Tegen wie moet AC Milan in de CL, naast Real Madrid waren het toch vooral middelmatige teams?quote:Op zondag 13 september 2009 12:20 schreef TheClown1 het volgende:
Huntelaar speelde goed gisteren gezien de wedstrijd en de speelstijl van AC Milan. Indien MIlan op deze manier de CL gaat aantreden deze week wordt het niet makkelijk voor hun.
Er was geen structeer te bekennen en de ballen die Huntelaar kreeg dwong hij bijna allemaal zelf af door uit positie te lopen. Ver richting middenlijn te komen.
Dan niks hè.quote:Op zondag 13 september 2009 01:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Geen idee, moet je aan die gozer vragen die zegt dat hij er 17 inschiet
Zoals?quote:Op maandag 14 september 2009 07:28 schreef Rejected het volgende:
Leuk overzicht! Het is natuurlijk niet 1 op 1 te vergelijken omdat er veel andere factoren meespelen.
Het is makkelijker scoren in een team wat goed loopt.quote:Op maandag 14 september 2009 08:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En aan het eind is het enige belangrijke toch hoeveel goals je gemaakt hebt en hoeveel geld je kost
Ik weet niet wat je bron is, maar volgens mijn gegevens heeft Zlatan rond de 260 minuten gespeeld.quote:Op maandag 14 september 2009 04:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zlatan - 3 wedstrijden - 1 goal - 1 assist - 241 minuten
Volgens mij heeft KJ nog nooit ergens gescoord in z'n eerste 3 wedstrijden dus er is nog hoop.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Leuk voor hem dat Keirrirson, Palacio, Santa Cruz, Nilmar en Benzema nog op 0 staan, anders stond hij er helemaal zielig zo tussen
Het seizoen is gelukkig nog lang.quote:Op woensdag 16 september 2009 09:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zou het niet beter zijn als je eerst gaat focussen op een basisplaats te krijgen tot op heden had hij er maar 1 keer een in 3 pogingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |