Joh, wat was je snel weg. Niet eens kennis kunnen maken.quote:
Ja klopt, mijn gezondheid is niet zo jofel de laatste tijd dus ik was erg moe etc.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Joh, wat was je snel weg. Niet eens kennis kunnen maken.
Wij zijn ook weer thuis. Eerst kleren uit en onszelf gewassen en nu weer met onze eigen monstertjes.
Wat een dierenparadijs daar. Helemaal geweldig.
Ik had er best nog een paar uur willen blijven!quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:13 schreef NorthernStar het volgende:
Iedereen is vrijwillig weer vertrokken? Geen meiden met de armen vol hondjes en katten, verstopt achter een struikje, "Ik blijf hier!" roepende?
Dat valt weer mee dan.
Maar wat echt super is, is dat de dieren het daar echt heel erg geweldig hebben. Echt... onze katten hebben een heerlijk leven, maar daar hebben ze het met z'n allen nog beter.quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Door de gezelligheid van zo'n actie vergeet je al snel hoe ellendig het is dat zo'n actie nodig is....
Jammer. Voor ons maar ook voor jezelf (qua gezondheid dan)quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja klopt, mijn gezondheid is niet zo jofel de laatste tijd dus ik was erg moe etc.
Ik zie het zo voor mequote:Op zaterdag 12 september 2009 19:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Nou het scheelde hier en daar weinig.
Ik miste onze Muis inderdaad ook opeens. Jammer dat je eerder moest afhaken maar hopelijk heb je het stuk dat je er wel was gezellig gevonden.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Joh, wat was je snel weg. Niet eens kennis kunnen maken.
Wij zijn ook weer thuis. Eerst kleren uit en onszelf gewassen en nu weer met onze eigen monstertjes.
Wat een dierenparadijs daar. Helemaal geweldig.
Wat gaaf!quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:20 schreef Greys het volgende:
Muizel!
Ynske heeft nog een foto van Alice (beheerster DTH) met jouw taart gemaakt! Ze vond hem prachtig!
Leuk om je te ontmoeten! En je vriendje vind ik ook een schat!
Ik was die gek met knalgroene broek aanquote:Op zaterdag 12 september 2009 19:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat gaaf!en ik vond het ook super om jullie te ontmoeten, al weet ik nog steeds niet wie wie allemaal is
![]()
Ja het is maar net waar je prioriteit ligt.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Straks een uitgebreid verslag maken, maar ik heb geen foto's van bij DTH alleen een paar van de McDonalds.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:24 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ja het is maar net waar je prioriteit ligt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, in DTH liepen zóveel mensen met grote en goede camera's dat het weinig zin had als ik daar ook nog tussen ging lopen knippen!Ik zal die paar van de McDo zo even uploaden.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Het virus leeft idd maar een paar minuten, maar volgens de mevrouw kon je je toch beter even omkleden thuis. Voor de zekerheidquote:Op zaterdag 12 september 2009 @ 19:24 schreef Greys het volgende:
Oh en moesten we de kleren echt uit thuis en uitwassen?
Want ik heb ze nog aan! Dat kan toch geen kwaad voor mijn eigen dieren, dat virus was toch binnen 2 minuten dood?
Ze zei van wel en ik geloof haar ook. Maar met eigen huisdieren neem ik het risico gewoon niet. Ik was allang blij dat de kittens gisteren hun tweede enting hebben gehad. Toch weer wat beter beschermd.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:24 schreef Greys het volgende:
Oh en moesten we de kleren echt uit thuis en uitwassen?
Want ik heb ze nog aan! Dat kan toch geen kwaad voor mijn eigen dieren, dat virus was toch binnen 2 minuten dood?
Er was een afdeling met Aidskatten en een afdeling Leukosekatten. Maar daarna handen wassen voordat we naar de andere dieren gingen en ze zeiden dat het binnen 2 minuten 'dood' was en dus niet meer besmettelijk. De vrijwilligers die de Aidskatten en Leukosekatten aaien hebben thuis ook katten en er is nog nooit een dier 'besmet'quote:
Ikkequote:Op zaterdag 12 september 2009 19:31 schreef Greys het volgende:
Ik ga wat McDo foto's hier zetten alvast.
Zijn er naast Hara nog mensen die echt echt echt echt niet online willen? Er staat niemand pontificaal met zijn/haar hoofd in beeld, het zijn allemaal groepsfoto's. En over groepsfoto's gesproken, we zijn (weer!!!) vergeten een hele groepsfoto te laten maken
No prob. Zolang ik er maar enigzins charmant op sta. En inderdaadquote:Op zaterdag 12 september 2009 19:31 schreef Greys het volgende:
Ik ga wat McDo foto's hier zetten alvast.
Zijn er naast Hara nog mensen die echt echt echt echt niet online willen? Er staat niemand pontificaal met zijn/haar hoofd in beeld, het zijn allemaal groepsfoto's. En over groepsfoto's gesproken, we zijn (weer!!!) vergeten een hele groepsfoto te laten maken
Okido!quote:
Jij vond het echt top he, ga je nog een keer een heel weekend terug om te helpen en te aaien?quote:
Ja.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Okido!
[..]
Jij vond het echt top he, ga je nog een keer een heel weekend terug om te helpen en te aaien?
Ook de afwijzing-foto?quote:Op zaterdag 12 september 2009 @ 19:35 schreef DABAMaster het volgende:
no problemo. wil ook graag de foto's zien die MB van mij gemaakt heeft
quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:40 schreef bigbird het volgende:
Ik vind de bruidspaar bigbird tekening van Nok echt geweldig!!
Leuk! Jij staat volgens mij ook echt super op alle foto's!quote:
Ik ben volgens mij niet eens zo veel gefotografeerd. Alleen MB heeft 2 foto's van mij toch?quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Leuk! Jij staat volgens mij ook echt super op alle foto's!
Hier vast wat McDo foto's.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Re heeft er ook 1 of 2quote:Op zaterdag 12 september 2009 @ 19:44 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij niet eens zo veel gefotografeerd. Alleen MB heeft 2 foto's van mij toch?
Heb je die haren al van je rug gehaaldquote:Op zaterdag 12 september 2009 19:44 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij niet eens zo veel gefotografeerd. Alleen MB heeft 2 foto's van mij toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |