Of op de tabel bij de pomp, of in je instructieboekje, of je weet het uit hoofd.quote:Op zaterdag 12 september 2009 09:30 schreef Loveless85 het volgende:
Hebbie al gevonden hoe hard je bandjes moeten Qwee? Staat in je deur, aan de kant waar het slot zit met een sticker
Tot straks!quote:Op zaterdag 12 september 2009 09:32 schreef Qwea het volgende:
ik ga afsluiten, we gaan alles nalopen en er vandoor
Half uur reistijd hier.quote:
Cat HQ: 100 kilo rijst halen? CHECK! 6 dozen bleek erbij? KOM MAAR OP! Mensen ophalen in Groningen? NO PROB!quote:Op zaterdag 12 september 2009 09:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij bent onze hulp op de thuisbasis. Als er onderweg wat mis gaat kun je inspringen
Pfff... ondankbaar nest!quote:
ja maar ik kom uit tilburg dan hequote:Op zaterdag 12 september 2009 09:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Half uur reistijd hier.Maar vooraf een kitten knuffel pauze en we moeten de zooi nog inladen.
![]()
[..]
Cat HQ: 100 kilo rijst halen? CHECK! 6 dozen bleek erbij? KOM MAAR OP! Mensen ophalen in Groningen? NO PROB!![]()
[..]
Pfff... ondankbaar nest!
Gelukkig kun je er goed over praten. Sterkte.quote:Op zaterdag 12 september 2009 09:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja maar ik kom uit tilburg dan he
Jah, Zwolle afzo, mooi kortbij.quote:Op zaterdag 12 september 2009 09:38 schreef Harajuku. het volgende:
Volgend jaar maar weer noorden van het land hè.
nee, weer zuidenquote:Op zaterdag 12 september 2009 09:38 schreef Harajuku. het volgende:
Volgend jaar maar weer noorden van het land hè.
haha, komt goedquote:Op zaterdag 12 september 2009 09:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gelukkig kun je er goed over praten. Sterkte.
Ik kan straks mijn fiets weer kwijt in de garage.quote:Op zaterdag 12 september 2009 09:57 schreef JJH het volgende:
Als ik nu naar de voordeur kijk lijkt het wel alsof ik op vakantie ga. Wat een zooi ga ik meenemen zeg.
Tot straks!quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga afsluiten en Hara en Chips ophalen uit Meppel![]()
Tot straks allemaal!
6 minuten vanuit hierquote:Op zaterdag 12 september 2009 09:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Half uur reistijd hier.Maar vooraf een kitten knuffel pauze en we moeten de zooi nog inladen.
![]()
[..]
Oude broek?quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:03 schreef ElisaB het volgende:
We moesten toch dikke schoenen en een oude broek aan he?
* Cat22 geeft HQ stokje over aan Muis*quote:
Ik hoorde iets over een gekantelde aanhangwagen vol keukenrollen......quote:
quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik hoorde iets over een gekantelde aanhangwagen vol keukenrollen......
Het zal toch zeker nietquote:
Ik heb maar voor een oude broek en slippers gekozen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:03 schreef ElisaB het volgende:
We moesten toch dikke schoenen en een oude broek aan he?
Dan kunnen we beter over Den bosch gaanquote:Op zaterdag 12 september 2009 10:16 schreef Crazy-M het volgende:
A16 is afgesloten richting Tilburg. moet je via de a59.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |