Moest wel, dan kon de link erinquote:
Wat heeft Johan Cruijf hier nou weer mee van doen?quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:01 schreef Muis006 het volgende:
J.C. wat een tempo
De taart is af, ik ga slapen
Ga es op bed!quote:
Ik kan ook wel linkjes ctrl+c-en en ctr+v-en hoor!quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Moest wel, dan kon de link erin
Bij mij een uurtje later.quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Sowwy...
Ik ren nog ff onder de douche door en dan duik ik bedje in.
8 uur gaat de wekker
Dank jequote:Op zaterdag 12 september 2009 00:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Succes en veel plezier morgen allemaal
quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:25 schreef MissBliss het volgende:
TVP zodat ik morgen het adres snel kan vinden
quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Sowwy...
Ik ren nog ff onder de douche door en dan duik ik bedje in.
8 uur gaat de wekker
Jij bent 40 minuten bezig met onder de douche doorrennen?quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:44 schreef Ingetje79 het volgende:
MB![]()
Ik duik er ook in...tot morgen allemaal!![]()
ik ben er ook morgenquote:
gezelligquote:
zal niet zeggen dat het ook door jou isquote:
quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:54 schreef Harajuku. het volgende:
Jullie kunnen wel zo onschuldig doen hier, maar ondertussen gingen jullie wel tegelijk weg en kom je nu tegelijk terug.
echt?quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:54 schreef Harajuku. het volgende:
Jullie kunnen wel zo onschuldig doen hier, maar ondertussen gingen jullie wel tegelijk weg en kom je nu tegelijk terug.
yepz zelfs net eentje teruggestuurdquote:
Komen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
echt?
hahaha
is toeval
maar snapte jou vrouw opmerking niet
Ik zag het ookquote:Op zaterdag 12 september 2009 00:54 schreef Harajuku. het volgende:
Midden. Maar als je naar beneden gescrold had wist je datquote:Op zaterdag 12 september 2009 00:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
yepz zelfs net eentje teruggestuurd
k pik je op morgen
welke van de drie op de foto in je fobo ben jij?
quote:Op zaterdag 12 september 2009 01:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Midden. Maar als je naar beneden gescrold had wist je dat.
Maar PM gelezen, en dan zie ik je morgen. Ik probeer er ook rond 12.15 te zijn. Als ik een lekke band krijg (en daar kan je bij mij wel vanuit gaan) ofzo laat ik wel iets weten.
Trusten!quote:Op zaterdag 12 september 2009 01:02 schreef Ynske het volgende:
[..]![]()
is goe
k ga mn bedje maar eens warm houden, tot morgen allemaal
ik ga je zo wel smsen dat je hem niet moet vergetenquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:35 schreef JJH het volgende:
Ik ga morgen echt die tas met kauwstaven niet moeten vergeten. Die staat als enige nog hier boven. Typisch iets voor mij namelijk!
Kweej was gisterenochtend om half 5 al wakker... dus kweej lag er om 21:30 al in gisteren avondquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Wie? Wie? Wie?
En waar is Kweej? Is die moed aan het indrinken?
toch wel een groen masker he?quote:Op zaterdag 12 september 2009 08:10 schreef Qwea het volgende:
ik kan me niet aankledenmn masker moet 15 min zitten
quote:Op zaterdag 12 september 2009 08:13 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
toch wel een groen masker he?
Mogguh Chips!quote:Op zaterdag 12 september 2009 08:45 schreef ChipsZak. het volgende:Ik ben aangekleed!
Over 15 minuutjes op naar station!
Ik ben wel minimaal groen, maar twas alles wat ik had!
Heb wel een leuk feesthoedje, maar die zal ik maar niet op doen,.
Als jij het doet doe ik het ook. Ben ook minimaal groen, maar er zit wel groen in EN ik heb een gek groen hoedjequote:Op zaterdag 12 september 2009 08:45 schreef ChipsZak. het volgende:Ik ben aangekleed!
Over 15 minuutjes op naar station!
Ik ben wel minimaal groen, maar twas alles wat ik had!
Heb wel een leuk feesthoedje, maar die zal ik maar niet op doen,.
Ik heb geen gek groen hoedje,quote:Op zaterdag 12 september 2009 08:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als jij het doet doe ik het ook. Ben ook minimaal groen, maar er zit wel groen in EN ik heb een gek groen hoedje
kunnen we je wel easy spotte tussen al het groen hahaquote:Op zaterdag 12 september 2009 09:03 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik heb geen gek groen hoedje,maar wel echt zo'n zilver sparkly feesthoedje,
Zo'n punt.
Ik wil hem best meenemen en opzetten,als jij dan een groen hoedje opdoet?
Ik heb wel een groene veer, die steek ik er wel bij dan,.
ik heb hem dus echt letterlijk dwars voor de voordeur neergezet. Of ik neem hem mee, óf ik duik facefirst het trappenhuis in!quote:Op zaterdag 12 september 2009 07:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik ga je zo wel smsen dat je hem niet moet vergeten
whehehequote:Op zaterdag 12 september 2009 09:13 schreef Greys het volgende:
Mogguh
Kreeg een sms van Qwea dat MM waarschijnlijk op het dak moet straks
hahahaquote:Op zaterdag 12 september 2009 09:18 schreef Harajuku. het volgende:
Sorry Greys, slaaptekort maakt me flauw.
Oh fak, en ik maar serieus op je sms reagerenquote:Op zaterdag 12 september 2009 09:18 schreef Harajuku. het volgende:
Ben je wel een beetje fit?quote:Op zaterdag 12 september 2009 09:18 schreef Harajuku. het volgende:
Je mag je nog wat bij mij erin gooien hoor, als het nodig is.quote:Op zaterdag 12 september 2009 09:20 schreef Qwea het volgende:
JJH! TAS MET KAUWSTAAFJES MEENEMEN
De auto zit prop, prop en prop vol. Ik kan nog net genoeg zien in mn spiegels
je hebt alleen je zijspiegels nodig hequote:Op zaterdag 12 september 2009 09:20 schreef Qwea het volgende:
JJH! TAS MET KAUWSTAAFJES MEENEMEN
De auto zit prop, prop en prop vol. Ik kan nog net genoeg zien in mn spiegels
Ik vertrek vanuit Den Helderquote:Op zaterdag 12 september 2009 09:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Je mag je nog wat bij mij erin gooien hoor, als het nodig is.
Weet ik, maar ik wil altijd weten wie en wat er achter me zit.quote:Op zaterdag 12 september 2009 09:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
je hebt alleen je zijspiegels nodig he
binnenspiegel is niet verplicht om door heen te kunnen kijken
aah okquote:Op zaterdag 12 september 2009 09:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik wil altijd weten wie en wat er achter me zit.
MikeyMo woont in den helder, dus ik ben gisteren vanuit zwolle doorgegaan naar Den Helder. Vandaar dat ik ook van die tas afwilde. Anders moest ik hem helemaal meeslepen naar Den Helderquote:Op zaterdag 12 september 2009 09:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Huh, maar.......jij....... Drenthe?
Sorry, maar hier is het nog te vroeg voor...
Qwea heeft miljoenen, en twee huizen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 09:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Huh, maar.......jij....... Drenthe?
Sorry, maar hier is het nog te vroeg voor...
quote:Op zaterdag 12 september 2009 09:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
MikeyMo woont in den helder, dus ik ben gisteren vanuit zwolle doorgegaan naar Den Helder. Vandaar dat ik ook van die tas afwilde. Anders moest ik hem helemaal meeslepen naar Den Helder
Nee jij niet, en Dabadingus ook niet, en Crazy-M ook niet, en Isdatzo ook. Maar dat bekt niet zo lekker dan 'YOOOOW BITCHES & ....'quote:
quote:Op zaterdag 12 september 2009 09:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Qwea heeft miljoenen, en twee huizen.
2 u en 36 min hierquote:Op zaterdag 12 september 2009 09:26 schreef Cat22 het volgende:
Alle spullen staan klaar. Behalve het zuurvlees, dat staat nog in de vriezert.
En ik weet niet wat ik met metzelf moet doen tot Takaiki hier is. Wat nog zo'n 2 1/2 uur gaat duren.
Mensen die ver (of minder ver) moeten reizen: rij voorzichtig en trek je niks aan van de rare blikken onderweg! Ligt aan hen, niet aan jullie!
O zo, op die fiets.quote:Op zaterdag 12 september 2009 09:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
MikeyMo woont in den helder, dus ik ben gisteren vanuit zwolle doorgegaan naar Den Helder. Vandaar dat ik ook van die tas afwilde. Anders moest ik hem helemaal meeslepen naar Den Helder
Dank je!quote:
*geeft Kwee fietspomp*quote:Op zaterdag 12 september 2009 09:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
2 u en 36 min hier
We gaan om kwart voor weg,. ff tanken en de bandjes opblazen.
ik rij er maar 3 kwartier opquote:Op zaterdag 12 september 2009 09:26 schreef Cat22 het volgende:
En ik weet niet wat ik met metzelf moet doen tot Takaiki hier is. Wat nog zo'n 2 1/2 uur gaat duren.
Mensen die ver (of minder ver) moeten reizen: rij voorzichtig en trek je niks aan van de rare blikken onderweg! Ligt aan hen, niet aan jullie!
Jij bent onze hulp op de thuisbasis. Als er onderweg wat mis gaat kun je inspringenquote:Op zaterdag 12 september 2009 09:26 schreef Cat22 het volgende:
quote:Op zaterdag 12 september 2009 09:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Dank je!
Dipkip smste me net, die gaat er helaas niet bij zijn vandaag![]()
Ze voelt zich echt niet goed, dus extra veel foto's voor haar maken zodat ze alsnog kan meegenieten na afloop. Dip, ik vind het echt jammer en heel klote voor je(MissBliss is op de hoogte gesteld per sms!).
Of op de tabel bij de pomp, of in je instructieboekje, of je weet het uit hoofd.quote:Op zaterdag 12 september 2009 09:30 schreef Loveless85 het volgende:
Hebbie al gevonden hoe hard je bandjes moeten Qwee? Staat in je deur, aan de kant waar het slot zit met een sticker
Tot straks!quote:Op zaterdag 12 september 2009 09:32 schreef Qwea het volgende:
ik ga afsluiten, we gaan alles nalopen en er vandoor
Half uur reistijd hier.quote:
Cat HQ: 100 kilo rijst halen? CHECK! 6 dozen bleek erbij? KOM MAAR OP! Mensen ophalen in Groningen? NO PROB!quote:Op zaterdag 12 september 2009 09:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij bent onze hulp op de thuisbasis. Als er onderweg wat mis gaat kun je inspringen
Pfff... ondankbaar nest!quote:
ja maar ik kom uit tilburg dan hequote:Op zaterdag 12 september 2009 09:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Half uur reistijd hier.Maar vooraf een kitten knuffel pauze en we moeten de zooi nog inladen.
![]()
[..]
Cat HQ: 100 kilo rijst halen? CHECK! 6 dozen bleek erbij? KOM MAAR OP! Mensen ophalen in Groningen? NO PROB!![]()
[..]
Pfff... ondankbaar nest!
Gelukkig kun je er goed over praten. Sterkte.quote:Op zaterdag 12 september 2009 09:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja maar ik kom uit tilburg dan he
Jah, Zwolle afzo, mooi kortbij.quote:Op zaterdag 12 september 2009 09:38 schreef Harajuku. het volgende:
Volgend jaar maar weer noorden van het land hè.
nee, weer zuidenquote:Op zaterdag 12 september 2009 09:38 schreef Harajuku. het volgende:
Volgend jaar maar weer noorden van het land hè.
haha, komt goedquote:Op zaterdag 12 september 2009 09:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gelukkig kun je er goed over praten. Sterkte.
Ik kan straks mijn fiets weer kwijt in de garage.quote:Op zaterdag 12 september 2009 09:57 schreef JJH het volgende:
Als ik nu naar de voordeur kijk lijkt het wel alsof ik op vakantie ga. Wat een zooi ga ik meenemen zeg.
Tot straks!quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga afsluiten en Hara en Chips ophalen uit Meppel![]()
Tot straks allemaal!
6 minuten vanuit hierquote:Op zaterdag 12 september 2009 09:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Half uur reistijd hier.Maar vooraf een kitten knuffel pauze en we moeten de zooi nog inladen.
![]()
[..]
Oude broek?quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:03 schreef ElisaB het volgende:
We moesten toch dikke schoenen en een oude broek aan he?
* Cat22 geeft HQ stokje over aan Muis*quote:
Ik hoorde iets over een gekantelde aanhangwagen vol keukenrollen......quote:
quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik hoorde iets over een gekantelde aanhangwagen vol keukenrollen......
Het zal toch zeker nietquote:
Ik heb maar voor een oude broek en slippers gekozen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:03 schreef ElisaB het volgende:
We moesten toch dikke schoenen en een oude broek aan he?
Dan kunnen we beter over Den bosch gaanquote:Op zaterdag 12 september 2009 10:16 schreef Crazy-M het volgende:
A16 is afgesloten richting Tilburg. moet je via de a59.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |