Proestquote:Op zaterdag 12 september 2009 09:20 schreef Rottdog het volgende:
aeque, heb je te lang met het rupsje gespeelt
Hebben chinezen eigenlijk wel haar op hun rups?quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:13 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Een chinees met haar op z`n rups?
Ik weet eigenlijk niet of ik dat wel wil wetenquote:Op zaterdag 12 september 2009 10:18 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Hebben chinezen eigenlijk wel haar op hun rups?
Hoezo? Het zijn geen harige mosselen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
En jouw man is een vierzerik
dat plaatjequote:Op zaterdag 12 september 2009 10:05 schreef Fannie het volgende:
[..]
Proest![]()
Goedemorgen![]()
Rewimo en Stout, veel plezier vandaag!
Belana, rustig aan met de spinningfiets.
LL, have fun met de eters, en sterkte met schappies doen.
Mijn ma komt vanmiddag met 3 kilo mosselen, in d'r upje mosselen eten vindt ze niks an, dus nodigt ze zichzelf hier maar uit.
"Hebben jullie zin in mosselen? Ik wel, dus ik kom bij jullie eten".![]()
![]()
En 1 van m'n katten heeft net een bloemenvaas omgekiept grmblll![]()
[ afbeelding ]
Je ziet het omdat ik hou van talige en bizarre humor en dito associatiesquote:Op zaterdag 12 september 2009 09:28 schreef freecell het volgende:
[..]
liever niet
Ik begrijp wel wat ik zie, niet waarom
Na een week 3 posts per dag van ieder van jullie weten we het ondertussen welquote:Op zaterdag 12 september 2009 11:09 schreef Stout het volgende:
Huis schoon *check*
eten in huis *check*
kids thuis *check*
telefoon opgeladen *check*
kortom wij zijn er klaar voor
fannie bedankt !! Gaat vast gezellig worden
haha ik twitterde haar ook al zoietsquote:Op zaterdag 12 september 2009 11:33 schreef E.T. het volgende:
[..]
Na een week 3 posts per dag van ieder van jullie weten we het ondertussen wel
nee ik hou mijn mond hier wel....lijkt me beter ....quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:09 schreef Kleurdoos het volgende:
moet rewimo nu helemaal terug naar huis reizen![]()
?
O, wat een afschuwelijke plaatjes zijn dat altijdquote:
Oooh maar zo vreselijk was die opmerkig toch niet? Het is gewoon wel heel erg overoveroverduidelijk dat jullie een 'meet'' hebbenquote:Op zaterdag 12 september 2009 12:10 schreef Stout het volgende:
[..]
nee ik hou mijn mond hier wel....lijkt me beter ....
das toch niet gekquote:Op zaterdag 12 september 2009 12:21 schreef Stout het volgende:
Sugar wat balen zeg..
Jongste is op zoek naar een legokasteel....wat een verschil in prijzen zeg.... In de winkel 109.99 en op ebay staat ie voor 70....
quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:13 schreef easy-going het volgende:
[..]
O, wat een afschuwelijke plaatjes zijn dat altijd<--- en die gebuik ik zelden
Met blingbling en glittersquote:Op zaterdag 12 september 2009 12:34 schreef RockabeIIa het volgende:
en dan vooral die plaatjes met elfjes
Ja, mooi zijn die he?quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:34 schreef RockabeIIa het volgende:
en dan vooral die plaatjes met elfjes
Ik moet er vaak van huilen zo mooiquote:
Aaargh, my eyesssssquote:Op zaterdag 12 september 2009 12:49 schreef Sugar het volgende:
Hehehe. Ik ken het, Rocka. Echte tearjerkers zijn het.
[ afbeelding ]
past precies bij je avatar!!!quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:51 schreef Ireth het volgende:
Nah speciaal voor jullie dan
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:59 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
past precies bij je avatar!!!
*rent weg* <--- rrrrrighty
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |