Oh nee, 3 jaar geleden voor de wet, 2 jaar geleden voor de kerk... maar elke keer als ik ergens Tilapiafilet zie, moet ik eraan denken. Tot voor ons huwelijk had ik er nl nog nooit van gehoordquote:Op zaterdag 12 september 2009 15:50 schreef Belana het volgende:
[..]
pas getrouwd? if so van harte!
zie je mous, het zit in de lucht hoor. overigens is Ezra nu gecrashed op de bank...
Volgens mij smeer je puzzellijm toch over de puzzel of ben ik nou het spoor bijster?quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:24 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wat is het verschil tussen puzzel lijm en gewone lijm?
Mijn man heeft nachtdienst en ligt overdag te slapen dus ik heb het monster duo voor me zelf, de hele dag!quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:36 schreef moussy het volgende:
Hier zijn ze ook zo, ik heb P. al op pad gestuurd met de ergste
ow! hahahahahaquote:Op zaterdag 12 september 2009 15:52 schreef leonieke het volgende:
[..]
Oh nee, 3 jaar geleden voor de wet, 2 jaar geleden voor de kerk... maar elke keer als ik ergens Tilapiafilet zie, moet ik eraan denken. Tot voor ons huwelijk had ik er nl nog nooit van gehoord
Ik ehb echt nog nooit van puzzellijm gehoordquote:Op zaterdag 12 september 2009 15:58 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Volgens mij smeer je puzzellijm toch over de puzzel of ben ik nou het spoor bijster?
ik ook nietquote:Op zaterdag 12 september 2009 16:22 schreef E.T. het volgende:
[..]
Ik ehb echt nog nooit van puzzellijm gehoord
geen idee. maar waarom wil je de puzzelstukjes vastlijmen dan?quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:58 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Volgens mij smeer je puzzellijm toch over de puzzel of ben ik nou het spoor bijster?
ja maar als ze vastzitten, kan je ze toch niet meer gebruiken?quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:36 schreef Pandora73 het volgende:
Als ik een puzzel wil bewaren, doe ik altijd boeklon op de achterkant (dat doorzichtige plasticplakfolie waarmee je vroeger je boeken kaftte) Dat werkt ook!
nee duh, maar je kan toch een puzzel willen bewaren? zo gek is dat toch niet?quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:39 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja maar als ze vastzitten, kan je ze toch niet meer gebruiken?
Om aan de muur te hangen ofzo?quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:25 schreef Belana het volgende:
[..]
nee duh, maar je kan toch een puzzel willen bewaren? zo gek is dat toch niet?
Ja, naast je Bob Ross of schilderij-op-nummers!quote:
quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:29 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
op hyves word je er ook gek van
men vindt het nodig om me
een fijne maandag,dinsdag,woensdag,donderdag,vrijdag ARRHGH te wensen
mijn tante ookquote:Op zaterdag 12 september 2009 18:19 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Je hebt mijn tante op je hyves?!
dat klinkt foutquote:Op zaterdag 12 september 2009 18:38 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
mijn tante ook
en ook
KOM BINNEN IN DE HEERLIJKHEID VAN UW VADER
JEZUS LEEFT
enzo
Aaaahquote:Op zaterdag 12 september 2009 18:41 schreef huuphuup het volgende:
[..]
dat klinkt fout![]()
Kim kiektan mn prulleke heeft Lilah's jurkske aanze is er zelf heel blij mee zoals je kunt zien
Leuk van je feest!last minute meevallers zo als het dan ineens wel doorgaat. Lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |