Waarom denk je dat ik niet in die Audi wilquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:16 schreef Greys het volgende:
Het lijkt me handig als jullie gewoon een beetje normaal rijden morgen.
Stelletje haantjes.
/Ja mam!
Hoe lang heb je je rijbewijs dan?quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik niet in die Audi wil![]()
Zo ervaren ben ik ook niet heur
Je kent me te goed!quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:22 schreef Greys het volgende:
Popje Kweej, mijn vorige deeltje was al nummer 43
En frot je de OP er even in? Want MissBliss gaat zich vast nog een keer afvragen waar en hoe laat ze ook alweer ergens moet zijn morgen!![]()
Oh en nu? Met die drie dozen? En die kattenbakken?
Whehehe!quote:
Sinds februariquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe lang heb je je rijbewijs dan?
En ik snap het best hoor, ik reed een paar jaar geleden ook niet graag in andere auto's.
Maar da's nu over. Aangezien we er zelf vier hebben![]()
Maar in twee daarvan rij ik ook niet!
Wagon R+ toch?quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:20 schreef Re het volgende:
ik tuf ook wel door met 150 hoor in mijn pimpbak
Ik heb een Smart.quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Sinds februari![]()
Maar ik rijd wel best wat, sinds ik m'n rijbewijs heb we al iets van 15.000 km gereden![]()
Hoe de fuck kom je aan 4 auto's, hoeveel heeft je man er dan?
Ouwe troep dusquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb een Smart.
Heer G heeft een VW kever uit '61, een VW 411 uit '71 en een VW lupo.
En in de eerste twee rij ik niet, want daar is ie zo zuinig op dat ik er amper in mag ademhalen
Die heb ik er al in staan. Net als jouw adres, en de Macquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Whehehe!
Ik bedacht me ook net dat Loveless dan wel het McDo adres in zijn TomTom heeft/zet, maar dat we dan nog wel het adres van DTH moeten hebben. Als we allemaal denken 'ik rij wel achter de rest aan' dan komen we er nooit
quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:40 schreef DABAMaster het volgende:
uitslapers... ik moet morgen om half 11 al bij elies zijn..
Surequote:Op vrijdag 11 september 2009 21:44 schreef JJH het volgende:
Ik ga om kwart over tien ofzo de deur uit.
VW 411.quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb een Smart.
Heer G heeft een VW kever uit '61, een VW 411 uit '71 en een VW lupo.
En in de eerste twee rij ik niet, want daar is ie zo zuinig op dat ik er amper in mag ademhalen
Ja inderdaadquote:
Ik het sowieso het adres van DTH al in mn TomTom, maar het is wellicht handig het hier neer te gooien.quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zal zo alle adressen en nr. van DTH nog ff op Greys' PM schrijven![]()
Waarom schiet ik altijd in de stress van dit soort dingen
Ik zit ff aan de wijn, dan slaap ik vast goed.quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:28 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb morgen GEEN kater trouwens, Ing. Ik zit braaf aan de Cola
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |