En dat ze zegt: I have not been with anyone since. Maar die daarvoor tellen ook toch?quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:15 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik vind het wel een mooie meid trouwens maar wel een beeeeetje naief!
haha bedoel je dat de tepels nu ineens op de goede plek zitten of door t liggen?quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Woehoe!!
zijn ze ook nog ondersteboven?
Dat idee had ik toen ik net geopereerd was.
Geen pijn, irritatie en of jeuk?! Héél rustig aandoen hoor!! Écht.
![]()
Gefeliciteerd!
Ja, ik kreeg de tip al van iemand op twitter, ik heb me ingeschrevenquote:Op vrijdag 11 september 2009 16:45 schreef moussy het volgende:
Rewimo je kan nu ook vanuit duitsland buzzen!
quote:
Ik bedoelde meer de vormquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:31 schreef pinquit het volgende:
[..]
haha bedoel je dat de tepels nu ineens op de goede plek zitten of door t liggen?![]()
ik doe heel rustig aan, lekker middagdutje nog enzopijn af en toe, irritatie en jeuk nu wel bij de pleisters die er niet af mogen. och, het valt me alles mee tot nu toe
Nou rennen dan!quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:43 schreef Lois het volgende:
Hoor net van J. dat er allemaal mensen van BNN rondlopen in de buurt, waaronder Dennis Storm
die staat overigens hoog op mijn geheime lijstje.
Van googlequote:Op vrijdag 11 september 2009 19:55 schreef lady-wrb het volgende:
wie is dennis storm en waar moet ik m van kennen ?
Ik heb nog eens met een jongen van 21 gekustquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:49 schreef Lois het volgende:
Ja ik vind het ook wel iets pedo-achtigs hebben zo'n jonge jongen
Hij is te oud voor jouquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:22 schreef Pvoesss het volgende:
hahaha vivi![]()
En wie de blote piemel foto's van Dennis storm niet kent nou jaah zeg![]()
![]()
ik ken die foto's niet en die wil ik ook niet kennenquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:22 schreef Pvoesss het volgende:
hahaha vivi![]()
En wie de blote piemel foto's van Dennis storm niet kent nou jaah zeg![]()
![]()
quote:
* m@x schurkt even terug en doet ook evenquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:07 schreef Lois het volgende:
[..]
m@x
![]()
Wij begrijpen elkaar he? *lekker tegen m@x aanschurkt en tong uitsteekt tegen evenstar*
maar ik heb nog steeds die foto van Bassie & M@x niet gezien?quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:16 schreef m@x het volgende:
Nee snoop, op deze foto is hij pas echt woest aantrekkelijk:
[ afbeelding ]
Ik was 16 en zag er op dat moment uit als een lesbo, dus beter kon ik niet krijgen *grijns*quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:14 schreef m@x het volgende:
[..]
* m@x schurkt even terug en doet ook evennaar evenstar
Ik zag vandaag nog een ex en kwam tot de conclusie dat ik zo blij dat het een ex is. Goed lijf maar bar weinig hersens![]()
Ik kwam laatst een leuke ex tegen bij een concert. Ben er altijd van overtuigd geweest dat hij een stiekeme homo was. Kennelijk komt hij ook op anderen zo over. Degene waarmee ik samen was kwam met de opmerking: " je hebt hem homo gemaakt"
Ieuw, Andries. Ik had je hoger ingeschat hoor KD.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:20 schreef m@x het volgende:
Michael Hutchence staat ook op mijn lijstje, maar die is zo dood dat ie er ondertussen wel af mag.
Ik welquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:20 schreef snoopy het volgende:
[..]
maar ik heb nog steeds die foto van Bassie & M@x niet gezien?
waar, waar?quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:21 schreef m@x het volgende:
Het linkje heeft hier gestaan hoor Snoop
Regel jij even een hond?quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:23 schreef easy-going het volgende:
[..]
Moet jij de hond niet uitlaten in de buurt ofzo????
Je zou ook gewoon de poes kunnen gaan zoeken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |