Tegen wie moet AC Milan in de CL, naast Real Madrid waren het toch vooral middelmatige teams?quote:Op zondag 13 september 2009 12:20 schreef TheClown1 het volgende:
Huntelaar speelde goed gisteren gezien de wedstrijd en de speelstijl van AC Milan. Indien MIlan op deze manier de CL gaat aantreden deze week wordt het niet makkelijk voor hun.
Er was geen structeer te bekennen en de ballen die Huntelaar kreeg dwong hij bijna allemaal zelf af door uit positie te lopen. Ver richting middenlijn te komen.

Dan niks hè.quote:Op zondag 13 september 2009 01:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Geen idee, moet je aan die gozer vragen die zegt dat hij er 17 inschiet

Zoals?quote:Op maandag 14 september 2009 07:28 schreef Rejected het volgende:
Leuk overzicht! Het is natuurlijk niet 1 op 1 te vergelijken omdat er veel andere factoren meespelen.

Het is makkelijker scoren in een team wat goed loopt.quote:Op maandag 14 september 2009 08:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En aan het eind is het enige belangrijke toch hoeveel goals je gemaakt hebt en hoeveel geld je kost

Ik weet niet wat je bron is, maar volgens mijn gegevens heeft Zlatan rond de 260 minuten gespeeld.quote:Op maandag 14 september 2009 04:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zlatan - 3 wedstrijden - 1 goal - 1 assist - 241 minuten

Volgens mij heeft KJ nog nooit ergens gescoord in z'n eerste 3 wedstrijden dus er is nog hoop.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Leuk voor hem dat Keirrirson, Palacio, Santa Cruz, Nilmar en Benzema nog op 0 staan, anders stond hij er helemaal zielig zo tussen

Het seizoen is gelukkig nog lang.quote:Op woensdag 16 september 2009 09:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zou het niet beter zijn als je eerst gaat focussen op een basisplaats te krijgen tot op heden had hij er maar 1 keer een in 3 pogingen

Maar dat wil ook nog steeds niet zeggen dat Huntelaar wel speeltquote:Op woensdag 16 september 2009 11:09 schreef opinionr het volgende:
[..]
Het seizoen is gelukkig nog lang.
Dat Inzhagi gisteren schitterde wil nog niet zeggen dat hij zondag weer speelt.
De beste man is te oud om twee wedstrijden in een week te draaien.

Dat is waar, maar de kans is groot, aangezien Boriello nog geblesseerd is en Pato dinsdag ook niet best uit de verf kwam.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Maar dat wil ook nog steeds niet zeggen dat Huntelaar wel speelt

Werkt dat zo tegenwoordig, eerst een basisplaats en dan pas scoren?quote:Op woensdag 16 september 2009 09:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zou het niet beter zijn als je eerst gaat focussen op een basisplaats te krijgen tot op heden had hij er maar 1 keer een in 3 pogingen

Dat was weer niet best van Milan.quote:Op woensdag 23 september 2009 22:40 schreef TheClown1 het volgende:
milan staat 1-0 achter met nog slechts een paar minuten te spelen. staat er niet best voor

Als ze daar gaan investeren gedurende de winterstop wel ja. Met de huidige selectie voorzie ik weinig verbetering op korte termijn.quote:

Ik vrees dat ze dan gewoon weer gaan investeren in spitsenquote:Op maandag 28 september 2009 21:33 schreef Clough het volgende:
[..]
Als ze daar gaan investeren gedurende de winterstop wel ja. Met de huidige selectie voorzie ik weinig verbetering op korte termijn.

is dat niet gewoon nog steeds?quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:40 schreef opinionr het volgende:
[..]
Ik vrees dat ze dan gewoon weer gaan investeren in spitsen
De naam Beckham bazuind ook al rond in Milaan

Ja inderdaad v Basten zal de redder wel worden daar ja.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:28 schreef Zjakkie het volgende:
Het komt allemaal goed met Milan en Huntelaar
Milan heeft Van Basten al benaderd

Hij had dat halve jaar bij Ajax moeten blijven.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:48 schreef venomsnake het volgende:
Hij had nooit naar Milan moeten gaan, net zoals hij niet naar Madrid had moeten gaan.
Dat niveau is gewoon te hoog voor Klaas. Hij had net als Berg voor een club als HSV oid moeten kiezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |