Joh, wat was je snel weg. Niet eens kennis kunnen maken.quote:
Ja klopt, mijn gezondheid is niet zo jofel de laatste tijd dus ik was erg moe etc.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Joh, wat was je snel weg. Niet eens kennis kunnen maken.
Wij zijn ook weer thuis. Eerst kleren uit en onszelf gewassen en nu weer met onze eigen monstertjes.
Wat een dierenparadijs daar. Helemaal geweldig.
Ik had er best nog een paar uur willen blijven!quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:13 schreef NorthernStar het volgende:
Iedereen is vrijwillig weer vertrokken? Geen meiden met de armen vol hondjes en katten, verstopt achter een struikje, "Ik blijf hier!" roepende?
Dat valt weer mee dan.
Maar wat echt super is, is dat de dieren het daar echt heel erg geweldig hebben. Echt... onze katten hebben een heerlijk leven, maar daar hebben ze het met z'n allen nog beter.quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Door de gezelligheid van zo'n actie vergeet je al snel hoe ellendig het is dat zo'n actie nodig is....
Jammer. Voor ons maar ook voor jezelf (qua gezondheid dan)quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja klopt, mijn gezondheid is niet zo jofel de laatste tijd dus ik was erg moe etc.
Ik zie het zo voor mequote:Op zaterdag 12 september 2009 19:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Nou het scheelde hier en daar weinig.
Ik miste onze Muis inderdaad ook opeens. Jammer dat je eerder moest afhaken maar hopelijk heb je het stuk dat je er wel was gezellig gevonden.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Joh, wat was je snel weg. Niet eens kennis kunnen maken.
Wij zijn ook weer thuis. Eerst kleren uit en onszelf gewassen en nu weer met onze eigen monstertjes.
Wat een dierenparadijs daar. Helemaal geweldig.
Wat gaaf!quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:20 schreef Greys het volgende:
Muizel!
Ynske heeft nog een foto van Alice (beheerster DTH) met jouw taart gemaakt! Ze vond hem prachtig!
Leuk om je te ontmoeten! En je vriendje vind ik ook een schat!
Ik was die gek met knalgroene broek aanquote:Op zaterdag 12 september 2009 19:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat gaaf!en ik vond het ook super om jullie te ontmoeten, al weet ik nog steeds niet wie wie allemaal is
![]()
Ja het is maar net waar je prioriteit ligt.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Straks een uitgebreid verslag maken, maar ik heb geen foto's van bij DTH alleen een paar van de McDonalds.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:24 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ja het is maar net waar je prioriteit ligt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, in DTH liepen zóveel mensen met grote en goede camera's dat het weinig zin had als ik daar ook nog tussen ging lopen knippen!Ik zal die paar van de McDo zo even uploaden.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Het virus leeft idd maar een paar minuten, maar volgens de mevrouw kon je je toch beter even omkleden thuis. Voor de zekerheidquote:Op zaterdag 12 september 2009 @ 19:24 schreef Greys het volgende:
Oh en moesten we de kleren echt uit thuis en uitwassen?
Want ik heb ze nog aan! Dat kan toch geen kwaad voor mijn eigen dieren, dat virus was toch binnen 2 minuten dood?
Ze zei van wel en ik geloof haar ook. Maar met eigen huisdieren neem ik het risico gewoon niet. Ik was allang blij dat de kittens gisteren hun tweede enting hebben gehad. Toch weer wat beter beschermd.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:24 schreef Greys het volgende:
Oh en moesten we de kleren echt uit thuis en uitwassen?
Want ik heb ze nog aan! Dat kan toch geen kwaad voor mijn eigen dieren, dat virus was toch binnen 2 minuten dood?
Er was een afdeling met Aidskatten en een afdeling Leukosekatten. Maar daarna handen wassen voordat we naar de andere dieren gingen en ze zeiden dat het binnen 2 minuten 'dood' was en dus niet meer besmettelijk. De vrijwilligers die de Aidskatten en Leukosekatten aaien hebben thuis ook katten en er is nog nooit een dier 'besmet'quote:
Ikkequote:Op zaterdag 12 september 2009 19:31 schreef Greys het volgende:
Ik ga wat McDo foto's hier zetten alvast.
Zijn er naast Hara nog mensen die echt echt echt echt niet online willen? Er staat niemand pontificaal met zijn/haar hoofd in beeld, het zijn allemaal groepsfoto's. En over groepsfoto's gesproken, we zijn (weer!!!) vergeten een hele groepsfoto te laten maken
No prob. Zolang ik er maar enigzins charmant op sta. En inderdaadquote:Op zaterdag 12 september 2009 19:31 schreef Greys het volgende:
Zijn er naast Hara nog mensen die echt echt echt echt niet online willen? Er staat niemand pontificaal met zijn/haar hoofd in beeld, het zijn allemaal groepsfoto's. En over groepsfoto's gesproken, we zijn (weer!!!) vergeten een hele groepsfoto te laten maken
Okido!quote:
Jij vond het echt top he, ga je nog een keer een heel weekend terug om te helpen en te aaien?quote:
Ja.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Okido!
[..]
Jij vond het echt top he, ga je nog een keer een heel weekend terug om te helpen en te aaien?
Ook de afwijzing-foto?quote:Op zaterdag 12 september 2009 @ 19:35 schreef DABAMaster het volgende:
no problemo. wil ook graag de foto's zien die MB van mij gemaakt heeft
quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:40 schreef bigbird het volgende:
Ik vind de bruidspaar bigbird tekening van Nok echt geweldig!!
Leuk! Jij staat volgens mij ook echt super op alle foto's!quote:
Ik ben volgens mij niet eens zo veel gefotografeerd. Alleen MB heeft 2 foto's van mij toch?quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Leuk! Jij staat volgens mij ook echt super op alle foto's!
Hier vast wat McDo foto's.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Re heeft er ook 1 of 2quote:Op zaterdag 12 september 2009 @ 19:44 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij niet eens zo veel gefotografeerd. Alleen MB heeft 2 foto's van mij toch?
Heb je die haren al van je rug gehaaldquote:Op zaterdag 12 september 2009 19:44 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij niet eens zo veel gefotografeerd. Alleen MB heeft 2 foto's van mij toch?
Met meerdere katten tegelijkquote:Op zaterdag 12 september 2009 19:45 schreef Cat22 het volgende:
Jij was een lui mormel EW!![]()
Waar mijn schuldgevoel het won van mijn behoefte aan knuffelen met schootkatten toen iedereen spullen ging sjouwen ging jij er gewoon bij zitten! Met een kat, dat wel.
Maar als je zag hoe gelukzalig die kat bij EW op schoot lag, ik had dan ook niet meer kunnen opstaan hoor!quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:45 schreef Cat22 het volgende:
Waar mijn schuldgevoel het won van mijn behoefte aan knuffelen met schootkatten toen iedereen spullen ging sjouwen ging jij er gewoon bij zitten! Met een kat, dat wel.
quote:
Hij vond me liev jaquote:Op zaterdag 12 september 2009 19:45 schreef Cat22 het volgende:
Mocht jij wel op de foto? Anders haal ik hem wegquote:Op zaterdag 12 september 2009 19:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Heb je die haren al van je rug gehaald [ afbeelding ] ?
quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Heb je die haren al van je rug gehaald [ afbeelding ] ?
Ik ben zo benieuwd!quote:
Wij ook hoor, zekerheid voor allesquote:Op zaterdag 12 september 2009 19:53 schreef Loveless85 het volgende:
Ah ik ben weer de schijterd, ik hoor het al. Ik ben direct naar de douche gelopen, alles uitgetrokken en in de was geflikkerd, en zelf ff onder de douche gestapt.
En daarna pas m'n katten geknuffeld
Ja, we maken wel een albumpje en de leukste komen hier en de rest is in het album te bekijken. En degenen die niet online mogen (heb ik bijna niet eigenlijk) komen dan wel met pm.quote:Op zaterdag 12 september 2009 @ 19:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben zo benieuwd!
Misschien een albumpje maken waar we ze allemaal kunnen zien, maar de mooiste hier plaatsen?
Doe maar rustig aan hoor. Ben al blij dat jullie er zoveel wilden maken!
Die donkere die ik van jou heb gemaakt is zeker het mooist?![]()
ElisaB schreeuwde toen die vrouw het vroeg heel hard '28!!!", maar of dat een grapje was?quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:55 schreef Greys het volgende:
Met hoeveel personen waren we nou vandaag?
Tuuk.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Mocht jij wel op de foto? Anders haal ik hem weg
ik doe het nooit zo goed op foto'squote:Op zaterdag 12 september 2009 19:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben zo benieuwd!
Misschien een albumpje maken waar we ze allemaal kunnen zien, maar de mooiste hier plaatsen?
Doe maar rustig aan hoor. Ben al blij dat jullie er zoveel wilden maken!
Die donkere die ik van jou heb gemaakt is zeker het mooist?![]()
Ik schatte 't op zo'n 20/25 maar 28 zou ook kunnen. Was iig een flinke opkomst.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ElisaB schreeuwde toen die vrouw het vroeg heel hard '28!!!", maar of dat een grapje was?
Die ene met de 4 asielchicks en een jankende Alice is wel goed FP materiaal denk ik?quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:57 schreef Re het volgende:
[..]
ik doe het nooit zo goed op foto's, vandaar dat ik ook achter de camera sta ...
straks een aar voor de frontpage doen de rest idd wel morgen ja
Net even geteld en volgens mij klopt dat 28 aardig!quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ElisaB schreeuwde toen die vrouw het vroeg heel hard '28!!!", maar of dat een grapje was?
Draculetje (die mijn bench heeft opgehaald, vandaar dat ik het weet).quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:01 schreef Loveless85 het volgende:
Opkomst:
Greys
Harajuku.
Ingetje79
Qwea
MickeyMo
MissBliss
Re
Maes
Loveless
Isdatzo
Nokwanda + man
Electro.Worm
Ynske
Cat22
Chipszak
DABAmaster
JJH
ElisaB
Morrizzzz
Loontjah
Bigbird + man
Wie vergeet ik?
weet je, het boeit me gewoon niet meer. En MM ook niet. Als het maar geen kut foto's zijn. Trouwens, MM wilde wel, maar liever niet dat er heel groot MM bijstondquote:Op zaterdag 12 september 2009 19:31 schreef Greys het volgende:
Het was ook een skatje.quote:
Hier nog één hoor. De wasmachine staat bij de kattekamer dus mijn stripsessie werd begeleid door een boos concert.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:53 schreef Loveless85 het volgende:
Ah ik ben weer de schijterd, ik hoor het al. Ik ben direct naar de douche gelopen, alles uitgetrokken en in de was geflikkerd, en zelf ff onder de douche gestapt.
En daarna pas m'n katten geknuffeld
Nope. Niet iedere chick wilde op internet. (Jankende) Alice met cheque lijkt me prima. En uiteraard de berg keukenrollen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die ene met de 4 asielchicks en een jankende Alice is wel goed FP materiaal denk ik?
(mits goed gelukte foto natuurlijk)
dan zal hara ff toestemming moeten geven, en of men nou huilend op de foto wil... maar zitten wel een paar leuke overhandigingsfoto's tussen meen ikquote:Op zaterdag 12 september 2009 19:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die ene met de 4 asielchicks en een jankende Alice is wel goed FP materiaal denk ik?
En Takaiki van de Sjek.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:03 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Draculetje (die mijn bench heeft opgehaald, vandaar dat ik het weet).
ja waar ik bemoei ik me eigenlijk ook meequote:Op zaterdag 12 september 2009 20:05 schreef Re het volgende:
[..]
dan zal hara ff toestemming moeten geven, en of men nou huilend op de foto wil... maar zitten wel een paar leuke overhandigingsfoto's tussen meen ik
1 asielchick wilt iig niet onlinequote:Op zaterdag 12 september 2009 @ 19:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
k heb wel een hele toffe van jullie 2 met 2 van die hondjesquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
weet je, het boeit me gewoon niet meer. En MM ook niet. Als het maar geen kut foto's zijn. Trouwens, MM wilde wel, maar liever niet dat er heel groot MM bijstond
Ik wil niet op de FP heurquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:05 schreef Re het volgende:
[..]
dan zal hara ff toestemming moeten geven, en of men nou huilend op de foto wil... maar zitten wel een paar leuke overhandigingsfoto's tussen meen ik
Zien! Hebben!quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:06 schreef Re het volgende:
[..]
k heb wel een hele toffe van jullie 2 met 2 van die hondjes
en wat had jij aan?quote:
Dit lijstje is 27 man lang. Dan vergeten we óf 1 iemand of Greys en Elisa kunnen niet tellen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:01 schreef Loveless85 het volgende:
Opkomst:
Greys
Harajuku.
Ingetje79
Qwea
MickeyMo
MissBliss
Re
Maes
Loveless
Isdatzo
Nokwanda + man
Electro.Worm
Ynske
Cat22
Chipszak
DABAmaster
JJH
ElisaB
Morrizzzz
Loontjah
Bigbird + man
Ferrari_Rood
Draculetje + man
Takaiki
Wie vergeet ik?
Muis + vriend waren er ook bij.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dit lijstje is 27 man lang. Dan vergeten we óf 1 iemand of Greys en Elisa kunnen niet tellen.
Het was ook echt zo vanquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:11 schreef Greys het volgende:
Re, ik denk dat een snotterende Alice wel 'leuk' is voor bij het FP bericht eigenlijk
Het geeft wel aan hoe blij ze er mee wasEn ze huilde best charmant!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |