je hebt het toch niet tegen mij hequote:Op zaterdag 12 september 2009 13:22 schreef RockabeIIa het volgende:
Nee, da's Jesus Bling
Jij vindt dat ook mooi!
ja hoor. Ik zit nu ergens buiten dus heb pm niet gelezenquote:
http://messages.fok.nl/pda/inbox.phpquote:Op zaterdag 12 september 2009 13:59 schreef snoopy het volgende:
[..]
ja hoor. Ik zit nu ergens buiten dus heb pm niet gelezen
wij hadden de planning om bij jullie langs te komen, maar man wat een dag hier, gaat het stormen ofzo?quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:15 schreef Lois het volgende:
[..]
http://messages.fok.nl/pda/inbox.php
Ynske PMde me dat inderdaad! Maar iemand moet me toch echt eens uitleggen wat dat Buzzen nou precies is en doetquote:Op zaterdag 12 september 2009 08:05 schreef sjak het volgende:
Rewimo en Linda, ik zag op de buzz site dat ze Duitse buzzers zoeken. Iets voor jullie?
wat is het verschil tussen puzzel lijm en gewone lijm?quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:38 schreef Faja-Lobi het volgende:
Heeft iemand een idee waar ze puzzel lijm verkopen? Ik ben nu bij een toys xl en een intertoys geweest maar beide hadden het niet. Je zou toch denken waar ze puzzels verkopen dat ze daar ook lijm verkopen.
Tilapiafilet was ons voorgerecht op ons trouwfeestquote:Op zaterdag 12 september 2009 15:32 schreef Belana het volgende:
faja, het is rampzaligzo druk die 2!! en hier ook geen suiker. wel veel gegil en geschreeuw en grote monden... ik wijt het even aan het feit dat ik meer ben gaan werken...
he, wilde ik vandaag eindelijk mosselen gaan eten, hadden ze niet meer bij de viswinkel![]()
nou heb ik maar tilapiafilet en gamba's gehaald, is ook lekker.
Kun je produkten testen en daar moet je een verslagje van maken met je bevindingen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:47 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ynske PMde me dat inderdaad! Maar iemand moet me toch echt eens uitleggen wat dat Buzzen nou precies is en doet
pas getrouwd? if so van harte!quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:41 schreef leonieke het volgende:
[..]
Tilapiafilet was ons voorgerecht op ons trouwfeestDit volledig ter zijde natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |