idemquote:
Maar Piet Pootje niet he, die laat zich niet knuffelen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:28 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben alweer thuis. Veel katten geknuffeld.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar Piet Pootje niet he, die laat zich niet knuffelen.
Gelukkig!quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:40 schreef JJH het volgende:
1:25 van deur naar deur, moe en haast.
Geweldige dag gehad, vrijwilligers tot tranen toe geroerd, veel gelachen, geknuffeld en gegruweld (Ing? kuikentjes) Verbaasd geweest over de toch wel grote hoeveelheid spullen, maar vooral en bovenal heel erg naar mijn zin gehad.
Bedankt allemaal!
Owh, en muis. Je koekjes zijn geniaal lekker!
Nou het scheelde hier en daar weinig.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:13 schreef NorthernStar het volgende:
Iedereen is vrijwillig weer vertrokken? Geen meiden met de armen vol hondjes en katten, verstopt achter een struikje "Ik blijf hier!" roepende?
Dat valt weer mee dan.
Heb je die Oreos niet eens opgegetenquote:Op zaterdag 12 september 2009 19:15 schreef Greys het volgende:
Net thuis. Onderweg met Maes en Loveless nog even een snackje gehaald (heel de dag op alleen een milkshake en een Magnum is toch iets te weinig) maar ohhhhhhh wat heb ik een toffe dag gehad
Tranen bij de cheque, die zag ik niet aankomen eigenlijk. Ze ging ineens best hard huilen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |