Heb je iig een warm (hihi warm) weerzienquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:21 schreef Harajuku. het volgende:
Mooi niet. Als ik dat deze keer doe zie ik mijn sjaal over een jaar pas weer terug
Nu heb ik alles uit de dozen gesloopt, en volgens MM gaat het wel passen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:22 schreef Greys het volgende:
Popje Kweej, mijn vorige deeltje was al nummer 43
En frot je de OP er even in? Want MissBliss gaat zich vast nog een keer afvragen waar en hoe laat ze ook alweer ergens moet zijn morgen!![]()
Oh en nu? Met die drie dozen? En die kattenbakken?
Volgens mij kan ze prima liplezen toch? (zei ze volgens mij in een van de vorige topics?) alleen dus in een groep gaat dat lastig.quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:23 schreef ferrari_rood het volgende:
@muis verder dan chocolade melk en bloemkool kom ik niet met gebaren. Sorry
quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Toooomorrooooow, tomorrooooow, I luf ja, tomorroooow
quote:
Als je me kutGreys gaat noemen... nou... nou... dan hoeft het allemaal niet meer hoor!!!?(*#$(#^$quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:25 schreef Qwea het volgende:
kut. Greys, PM me dat foon nr lijstje nog eens. Ik heb mn inbox leeg gedaan
Dat mag ik toch wel hopen, anders wil ik m'n geld terugquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:29 schreef Greys het volgende:
Wij gaan allemaal echt zó naar de hemel door deze actie!![]()
![]()
Gelukkig gaan we overdag!quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:28 schreef ferrari_rood het volgende:
ik heb ook ergens gelezen dat ze kan liplezen. alleen weet ik dat als er slecht licht is oid het veel moeilijker gaat.
Vriendin van zus is doof vandaar
Wil jij ook het telefoonlijstje per PM hebben dan?quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:28 schreef ferrari_rood het volgende:
ik heb ook ergens gelezen dat ze kan liplezen. alleen weet ik dat als er slecht licht is oid het veel moeilijker gaat.
Vriendin van zus is doof vandaar
misschien handig voor CrazyM en Isdatzoquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Gelukkig gaan we overdag!
[..]
Wil jij ook het telefoonlijstje per PM hebben dan?
Gelukkig dan kan ik me slachtend en moordend door de rest van mijn leven slaan.quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:29 schreef Greys het volgende:
[..]Way to go girl!!!
[..]
Als je me kutGreys gaat noemen... nou... nou... dan hoeft het allemaal niet meer hoor!!!?(*#$(#^$
Komt er aan....
Oh en om nog even met de woorden van Noek te spreken van vorig jaar:
Wij gaan allemaal echt zó naar de hemel door deze actie!![]()
![]()
haha ik rijd wel zelfquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
misschien handig voor CrazyM en Isdatzo
quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat mag ik toch wel hopen, anders wil ik m'n geld terug
Oh die tweede quote moest Crazy-M zijn inderdaadquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
misschien handig voor CrazyM en Isdatzo
ik zag thanksquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh die tweede quote moest Crazy-M zijn inderdaad
Isdatzo heeft mijn nummer en dat van Hara, maar ik zal het hele lijstje ook nog even sturen.
Crazy-M heeft het net gehad. Qwea ook weer
Denk je ook aan de vrouw?quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik zag thanks
nu ga ik echt even flink feesten
morgen dus misschien wel kater
maar ik ga wel komen
quote:
Ik met een half oog Popstarsquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:37 schreef Loveless85 het volgende:
* Loveless85 kijkt met half oog Ranking the Stars en Badgasten
Ik doe altijd Ekstraweekend kijken op vrijdagavond.quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:37 schreef Loveless85 het volgende:
* Loveless85 kijkt met half oog Ranking the Stars en Badgasten
Heb je nou nog gehaald wat ik je gePMd had?quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:39 schreef Harajuku. het volgende:
Ik kijk iets over Hitler terwijl ik halfdood in bed lig, doei.
Ach, vorig jaar liep er ook al eentje rond met enorrrme katerquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik zag thanks
nu ga ik echt even flink feesten
morgen dus misschien wel kater
maar ik ga wel komen
Lekker slapen Hara...en dan morgen weer fit en vrolijk op om 8 uurquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:39 schreef Harajuku. het volgende:
Ik kijk iets over Hitler terwijl ik halfdood in bed lig, doei.
Ik! Met Boor!quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ach, vorig jaar liep er ook al eentje rond met enorrrme kater
Boorquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik! Met Boor!![]()
Oh, die tijger zat vanavond in een doos waar TIJGERnootjes op stond. Whehehe.
Als je uitstapt bij de Mac, even 60x snel ronddraaien.quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:42 schreef DABAMaster het volgende:
iets groens? dat heb ik helemaal niet
Wie was dat? Kweej?quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Boor![]()
Ik doelde eiks op die ene die 's nachts nog iets van " dronken, hihi" postte en de volgende dag een beetje hoofdpijn had
heb vertrouwenquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je uitstapt bij de Mac, even 60x snel ronddraaien.
Dan ben je ook groen!
Maar ik denk dat we jou wel herkennen aan je aanhangert met keukenrollen!
Heb je trouwens iets van een overkapping voor dat ding, of spanbanden ofzo? Anders voorzie ik een snelweg vol keukenrollen morgen!
Nee....die ene uit Amsterdam, die samen met haar vriendjesfotograaf kwam.quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Wie was dat? Kweej?
Ik heb een deel gemist he, vorig jaar
Uuhhh nee laten we de Clio maar doen, anders komen er brokken, en als ik zo'n stuk moet rijden, dan heb ik liever een auto die ik 'ken'. Bovendien moeten we toch niet zo heel veel meenemen?quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:45 schreef Greys het volgende:
Loveless, ik hoorde net van Maes dat je ook in haar Audi mag rijden morgen, dan hebben we wat meer ruimte
Dus zeg het maar!
Het kost jou echt geen benzine ofzo he?quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Uuhhh nee laten we de Clio maar doen, anders komen er brokken, en als ik zo'n stuk moet rijden, dan heb ik liever een auto die ik 'ken'. Bovendien moeten we toch niet zo heel veel meenemen?
*Blaast een voorzichtig laagje stof van het eerste topic af.quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Tis gewoon morgen al![]()
Zullen we vanavond nog even wat herrinneringen ophalen van 6 weken terug?
Nee het is een lease-auto, dus kost me geen benzine.quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Het kost jou echt geen benzine ofzo he?
Jij mag het zeggen, dus dan gaan we met de Clio
ik moet eerst 1,5 uur en dus een pokkenend rijdenquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:01 schreef Greys het volgende:
Is Re de stemmingmaker van vanavond?![]()
Jubel eens dat je zin hebt in morgen Re!
Ah, toe?
Herstel, een kudde opgewonden huisvrouwen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:51 schreef Re het volgende:
ja ik moest ff boodschappen halen hoor, had nog niet gegeten
[..]
ik moet eerst 1,5 uur en dus een pokkenend rijden
maar nee hoor, ik heb d'r wel wer zin in tussen al die opgelaten meiden
quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Herstel, een kudde opgewonden huisvrouwen.
Welnee, dan wordt het de Clio! Mocht morgen blijken dat het allemaal echt veel te krap wordt, dan laten wij ons door Maes rijden, kan ook nog. Maar we houden het nu gewoon op jouw auto!quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee het is een lease-auto, dus kost me geen benzine.
En vind het voor zo'n stuk rijden eigenlijk wat relaxter als t m'n eigen auto isZeker ipv zo'n grote bak
![]()
Maar goed, als jullie denken dat het niet past of er iemand opgevouwen achterin moet zitten?
Ik ook, alles bij elkaar. Eerst ruim 1,5 naar Veldhoven en dan no geen half uurtje naar Helmond.quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Ik moet potverdikkie gewoon 2 uur rijden, op zich niet erg, zolang ik de muziek maar hard aan kan hebben en meezingen.
Maar ik ben bang dat ik Haartje en Chips dan onderweg ergens verlies
echt wat is het met die beesten toch, koop je voor 400 euro aan speeltjes etc gaan ze met een te kleine mango doos spelenquote:
Snap jij het?quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:59 schreef Re het volgende:
[..]
echt wat is het met die beesten toch, koop je voor 400 euro aan speeltjes etc gaan ze met een te kleine mango doos spelen
Leg hem nu alvast in de autoquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:01 schreef Re het volgende:
ik moest nog een dvd voor iemand meenemen, zou je mij daar ook aan hunnen herinneren?
Mag ik er ook bij?quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[ afbeelding ]
Willen deze users de volgende spullen niet vergeten:
Cat: Boek Nicci French
MB: Boek Nicci French, hotdog
Maes: Esprit tas
Dank voor uw aandacht
Nee toch?quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:04 schreef Maes het volgende:
Ik ga niet opgepropt achterin zitten hoor. Dan rij ik er wel achteraan
Oh god...het was gewoon m'n eigen lijstjequote:Op vrijdag 11 september 2009 21:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Mag ik er ook bij?
Ik moet ook boeken voor mensen meenemen.
Ohw, ik dacht dat het een algemeen lijstje was.quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh god...het was gewoon m'n eigen lijstje![]()
Ik moet eerst was ophangen, anders moet ik morgen in vieze kleertjes
Nee jij gaat voorin. Je bent te lang voor achterinquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee toch?
Dat lijkt me ietwat ongezellig!
Als het gewoon past allemaal dan kan het prima met de Clio
Jij mag wel voorin, dan kan ik jullie af en toe stiekem prikken van de achterkant
Oh mijn Lord wat moet ik aan? Ik heb het te druk gehad om erover na te denkenquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh god...het was gewoon m'n eigen lijstje![]()
Ik moet eerst was ophangen, anders moet ik morgen in vieze kleertjes
Hou op, ik wou dat ik nooit die groene polo's gemaakt hadquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:16 schreef Maes het volgende:
[..]
Oh mijn Lord wat moet ik aan? Ik heb het te druk gehad om erover na te denken
half.quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:37 schreef Greys het volgende:
Maar Kweej... dat niet zo lieve dat je gedaan hebt net, heeft dat iets met de actie te maken?![]()
Oh, dat vind ik handiger omdat het aantal nummers achter het streepje anders zo lang isquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:19 schreef MikeyMo het volgende:
Greys, bij 06 nummer komt het streepje altijd na de 06 en niet na het 4e getal pas
Hallo!? ik ben niet ALTIJD dronkenquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Wie was dat? Kweej?
Ik heb een deel gemist he, vorig jaar
Viel mij ook al op. Maar was er express al niet tegenin gegaan.quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:19 schreef MikeyMo het volgende:
Greys, bij 06 nummer komt het streepje altijd na de 06 en niet na het 4e getal pas
Jij riep heel hard dat je nummers ging verzamelen!quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:23 schreef Greys het volgende:
Maken jullie lekker het 06lijstje voortaan!
Ja was mooi, komt er vanuit die kamer ; Ach godverdomme!quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik handiger omdat het aantal nummers achter het streepje anders zo lang is
Slaap lekker en tot morgen!quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:37 schreef bigbird het volgende:
Ik off to bed, cyu morgen13 u bij helmond mac?
quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:38 schreef Muis006 het volgende:
Bakcrisis.
Mr.Muis is naar de AH voor extra ingrediënten.
ik ga eens proberen of die aanhanger ook 120 kanquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:40 schreef Loveless85 het volgende:
Precies, ik ga morgen ook lekker ff oefenen
Whut? Why?quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:40 schreef DABAMaster het volgende:
uitslapers... ik moet morgen om half 11 al bij elies zijn..
De taart voor Ëlies en dan nog de koekjes voor JJH!quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Wat ben je nou allemaal aan het bakken?
Ik wil wel m'n koekies. hoor.quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
De taart voor Ëlies en dan nog de koekjes voor JJH!
Maar ik kijk even of ik de koekjes opschuif naar morgenochtend.
Ik ga om kwart over tien ofzo de deur uit.quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:40 schreef DABAMaster het volgende:
Veel alleen op pad gaan. Ik werd (toen ik net mijn rijbewijs had honderd jaar geleden) onzeker als er iemand naast me zat. Vooral mijn vader die me nota bene het autorijden geleerd heeft. Ik mocht al vanaf mijn 12e de auto in de garage zetten en toen ik op mijn 18 mijn rijbewijs haalde was ik onzekerquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:36 schreef Qwea het volgende:
ik heb trouwens gereden naar de winkel en de cats and dog shop. Mike vindt wel dat ik onzeker rij nog. En dat is ook zo, ik vind het eng alleenweet ook niet of ik morgen wel durf te rijden
Pfieuw. *Gerustgesteld is. :quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jaja relax vreetbeer, je krijgt ze
Mijn moeder maakt me nog steeds zenuwachtig, dat is zo'n schijterd als ze niet zelf rijd. Ik parkeer d'r dan ook meestal op de achterbank, dan ziet ze maar de helft van wat ik doe. En het ligt dus echt niet(!) aan mijn rijstijl.quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:45 schreef Maes het volgende:
[..]
Veel alleen op pad gaan. Ik werd (toen ik net mijn rijbewijs had honderd jaar geleden) onzeker als er iemand naast me zat. Vooral mijn vader die me nota bene het autorijden geleerd heeft. Ik mocht al vanaf mijn 12e de auto in de garage zetten en toen ik op mijn 18 mijn rijbewijs haalde was ik onzeker![]()
zo doe ik het ook altijd, maar vervang 140 door 150quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:46 schreef Loveless85 het volgende:
Qwea; gewoon links strak 140 rijden, en een ieder die niet opzij gaat met getoeter en lichtsignalen opzij dwingen
Waarom denk je dat ik niet in die Audi wilquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:16 schreef Greys het volgende:
Het lijkt me handig als jullie gewoon een beetje normaal rijden morgen.
Stelletje haantjes.
/Ja mam!
Hoe lang heb je je rijbewijs dan?quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik niet in die Audi wil![]()
Zo ervaren ben ik ook niet heur
Je kent me te goed!quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:22 schreef Greys het volgende:
Popje Kweej, mijn vorige deeltje was al nummer 43
En frot je de OP er even in? Want MissBliss gaat zich vast nog een keer afvragen waar en hoe laat ze ook alweer ergens moet zijn morgen!![]()
Oh en nu? Met die drie dozen? En die kattenbakken?
Whehehe!quote:
Sinds februariquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe lang heb je je rijbewijs dan?
En ik snap het best hoor, ik reed een paar jaar geleden ook niet graag in andere auto's.
Maar da's nu over. Aangezien we er zelf vier hebben![]()
Maar in twee daarvan rij ik ook niet!
Wagon R+ toch?quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:20 schreef Re het volgende:
ik tuf ook wel door met 150 hoor in mijn pimpbak
Ik heb een Smart.quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Sinds februari![]()
Maar ik rijd wel best wat, sinds ik m'n rijbewijs heb we al iets van 15.000 km gereden![]()
Hoe de fuck kom je aan 4 auto's, hoeveel heeft je man er dan?
Ouwe troep dusquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb een Smart.
Heer G heeft een VW kever uit '61, een VW 411 uit '71 en een VW lupo.
En in de eerste twee rij ik niet, want daar is ie zo zuinig op dat ik er amper in mag ademhalen
Die heb ik er al in staan. Net als jouw adres, en de Macquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Whehehe!
Ik bedacht me ook net dat Loveless dan wel het McDo adres in zijn TomTom heeft/zet, maar dat we dan nog wel het adres van DTH moeten hebben. Als we allemaal denken 'ik rij wel achter de rest aan' dan komen we er nooit
quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:40 schreef DABAMaster het volgende:
Surequote:Op vrijdag 11 september 2009 21:44 schreef JJH het volgende:
Ik ga om kwart over tien ofzo de deur uit.
VW 411.quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb een Smart.
Heer G heeft een VW kever uit '61, een VW 411 uit '71 en een VW lupo.
En in de eerste twee rij ik niet, want daar is ie zo zuinig op dat ik er amper in mag ademhalen
Ja inderdaadquote:
Ik het sowieso het adres van DTH al in mn TomTom, maar het is wellicht handig het hier neer te gooien.quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zal zo alle adressen en nr. van DTH nog ff op Greys' PM schrijven![]()
Waarom schiet ik altijd in de stress van dit soort dingen
Ik zit ff aan de wijn, dan slaap ik vast goed.quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:28 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb morgen GEEN kater trouwens, Ing. Ik zit braaf aan de Cola
Senesje, kom je morgen ook? Ja he? Ja toch?quote:
quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zit ff aan de wijn, dan slaap ik vast goed.
De rooie kater ligt al naast me, met z'n kont op m'n stickding voor draadloos![]()
Denk je aan m'n boekie?
Dat gaat helaas niet lukkenquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Senesje, kom je morgen ook? Ja he? Ja toch?
Uit '61quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:31 schreef JJH het volgende:
Hoe oud is het kevertje? Zal geen brilkever zijn?
Wrum?quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Die mooie auto van vorig jaar heb ik trouwens niet meer Greys, je moet nu op een donkerblauwe 626 letten
Let vooral goed op als ik start, dan creeer ik een compleet rookgordijn
Jammer Senes!quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:36 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat gaat helaas niet lukken![]()
Ik heb mijn best nog gedaan om het voor elkaar te krijgen maar helaas...
Ik bewaak F&F en zal vol ongeduld wachten op de eerste beelden en berichten.
Nee Wroemquote:
Er zit een goedje in m'n benzinetank wat de injectoren schoon moet branden ofzo.quote:
Ff biertje leeg maken en dan het eerste denk ikquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ga je een tukkie doen, of vervelen de autoverhalen?
Prachtig.quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Uit '61En bloedjemooi
Uit Zweeeeeeeden!
Op de knieën voor Marijtje:
[ afbeelding ]
Trusten alvast dan maar!quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ff biertje leeg maken en dan het eerste denk ik
Maar waarom heb je je grote trots niet meer dan?quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Er zit een goedje in m'n benzinetank wat de injectoren schoon moet branden ofzo.
Gelukkig schakelt ie na een minuutje over op gas!
Senes, jammer
Ja. En op kevermeetings. Waarvan ik de meeste echt boring vindquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Prachtig.
Ik vind het echt geweldig als dat oude spul op de weg gehoudeb word, en zeker in deze staat!
Komt zeker alleen buiten op een mooie, hele mooie zomerdag?
Ik ga ook niet te laat er in. Anders ben ik morgen zo gekreukeldquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ff biertje leeg maken en dan het eerste denk ik
Zo min mogelijk?quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:45 schreef Greys het volgende:
Ik ga ook niet te laat er in. Anders ben ik morgen zo gekreukeld
En ik moet nog bedenken wat ik aan moet
Ik weet niet wat je op je 12e allemaal uitvratquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:48 schreef Greys het volgende:
[..]Ik had je moeder kunnen zijn!
![]()
Nou ja. Bijna dan.
Weinig. Weinig.quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je op je 12e allemaal uitvrat
Als je maar weet met wie je 't laatst gezoend hebtquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Weinig. Weinig.
Toen had ik nog niet eens voor het eggie gezoend.
Of wel? Nee...
Ik weet het niet meer met wie ik voor het eerst gezoend heb. Is dat wat?
Vanwaar die hangjasserige ponpons dan?quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:52 schreef Maes het volgende:
Het wordt gezellig morgen, ik weet het zeker
Uhuh!quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als je maar weet met wie je 't laatst gezoend hebt[ afbeelding ]
optimistquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:52 schreef Maes het volgende:
Maes!quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:52 schreef Maes het volgende:
quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:56 schreef Greys het volgende:
Hebben we allemaal genoeg fotorolletjes?
/oma
is 32 gig genoeg denk je?quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:56 schreef Greys het volgende:
Hebben we allemaal genoeg fotorolletjes?
/oma
Ik ook nietquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:50 schreef Greys het volgende:
quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:59 schreef Loveless85 het volgende:
over 12 uur begint het menopauze-carnaval
Ik zou er nog een rolletje bij kopen! Voor de zekerheid!quote:
Thank god. Ik voelde me al bijzonder verdorven en oud.quote:
Ik weet er wel een paar van uit die tijd (als breed begrip)quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:01 schreef Loveless85 het volgende:
De eerste wel, maar als je nou zou zeggen; noem de laatste 5 eens dan moet ik toch de juiste volgorde en personen schuldig blijven
quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:59 schreef Loveless85 het volgende:
over 12 uur begint het menopauze-carnaval
Jullie gedragen je nu al als een 25 jaar getrouwd stel en daar zit ik dan morgen tussenquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Vanwaar die hangjasserige ponpons dan?
Jij bent half jaartje ouderquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:02 schreef JJH het volgende:
[..]![]()
Ik had het eerder al over opgewonden huisvrouwen.
Trouwens, zijn wij even oud?
Ik heb laatst geprobeerd de zoeners te tellen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:01 schreef Loveless85 het volgende:
De eerste wel, maar als je nou zou zeggen; noem de laatste 5 eens dan moet ik toch de juiste volgorde en personen schuldig blijven
quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:02 schreef Maes het volgende:
[..]
Jullie gedragen je nu al als een 25 jaar getrouwd stel en daar zit ik dan morgen tussenHelp?
M&M's zijn een goed en verantwoord ontbijt, dat vertel ik mijn stiefje ook altijd.
Ik wel en ik ben ouder kan je nagaanquote:
Als je een meisje was geweest, was je een slet. Als jongen ben je stoer.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:01 schreef Loveless85 het volgende:
Oh het aantal weet ik nu al niet meer, wel een ruwe schatting, maar dat is het welquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb laatst geprobeerd de zoeners te tellen.
Fail.
Maar de eerste weet je dus nog? Ben benieuwd of je dat over 12 jaar nog weet
ik ga mijn praktika LTL maar meenemen danquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:01 schreef Greys het volgende:
Ik zou er nog een rolletje bij kopen! Voor de zekerheid!![]()
Ik weet nog wel het eerste meisjequote:Op vrijdag 11 september 2009 23:01 schreef Greys het volgende:
Thank god. Ik voelde me al bijzonder verdorven en oud.
Maar dan zijn we dat in elk geval samen
quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Weinig. Weinig.
Toen had ik nog niet eens voor het eggie gezoend.
Of wel? Nee...
quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:02 schreef Maes het volgende:
[..]
Jullie gedragen je nu al als een 25 jaar getrouwd stel en daar zit ik dan morgen tussenHelp?
M&M's zijn een goed en verantwoord ontbijt, dat vertel ik mijn stiefje ook altijd.
2 weken later werd ik geboren, goeie periode toen dusquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik weet nog wel het eerste meisje
En ik weet zelfs nog precies wanneer het was (16 augustus 1985, 23:30)
Ik ben gelukkig nog geen 25, ik begin dat ondertussen een beetje als mentaal drempeltje te zien.quote:
Ja, daarna horen we bij hunniesquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig nog geen 25, ik begin dat ondertussen een beetje als mentaal drempeltje te zien.
Wow, ben ik niet oudquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:04 schreef Loveless85 het volgende:
2 weken later werd ik geboren, goeie periode toen dus
Ha dat zeg je nuquote:
Dan heb ik er al een kwart eeuw opzitten, en dat terwijl ik dat helemaal niet door heb eigenlijk.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, daarna horen we bij hunnies
Doe een ruwe schatting dan?quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh het aantal weet ik nu al niet meer, wel een ruwe schatting, maar dat is het wel![]()
Dus je hebt eerst ook jongens gezoend? Hihi!quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik weet nog wel het eerste meisje
En ik weet zelfs nog precies wanneer het was (16 augustus 1985, 23:30)
Ik geloof dat de eerste zoener Marco Dekkers was.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]Ik wel. Maar stel je nou voor dat ik die naam hier noem en dat dat dan een fokker blijkt te zijn
Ik kan heel goed rollators inklappen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik 63, maar dat zien jullie morgen pas
God ja weet ik veel, voor m'n vorige relatie al aardig wat uitgevreten, nu jaartje single.... Om en nabij de 30-35?quote:
Ben je gek, Elisa loves the cockquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:09 schreef JJH het volgende:
Sorry hoor, maar ik kom even een open deur intrappen. Elisa is lesbienne?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You tell 'em girl!quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:08 schreef Maes het volgende:
Ik heb kinderen die ouder zijn als / dan jullie. Money for nothing
Hell yeah! En daarna ook nog!quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:07 schreef Greys het volgende:
Dus je hebt eerst ook jongens gezoend? Hihi!
En hoe weet je die dag en tijd nog zo goed
Ik vond er de eerste keer weinig aan eigenlijkquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:09 schreef Greys het volgende:
Zonde eigenlijk he, dat je maar 1x voor het eerst kunt zoenen met iemand.
Eeuwig zonde. Da's eigenlijk het allerleukst!
Nah, dat zal toch nietquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:09 schreef JJH het volgende:
Sorry hoor, maar ik kom even een open deur intrappen. Elisa is lesbienne?
quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ben je gek, Elisa loves the cockdat is meestal een rooster tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
Ja de allereerste keer zoenen misschien, omdat je dan niet weet wat je doet.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik vond er de eerste keer weinig aan eigenlijk. Zij volgens mij ook
.
Is dit dan het moment om JJH te vertellen dat we allemaal lesbiënnes zijn?quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nah, dat zal toch niet
Had ze wel 'ns ff mogen zeggen
quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ben je gek, Elisa loves the cockDat ik 't even duidelijk heb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jah, gek mens hè?quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nah, dat zal toch niet
Had ze wel 'ns ff mogen zeggen
En het allerspannendst. Ik heb 2 namen van jongens in mijn hoofd maar ik weet niet zeker welke ik als eerste mee gezoend heb. Ik was wel een lellebel in de 6e klas (groep 8 voor de jongere generatie) 2 jongens tegelijkquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:09 schreef Greys het volgende:
Zonde eigenlijk he, dat je maar 1x voor het eerst kunt zoenen met iemand.
Eeuwig zonde. Da's eigenlijk het allerleukst!
Noooooohh.. jij vieze, vuile....quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:13 schreef Maes het volgende:
[..]
En het allerspannendst. Ik heb 2 namen van jongens in mijn hoofd maar ik weet niet zeker welke ik als eerste mee gezoend heb. Ik was wel een lellebel in de 6e klas (groep 8 voor de jongere generatie) 2 jongens tegelijk
Jij gaat helemaal niets in een potje stoppenquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:11 schreef Greys het volgende:
Ja de allereerste keer zoenen misschien, omdat je dan niet weet wat je doet.
Maar daarna, steeds de allereerste keer dat je met iemand nieuw zoent. Ik zou willen dat ze dat in een potje konden stoppen, dan kocht ik het dagelijks!
Uit de kast kom topic!quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Is dit dan het moment om JJH te vertellen dat we allemaal lesbiënnes zijn?
Zelfs de heren?
Laten we dat maar doenquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:12 schreef Greys het volgende:
Is dit dan het moment om JJH te vertellen dat we allemaal lesbiënnes zijn?
Zelfs de heren?
Sjek is fertig en op de foto... nu moek effe uitvissen hoek hem hier op krijgtquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:57 schreef Cat22 het volgende:
En, wie is er nog op?
Ik neem morgen mee:
- Proefjesenvelop Nokwanda
- Boek Ingetje
- Boeken ElisaB
- Boek Greys en zuurvleis!!![]()
- Lush + olie- en azijn stelDipkip
- Allesreiniger
- 10.000 handdoeken en zulks
- Medicijnen
- Mandje voor vrijwilligers![]()
En ik hoop te ontvangen:
- Boeken van Greys
- Knisperrrrrtunnel van ChipsZak
En dat alles past in de oto van Takaiki, die de sjek meeneemt.
En da wast volgens mij.
Om 12 uur is Takaiki hier en gaan we de oto inladen
Geeft me morgenvroeg mooi de tijd om Den Outfit samen te stellen.
Lellebelquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Noooooohh.. jij vieze, vuile....![]()
![]()
.
Ik ga morgen Minstrels in een potje stoppenquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij gaat helemaal niets in een potje stoppen![]()
Maar los daarvan: ja! En als je al een poosje om elkaar heen loopt te draaien: de drie minuten daarvoor. Kil-ling!
Ik had ook verkering in de zesde klas. En tijdens een feestje - toen iedereen lag te zoenen - zaten wij samen onder tafel chipsen te etenquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:13 schreef Maes het volgende:
En het allerspannendst. Ik heb 2 namen van jongens in mijn hoofd maar ik weet niet zeker welke ik als eerste mee gezoend heb. Ik was wel een lellebel in de 6e klas (groep 8 voor de jongere generatie) 2 jongens tegelijk
Ik vermoedde het, ik je posthistory begluren, maar heul geen lesbo SC topics of LIF-tuinbroekenmode topics ofzoquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Laten we dat maar doen![]()
Ben ik nou zo mysterieus dat er nog steeds zoveel mensen zijn die het niet weten
Zoek je ruzie?quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig nog geen 25, ik begin dat ondertussen een beetje als mentaal drempeltje te zien.
Zie!! Zie!! *wijst!quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vermoedde het, ik je posthistory begluren, maar heul geen lesbo SC topics of LIF-tuinbroekenmode topics ofzo
Ik heb nog een heel fucking gedicht geschrevenquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Zie!! Zie!! *wijst!
Hij wist het ook niet.
Ik neem een opstapje meequote:Op vrijdag 11 september 2009 23:15 schreef Greys het volgende:
Ik ga morgen Minstrels in een potje stoppen![]()
Als je dát voor elkaar krijgt, dan word je schathemeltjerijk!quote:En ja! Arghhhhhh! Dát moeten ze eens bij de groothandel gaan verkopen! Dat gevoel van vlak daarvoor!
Maesjequote:Op vrijdag 11 september 2009 23:20 schreef Maes het volgende:
Ing![]()
Ik wacht ook nog even op de sjekfoto's
quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Maesje
Ik ga je morgen weer zien, jij jonge deerne
Je weet toch dat ik van je hou?![]()
Truste!quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:25 schreef Loveless85 het volgende:
Dames, Heren
Ik ga richting mijn bedstede
Mooi!quote:
Doe je dame de groetjes en tot morgen!quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:27 schreef Re het volgende:
ik ga mijn dame maar eens ophalen van d'r werk
Moooooooiquote:
Hij krijgt een ereplaats op de passagiersstoel en jij gaat maar tussen de plastic zakken zittenquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mooi!![]()
![]()
![]()
![]()
Enne... hoe groot istie? Moet hij op het dak van de Focus of gaattut passen zonder dubbbelvouwen?
Ja, maar ze krijgen 5555 als geld en voor 2000 euro aan spullen!quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:31 schreef Re het volgende:
zal wel iets gemist hebben maar er was toch 7500 opgehaald
Zet hem dan bij je voordeurquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:35 schreef JJH het volgende:
Ik ga morgen echt die tas met kauwstaven niet moeten vergeten. Die staat als enige nog hier boven. Typisch iets voor mij namelijk!
Staat ie al.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Zet hem dan bij je voordeur
Dan struikel je er over als je weg gaat!
Compleet terecht!quote:
Trusten Maesmeisje, tot morgenquote:
Doe eens en poging!quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:43 schreef hecoson het volgende:
mag ik dan spelbreker zijn
Thanks! Gaat helemaal goed komen!quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:54 schreef Pagan het volgende:
Nou, een van de laatste posts in dit topic:
Geweldig wat hier bereikt is met de asielactie, maak er morgen een mooie dag van.
Greetz Pagan en Strega.
Dank! Ik heb er in ieder geval zin in!quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:54 schreef Pagan het volgende:
Nou, een van de laatste posts in dit topic:
Geweldig wat hier bereikt is met de asielactie, maak er morgen een mooie dag van.
Greetz Pagan en Strega.
Vraag me af of dees dan al vol is, nog 2 min.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Nieuwe deel staat klaar...komt na 00.00 online
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |