Van Persie moet ze natuurlijk nemen als er een kans is op een goalquote:Op donderdag 10 september 2009 21:27 schreef RayMania het volgende:
En als je de keepers even wegdenkt, dan heeft hij onder andere gescoord tegen Feyenoord, AZ, Twente, Heerenveen. Alleen tegen PSV niet via een vrije trap, maar daar staan wel weer afstandschoten zoals in 2004 of 2007 tegenover. Dus ja, zo kun je altijd wel wat vinden.
Als Van der Vaart speelt, moet hij sowieso de vrije trappen nemen. Daarna Van Persie, dan Sneijder, dan Huntelaar.
sneijder raakt ook nooit wat. af en toe beetje geluk, maar doorgaans 10m over het doel.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:37 schreef Gabbylicious het volgende:
Zeker moet Van Persie de directe vrijetrappen nemen. Als ze van 25m+ zijn kan je Sneijder wel de kans geven. Van der Vaart als reserve nemer voor directe én in-directe en Sneijder neemt alle indirecte vrije trappen.
Je gebruikt mijn argumenten tegen mij?quote:Op donderdag 10 september 2009 21:39 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
sneijder raakt ook nooit wat. af en toe beetje geluk, maar doorgaans 10m over het doel.
ik heb liever vdv en van persie.
Nog 36 wedstrijden om er 17 te makenquote:Op donderdag 10 september 2009 21:48 schreef Rejected het volgende:
We gaan een beetje offtopic!
Maar ik denk dat hij dit seizoen 17 goals in de Serie A maakt.
17?quote:Op donderdag 10 september 2009 21:48 schreef Rejected het volgende:
Gewoon van Persie in de spits, dat speelt ie bij Arsenal ook.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:36 schreef Zjakkie het volgende:
Mocht Huntelaarh et niet redden bij Milan, wie zien jullie dan als zijn vervanger?Volgens mij hebben we verder niet zoveel centrumspitsen van niveau. Hooguit Van Nistelrooij als die zich weer beschikbaar stelt.
Helaas is hij niet echt een echte killer, scoort alleen maar hele mooie goals.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:39 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Gewoon van Persie in de spits, dat speelt ie bij Arsenal ook.
Van Persie zit al in de selectie van 23 man. Dus die hoeft niet als vervanger opgeroepen te worden als Huntelaar af zou vallen.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:39 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Gewoon van Persie in de spits, dat speelt ie bij Arsenal ook.
1 op 2 lopen in de Italiaanse competitie, ik denk dat dit wat te hoog gegrepen is.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:48 schreef Rejected het volgende:
Dan gaat Ruud lekker in z'n plaats mee. Huntelaar moet gewoon weer een spits worden die zonder enige twijfel altijd in de basis staat, zonder kritiek en gezeur.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:59 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
1 op 2 lopen in de Italiaanse competitie, ik denk dat dit wat te hoog gegrepen is.
Het enige probleem aan deze stelling is dat Ruud ook niet in de basis staat bij Real Madrid, dus zit je straks met twee spitsen die (lang) niet altijd spelen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:35 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dan gaat Ruud lekker in z'n plaats mee. Huntelaar moet gewoon weer een spits worden die zonder enige twijfel altijd in de basis staat, zonder kritiek en gezeur.
Hopelijk doet hij dat inderdaad, ik wil niet alleen maar spelers zonder speelritme straks in Zuid Afrika.quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:42 schreef Ritmo het volgende:
Ruud heeft zelf al aangegeven naar Rome te vertrekken in januari, mocht ie te weinig spelen.
Ik heb de wedstrijd gezien en wat speelde de ploeg dramatisch slecht zeg. Ik volg de Serie A al jaren niet meer zo goed maar wat ik vandaag zag hoort niet op dit niveau thuis.quote:
Zelfs ik moet toegeven dat Huntelaar ook niet best speelde.quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:53 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
Ik heb de wedstrijd gezien en wat speelde de ploeg dramatisch slecht zeg. Ik volg de Serie A al jaren niet meer zo goed maar wat ik vandaag zag hoort niet op dit niveau thuis.
Huntelaar deed zijn best maar als je zo weinig goed aanspeelbare ballen krijgt, wordt het scoren ook niet makkelijk. Ik vond hem te vroeg eruit gehaald worden. Hij had nog voor een verrassing kunnen zorgen vooral via de lucht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |