direct naar de douche gelopen, alles uitgetrokken en in de was geflikkerd, en zelf ff onder de douche gestapt.
En daarna pas m'n katten geknuffeld
Ja, we maken wel een albumpje en de leukste komen hier en de rest is in het album te bekijken. En degenen die niet online mogen (heb ik bijna niet eigenlijk) komen dan wel met pm.quote:Op zaterdag 12 september 2009 @ 19:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben zo benieuwd!
Misschien een albumpje maken waar we ze allemaal kunnen zien, maar de mooiste hier plaatsen?
Doe maar rustig aan hoor. Ben al blij dat jullie er zoveel wilden maken!
Die donkere die ik van jou heb gemaakt is zeker het mooist?![]()
ElisaB schreeuwde toen die vrouw het vroeg heel hard '28!!!", maar of dat een grapje was?quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:55 schreef Greys het volgende:
Met hoeveel personen waren we nou vandaag?
Tuuk.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Mocht jij wel op de foto? Anders haal ik hem weg
ik doe het nooit zo goed op foto'squote:Op zaterdag 12 september 2009 19:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben zo benieuwd!
Misschien een albumpje maken waar we ze allemaal kunnen zien, maar de mooiste hier plaatsen?
Doe maar rustig aan hoor. Ben al blij dat jullie er zoveel wilden maken!
Die donkere die ik van jou heb gemaakt is zeker het mooist?![]()
Ik schatte 't op zo'n 20/25 maar 28 zou ook kunnen. Was iig een flinke opkomst.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ElisaB schreeuwde toen die vrouw het vroeg heel hard '28!!!", maar of dat een grapje was?
Die ene met de 4 asielchicks en een jankende Alice is wel goed FP materiaal denk ik?quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:57 schreef Re het volgende:
[..]
ik doe het nooit zo goed op foto's, vandaar dat ik ook achter de camera sta ...
straks een aar voor de frontpage doen de rest idd wel morgen ja
Net even geteld en volgens mij klopt dat 28 aardig!quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ElisaB schreeuwde toen die vrouw het vroeg heel hard '28!!!", maar of dat een grapje was?
Draculetje (die mijn bench heeft opgehaald, vandaar dat ik het weet).quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:01 schreef Loveless85 het volgende:
Opkomst:
Greys
Harajuku.
Ingetje79
Qwea
MickeyMo
MissBliss
Re
Maes
Loveless
Isdatzo
Nokwanda + man
Electro.Worm
Ynske
Cat22
Chipszak
DABAmaster
JJH
ElisaB
Morrizzzz
Loontjah
Bigbird + man
Wie vergeet ik?
weet je, het boeit me gewoon niet meer. En MM ook niet. Als het maar geen kut foto's zijn. Trouwens, MM wilde wel, maar liever niet dat er heel groot MM bijstondquote:Op zaterdag 12 september 2009 19:31 schreef Greys het volgende:
Het was ook een skatje.quote:
Hier nog één hoor. De wasmachine staat bij de kattekamer dus mijn stripsessie werd begeleid door een boos concert.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:53 schreef Loveless85 het volgende:
Ah ik ben weer de schijterd, ik hoor het al. Ik ben direct naar de douche gelopen, alles uitgetrokken en in de was geflikkerd, en zelf ff onder de douche gestapt.
En daarna pas m'n katten geknuffeld
Nope. Niet iedere chick wilde op internet. (Jankende) Alice met cheque lijkt me prima. En uiteraard de berg keukenrollen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die ene met de 4 asielchicks en een jankende Alice is wel goed FP materiaal denk ik?
(mits goed gelukte foto natuurlijk)
dan zal hara ff toestemming moeten geven, en of men nou huilend op de foto wil... maar zitten wel een paar leuke overhandigingsfoto's tussen meen ikquote:Op zaterdag 12 september 2009 19:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die ene met de 4 asielchicks en een jankende Alice is wel goed FP materiaal denk ik?
En Takaiki van de Sjek.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:03 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Draculetje (die mijn bench heeft opgehaald, vandaar dat ik het weet).
ja waar ik bemoei ik me eigenlijk ook meequote:Op zaterdag 12 september 2009 20:05 schreef Re het volgende:
[..]
dan zal hara ff toestemming moeten geven, en of men nou huilend op de foto wil... maar zitten wel een paar leuke overhandigingsfoto's tussen meen ik
1 asielchick wilt iig niet onlinequote:Op zaterdag 12 september 2009 @ 19:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
k heb wel een hele toffe van jullie 2 met 2 van die hondjesquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
weet je, het boeit me gewoon niet meer. En MM ook niet. Als het maar geen kut foto's zijn. Trouwens, MM wilde wel, maar liever niet dat er heel groot MM bijstond
Ik wil niet op de FP heurquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:05 schreef Re het volgende:
[..]
dan zal hara ff toestemming moeten geven, en of men nou huilend op de foto wil... maar zitten wel een paar leuke overhandigingsfoto's tussen meen ik
Zien! Hebben!quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:06 schreef Re het volgende:
[..]
k heb wel een hele toffe van jullie 2 met 2 van die hondjes
en wat had jij aan?quote:
Dit lijstje is 27 man lang. Dan vergeten we óf 1 iemand of Greys en Elisa kunnen niet tellen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:01 schreef Loveless85 het volgende:
Opkomst:
Greys
Harajuku.
Ingetje79
Qwea
MickeyMo
MissBliss
Re
Maes
Loveless
Isdatzo
Nokwanda + man
Electro.Worm
Ynske
Cat22
Chipszak
DABAmaster
JJH
ElisaB
Morrizzzz
Loontjah
Bigbird + man
Ferrari_Rood
Draculetje + man
Takaiki
Wie vergeet ik?
Muis + vriend waren er ook bij.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dit lijstje is 27 man lang. Dan vergeten we óf 1 iemand of Greys en Elisa kunnen niet tellen.
Het was ook echt zo vanquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:11 schreef Greys het volgende:
Re, ik denk dat een snotterende Alice wel 'leuk' is voor bij het FP bericht eigenlijk
Het geeft wel aan hoe blij ze er mee wasEn ze huilde best charmant!
FP:quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:15 schreef Loveless85 het volgende:
FP Bericht:
<foto van snotterende Alice>
Deze mevrouw is de beheerder van Dierenthuis en was zo te zien heel blij dat er ineens 30 FOK!kers voor de deur stonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |