Met meerdere katten tegelijkquote:Op zaterdag 12 september 2009 19:45 schreef Cat22 het volgende:
Jij was een lui mormel EW!![]()
Waar mijn schuldgevoel het won van mijn behoefte aan knuffelen met schootkatten toen iedereen spullen ging sjouwen ging jij er gewoon bij zitten! Met een kat, dat wel.
Maar als je zag hoe gelukzalig die kat bij EW op schoot lag, ik had dan ook niet meer kunnen opstaan hoor!quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:45 schreef Cat22 het volgende:
Waar mijn schuldgevoel het won van mijn behoefte aan knuffelen met schootkatten toen iedereen spullen ging sjouwen ging jij er gewoon bij zitten! Met een kat, dat wel.
quote:
Hij vond me liev jaquote:Op zaterdag 12 september 2009 19:45 schreef Cat22 het volgende:
Mocht jij wel op de foto? Anders haal ik hem wegquote:Op zaterdag 12 september 2009 19:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Heb je die haren al van je rug gehaald [ afbeelding ] ?
quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Heb je die haren al van je rug gehaald [ afbeelding ] ?
Ik ben zo benieuwd!quote:
Wij ook hoor, zekerheid voor allesquote:Op zaterdag 12 september 2009 19:53 schreef Loveless85 het volgende:
Ah ik ben weer de schijterd, ik hoor het al. Ik ben direct naar de douche gelopen, alles uitgetrokken en in de was geflikkerd, en zelf ff onder de douche gestapt.
En daarna pas m'n katten geknuffeld
Ja, we maken wel een albumpje en de leukste komen hier en de rest is in het album te bekijken. En degenen die niet online mogen (heb ik bijna niet eigenlijk) komen dan wel met pm.quote:Op zaterdag 12 september 2009 @ 19:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben zo benieuwd!
Misschien een albumpje maken waar we ze allemaal kunnen zien, maar de mooiste hier plaatsen?
Doe maar rustig aan hoor. Ben al blij dat jullie er zoveel wilden maken!
Die donkere die ik van jou heb gemaakt is zeker het mooist?![]()
ElisaB schreeuwde toen die vrouw het vroeg heel hard '28!!!", maar of dat een grapje was?quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:55 schreef Greys het volgende:
Met hoeveel personen waren we nou vandaag?
Tuuk.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Mocht jij wel op de foto? Anders haal ik hem weg
ik doe het nooit zo goed op foto'squote:Op zaterdag 12 september 2009 19:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben zo benieuwd!
Misschien een albumpje maken waar we ze allemaal kunnen zien, maar de mooiste hier plaatsen?
Doe maar rustig aan hoor. Ben al blij dat jullie er zoveel wilden maken!
Die donkere die ik van jou heb gemaakt is zeker het mooist?![]()
Ik schatte 't op zo'n 20/25 maar 28 zou ook kunnen. Was iig een flinke opkomst.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ElisaB schreeuwde toen die vrouw het vroeg heel hard '28!!!", maar of dat een grapje was?
Die ene met de 4 asielchicks en een jankende Alice is wel goed FP materiaal denk ik?quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:57 schreef Re het volgende:
[..]
ik doe het nooit zo goed op foto's, vandaar dat ik ook achter de camera sta ...
straks een aar voor de frontpage doen de rest idd wel morgen ja
Net even geteld en volgens mij klopt dat 28 aardig!quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ElisaB schreeuwde toen die vrouw het vroeg heel hard '28!!!", maar of dat een grapje was?
Draculetje (die mijn bench heeft opgehaald, vandaar dat ik het weet).quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:01 schreef Loveless85 het volgende:
Opkomst:
Greys
Harajuku.
Ingetje79
Qwea
MickeyMo
MissBliss
Re
Maes
Loveless
Isdatzo
Nokwanda + man
Electro.Worm
Ynske
Cat22
Chipszak
DABAmaster
JJH
ElisaB
Morrizzzz
Loontjah
Bigbird + man
Wie vergeet ik?
weet je, het boeit me gewoon niet meer. En MM ook niet. Als het maar geen kut foto's zijn. Trouwens, MM wilde wel, maar liever niet dat er heel groot MM bijstondquote:Op zaterdag 12 september 2009 19:31 schreef Greys het volgende:
Ik ga wat McDo foto's hier zetten alvast.
Zijn er naast Hara nog mensen die echt echt echt echt niet online willen? Er staat niemand pontificaal met zijn/haar hoofd in beeld, het zijn allemaal groepsfoto's. En over groepsfoto's gesproken, we zijn (weer!!!) vergeten een hele groepsfoto te laten maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |