Nee toch?quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:04 schreef Maes het volgende:
Ik ga niet opgepropt achterin zitten hoor. Dan rij ik er wel achteraan
Oh god...het was gewoon m'n eigen lijstjequote:Op vrijdag 11 september 2009 21:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Mag ik er ook bij?
Ik moet ook boeken voor mensen meenemen.
Ohw, ik dacht dat het een algemeen lijstje was.quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh god...het was gewoon m'n eigen lijstje![]()
Ik moet eerst was ophangen, anders moet ik morgen in vieze kleertjes
Nee jij gaat voorin. Je bent te lang voor achterinquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee toch?
Dat lijkt me ietwat ongezellig!
Als het gewoon past allemaal dan kan het prima met de Clio
Jij mag wel voorin, dan kan ik jullie af en toe stiekem prikken van de achterkant
Oh mijn Lord wat moet ik aan? Ik heb het te druk gehad om erover na te denkenquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh god...het was gewoon m'n eigen lijstje![]()
Ik moet eerst was ophangen, anders moet ik morgen in vieze kleertjes
Hou op, ik wou dat ik nooit die groene polo's gemaakt hadquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:16 schreef Maes het volgende:
[..]
Oh mijn Lord wat moet ik aan? Ik heb het te druk gehad om erover na te denken
half.quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:37 schreef Greys het volgende:
Maar Kweej... dat niet zo lieve dat je gedaan hebt net, heeft dat iets met de actie te maken?![]()
Oh, dat vind ik handiger omdat het aantal nummers achter het streepje anders zo lang isquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:19 schreef MikeyMo het volgende:
Greys, bij 06 nummer komt het streepje altijd na de 06 en niet na het 4e getal pas
Hallo!? ik ben niet ALTIJD dronkenquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Wie was dat? Kweej?
Ik heb een deel gemist he, vorig jaar
Viel mij ook al op. Maar was er express al niet tegenin gegaan.quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:19 schreef MikeyMo het volgende:
Greys, bij 06 nummer komt het streepje altijd na de 06 en niet na het 4e getal pas
Jij riep heel hard dat je nummers ging verzamelen!quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:23 schreef Greys het volgende:
Maken jullie lekker het 06lijstje voortaan!
Ja was mooi, komt er vanuit die kamer ; Ach godverdomme!quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik handiger omdat het aantal nummers achter het streepje anders zo lang is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |