En dan komen we weer terug bijquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:18 schreef easy-going het volgende:
google:
Het beeld van een rups, die zich als vlinder ontpopt, is ook een beeld van de Opstanding
Nee, maar de url van dat artikel:quote:
alleen jammer dat z'n kaak net zo breed isquote:
zinmaken.nlquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:21 schreef easy-going het volgende:
[..]
Nee, maar de url van dat artikel:
[PDF] kidk rupsje nooitgenoeg Bestandsformaat: PDF/Adobe Acrobat - HTML-versie
Ontpop je als... Het beeld van een rups, die zich als vlinder ontpopt, is ook een beeld van de. Opstanding. De rups is heel anders dan de ...
www.zinmaken.nl/_.../1213942918_kidkrupsjenooitgenoeg
quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:21 schreef E.T. het volgende:
[..]
alleen jammer dat z'n kaak net zo breed is
johquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:23 schreef Vicky het volgende:
Ik vind die Arie er altijd zo vroom uitzien
mutjes zijn mutsjes voor tutjesquote:
psies!quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:25 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Ohw die met die K en gehaakt schaamhaar
wiesda?quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:28 schreef Rottdog het volgende:
Nummer 1 [ afbeelding ]
Hubba, Hubba, Hubba![]()
![]()
![]()
Ik zou hem ook schoppen, als ik dan toch bezig was.quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Arie...ik zou m`n hond er nog afschoppen
ik lig in een deuk om sommigen..quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:29 schreef m@x het volgende:En toch is Arie fijn
Volgens mij staat het hek weer open. Wat een debielen weer bij Popstars
In 1 moeite doorquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:29 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik zou hem ook schoppen, als ik dan toch bezig was.
Michael Scofield Wentworth Miller idd uit prison break, vindt zijn broer lekkerder, lincoln burrows Dominic Purcellquote:
Eens! Die wil ik wel in mijn bed vindenquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:30 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Doe mij deze dan maar
[ afbeelding ]
Ieuw! Ik hou niet van mannen met tattoosquote:
Is dat een strik-opmerking?quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:30 schreef Rottdog het volgende:
Arie geen schaamhaar op mijn venusheuvel die daar aan denkt
Lois kan goed invlechten!quote:
jaaaaaaaaquote:
ben er al helemaal aan gewend overal een opladertje bij me te hebbenquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:38 schreef Vicky het volgende:
[..]
jaaaaaaaa
weet je wat ik haat van die iphone.... De bat. is zo snel leeg..
Hou opquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:40 schreef Vivi het volgende:
Ik mag niet meer scheren daar van mijn huisarts. "Dat haar zit daar niet voor niets!!" .
srsly??quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:40 schreef Vivi het volgende:
Ik mag niet meer scheren daar van mijn huisarts. "Dat haar zit daar niet voor niets!!" .
ja dat kan ook..quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:41 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
ben er al helemaal aan gewend overal een opladertje bij me te hebben
Het was idd een invalster die me begon te vergassen op hoe het 23 jaar geleden háár praktijk was en zulks. Ze was wel heel lief verder hoorquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Hou op
Huisarts uit het jaar kruik?
Vlechten, duh!quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:46 schreef k_i_m het volgende:
Wat mot ie met je schaamhaar eigenlijk?.
Het was een zijquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:46 schreef k_i_m het volgende:
Wat mot ie met je schaamhaar eigenlijk?.
Dennis, mag ik het haar van je rupsje haken?quote:
*proest*quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:21 schreef E.T. het volgende:
[..]
alleen jammer dat z'n kaak net zo breed is
verleidelijk maar nee.quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:54 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ook niet als ze gehaakt zijn?
Sop-zequote:Op vrijdag 11 september 2009 22:52 schreef RockabeIIa het volgende:
'Dennis, zal ik je rupsje even verwarmen?'
ok..... ik ga me douchen! Nu word het me teveel! Trusten!
een rupsen-mutsje?quote:
heb ik ook nog, ergensquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:04 schreef debuurvrouw het volgende:
oh, ik dacht een gehaakt slakje.
delenquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:17 schreef Spuuglokje het volgende:
Oehhhhh Arie, dat vind ik zo'n ongelooflijk knappe man.![]()
![]()
aiai hij is van 24 juni 1985quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:19 schreef PM-girl het volgende:
En Dennis Storm
hoe oud is hij nou eigenlijk?
o, maar 5 jaar verschil dus!quote:
ik heb er een van 7 jaar jongeer gehad.. 4 jaar is dan best beschaafdquote:
ik wil geloof ik niet weten wat je intypte bij Googlequote:Op vrijdag 11 september 2009 23:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh sorry hoor, maar
[ afbeelding ]
whahahaha![]()
Nou bedankt.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:23 schreef k_i_m het volgende:
Boh, twarres gaat weer verder. Nu is echt alles stuk.
Maar niet overal scheren graag! Liever getrimd anders heb je schuurpapierquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:11 schreef Pandora73 het volgende:
Arie is toch best lekker? Of heb ik nou een rare smaak?
Wentworth vind ik minder leuk dan die andere meneer van Lost die hier al stond.
Maar dan wel scheren alstublieft, heren...
Als ik aan het zoenen ben met een ongeschoren man of een man met zo'nzie ik er altijd minstens een dag uit als een clown... (ik wilde eigenlijk zeggen "als Bassie" maar ik heb niet zo'n bontjas)
Twarresvrouw doet het tegenwoordig met Syb hoorde ik pas!quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:23 schreef k_i_m het volgende:
Boh, twarres gaat weer verder. Nu is echt alles stuk.
Hoeveel jaar verschil zit daar wel niet tussen?!quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:24 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Twarresvrouw doet het tegenwoordig met Syb hoorde ik pas!
ook niet van zijn armen alleen?quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:23 schreef Macka66 het volgende:
Doe mij m'n eigen vent maar! Toen ik hem leerde kennen had 'ie net een tournee achter de rug, en daardoor vooral hele mooie gespierde armen gekregen. De afgelopen maanden theaterstop heeft hij als postbezorger gewerkt (flat trappen op en af), en de mooie gespierde armen zijn terug met een zonnig tintje![]()
en ik mag geen foto van hem posten![]()
Zeg! ik hoopte nog te gaan slapen!quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:24 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ben nu wel heel benieuwd naar die vent van jou! Jammer dat je een foto-plaats-verbod hebtquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:23 schreef Macka66 het volgende:
Doe mij m'n eigen vent maar! Toen ik hem leerde kennen had 'ie net een tournee achter de rug, en daardoor vooral hele mooie gespierde armen gekregen. De afgelopen maanden theaterstop heeft hij als postbezorger gewerkt (flat trappen op en af), en de mooie gespierde armen zijn terug met een zonnig tintje![]()
en ik mag geen foto van hem posten![]()
Maken ze zo'n herrie?quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Zeg! ik hoopte nog te gaan slapen!
Zij maar roepen hjir bin ik, were bist do? En hij maar roepen om een nije deiquote:
Sweet dreams!quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Zij maar roepen hjir bin ik, were bist do? En hij maar roepen om een nije dei![]()
nou, deze mental image is hardnekkig zeg.
Ik moet altijd een beetje zoquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:24 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Jaartje of zestien.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:25 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Hoeveel jaar verschil zit daar wel niet tussen?!
Graag gedaan!quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:30 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik zie nu hele nare beelden voor me.Bedankt Debuurvrouw
Oh! dat heb ik met Sybquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:31 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik moet altijd een beetje zo. lachen als ik haar zie, na haar een keer volkomen laveloos hier in een Hilversums etablissement te hebben aangetroffen.
Krijg meteen spijt van het geneus in dit draadje.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh enne...doe mij deze maar
[ afbeelding ]
Leuke site man, http://awkwardfamilyphotos.com
Ik vraag me af of zij nou niet met haar piercing in zijn krullen blijft steken.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:30 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik zie nu hele nare beelden voor me.Bedankt Debuurvrouw
Hairy dudequote:Op vrijdag 11 september 2009 23:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[ afbeelding ]
Gat.Ver!!quote:
Dan passen ze wel goed bij elkaarquote:
ik kan gewoon niet tegen zo'n mooiboyskapsel incl snorquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zocht eigenlijk het hoogpolig tapijt van Pete Sampras....
Hij moet gewoon een heel programma lang flink beeldvullend aanwezig zijnquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:42 schreef Kleurdoos het volgende:
omg ksander de buisonjee gaat zij gelooft in mij presenteren
die wil dus ex gevangen koppelen aan degelijke mevrouwtjes
nouja, zolang ie maar niet zingt
Misschien heeft de dokter van Vivi daar een sluitende verklaring voorquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:47 schreef Poezebeest het volgende:
Wat is toch het nut van borst- en rughaar??
Vivi, wat zegt jouw dokter hierover?quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Misschien heeft de dokter van Vivi daar een sluitende verklaring voor
Is tegen de kou...quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:47 schreef Poezebeest het volgende:
Wat is toch het nut van borst- en rughaar??
Mmmmm, kan best kloppen, heb nog nooit een neger met borsthaar gezien...quote:
Neuh, bedoelde dat het not done is om zo met je katten op de foto te gaan, niet dat je m zonder spoiler plaatste...quote:
Inderdaad...ze weten hetquote:
Leuke man!quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:13 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Nee. Maar eh... over linken heeft 'ie niks gezegd, dus dit is 'm
Gelukkig zijn er ook ouders die hun baby naakt in bad doen, fotootje maken en op fok! zettenquote:Op zaterdag 12 september 2009 00:07 schreef Poezebeest het volgende:
[..]
Neuh, bedoelde dat het not done is om zo met je katten op de foto te gaan, niet dat je m zonder spoiler plaatste...
Waarom zouden mensen zo met hun kat op de foto willen? En als ze dat al doen, waarom moet dat dan op het internet gezet worden? Sommige mensen sporen echt niet![]()
Lijkt me niet altijd handig...quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:34 schreef moussy het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er ook ouders die hun baby naakt in bad doen, fotootje maken en op fok! zetten
dit dusquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:27 schreef cattie het volgende:
Hmmm, Arie, jammer van die kop, maar voor de rest!
quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:24 schreef Vicky het volgende:
Jaja i know... Zijn vader is toch dominee ofzo
Wat zij zegtquote:Op zaterdag 12 september 2009 07:37 schreef Stout het volgende:
Goedemorgen !
Nog maar een paar uurtjes
Heb me al ingeschrevenquote:Op zaterdag 12 september 2009 08:05 schreef sjak het volgende:
Rewimo en Linda, ik zag op de buzz site dat ze Duitse buzzers zoeken. Iets voor jullie?
quote:Op zaterdag 12 september 2009 08:10 schreef snoopy het volgende:
Dus jij hebt het rupsje van Arie wel eens gezien Phluph?
Leuk!quote:
Christalquote:Op zaterdag 12 september 2009 08:26 schreef Stout het volgende:
Belana... wij krijgen vandaag bezoek uit DLD ....
drie keer raden wie
quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 september 2009 09:20 schreef Rottdog het volgende:
aeque, heb je te lang met het rupsje gespeelt
quote:Op zaterdag 12 september 2009 09:20 schreef Rottdog het volgende:
Ja ik was ook geshockt toen ik het las!quote:
Proestquote:Op zaterdag 12 september 2009 09:20 schreef Rottdog het volgende:
Hebben chinezen eigenlijk wel haar op hun rups?quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:13 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Een chinees met haar op z`n rups?
Ik weet eigenlijk niet of ik dat wel wil wetenquote:Op zaterdag 12 september 2009 10:18 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Hebben chinezen eigenlijk wel haar op hun rups?
Hoezo? Het zijn geen harige mosselen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
En jouw man is een vierzerik
dat plaatjequote:Op zaterdag 12 september 2009 10:05 schreef Fannie het volgende:
[..]
Proest![]()
Goedemorgen![]()
Rewimo en Stout, veel plezier vandaag!
Belana, rustig aan met de spinningfiets.
LL, have fun met de eters, en sterkte met schappies doen.
Mijn ma komt vanmiddag met 3 kilo mosselen, in d'r upje mosselen eten vindt ze niks an, dus nodigt ze zichzelf hier maar uit.
"Hebben jullie zin in mosselen? Ik wel, dus ik kom bij jullie eten".![]()
![]()
En 1 van m'n katten heeft net een bloemenvaas omgekiept grmblll![]()
[ afbeelding ]
Je ziet het omdat ik hou van talige en bizarre humor en dito associatiesquote:Op zaterdag 12 september 2009 09:28 schreef freecell het volgende:
[..]
liever niet
Ik begrijp wel wat ik zie, niet waarom
Na een week 3 posts per dag van ieder van jullie weten we het ondertussen welquote:Op zaterdag 12 september 2009 11:09 schreef Stout het volgende:
Huis schoon *check*
eten in huis *check*
kids thuis *check*
telefoon opgeladen *check*
kortom wij zijn er klaar voor
fannie bedankt !! Gaat vast gezellig worden
haha ik twitterde haar ook al zoietsquote:Op zaterdag 12 september 2009 11:33 schreef E.T. het volgende:
[..]
Na een week 3 posts per dag van ieder van jullie weten we het ondertussen wel
nee ik hou mijn mond hier wel....lijkt me beter ....quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:09 schreef Kleurdoos het volgende:
moet rewimo nu helemaal terug naar huis reizen![]()
?
O, wat een afschuwelijke plaatjes zijn dat altijdquote:
Oooh maar zo vreselijk was die opmerkig toch niet? Het is gewoon wel heel erg overoveroverduidelijk dat jullie een 'meet'' hebbenquote:Op zaterdag 12 september 2009 12:10 schreef Stout het volgende:
[..]
nee ik hou mijn mond hier wel....lijkt me beter ....
das toch niet gekquote:Op zaterdag 12 september 2009 12:21 schreef Stout het volgende:
Sugar wat balen zeg..
Jongste is op zoek naar een legokasteel....wat een verschil in prijzen zeg.... In de winkel 109.99 en op ebay staat ie voor 70....
quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:13 schreef easy-going het volgende:
[..]
O, wat een afschuwelijke plaatjes zijn dat altijd<--- en die gebuik ik zelden
Met blingbling en glittersquote:Op zaterdag 12 september 2009 12:34 schreef RockabeIIa het volgende:
en dan vooral die plaatjes met elfjes
Ja, mooi zijn die he?quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:34 schreef RockabeIIa het volgende:
en dan vooral die plaatjes met elfjes
Ik moet er vaak van huilen zo mooiquote:
Aaargh, my eyesssssquote:Op zaterdag 12 september 2009 12:49 schreef Sugar het volgende:
Hehehe. Ik ken het, Rocka. Echte tearjerkers zijn het.
[ afbeelding ]
past precies bij je avatar!!!quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:51 schreef Ireth het volgende:
Nah speciaal voor jullie dan
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:59 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
past precies bij je avatar!!!
*rent weg* <--- rrrrrighty
je hebt het toch niet tegen mij hequote:Op zaterdag 12 september 2009 13:22 schreef RockabeIIa het volgende:
Nee, da's Jesus Bling
Jij vindt dat ook mooi!
ja hoor. Ik zit nu ergens buiten dus heb pm niet gelezenquote:
http://messages.fok.nl/pda/inbox.phpquote:Op zaterdag 12 september 2009 13:59 schreef snoopy het volgende:
[..]
ja hoor. Ik zit nu ergens buiten dus heb pm niet gelezen
wij hadden de planning om bij jullie langs te komen, maar man wat een dag hier, gaat het stormen ofzo?quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:15 schreef Lois het volgende:
[..]
http://messages.fok.nl/pda/inbox.php
Ynske PMde me dat inderdaad! Maar iemand moet me toch echt eens uitleggen wat dat Buzzen nou precies is en doetquote:Op zaterdag 12 september 2009 08:05 schreef sjak het volgende:
Rewimo en Linda, ik zag op de buzz site dat ze Duitse buzzers zoeken. Iets voor jullie?
wat is het verschil tussen puzzel lijm en gewone lijm?quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:38 schreef Faja-Lobi het volgende:
Heeft iemand een idee waar ze puzzel lijm verkopen? Ik ben nu bij een toys xl en een intertoys geweest maar beide hadden het niet. Je zou toch denken waar ze puzzels verkopen dat ze daar ook lijm verkopen.
Tilapiafilet was ons voorgerecht op ons trouwfeestquote:Op zaterdag 12 september 2009 15:32 schreef Belana het volgende:
faja, het is rampzaligzo druk die 2!! en hier ook geen suiker. wel veel gegil en geschreeuw en grote monden... ik wijt het even aan het feit dat ik meer ben gaan werken...
he, wilde ik vandaag eindelijk mosselen gaan eten, hadden ze niet meer bij de viswinkel![]()
nou heb ik maar tilapiafilet en gamba's gehaald, is ook lekker.
Kun je produkten testen en daar moet je een verslagje van maken met je bevindingen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:47 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ynske PMde me dat inderdaad! Maar iemand moet me toch echt eens uitleggen wat dat Buzzen nou precies is en doet
pas getrouwd? if so van harte!quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:41 schreef leonieke het volgende:
[..]
Tilapiafilet was ons voorgerecht op ons trouwfeestDit volledig ter zijde natuurlijk
Oh nee, 3 jaar geleden voor de wet, 2 jaar geleden voor de kerk... maar elke keer als ik ergens Tilapiafilet zie, moet ik eraan denken. Tot voor ons huwelijk had ik er nl nog nooit van gehoordquote:Op zaterdag 12 september 2009 15:50 schreef Belana het volgende:
[..]
pas getrouwd? if so van harte!
zie je mous, het zit in de lucht hoor. overigens is Ezra nu gecrashed op de bank...
Volgens mij smeer je puzzellijm toch over de puzzel of ben ik nou het spoor bijster?quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:24 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wat is het verschil tussen puzzel lijm en gewone lijm?
Mijn man heeft nachtdienst en ligt overdag te slapen dus ik heb het monster duo voor me zelf, de hele dag!quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:36 schreef moussy het volgende:
Hier zijn ze ook zo, ik heb P. al op pad gestuurd met de ergste
ow! hahahahahaquote:Op zaterdag 12 september 2009 15:52 schreef leonieke het volgende:
[..]
Oh nee, 3 jaar geleden voor de wet, 2 jaar geleden voor de kerk... maar elke keer als ik ergens Tilapiafilet zie, moet ik eraan denken. Tot voor ons huwelijk had ik er nl nog nooit van gehoord
Ik ehb echt nog nooit van puzzellijm gehoordquote:Op zaterdag 12 september 2009 15:58 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Volgens mij smeer je puzzellijm toch over de puzzel of ben ik nou het spoor bijster?
ik ook nietquote:Op zaterdag 12 september 2009 16:22 schreef E.T. het volgende:
[..]
Ik ehb echt nog nooit van puzzellijm gehoord
geen idee. maar waarom wil je de puzzelstukjes vastlijmen dan?quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:58 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Volgens mij smeer je puzzellijm toch over de puzzel of ben ik nou het spoor bijster?
ja maar als ze vastzitten, kan je ze toch niet meer gebruiken?quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:36 schreef Pandora73 het volgende:
Als ik een puzzel wil bewaren, doe ik altijd boeklon op de achterkant (dat doorzichtige plasticplakfolie waarmee je vroeger je boeken kaftte) Dat werkt ook!
nee duh, maar je kan toch een puzzel willen bewaren? zo gek is dat toch niet?quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:39 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja maar als ze vastzitten, kan je ze toch niet meer gebruiken?
Om aan de muur te hangen ofzo?quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:25 schreef Belana het volgende:
[..]
nee duh, maar je kan toch een puzzel willen bewaren? zo gek is dat toch niet?
Ja, naast je Bob Ross of schilderij-op-nummers!quote:
quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:29 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
op hyves word je er ook gek van
men vindt het nodig om me
een fijne maandag,dinsdag,woensdag,donderdag,vrijdag ARRHGH te wensen
mijn tante ookquote:Op zaterdag 12 september 2009 18:19 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Je hebt mijn tante op je hyves?!
dat klinkt foutquote:Op zaterdag 12 september 2009 18:38 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
mijn tante ook
en ook
KOM BINNEN IN DE HEERLIJKHEID VAN UW VADER
JEZUS LEEFT
enzo
Aaaahquote:Op zaterdag 12 september 2009 18:41 schreef huuphuup het volgende:
[..]
dat klinkt fout![]()
Kim kiektan mn prulleke heeft Lilah's jurkske aanze is er zelf heel blij mee zoals je kunt zien
Leuk van je feest!last minute meevallers zo als het dan ineens wel doorgaat. Lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |