Senesje, kom je morgen ook? Ja he? Ja toch?quote:
quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zit ff aan de wijn, dan slaap ik vast goed.
De rooie kater ligt al naast me, met z'n kont op m'n stickding voor draadloos![]()
Denk je aan m'n boekie?
Dat gaat helaas niet lukkenquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Senesje, kom je morgen ook? Ja he? Ja toch?
Uit '61quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:31 schreef JJH het volgende:
Hoe oud is het kevertje? Zal geen brilkever zijn?
Wrum?quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Die mooie auto van vorig jaar heb ik trouwens niet meer Greys, je moet nu op een donkerblauwe 626 letten
Let vooral goed op als ik start, dan creeer ik een compleet rookgordijn
Jammer Senes!quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:36 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat gaat helaas niet lukken![]()
Ik heb mijn best nog gedaan om het voor elkaar te krijgen maar helaas...
Ik bewaak F&F en zal vol ongeduld wachten op de eerste beelden en berichten.
Nee Wroemquote:
Er zit een goedje in m'n benzinetank wat de injectoren schoon moet branden ofzo.quote:
Ff biertje leeg maken en dan het eerste denk ikquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ga je een tukkie doen, of vervelen de autoverhalen?
Prachtig.quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Uit '61En bloedjemooi
Uit Zweeeeeeeden!
Op de knieën voor Marijtje:
[ afbeelding ]
Trusten alvast dan maar!quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ff biertje leeg maken en dan het eerste denk ik
Maar waarom heb je je grote trots niet meer dan?quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Er zit een goedje in m'n benzinetank wat de injectoren schoon moet branden ofzo.
Gelukkig schakelt ie na een minuutje over op gas!
Senes, jammer
Ja. En op kevermeetings. Waarvan ik de meeste echt boring vindquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Prachtig.
Ik vind het echt geweldig als dat oude spul op de weg gehoudeb word, en zeker in deze staat!
Komt zeker alleen buiten op een mooie, hele mooie zomerdag?
Ik ga ook niet te laat er in. Anders ben ik morgen zo gekreukeldquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ff biertje leeg maken en dan het eerste denk ik
Zo min mogelijk?quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:45 schreef Greys het volgende:
Ik ga ook niet te laat er in. Anders ben ik morgen zo gekreukeld
En ik moet nog bedenken wat ik aan moet
Ik weet niet wat je op je 12e allemaal uitvratquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:48 schreef Greys het volgende:
[..]Ik had je moeder kunnen zijn!
![]()
Nou ja. Bijna dan.
Weinig. Weinig.quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je op je 12e allemaal uitvrat
Als je maar weet met wie je 't laatst gezoend hebtquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Weinig. Weinig.
Toen had ik nog niet eens voor het eggie gezoend.
Of wel? Nee...
Ik weet het niet meer met wie ik voor het eerst gezoend heb. Is dat wat?
Vanwaar die hangjasserige ponpons dan?quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:52 schreef Maes het volgende:
Het wordt gezellig morgen, ik weet het zeker
Uhuh!quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als je maar weet met wie je 't laatst gezoend hebt[ afbeelding ]
optimistquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:52 schreef Maes het volgende:
Maes!quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:52 schreef Maes het volgende:
quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:56 schreef Greys het volgende:
Hebben we allemaal genoeg fotorolletjes?
/oma
is 32 gig genoeg denk je?quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:56 schreef Greys het volgende:
Hebben we allemaal genoeg fotorolletjes?
/oma
Ik ook nietquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:50 schreef Greys het volgende:
Ik weet het niet meer met wie ik voor het eerst gezoend heb. Is dat wat?
quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:59 schreef Loveless85 het volgende:
over 12 uur begint het menopauze-carnaval
Ik zou er nog een rolletje bij kopen! Voor de zekerheid!quote:
Thank god. Ik voelde me al bijzonder verdorven en oud.quote:
Ik weet er wel een paar van uit die tijd (als breed begrip)quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:01 schreef Loveless85 het volgende:
De eerste wel, maar als je nou zou zeggen; noem de laatste 5 eens dan moet ik toch de juiste volgorde en personen schuldig blijven
quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:59 schreef Loveless85 het volgende:
over 12 uur begint het menopauze-carnaval
Jullie gedragen je nu al als een 25 jaar getrouwd stel en daar zit ik dan morgen tussenquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Vanwaar die hangjasserige ponpons dan?
Jij bent half jaartje ouderquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:02 schreef JJH het volgende:
[..]![]()
Ik had het eerder al over opgewonden huisvrouwen.
Trouwens, zijn wij even oud?
Ik heb laatst geprobeerd de zoeners te tellen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:01 schreef Loveless85 het volgende:
De eerste wel, maar als je nou zou zeggen; noem de laatste 5 eens dan moet ik toch de juiste volgorde en personen schuldig blijven
quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:02 schreef Maes het volgende:
[..]
Jullie gedragen je nu al als een 25 jaar getrouwd stel en daar zit ik dan morgen tussenHelp?
M&M's zijn een goed en verantwoord ontbijt, dat vertel ik mijn stiefje ook altijd.
Ik wel en ik ben ouder kan je nagaanquote:
Als je een meisje was geweest, was je een slet. Als jongen ben je stoer.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:01 schreef Loveless85 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |