Goeie!!quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:31 schreef easy-going het volgende:
Of je bent je hond kwijt Lois, ga je hem zoeken
Whahaha het blijft de meest briljante openingszin ooitquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:32 schreef m@x het volgende:
Of doe als Kai en vraag of Dennis je rupsje wil zien
Misschien wil Dennis wel helpen zoeken naar een je hondquote:
Haaai LL! Wil je mijn rupsje zien??quote:
quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:41 schreef Lois het volgende:
[..]
Haaai LL! Wil je mijn rupsje zien??
quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:41 schreef Lois het volgende:
[..]
Sja dat krijg je he als je komt binnen vallen en je leest niet terugquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:41 schreef Lois het volgende:
[..]
Wat een bekrompen reactie van J.quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:33 schreef Lois het volgende:
[..]
Goeie!!
Hmm... mijn man was al niet zo gecharmeerd van het feit dat ik mijn tandarts een huwelijksaanzoek heb gedaan, dit zal dan ook niet echt in goede aarde vallen denk ik zo
Ben jij ook al gek op Bassie?quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:03 schreef E.T. het volgende:
[..]
Ik zag wel dat mijn lijstje overeenkomsten had met die van M@x.. Ik schrap 'm nog niet hoor, m@x.. ooit ga ik ook dood en dan staat ineens op nr. 1
ik heb een zwak voor rood haarquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:04 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ben jij ook al gek op Bassie?
Ff scrollen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:06 schreef RockabeIIa het volgende:
'Dennis, mag ik je rupsje zien?'
Oh jaquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:20 schreef m@x het volgende:
Michael Hutchence staat ook op mijn lijstje, maar die is zo dood dat ie er ondertussen wel af mag.
Theoretisch kan het wel maar of dat nou echt smakelijk is betwijfel ik. Maar ET's suggestie voor het hiernamaals is een goede. Dan kan ik misschien voor die fase een alternatief lijstje gaan maken.quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:10 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Oh ja![]()
Maar inderdaad, hartstikke dood, dus zonde van de plek in je lijstje. Het moet theoretisch gezien wel uitvoerbaar zijn natuurlijk.
Dennis, mag ik je rupsje even aaien?quote:
mwoah, rupsje nooitgenoeg?quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:14 schreef Lois het volgende:
Alleen dat woordje al "rupsje" dat is ook zo lekker vleiend voor zijn genotsstaaf
stond er geen plaatje bij?quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:18 schreef easy-going het volgende:
google:
Het beeld van een rups, die zich als vlinder ontpopt, is ook een beeld van de Opstanding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |