quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:41 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ze zijn nu van klei en ze gaan op reis naar de ruimte en dansen met aardmannetjes die duiven aanbidden enzo
en toen dacht jij, ik kan weleens tomatensaus maken voor het complete dorp?quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:42 schreef PM-girl het volgende:
Ik ga voor de grijze Huup! Grijs is het nieuwe bruin!
Ik ben tomatensaus aan het maken. De tomaten waren nu lekker goedkoop bij Appie vanwege de papierenzak actie, dus ik heb zo'n 40 tomaten denk ik!
Nouja, voor mijn vriezerbewonertjes dan! Gatver, dat klinkt ranziger dan ik het bedoelde!quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:54 schreef Estrys het volgende:
[..]
en toen dacht jij, ik kan weleens tomatensaus maken voor het complete dorp?
Oooh die vinnik ook leukquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:55 schreef Sugar het volgende:
Oh, en Maria krijgt deze laarsjes:
[ [url=http://www.drmartens-schoenen.nl/images/882403-0310[1].jpg]afbeelding[/url] ]
Mag ik er ook bij?quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:19 schreef k_i_m het volgende:
Pfff, heb ik vanmiddag beppie in bed gegooid omdat ze alleen maar kon janken en bananen, komt nu mijn wederhelft thuis om met vanalles te gooien.
Heeft er iemand een rol behang voor me? Dan kan ik mezelf er even achter plakken.
* Stout biedt rol behang, lijm en een hamer aan (om de bult weg te timmeren)quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:19 schreef k_i_m het volgende:
Pfff, heb ik vanmiddag beppie in bed gegooid omdat ze alleen maar kon janken en bananen, komt nu mijn wederhelft thuis om met vanalles te gooien.
Heeft er iemand een rol behang voor me? Dan kan ik mezelf er even achter plakken.
Dat hebben/hadden wij, maar dát werkt dus hier niet meer zonder storing met de digitale toestand.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Volgens mij is dat te omzeilen. Door de kabel van boven gewoon in de analoge aansluiting te duwen in de meterkast. wij hebben dat en works like a charm. Heb je wel geen digitale kwaliteit en geen extra pakket mocht je dat hebben, maar wel tv![]()
Ik zal zo mijn hoofd eens in de meterkast steken. kijken hoe het precies zit.quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:41 schreef moussy het volgende:
[..]
Dat hebben/hadden wij, maar dát werkt dus hier niet meer zonder storing met de digitale toestand.
Huupje, die grijze, ik zeg doen!
oi!quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:57 schreef RockabeIIa het volgende:
Deens meisje zoekt vader van haar kind
oooohquote:Op vrijdag 11 september 2009 15:57 schreef RockabeIIa het volgende:
Lieverd, ik moet je wat vertellen....quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:07 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ooooh![]()
hahhaha, je zult dit zien als vent en bij jezelf denken van goh...waar ken ik jou toch van?
en dan het besef... ooooooh
oke....quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:57 schreef RockabeIIa het volgende:
had je dat nog nooit gegeten??quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:00 schreef Ynske het volgende:
fijn Fuente!
was net in t winkelcentrum en had geen zin meer om naar de jumbo voor brood te gaan, dus eens bij de turkse bakker een turksbrood gehaald, damn das echt lekker brood!
nope, maar vanaf nu komt dat vaker in huisquote:
tis ook heel lekker met chili con carne of hagelslagquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
nope, maar vanaf nu komt dat vaker in huis
Ies lekker inderdaadquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:00 schreef Ynske het volgende:
fijn Fuente!
was net in t winkelcentrum en had geen zin meer om naar de jumbo voor brood te gaan, dus eens bij de turkse bakker een turksbrood gehaald, damn das echt lekker brood!
quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:59 schreef huuphuup het volgende:
oooooh Sjoeg! Wat een superleuke laarsjes voor Maria!![]()
hebben ze die niet in maat 39?
ik vond die grijze ook gelijk leuk, maar ik heb altijd bruine laarzen/schoenen enzo. Geen idee waarom eigkveilige keuze I guess. En omdat ik het een hoop geld vind wil ik geen miskoop doen aan iets waar ik dan na een maand op uitgekeken ben. Maar die grijze hebben wel een enorme aantrekkingskracht
![]()
PMdat zijn een hoop tomaten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |