Oh het aantal weet ik nu al niet meer, wel een ruwe schatting, maar dat is het welquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb laatst geprobeerd de zoeners te tellen.
Fail.
Maar de eerste weet je dus nog? Ben benieuwd of je dat over 12 jaar nog weet
ik ga mijn praktika LTL maar meenemen danquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:01 schreef Greys het volgende:
Ik zou er nog een rolletje bij kopen! Voor de zekerheid!![]()
Ik weet nog wel het eerste meisjequote:Op vrijdag 11 september 2009 23:01 schreef Greys het volgende:
Thank god. Ik voelde me al bijzonder verdorven en oud.
Maar dan zijn we dat in elk geval samen
quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Weinig. Weinig.
Toen had ik nog niet eens voor het eggie gezoend.
Of wel? Nee...
Ik weet het niet meer met wie ik voor het eerst gezoend heb. Is dat wat?
quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:02 schreef Maes het volgende:
[..]
Jullie gedragen je nu al als een 25 jaar getrouwd stel en daar zit ik dan morgen tussenHelp?
M&M's zijn een goed en verantwoord ontbijt, dat vertel ik mijn stiefje ook altijd.
2 weken later werd ik geboren, goeie periode toen dusquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik weet nog wel het eerste meisje
En ik weet zelfs nog precies wanneer het was (16 augustus 1985, 23:30)
Ik ben gelukkig nog geen 25, ik begin dat ondertussen een beetje als mentaal drempeltje te zien.quote:
Ja, daarna horen we bij hunniesquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig nog geen 25, ik begin dat ondertussen een beetje als mentaal drempeltje te zien.
Wow, ben ik niet oudquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:04 schreef Loveless85 het volgende:
2 weken later werd ik geboren, goeie periode toen dus
Ha dat zeg je nuquote:
Dan heb ik er al een kwart eeuw opzitten, en dat terwijl ik dat helemaal niet door heb eigenlijk.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, daarna horen we bij hunnies
Doe een ruwe schatting dan?quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh het aantal weet ik nu al niet meer, wel een ruwe schatting, maar dat is het wel![]()
Dus je hebt eerst ook jongens gezoend? Hihi!quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik weet nog wel het eerste meisje
En ik weet zelfs nog precies wanneer het was (16 augustus 1985, 23:30)
Ik geloof dat de eerste zoener Marco Dekkers was.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]Ik wel. Maar stel je nou voor dat ik die naam hier noem en dat dat dan een fokker blijkt te zijn
Ik kan heel goed rollators inklappen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik 63, maar dat zien jullie morgen pas
God ja weet ik veel, voor m'n vorige relatie al aardig wat uitgevreten, nu jaartje single.... Om en nabij de 30-35?quote:
Ben je gek, Elisa loves the cockquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:09 schreef JJH het volgende:
Sorry hoor, maar ik kom even een open deur intrappen. Elisa is lesbienne?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You tell 'em girl!quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:08 schreef Maes het volgende:
Ik heb kinderen die ouder zijn als / dan jullie. Money for nothing
Hell yeah! En daarna ook nog!quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:07 schreef Greys het volgende:
Dus je hebt eerst ook jongens gezoend? Hihi!
En hoe weet je die dag en tijd nog zo goed
Ik vond er de eerste keer weinig aan eigenlijkquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:09 schreef Greys het volgende:
Zonde eigenlijk he, dat je maar 1x voor het eerst kunt zoenen met iemand.
Eeuwig zonde. Da's eigenlijk het allerleukst!
Nah, dat zal toch nietquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:09 schreef JJH het volgende:
Sorry hoor, maar ik kom even een open deur intrappen. Elisa is lesbienne?
quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ben je gek, Elisa loves the cockdat is meestal een rooster tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
Ja de allereerste keer zoenen misschien, omdat je dan niet weet wat je doet.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik vond er de eerste keer weinig aan eigenlijk. Zij volgens mij ook
.
Is dit dan het moment om JJH te vertellen dat we allemaal lesbiënnes zijn?quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nah, dat zal toch niet
Had ze wel 'ns ff mogen zeggen
quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ben je gek, Elisa loves the cockDat ik 't even duidelijk heb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jah, gek mens hè?quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nah, dat zal toch niet
Had ze wel 'ns ff mogen zeggen
En het allerspannendst. Ik heb 2 namen van jongens in mijn hoofd maar ik weet niet zeker welke ik als eerste mee gezoend heb. Ik was wel een lellebel in de 6e klas (groep 8 voor de jongere generatie) 2 jongens tegelijkquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:09 schreef Greys het volgende:
Zonde eigenlijk he, dat je maar 1x voor het eerst kunt zoenen met iemand.
Eeuwig zonde. Da's eigenlijk het allerleukst!
Noooooohh.. jij vieze, vuile....quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:13 schreef Maes het volgende:
[..]
En het allerspannendst. Ik heb 2 namen van jongens in mijn hoofd maar ik weet niet zeker welke ik als eerste mee gezoend heb. Ik was wel een lellebel in de 6e klas (groep 8 voor de jongere generatie) 2 jongens tegelijk
Jij gaat helemaal niets in een potje stoppenquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:11 schreef Greys het volgende:
Ja de allereerste keer zoenen misschien, omdat je dan niet weet wat je doet.
Maar daarna, steeds de allereerste keer dat je met iemand nieuw zoent. Ik zou willen dat ze dat in een potje konden stoppen, dan kocht ik het dagelijks!
Uit de kast kom topic!quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Is dit dan het moment om JJH te vertellen dat we allemaal lesbiënnes zijn?
Zelfs de heren?
Laten we dat maar doenquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:12 schreef Greys het volgende:
Is dit dan het moment om JJH te vertellen dat we allemaal lesbiënnes zijn?
Zelfs de heren?
Sjek is fertig en op de foto... nu moek effe uitvissen hoek hem hier op krijgtquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:57 schreef Cat22 het volgende:
En, wie is er nog op?
Ik neem morgen mee:
- Proefjesenvelop Nokwanda
- Boek Ingetje
- Boeken ElisaB
- Boek Greys en zuurvleis!!![]()
- Lush + olie- en azijn stelDipkip
- Allesreiniger
- 10.000 handdoeken en zulks
- Medicijnen
- Mandje voor vrijwilligers![]()
En ik hoop te ontvangen:
- Boeken van Greys
- Knisperrrrrtunnel van ChipsZak
En dat alles past in de oto van Takaiki, die de sjek meeneemt.
En da wast volgens mij.
Om 12 uur is Takaiki hier en gaan we de oto inladen
Geeft me morgenvroeg mooi de tijd om Den Outfit samen te stellen.
Lellebelquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Noooooohh.. jij vieze, vuile....![]()
![]()
.
Ik ga morgen Minstrels in een potje stoppenquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij gaat helemaal niets in een potje stoppen![]()
Maar los daarvan: ja! En als je al een poosje om elkaar heen loopt te draaien: de drie minuten daarvoor. Kil-ling!
Ik had ook verkering in de zesde klas. En tijdens een feestje - toen iedereen lag te zoenen - zaten wij samen onder tafel chipsen te etenquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:13 schreef Maes het volgende:
En het allerspannendst. Ik heb 2 namen van jongens in mijn hoofd maar ik weet niet zeker welke ik als eerste mee gezoend heb. Ik was wel een lellebel in de 6e klas (groep 8 voor de jongere generatie) 2 jongens tegelijk
Ik vermoedde het, ik je posthistory begluren, maar heul geen lesbo SC topics of LIF-tuinbroekenmode topics ofzoquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Laten we dat maar doen![]()
Ben ik nou zo mysterieus dat er nog steeds zoveel mensen zijn die het niet weten
Zoek je ruzie?quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig nog geen 25, ik begin dat ondertussen een beetje als mentaal drempeltje te zien.
Zie!! Zie!! *wijst!quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vermoedde het, ik je posthistory begluren, maar heul geen lesbo SC topics of LIF-tuinbroekenmode topics ofzo
Ik heb nog een heel fucking gedicht geschrevenquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Zie!! Zie!! *wijst!
Hij wist het ook niet.
Ik neem een opstapje meequote:Op vrijdag 11 september 2009 23:15 schreef Greys het volgende:
Ik ga morgen Minstrels in een potje stoppen![]()
Als je dát voor elkaar krijgt, dan word je schathemeltjerijk!quote:En ja! Arghhhhhh! Dát moeten ze eens bij de groothandel gaan verkopen! Dat gevoel van vlak daarvoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |