Een paar keer bij Ajax.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heeft Huntelaar er ooit een vrije trap ingeschoten?
Die heeft er wel wat meer vrije trappen ingeschoten.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Das al bijna net zoveel als Sneijder denk
Precies.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:52 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Die heeft er wel wat meer vrije trappen ingeschoten.
Denk dat het tegenvalt, zijn indirecte vrije trap is erg goedquote:Op donderdag 10 september 2009 20:52 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Die heeft er wel wat meer vrije trappen ingeschoten.
Zoek het eens op zou ik zeggenquote:Op donderdag 10 september 2009 20:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Denk dat het tegenvalt, zijn indirecte vrije trap is erg goed
VI.nl ? Ik zou het echt niet weten.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waar?
Ik denk dat zijn plek bij de 23 man van de WK-selectie wel zo'n beetje zeker is.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:58 schreef Ritmo het volgende:
Mag toch flink z'n best gaan doen in Italie om mee te mogen naar ZA.
Als v. Nistelrooy gaat scoren en Kuyt weer een goed seizoen draait met L'pool gaat ie het lastig krijgen.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:01 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn plek bij de 23 man van de WK-selectie wel zo'n beetje zeker is.
De laatste wedstrijden hebben we gezien dat Kuyt niet de beste optie is voor de spitspositie.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:03 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Als v. Nistelrooy gaat scoren en Kuyt weer een goed seizoen draait met L'pool gaat ie het lastig krijgen.
Moet ie wel spelenquote:Op donderdag 10 september 2009 21:01 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn plek bij de 23 man van de WK-selectie wel zo'n beetje zeker is.
Oké, dat is niet al te veel. Wat is je bron?quote:Op donderdag 10 september 2009 21:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
In zijn eerste 3 seizoenen 4 keer tegen de topkeepers Schollen, Aerts, Roorda en Timmer
Van Persie moet ze natuurlijk nemen als er een kans is op een goalquote:Op donderdag 10 september 2009 21:27 schreef RayMania het volgende:
En als je de keepers even wegdenkt, dan heeft hij onder andere gescoord tegen Feyenoord, AZ, Twente, Heerenveen. Alleen tegen PSV niet via een vrije trap, maar daar staan wel weer afstandschoten zoals in 2004 of 2007 tegenover. Dus ja, zo kun je altijd wel wat vinden.
Als Van der Vaart speelt, moet hij sowieso de vrije trappen nemen. Daarna Van Persie, dan Sneijder, dan Huntelaar.
sneijder raakt ook nooit wat. af en toe beetje geluk, maar doorgaans 10m over het doel.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:37 schreef Gabbylicious het volgende:
Zeker moet Van Persie de directe vrijetrappen nemen. Als ze van 25m+ zijn kan je Sneijder wel de kans geven. Van der Vaart als reserve nemer voor directe én in-directe en Sneijder neemt alle indirecte vrije trappen.
Je gebruikt mijn argumenten tegen mij?quote:Op donderdag 10 september 2009 21:39 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
sneijder raakt ook nooit wat. af en toe beetje geluk, maar doorgaans 10m over het doel.
ik heb liever vdv en van persie.
Nog 36 wedstrijden om er 17 te makenquote:Op donderdag 10 september 2009 21:48 schreef Rejected het volgende:
We gaan een beetje offtopic!
Maar ik denk dat hij dit seizoen 17 goals in de Serie A maakt.
17?quote:Op donderdag 10 september 2009 21:48 schreef Rejected het volgende:
Gewoon van Persie in de spits, dat speelt ie bij Arsenal ook.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:36 schreef Zjakkie het volgende:
Mocht Huntelaarh et niet redden bij Milan, wie zien jullie dan als zijn vervanger?Volgens mij hebben we verder niet zoveel centrumspitsen van niveau. Hooguit Van Nistelrooij als die zich weer beschikbaar stelt.
Helaas is hij niet echt een echte killer, scoort alleen maar hele mooie goals.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:39 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Gewoon van Persie in de spits, dat speelt ie bij Arsenal ook.
Van Persie zit al in de selectie van 23 man. Dus die hoeft niet als vervanger opgeroepen te worden als Huntelaar af zou vallen.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:39 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Gewoon van Persie in de spits, dat speelt ie bij Arsenal ook.
1 op 2 lopen in de Italiaanse competitie, ik denk dat dit wat te hoog gegrepen is.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:48 schreef Rejected het volgende:
Dan gaat Ruud lekker in z'n plaats mee. Huntelaar moet gewoon weer een spits worden die zonder enige twijfel altijd in de basis staat, zonder kritiek en gezeur.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:59 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
1 op 2 lopen in de Italiaanse competitie, ik denk dat dit wat te hoog gegrepen is.
Het enige probleem aan deze stelling is dat Ruud ook niet in de basis staat bij Real Madrid, dus zit je straks met twee spitsen die (lang) niet altijd spelen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:35 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dan gaat Ruud lekker in z'n plaats mee. Huntelaar moet gewoon weer een spits worden die zonder enige twijfel altijd in de basis staat, zonder kritiek en gezeur.
Hopelijk doet hij dat inderdaad, ik wil niet alleen maar spelers zonder speelritme straks in Zuid Afrika.quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:42 schreef Ritmo het volgende:
Ruud heeft zelf al aangegeven naar Rome te vertrekken in januari, mocht ie te weinig spelen.
Ik heb de wedstrijd gezien en wat speelde de ploeg dramatisch slecht zeg. Ik volg de Serie A al jaren niet meer zo goed maar wat ik vandaag zag hoort niet op dit niveau thuis.quote:
Zelfs ik moet toegeven dat Huntelaar ook niet best speelde.quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:53 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
Ik heb de wedstrijd gezien en wat speelde de ploeg dramatisch slecht zeg. Ik volg de Serie A al jaren niet meer zo goed maar wat ik vandaag zag hoort niet op dit niveau thuis.
Huntelaar deed zijn best maar als je zo weinig goed aanspeelbare ballen krijgt, wordt het scoren ook niet makkelijk. Ik vond hem te vroeg eruit gehaald worden. Hij had nog voor een verrassing kunnen zorgen vooral via de lucht.
Tegen wie moet AC Milan in de CL, naast Real Madrid waren het toch vooral middelmatige teams?quote:Op zondag 13 september 2009 12:20 schreef TheClown1 het volgende:
Huntelaar speelde goed gisteren gezien de wedstrijd en de speelstijl van AC Milan. Indien MIlan op deze manier de CL gaat aantreden deze week wordt het niet makkelijk voor hun.
Er was geen structeer te bekennen en de ballen die Huntelaar kreeg dwong hij bijna allemaal zelf af door uit positie te lopen. Ver richting middenlijn te komen.
Dan niks hè.quote:Op zondag 13 september 2009 01:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Geen idee, moet je aan die gozer vragen die zegt dat hij er 17 inschiet
Zoals?quote:Op maandag 14 september 2009 07:28 schreef Rejected het volgende:
Leuk overzicht! Het is natuurlijk niet 1 op 1 te vergelijken omdat er veel andere factoren meespelen.
Het is makkelijker scoren in een team wat goed loopt.quote:Op maandag 14 september 2009 08:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En aan het eind is het enige belangrijke toch hoeveel goals je gemaakt hebt en hoeveel geld je kost
Ik weet niet wat je bron is, maar volgens mijn gegevens heeft Zlatan rond de 260 minuten gespeeld.quote:Op maandag 14 september 2009 04:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zlatan - 3 wedstrijden - 1 goal - 1 assist - 241 minuten
Volgens mij heeft KJ nog nooit ergens gescoord in z'n eerste 3 wedstrijden dus er is nog hoop.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Leuk voor hem dat Keirrirson, Palacio, Santa Cruz, Nilmar en Benzema nog op 0 staan, anders stond hij er helemaal zielig zo tussen
Het seizoen is gelukkig nog lang.quote:Op woensdag 16 september 2009 09:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zou het niet beter zijn als je eerst gaat focussen op een basisplaats te krijgen tot op heden had hij er maar 1 keer een in 3 pogingen
Maar dat wil ook nog steeds niet zeggen dat Huntelaar wel speeltquote:Op woensdag 16 september 2009 11:09 schreef opinionr het volgende:
[..]
Het seizoen is gelukkig nog lang.
Dat Inzhagi gisteren schitterde wil nog niet zeggen dat hij zondag weer speelt.
De beste man is te oud om twee wedstrijden in een week te draaien.
Dat is waar, maar de kans is groot, aangezien Boriello nog geblesseerd is en Pato dinsdag ook niet best uit de verf kwam.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Maar dat wil ook nog steeds niet zeggen dat Huntelaar wel speelt
Werkt dat zo tegenwoordig, eerst een basisplaats en dan pas scoren?quote:Op woensdag 16 september 2009 09:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zou het niet beter zijn als je eerst gaat focussen op een basisplaats te krijgen tot op heden had hij er maar 1 keer een in 3 pogingen
Dat was weer niet best van Milan.quote:Op woensdag 23 september 2009 22:40 schreef TheClown1 het volgende:
milan staat 1-0 achter met nog slechts een paar minuten te spelen. staat er niet best voor
Als ze daar gaan investeren gedurende de winterstop wel ja. Met de huidige selectie voorzie ik weinig verbetering op korte termijn.quote:
Ik vrees dat ze dan gewoon weer gaan investeren in spitsenquote:Op maandag 28 september 2009 21:33 schreef Clough het volgende:
[..]
Als ze daar gaan investeren gedurende de winterstop wel ja. Met de huidige selectie voorzie ik weinig verbetering op korte termijn.
is dat niet gewoon nog steeds?quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:40 schreef opinionr het volgende:
[..]
Ik vrees dat ze dan gewoon weer gaan investeren in spitsen
De naam Beckham bazuind ook al rond in Milaan
Ja inderdaad v Basten zal de redder wel worden daar ja.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:28 schreef Zjakkie het volgende:
Het komt allemaal goed met Milan en Huntelaar
Milan heeft Van Basten al benaderd
Hij had dat halve jaar bij Ajax moeten blijven.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:48 schreef venomsnake het volgende:
Hij had nooit naar Milan moeten gaan, net zoals hij niet naar Madrid had moeten gaan.
Dat niveau is gewoon te hoog voor Klaas. Hij had net als Berg voor een club als HSV oid moeten kiezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ac Milan mist wel meer dan een goeie spits. Aan Huntelaar ligt het niet. Stapje lager gaan en laten zien wat die waard is.quote:‘Huntelaar moet wijken voor Adriano of Pavlyuchenko’
Geschreven op zaterdag, 10 oktober om 10:35
Milan zou achter de schermen bezig zijn een vervanger te zoeken voor Klaas-Jan Huntelaar. De spits heeft moeite om in de beginfase van dit seizoen zijn draai te vinden bij de Rossoneri en zou daarom in de winterstop moeten wijken voor Adriano, die bij Flamengo begonnen is aan een tweede jeugd. Roman Pavlyuchenko is tweede keus.
Huntelaar (26) kwam deze zomer over van Real Madrid, waar hij na iets meer dan een halfjaar al op een zijspoor belandde na de komst van diverse grote aankopen. Hij had de kans naar VfB Stuttgart te gaan, maar wilde wachten of een grotere club langskwam voor zijn handtekening. Uiteindelijk contracteerde Milan hem voor vier seizoenen.
Voorlopig staat de doelpuntenteller van de voormalig speler van onder meer SC Heerenveen en Ajax echter nog op nul. Hij startte viermaal in de basis en viel twee keer in, maar lijkt in de pikorde van trainer Leonardo genoegen te moeten nemen met een rol achter Marco Borriello en Filippo Inzaghi. Milan zelf presteert vooralsnog ook matig.
Adriano is daardoor in beeld geraakte om de voorhoede weer op peil te brengen. De Braziliaan verliet Inter een seizoen geleden wegens privé-sores, maar leeft in zijn thuisland weer helemaal op bij Flamengo. In 22 duels scoorde de aanvaller dit seizoen al vijftien keer. In de Serie A bewees hij jarenlang over een goed doelpunteninstinct te beschikken; zowel bij Inter alsook bij Fiorentina en Parma scoorde hij regelmatig.
Een tweede optie voor Milan zou zijn om Huntelaar tijdens de transferperiode in januari in te zetten in een deal met Tottenham Hotspur. De Engelse club zou dan de Russische spits Pavlyuchenko af moeten staan aan Milan. Pavlyuchenko vindt in Londen maar moeizaam zijn draai sinds zijn komst van Spartak Moskou.
Tja, heeft hij daar al gescoord dan?quote:
Dat lijkt mij ook het meest verstandige.quote:Stapje lager gaan en laten zien wat die waard is.
Milan was altijd zo'n goed gestructureerde club met een goed beleid en raakte niet zo snel in paniek als het iets minder draaide.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:36 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Ac Milan mist wel meer dan een goeie spits. Aan Huntelaar ligt het niet. Stapje lager gaan en laten zien wat die waard is.
In het verleden al iets dergelijks gezegd en wat mij betreft ook het verstandigst. Al heb ik het idee dat spelers gek gemaakt worden door alles om zich heen. Kom dan maar tot een weloverwogen besluit.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:45 schreef thewishmaster het volgende:
Het valt me op dat iedere keer de matige prestaties van Huntelaar in dit topic worden goed gepraat. Zo langzamerhand begint het er op te lijken dat hij bij twee Europese topclubs door de mand valt. Het wordt tijd dat deze jongen eens op aarde terugkeert en beseft dat hij tekort komt voor de absolute top. Ik begrijp niet waarom dit soort jongens niet gewoon voor een club als Stuttgart of HSV kiezen.
Hij had ook een serie van 5 en 9 wedstrijden zonder goals, denk dat ze liever een speler hebben die regelmatig scoort dan de 4-0 en 5-1quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:23 schreef Kriegel het volgende:
Die serie van acht keer scoren in zes wedstrijden geeft toch wel aan dat ie het niveau aan moet kunnen. Hij komt alleen telkens terecht bij een club in crisis, en dan is Huntelaar niet iemand die je over het dode punt trekt. Het moet lopen, anders scoort ie niet.
Zou het zo maar kunnen zijn, ja.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij heeft denk ik te vaak de topics over hem zelf gelezen hier, als je die gelooft denk je zelf ook dat je een wereldtopper bent
De momenten dat het niet liep met beide ploegen, precies wat ik zeg.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hij had ook een serie van 5 en 9 wedstrijden zonder goals
Een spits die niet regelmatig zelf het verschil kan maken heeft gewoon weinig te zoeken bij clubs als Madrid en Milaan. Drogba, Torres en Zlatan zijn toch ook niet compleet waardeloos voor het team als het elftal niet lekker draait. Huntelaar mist simpelweg een aantal basisvaardigheden, zoals snelheid, techniek en balcontrole. Daardoor is het voor hem moeilijk om kansen te creeren als het team niet lekker draait, want dan moet hij zelf de acties maken. Als de mogelijkheden hem niet op een presenteerblaadje worden gegeven dan scoort hij gewoon nauwelijks. En dan ben je te licht voor de absolute top. Sad but true.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:38 schreef Kriegel het volgende:
[..]
De momenten dat het niet liep met beide ploegen, precies wat ik zeg.
Ah komop, ook al is het waar, dit slaat nergens op wat je nu zegt.quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Omdat zij al jarenlang regelmatig het verschil maken in de top van Europa
Wat dat betreft kun je hem vergelijken met Cvitanich bij Ajax. Af en toe legt hij er drie in tegen NAC of ADO Den Haag, vervolgens scoort hij wekenlang niet en tegen de topclubs al helemaal niet.Hetzelfde heb je met Huntelaar, die maakt praktisch nooit een goal tegen een topclub en poetst zijn doelpuntengemiddelde op tegen clubs als Heracles, Almeria en in het Nederlands elftal tegen IJsland en Ierland B.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hij had ook een serie van 5 en 9 wedstrijden zonder goals, denk dat ze liever een speler hebben die regelmatig scoort dan de 4-0 en 5-1
Sinds wanneer is Van Nistelrooy succesvol bij de wereldtop? Zijn succes is dat hij het heeft geschopt tot clubs die een wereldtopsalaris betalen. Daar vervolgens succesvol mee zijn is hem nooit gelukt. Bij de wereldtop wordt immers meer verwacht dan een incidenteel kampioenschap.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:59 schreef Kriegel het volgende:
Zit natuurlijk waarheid in, maar aan de andere kant, leg mij dan maar uit waarom Inzaghi en Van Nistelrooy al jarenlang succesvol bij de wereldtop spelen.
Dat klopt wel. Toen Van Nistelrooy naar United vertrok stond dat aan de wereldtop, toen hij weg was stonden ze daar weer, in de tijd dat hij er actief was stonden ze niet aan de wereldtop.quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Omdat zij al jarenlang regelmatig het verschil maken in de top van Europa
Inderdaad, wel opvallend dat hij internationaal geen prijzen heeft gewonnen. Manchester werd pas europese top toen hij vertrokken was. Niet dat dat alleen aan v. Nistelrooij zal liggen maar het is wel opvallend.quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:47 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat klopt wel. Toen Van Nistelrooy naar United vertrok stond dat aan de wereldtop, toen hij weg was stonden ze daar weer, in de tijd dat hij er actief was stonden ze niet aan de wereldtop.
Duidelijk het verschil gemaakt dus.
Voor de rest waren ook geen belangrijke wijzigingen geloof ik.quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:36 schreef Pedroso het volgende:
Inderdaad, wel opvallend dat hij internationaal geen prijzen heeft gewonnen. Manchester werd pas europese top toen hij vertrokken was. Niet dat dat alleen aan v. Nistelrooij zal liggen maar het is wel opvallend.
In Engeland natuurlijk niet, ook nationaal werd het te min nadat hij kwam en was het weer goed toen hij ging. In Spanje werd hij dan wel weer eens kampioen, maar ja, wie moet er dan kampioen worden als Barcelona in een dipje zit?quote:Ook bij Real geen potten kunnen breken, europees gezien.
Nationaal daarentegen heeft ie het natuurlijk wel goed gedaan in zowel Nederland, Engeland als Spanje.
Je vergeet AGOVV, das ook belangrijk voor zo´n topspitsquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:35 schreef Lyzio het volgende:
Ik vind het toch heel erg teleurstellend voor Huntelaar. Die jongen lijkt maar niet uit de verf te willen komen. Ook al zijn zijn statistieken bij Real helemaal niet slecht. Buiten Heerenveen en Ajax heeft hij nooit echt kunnen schitterend, en dat verdiend hij wel.
Je moet toch ergens beginnen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Je vergeet AGOVV, das ook belangrijk voor zo´n topspits
Ik hoop het van harte. Maar bedenk wel dat hij toch 'al' 26 jaar is. Het zou niet slecht voor KJH zijn (als hij écht weg moet bij Milan, wat ik dus niet geloof) als hij een stapje terug zou doen. Een middenmoter in de Premier League of Bundesliga.quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:22 schreef Pedroso het volgende:
Het zit hem tegen (Huntelaar) maar toch denk ik dat ie het wel gaat redden. Zou ook goed zijn voor Oranje, is de enige topspits die we hebben.
Kuijt en van Persie zie ik niet als spitsen, ze kunnen er wel spelen maar ik zie liever een echte doelpuntemaker in de spits. Een Huntelaar in topvorm kan het verschil maken in Oranje.
bronquote:'AC Milan zet Huntelaar in januari op transferlijst'
Klaas-Jan Huntelaar. FOTO REUTERS
MILAAN - Klaas-Jan Huntelaar is alweer uit de gratie bij AC Milan. Volgens de Italiaanse sportkrant Corriere dello Sport wordt de oud-spits van Ajax en Real Madrid in januari op de transferlijst geplaatst.
Volgens de Corriere dello Sport is AC Milan-trainer Leonardo alles behalve tevreden met de ontwikkeling van Huntelaar in Milaan. De Achterhoeker scoorde nog niet bij de Italiaanse topclub.
AC Milan wil met de verkoop van Huntelaar inzetten op - in die volgorde - Luca Toni (Bayern München), oud-Inter-spits Adriano (Flamengo) of de Russische topaanvaller Roman Pavluchenko (Tottenham Hotspur).
Las het inderdaad vandaag of gister. Bizar gewoon.quote:
Adriano is een van de meeste talentvolle spitsen ter wereld die bij Brazilie in de spits staatquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:15 schreef Gabbylicious het volgende:
Lijkt me bullshit.
Geen enkele club in de wereld zou Huntelaar inruilen voor Adriano of Pav.
Kom op zeg. Die gast heeft niet alleen mentale problemen maar is ook nog eens onprofessioneel als de pest.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Adriano is een van de meeste talentvolle spitsen ter wereld die bij Brazilie in de spits staat
Wordt eens serieus man
Dit kun je gewoon niet serieus menenquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Adriano is een van de meeste talentvolle spitsen ter wereld die bij Brazilie in de spits staat
Wordt eens serieus man
Had ja, blijft staan dat Adriano gewoon een mondiale topspits is.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:23 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Kom op zeg. Die gast heeft niet alleen mentale problemen maar is ook nog eens onprofessioneel als de pest.
Dat die jongen kan voetballen ben ik met hem eens. Maar deze gast heeft zo'n geweldige plank voor z'n kop, dat wil je niet weten. En heb je 'm onlangs nog eens gezien met z'n vette pens? Ik denk dat Milan deze jongen gewoon wilt halen om naderhand te kunnen pronken met hun Milan Lab, of ie er nou ballen in gaat schieten of niet.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:24 schreef Gabbylicious het volgende:
Hij meent het wel. En hij zal zijn fout nooit toegeven.
I dare you.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ach ik zie hem nu afgetraind spelen en ik kan minimaal 10 spitsen met een Braziliaans paspoort opnoemen die beter zijn dan Huntelaar en niet spelen
Fabiano, Pato, Liedson en Love vind ik ongeveer op hetzelfde niveau zitten. KJH is één van de beste spitsen ter wereld in de 16 en dat heeft ie ook overal bewezen. Kijk maar naar z'n gemiddeldes.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Luis Fabiano
Nilmar
Pato
Keirrisson
Liedson
Hulk![]()
MMM
Love
Neymar
Ari OMG
Keirrison? Is 20 ofzo? Kan je niet vergelijken met Huntelaar. Heeft bovendien nog niks laten zien in Europaquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Luis Fabiano
Nilmar
Pato
Keirrisson
Liedson
Hulk
MMM
Love
Neymar
Ari
Alleen in Nederland, Alves heeft dat ook bewezen te kunnen bijvoorbeeldquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:43 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Fabiano, Pato, Liedson en Love vind ik ongeveer op hetzelfde niveau zitten. KJH is één van de beste spitsen ter wereld in de 16 en dat heeft ie ook overal bewezen. Kijk maar naar z'n gemiddeldes.
Ook bij Real en het Nederlands Elftal.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Alleen in Nederland, Alves heeft dat ook bewezen te kunnen bijvoorbeeld
WIE DAN?!?!?!quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je begreep de grap niet helaas van Ari
Maar in Brazilie alleen al spelen een stuk of 10 spitsen die eerder zouden spelen dan KJH.
Wat heeft ie daar dan bewezen?quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:47 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ook bij Real en het Nederlands Elftal.
Dat hij in de weinige wedstrijden die hem -totaal onterecht- gegund zijn toch een enorm strak gemiddelde haalt.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat heeft ie daar dan bewezen?
Waarom moest hij dan weg bij Real? Omdat zijn gemiddelde te hoog was, hij scoorde veel te vaak?quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:47 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ook bij Real en het Nederlands Elftal.
Door absurd beleid in Madrid. Je hebt het nieuws toch wel gevolgd de laatste paar weken hé?quote:Op maandag 12 oktober 2009 01:01 schreef Morendo het volgende:
Waarom moest hij dan weg bij Real? Omdat zijn gemiddelde te hoog was, hij scoorde veel te vaak?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |