Ik hoop het van harte. Maar bedenk wel dat hij toch 'al' 26 jaar is. Het zou niet slecht voor KJH zijn (als hij écht weg moet bij Milan, wat ik dus niet geloof) als hij een stapje terug zou doen. Een middenmoter in de Premier League of Bundesliga.quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:22 schreef Pedroso het volgende:
Het zit hem tegen (Huntelaar) maar toch denk ik dat ie het wel gaat redden. Zou ook goed zijn voor Oranje, is de enige topspits die we hebben.
Kuijt en van Persie zie ik niet als spitsen, ze kunnen er wel spelen maar ik zie liever een echte doelpuntemaker in de spits. Een Huntelaar in topvorm kan het verschil maken in Oranje.
bronquote:'AC Milan zet Huntelaar in januari op transferlijst'
Klaas-Jan Huntelaar. FOTO REUTERS
MILAAN - Klaas-Jan Huntelaar is alweer uit de gratie bij AC Milan. Volgens de Italiaanse sportkrant Corriere dello Sport wordt de oud-spits van Ajax en Real Madrid in januari op de transferlijst geplaatst.
Volgens de Corriere dello Sport is AC Milan-trainer Leonardo alles behalve tevreden met de ontwikkeling van Huntelaar in Milaan. De Achterhoeker scoorde nog niet bij de Italiaanse topclub.
AC Milan wil met de verkoop van Huntelaar inzetten op - in die volgorde - Luca Toni (Bayern München), oud-Inter-spits Adriano (Flamengo) of de Russische topaanvaller Roman Pavluchenko (Tottenham Hotspur).
Las het inderdaad vandaag of gister. Bizar gewoon.quote:
Adriano is een van de meeste talentvolle spitsen ter wereld die bij Brazilie in de spits staatquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:15 schreef Gabbylicious het volgende:
Lijkt me bullshit.
Geen enkele club in de wereld zou Huntelaar inruilen voor Adriano of Pav.
Kom op zeg. Die gast heeft niet alleen mentale problemen maar is ook nog eens onprofessioneel als de pest.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Adriano is een van de meeste talentvolle spitsen ter wereld die bij Brazilie in de spits staat
Wordt eens serieus man
Dit kun je gewoon niet serieus menenquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Adriano is een van de meeste talentvolle spitsen ter wereld die bij Brazilie in de spits staat
Wordt eens serieus man
Had ja, blijft staan dat Adriano gewoon een mondiale topspits is.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:23 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Kom op zeg. Die gast heeft niet alleen mentale problemen maar is ook nog eens onprofessioneel als de pest.
Dat die jongen kan voetballen ben ik met hem eens. Maar deze gast heeft zo'n geweldige plank voor z'n kop, dat wil je niet weten. En heb je 'm onlangs nog eens gezien met z'n vette pens? Ik denk dat Milan deze jongen gewoon wilt halen om naderhand te kunnen pronken met hun Milan Lab, of ie er nou ballen in gaat schieten of niet.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:24 schreef Gabbylicious het volgende:
Hij meent het wel. En hij zal zijn fout nooit toegeven.
I dare you.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ach ik zie hem nu afgetraind spelen en ik kan minimaal 10 spitsen met een Braziliaans paspoort opnoemen die beter zijn dan Huntelaar en niet spelen
Fabiano, Pato, Liedson en Love vind ik ongeveer op hetzelfde niveau zitten. KJH is één van de beste spitsen ter wereld in de 16 en dat heeft ie ook overal bewezen. Kijk maar naar z'n gemiddeldes.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Luis Fabiano
Nilmar
Pato
Keirrisson
Liedson
Hulk![]()
MMM
Love
Neymar
Ari OMG
Keirrison? Is 20 ofzo? Kan je niet vergelijken met Huntelaar. Heeft bovendien nog niks laten zien in Europaquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Luis Fabiano
Nilmar
Pato
Keirrisson
Liedson
Hulk
MMM
Love
Neymar
Ari
Alleen in Nederland, Alves heeft dat ook bewezen te kunnen bijvoorbeeldquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:43 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Fabiano, Pato, Liedson en Love vind ik ongeveer op hetzelfde niveau zitten. KJH is één van de beste spitsen ter wereld in de 16 en dat heeft ie ook overal bewezen. Kijk maar naar z'n gemiddeldes.
Ook bij Real en het Nederlands Elftal.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Alleen in Nederland, Alves heeft dat ook bewezen te kunnen bijvoorbeeld
WIE DAN?!?!?!quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je begreep de grap niet helaas van Ari
Maar in Brazilie alleen al spelen een stuk of 10 spitsen die eerder zouden spelen dan KJH.
Wat heeft ie daar dan bewezen?quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:47 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ook bij Real en het Nederlands Elftal.
Dat hij in de weinige wedstrijden die hem -totaal onterecht- gegund zijn toch een enorm strak gemiddelde haalt.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat heeft ie daar dan bewezen?
Waarom moest hij dan weg bij Real? Omdat zijn gemiddelde te hoog was, hij scoorde veel te vaak?quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:47 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ook bij Real en het Nederlands Elftal.
Door absurd beleid in Madrid. Je hebt het nieuws toch wel gevolgd de laatste paar weken hé?quote:Op maandag 12 oktober 2009 01:01 schreef Morendo het volgende:
Waarom moest hij dan weg bij Real? Omdat zijn gemiddelde te hoog was, hij scoorde veel te vaak?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |