Nee....die ene uit Amsterdam, die samen met haar vriendjesfotograaf kwam.quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Wie was dat? Kweej?
Ik heb een deel gemist he, vorig jaar
Uuhhh nee laten we de Clio maar doen, anders komen er brokken, en als ik zo'n stuk moet rijden, dan heb ik liever een auto die ik 'ken'. Bovendien moeten we toch niet zo heel veel meenemen?quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:45 schreef Greys het volgende:
Loveless, ik hoorde net van Maes dat je ook in haar Audi mag rijden morgen, dan hebben we wat meer ruimte
Dus zeg het maar!
Het kost jou echt geen benzine ofzo he?quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Uuhhh nee laten we de Clio maar doen, anders komen er brokken, en als ik zo'n stuk moet rijden, dan heb ik liever een auto die ik 'ken'. Bovendien moeten we toch niet zo heel veel meenemen?
*Blaast een voorzichtig laagje stof van het eerste topic af.quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Tis gewoon morgen al![]()
Zullen we vanavond nog even wat herrinneringen ophalen van 6 weken terug?
Nee het is een lease-auto, dus kost me geen benzine.quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Het kost jou echt geen benzine ofzo he?
Jij mag het zeggen, dus dan gaan we met de Clio
ik moet eerst 1,5 uur en dus een pokkenend rijdenquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:01 schreef Greys het volgende:
Is Re de stemmingmaker van vanavond?![]()
Jubel eens dat je zin hebt in morgen Re!
Ah, toe?
Herstel, een kudde opgewonden huisvrouwen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:51 schreef Re het volgende:
ja ik moest ff boodschappen halen hoor, had nog niet gegeten
[..]
ik moet eerst 1,5 uur en dus een pokkenend rijden
maar nee hoor, ik heb d'r wel wer zin in tussen al die opgelaten meiden
quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Herstel, een kudde opgewonden huisvrouwen.
Welnee, dan wordt het de Clio! Mocht morgen blijken dat het allemaal echt veel te krap wordt, dan laten wij ons door Maes rijden, kan ook nog. Maar we houden het nu gewoon op jouw auto!quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee het is een lease-auto, dus kost me geen benzine.
En vind het voor zo'n stuk rijden eigenlijk wat relaxter als t m'n eigen auto isZeker ipv zo'n grote bak
![]()
Maar goed, als jullie denken dat het niet past of er iemand opgevouwen achterin moet zitten?
Ik ook, alles bij elkaar. Eerst ruim 1,5 naar Veldhoven en dan no geen half uurtje naar Helmond.quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Ik moet potverdikkie gewoon 2 uur rijden, op zich niet erg, zolang ik de muziek maar hard aan kan hebben en meezingen.
Maar ik ben bang dat ik Haartje en Chips dan onderweg ergens verlies
echt wat is het met die beesten toch, koop je voor 400 euro aan speeltjes etc gaan ze met een te kleine mango doos spelenquote:
Snap jij het?quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:59 schreef Re het volgende:
[..]
echt wat is het met die beesten toch, koop je voor 400 euro aan speeltjes etc gaan ze met een te kleine mango doos spelen
Leg hem nu alvast in de autoquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:01 schreef Re het volgende:
ik moest nog een dvd voor iemand meenemen, zou je mij daar ook aan hunnen herinneren?
Mag ik er ook bij?quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[ afbeelding ]
Willen deze users de volgende spullen niet vergeten:
Cat: Boek Nicci French
MB: Boek Nicci French, hotdog
Maes: Esprit tas
Dank voor uw aandacht
Nee toch?quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:04 schreef Maes het volgende:
Ik ga niet opgepropt achterin zitten hoor. Dan rij ik er wel achteraan
Oh god...het was gewoon m'n eigen lijstjequote:Op vrijdag 11 september 2009 21:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Mag ik er ook bij?
Ik moet ook boeken voor mensen meenemen.
Ohw, ik dacht dat het een algemeen lijstje was.quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh god...het was gewoon m'n eigen lijstje![]()
Ik moet eerst was ophangen, anders moet ik morgen in vieze kleertjes
Nee jij gaat voorin. Je bent te lang voor achterinquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee toch?
Dat lijkt me ietwat ongezellig!
Als het gewoon past allemaal dan kan het prima met de Clio
Jij mag wel voorin, dan kan ik jullie af en toe stiekem prikken van de achterkant
Oh mijn Lord wat moet ik aan? Ik heb het te druk gehad om erover na te denkenquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh god...het was gewoon m'n eigen lijstje![]()
Ik moet eerst was ophangen, anders moet ik morgen in vieze kleertjes
Hou op, ik wou dat ik nooit die groene polo's gemaakt hadquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:16 schreef Maes het volgende:
[..]
Oh mijn Lord wat moet ik aan? Ik heb het te druk gehad om erover na te denken
half.quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:37 schreef Greys het volgende:
Maar Kweej... dat niet zo lieve dat je gedaan hebt net, heeft dat iets met de actie te maken?![]()
Oh, dat vind ik handiger omdat het aantal nummers achter het streepje anders zo lang isquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:19 schreef MikeyMo het volgende:
Greys, bij 06 nummer komt het streepje altijd na de 06 en niet na het 4e getal pas
Hallo!? ik ben niet ALTIJD dronkenquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Wie was dat? Kweej?
Ik heb een deel gemist he, vorig jaar
Viel mij ook al op. Maar was er express al niet tegenin gegaan.quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:19 schreef MikeyMo het volgende:
Greys, bij 06 nummer komt het streepje altijd na de 06 en niet na het 4e getal pas
Jij riep heel hard dat je nummers ging verzamelen!quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:23 schreef Greys het volgende:
Maken jullie lekker het 06lijstje voortaan!
Ja was mooi, komt er vanuit die kamer ; Ach godverdomme!quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik handiger omdat het aantal nummers achter het streepje anders zo lang is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |