En dan komen we weer terug bijquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:18 schreef easy-going het volgende:
google:
Het beeld van een rups, die zich als vlinder ontpopt, is ook een beeld van de Opstanding
Nee, maar de url van dat artikel:quote:
alleen jammer dat z'n kaak net zo breed isquote:
zinmaken.nlquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:21 schreef easy-going het volgende:
[..]
Nee, maar de url van dat artikel:
[PDF] kidk rupsje nooitgenoeg Bestandsformaat: PDF/Adobe Acrobat - HTML-versie
Ontpop je als... Het beeld van een rups, die zich als vlinder ontpopt, is ook een beeld van de. Opstanding. De rups is heel anders dan de ...
www.zinmaken.nl/_.../1213942918_kidkrupsjenooitgenoeg
quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:21 schreef E.T. het volgende:
[..]
alleen jammer dat z'n kaak net zo breed is
johquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:23 schreef Vicky het volgende:
Ik vind die Arie er altijd zo vroom uitzien
mutjes zijn mutsjes voor tutjesquote:
psies!quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:25 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Ohw die met die K en gehaakt schaamhaar
wiesda?quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:28 schreef Rottdog het volgende:
Nummer 1 [ afbeelding ]
Hubba, Hubba, Hubba![]()
![]()
![]()
Ik zou hem ook schoppen, als ik dan toch bezig was.quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Arie...ik zou m`n hond er nog afschoppen
ik lig in een deuk om sommigen..quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:29 schreef m@x het volgende:En toch is Arie fijn
Volgens mij staat het hek weer open. Wat een debielen weer bij Popstars
In 1 moeite doorquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:29 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik zou hem ook schoppen, als ik dan toch bezig was.
Michael Scofield Wentworth Miller idd uit prison break, vindt zijn broer lekkerder, lincoln burrows Dominic Purcellquote:
Eens! Die wil ik wel in mijn bed vindenquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:30 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Doe mij deze dan maar
[ afbeelding ]
Ieuw! Ik hou niet van mannen met tattoosquote:
Is dat een strik-opmerking?quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:30 schreef Rottdog het volgende:
Arie geen schaamhaar op mijn venusheuvel die daar aan denkt
Lois kan goed invlechten!quote:
jaaaaaaaaquote:
ben er al helemaal aan gewend overal een opladertje bij me te hebbenquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:38 schreef Vicky het volgende:
[..]
jaaaaaaaa
weet je wat ik haat van die iphone.... De bat. is zo snel leeg..
Hou opquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:40 schreef Vivi het volgende:
Ik mag niet meer scheren daar van mijn huisarts. "Dat haar zit daar niet voor niets!!" .
srsly??quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:40 schreef Vivi het volgende:
Ik mag niet meer scheren daar van mijn huisarts. "Dat haar zit daar niet voor niets!!" .
ja dat kan ook..quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:41 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
ben er al helemaal aan gewend overal een opladertje bij me te hebben
Het was idd een invalster die me begon te vergassen op hoe het 23 jaar geleden háár praktijk was en zulks. Ze was wel heel lief verder hoorquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Hou op
Huisarts uit het jaar kruik?
Vlechten, duh!quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:46 schreef k_i_m het volgende:
Wat mot ie met je schaamhaar eigenlijk?.
Het was een zijquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:46 schreef k_i_m het volgende:
Wat mot ie met je schaamhaar eigenlijk?.
Dennis, mag ik het haar van je rupsje haken?quote:
*proest*quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:21 schreef E.T. het volgende:
[..]
alleen jammer dat z'n kaak net zo breed is
verleidelijk maar nee.quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:54 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ook niet als ze gehaakt zijn?
Sop-zequote:Op vrijdag 11 september 2009 22:52 schreef RockabeIIa het volgende:
'Dennis, zal ik je rupsje even verwarmen?'
ok..... ik ga me douchen! Nu word het me teveel! Trusten!
een rupsen-mutsje?quote:
heb ik ook nog, ergensquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:04 schreef debuurvrouw het volgende:
oh, ik dacht een gehaakt slakje.
delenquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:17 schreef Spuuglokje het volgende:
Oehhhhh Arie, dat vind ik zo'n ongelooflijk knappe man.![]()
![]()
aiai hij is van 24 juni 1985quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:19 schreef PM-girl het volgende:
En Dennis Storm
hoe oud is hij nou eigenlijk?
o, maar 5 jaar verschil dus!quote:
ik heb er een van 7 jaar jongeer gehad.. 4 jaar is dan best beschaafdquote:
ik wil geloof ik niet weten wat je intypte bij Googlequote:Op vrijdag 11 september 2009 23:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh sorry hoor, maar
[ afbeelding ]
whahahaha![]()
Nou bedankt.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:23 schreef k_i_m het volgende:
Boh, twarres gaat weer verder. Nu is echt alles stuk.
Maar niet overal scheren graag! Liever getrimd anders heb je schuurpapierquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:11 schreef Pandora73 het volgende:
Arie is toch best lekker? Of heb ik nou een rare smaak?
Wentworth vind ik minder leuk dan die andere meneer van Lost die hier al stond.
Maar dan wel scheren alstublieft, heren...
Als ik aan het zoenen ben met een ongeschoren man of een man met zo'nzie ik er altijd minstens een dag uit als een clown... (ik wilde eigenlijk zeggen "als Bassie" maar ik heb niet zo'n bontjas)
Twarresvrouw doet het tegenwoordig met Syb hoorde ik pas!quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:23 schreef k_i_m het volgende:
Boh, twarres gaat weer verder. Nu is echt alles stuk.
Hoeveel jaar verschil zit daar wel niet tussen?!quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:24 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Twarresvrouw doet het tegenwoordig met Syb hoorde ik pas!
ook niet van zijn armen alleen?quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:23 schreef Macka66 het volgende:
Doe mij m'n eigen vent maar! Toen ik hem leerde kennen had 'ie net een tournee achter de rug, en daardoor vooral hele mooie gespierde armen gekregen. De afgelopen maanden theaterstop heeft hij als postbezorger gewerkt (flat trappen op en af), en de mooie gespierde armen zijn terug met een zonnig tintje![]()
en ik mag geen foto van hem posten![]()
Zeg! ik hoopte nog te gaan slapen!quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:24 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ben nu wel heel benieuwd naar die vent van jou! Jammer dat je een foto-plaats-verbod hebtquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:23 schreef Macka66 het volgende:
Doe mij m'n eigen vent maar! Toen ik hem leerde kennen had 'ie net een tournee achter de rug, en daardoor vooral hele mooie gespierde armen gekregen. De afgelopen maanden theaterstop heeft hij als postbezorger gewerkt (flat trappen op en af), en de mooie gespierde armen zijn terug met een zonnig tintje![]()
en ik mag geen foto van hem posten![]()
Maken ze zo'n herrie?quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Zeg! ik hoopte nog te gaan slapen!
Zij maar roepen hjir bin ik, were bist do? En hij maar roepen om een nije deiquote:
Sweet dreams!quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Zij maar roepen hjir bin ik, were bist do? En hij maar roepen om een nije dei![]()
nou, deze mental image is hardnekkig zeg.
Ik moet altijd een beetje zoquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:24 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Jaartje of zestien.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:25 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Hoeveel jaar verschil zit daar wel niet tussen?!
Graag gedaan!quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:30 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik zie nu hele nare beelden voor me.Bedankt Debuurvrouw
Oh! dat heb ik met Sybquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:31 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik moet altijd een beetje zo. lachen als ik haar zie, na haar een keer volkomen laveloos hier in een Hilversums etablissement te hebben aangetroffen.
Krijg meteen spijt van het geneus in dit draadje.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh enne...doe mij deze maar
[ afbeelding ]
Leuke site man, http://awkwardfamilyphotos.com
Ik vraag me af of zij nou niet met haar piercing in zijn krullen blijft steken.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:30 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik zie nu hele nare beelden voor me.Bedankt Debuurvrouw
Hairy dudequote:Op vrijdag 11 september 2009 23:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[ afbeelding ]
Gat.Ver!!quote:
Dan passen ze wel goed bij elkaarquote:
ik kan gewoon niet tegen zo'n mooiboyskapsel incl snorquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zocht eigenlijk het hoogpolig tapijt van Pete Sampras....
Hij moet gewoon een heel programma lang flink beeldvullend aanwezig zijnquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:42 schreef Kleurdoos het volgende:
omg ksander de buisonjee gaat zij gelooft in mij presenteren
die wil dus ex gevangen koppelen aan degelijke mevrouwtjes
nouja, zolang ie maar niet zingt
Misschien heeft de dokter van Vivi daar een sluitende verklaring voorquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:47 schreef Poezebeest het volgende:
Wat is toch het nut van borst- en rughaar??
Vivi, wat zegt jouw dokter hierover?quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Misschien heeft de dokter van Vivi daar een sluitende verklaring voor
Is tegen de kou...quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:47 schreef Poezebeest het volgende:
Wat is toch het nut van borst- en rughaar??
Mmmmm, kan best kloppen, heb nog nooit een neger met borsthaar gezien...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |