waarom?quote:Op donderdag 10 september 2009 18:53 schreef miaeak het volgende:
[..]
Wél fijn dat hij geen sandalen aanheeft.
Sokken in sandalen zijn per definitie jammer.quote:Op donderdag 10 september 2009 18:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
waarom?
had het wel een lekker authentieke grieks/romeinse-touch gegeven
ja hequote:
Zeg het maar lieverd.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:25 schreef Desmonkey het volgende:
Protest!!
Afgewezen. *voor rechter speelt*quote:
* Deskebab wijst het rechtssysteem af.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Afgewezen. *voor rechter speelt*
Hij is geil?quote:Op donderdag 10 september 2009 19:55 schreef Great_Expectations het volgende:
De algemeen directeur van mijn vorige werkgever stuurt mij opeens een kort mailtje met de vraag hoe het met mij gaat..
Zou daar iets achter kunnen zitten?.
Het komt misschien als een grote schok, maar ik bedoelde het niet in seksueel opzicht, maar meer W&G-achtig. Hij is erg hetero.quote:
Misschien wil ie je terug?quote:Op donderdag 10 september 2009 20:02 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Het komt misschien als een grote schok, maar ik bedoelde het niet in seksueel opzicht, maar meer W&G-achtig. Hij is erg hetero..
die twee zitten vast te mens-erger-je-nietenquote:Op donderdag 10 september 2009 19:52 schreef Great_Expectations het volgende:
Iemand al nieuws over onze soapster in Parijs?
okay wanneer ben je jarigquote:
duurt nog wel evenquote:Op donderdag 10 september 2009 20:51 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
okay wanneer ben je jarig
staat daar een eenzame mexicaan te wachtenquote:Op donderdag 10 september 2009 20:49 schreef Great_Expectations het volgende:
[ afbeelding ]
"Ja, ik zie ze lopen!".
maar vreselijk, net als van die disney sokken of welk andere sok met kleurtjes en ruitjes on a dudequote:
Die jongen met dat kleine beige tasje zit wel de hele tijd heen en weer te lopen.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:52 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
staat daar een eenzame mexicaan te wachten
maar angelito kwam onderweg wat anders tegen
zwarte sokken mag toch wel?quote:Op donderdag 10 september 2009 20:53 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
maar vreselijk, net als van die disney sokken of welk andere sok met kleurtjes en ruitjes on a dude
quote:Op donderdag 10 september 2009 20:54 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Die jongen met dat kleine beige tasje zit wel de hele tijd heen en weer te lopen..
jij hebt de hele avond webcams over heel parijs bekekenquote:Op donderdag 10 september 2009 20:49 schreef Great_Expectations het volgende:
[ afbeelding ]
"Ja, ik zie ze lopen!".
ik vind van welquote:Op donderdag 10 september 2009 20:55 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zwarte sokken mag toch wel?
aléén zwartequote:
pakt vliegenmepper*quote:Op donderdag 10 september 2009 21:11 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
*crickets*
Nee.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
jij hebt de hele avond webcams over heel parijs bekeken
inderdaad ja. Maar aan de andere kant ook weer een verrassend accent.quote:
First comes sexquote:Op donderdag 10 september 2009 21:15 schreef Desmonkey het volgende:
Yurithemaster & El_Mismo_Loco sitting in a tree KISSING
First comes love,
then comes marriage,
then comes the baby in the golden carriage!
baby'squote:Op donderdag 10 september 2009 21:15 schreef Desmonkey het volgende:
Yurithemaster & El_Mismo_Loco sitting in a tree KISSING
First comes love,
then comes marriage,
then comes the baby in the golden carriage!
quote:Op donderdag 10 september 2009 21:18 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
First comes sex
then comes some more sex
then comes slamming door behind yurís ass
die lijken zoveel op elkaar dat het gewoon narcistisch isquote:
quote:Op donderdag 10 september 2009 21:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij was toch uitgehuwlijkt aan nuno ?
kies mij kies mijquote:Op donderdag 10 september 2009 21:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
zelfs als hij er niet is draait het nog om hem, kunnen we een ander middelpunt der aarde nemen, KK wil wel denk ik, of ThaErik
Werp jezelf eens op de voorgrondquote:
www.stroekie.comquote:Op donderdag 10 september 2009 21:29 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Werp jezelf eens op de voorgrond
fotos de cuba son lindo ehquote:
nu wel weerquote:Op donderdag 10 september 2009 21:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan is de server in denemarken uit de lucht
si si cuba y peru muy bienquote:Op donderdag 10 september 2009 21:39 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
fotos de cuba son lindo eh
Nog iets leuks gebeurd in het topic, of moet ik het weer leuk maken?quote:
niks heel bijzonders volgens mijquote:Op donderdag 10 september 2009 21:42 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nog iets leuks gebeurd in het topic, of moet ik het weer leuk maken?
Weer? vaker GEPROBEERT?quote:Op donderdag 10 september 2009 21:42 schreef MisterO het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben je niet zo oplettend, of geef ik je gewoon weinig aandachtquote:Op donderdag 10 september 2009 21:46 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Weer? vaker GEPROBEERT?never noticed
![]()
wie ben jij?quote:Op donderdag 10 september 2009 21:47 schreef MisterO het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben je niet zo oplettend, of geef ik je gewoon weinig aandacht
je hebt de hele winkel leeg gekocht of heb je in de winkel een pak koekjes opengescheurd?quote:Op donderdag 10 september 2009 21:47 schreef wonderer het volgende:
boodschappen doen als je honger hebt... geen goed idee.
quote:Op donderdag 10 september 2009 21:42 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hoe zit het met SAJ?quote:Op donderdag 10 september 2009 21:47 schreef MisterO het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben je niet zo oplettend, of geef ik je gewoon weinig aandacht
Ik? Dat is dus 1 grote mysterie hequote:
Ben je eigenlijk nieuw in dit topic? Of heb ik iets gemist?quote:
die jongen die jou laat bukken in de winkelquote:Op donderdag 10 september 2009 21:52 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik? Dat is dus 1 grote mysterie he![]()
En wie ben jij?
De helft van de boodschappen vergeten omdat ik naar huis wilde om te eten.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
je hebt de hele winkel leeg gekocht of heb je in de winkel een pak koekjes opengescheurd?
Kloon!quote:Op donderdag 10 september 2009 21:53 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ben je eigenlijk nieuw in dit topic? Of heb ik iets gemist?
kan ookquote:Op donderdag 10 september 2009 22:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
De helft van de boodschappen vergeten omdat ik naar huis wilde om te eten.
om schoenen te poetsenquote:Op donderdag 10 september 2009 21:58 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
die jongen die jou laat bukken in de winkel
quote:
slimme llurí van mequote:
Nee ik uitte mijn frustraties over sokken in sandalen enzo. Pagina 2quote:Op donderdag 10 september 2009 21:53 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ben je eigenlijk nieuw in dit topic? Of heb ik iets gemist?
je kan ook lijstje maken van nationaliteiten om te neuken, ook wereldreisjequote:Op donderdag 10 september 2009 22:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
Oh Mike, we gaan niet op wereldreis.
Tenminste deze maand niet
tja natuurlijk kan ik een lijstje makenquote:Op donderdag 10 september 2009 22:07 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
je kan ook lijstje maken van nationaliteiten om te neuken, ook wereldreisje
voor jou misschien jaquote:Op donderdag 10 september 2009 22:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
tja natuurlijk kan ik een lijstje maken
lijstjes maken kan natuurlijk altijd...
WHAT THE FUCK MOET IK NOU MET EEN FUCKIN LIJSTJE, ONDER MIJN KUSSEN LEGGEN EN MAAR HET BESTE ER VAN HOPEN???!!!![]()
SLECHTE TIP
hoeveel van de wereld heb jij gezien op die manier yoeriequote:
Ben eigenlijk heel braaf, zit op 3 nationaliteiten, denk dat ang3l en nuno een stuk hoger staanquote:Op donderdag 10 september 2009 22:19 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
hoeveel van de wereld heb jij gezien op die manier yoerie
Ik zeg ook aardige dingen tegen mensen die ik aardig vindquote:Op donderdag 10 september 2009 21:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Hela, niks stoms tegen Mr.O he, die heeft volgens mij ooit iets aardigs tegen me gezged!
netjes,quote:Op donderdag 10 september 2009 22:22 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik zeg ook aardige dingen tegen mensen die ik aardig vind
hij gaf de tip ook aan mijquote:
voor lieve dingen?quote:Op donderdag 10 september 2009 22:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik haat het dat ik daar zo gevoelig voor ben.
Welke dan?quote:Op donderdag 10 september 2009 22:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ben eigenlijk heel braaf, zit op 3 nationaliteiten, denk dat ang3l en nuno een stuk hoger staan
Hai!quote:
Albanië, Bulgarije en Nigeria?quote:
Aruba? Australie? Amerika?quote:
quote:Op donderdag 10 september 2009 22:34 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Aruba? Australie? Amerika?
Belgie?
Nederland?
quote:Op donderdag 10 september 2009 22:22 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
netjes,
niet vergeten af te vinken op je lijstje
quote:Op donderdag 10 september 2009 22:42 schreef MisterO het volgende:
[..]
![]()
+1 voor je opmerking, dat wel.
schrikquote:Op donderdag 10 september 2009 22:44 schreef Weemz het volgende:
Boe!
Morgen eindelijk mijn verjaardagsfeest
quote:Op donderdag 10 september 2009 22:32 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Albanië, Bulgarije en Nigeria?
frankrijk zou te makkelijk zijnquote:Op donderdag 10 september 2009 22:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ben er nog eentje vergeten![]()
F
quote:Op donderdag 10 september 2009 22:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
frankrijk zou te makkelijk zijn
finland, de filipijnen?
Filipijnen ja?quote:
Niet de B van Belgie?quote:
allemaal neequote:Op donderdag 10 september 2009 23:00 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Niet de B van Belgie?
De B van Bulgarije? de B van Brabant? de B van Bosnie? de B van Bolivia?
nou is mijn alfabet compleet, nu die van julliequote:Op donderdag 10 september 2009 23:07 schreef SCH het volgende:
Braziliaan natuurlijk.
een filipijn? wat dacht je laat ik nu alvast die kant proberen zodat ik het weet als ik straks 65 ben ?quote:Op donderdag 10 september 2009 23:09 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nou is mijn alfabet compleet, nu die van jullie
quote:Op donderdag 10 september 2009 23:11 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
een filipijn? wat dacht je laat ik nu alvast die kant proberen zodat ik het weet als ik straks 65 ben ?
wat heerlijk cliché om te doenquote:Op donderdag 10 september 2009 23:12 schreef MisterO het volgende:
Ik ga morgen watertrappelen door de grachten van Amsterdam
quote:Op donderdag 10 september 2009 23:10 schreef Xiance het volgende:
oeehhh Weemz waar gaan we heen?
halloik ben weer terug!
Wat is daar nou cliché aan? Hoe gaaf is dat, dat je dat zomaar op een vrijdagavond kan doenquote:Op donderdag 10 september 2009 23:14 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wat heerlijk cliché om te doen
Dat is inderdaad braaf, zelfs ik haal drie nationaliteiten.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ben eigenlijk heel braaf, zit op 3 nationaliteiten, denk dat ang3l en nuno een stuk hoger staan
tis maar een waterfietsquote:Op donderdag 10 september 2009 23:15 schreef MisterO het volgende:
[..]
Wat is daar nou cliché aan? Hoe gaaf is dat, dat je dat zomaar op een vrijdagavond kan doen
Wel door de grachten van Amsterdam, met een leuke jongen en wijnquote:
Welke?quote:Op donderdag 10 september 2009 23:16 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat is inderdaad braaf, zelfs ik haal drie nationaliteiten..
Zelfs?quote:Op donderdag 10 september 2009 23:16 schreef Great_Expectations het volgende:
dan sta ik nog op nummer 1quote:Op donderdag 10 september 2009 23:20 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Frans, Duits en Nederlands..
Welk van de 4 nationaliteiten zit er in Amsterdam eigenlijkquote:
Jawel hoor.quote:Op donderdag 10 september 2009 23:23 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Zelfs, ik ben keibraaf. Al gelooft niemand dat..
Ik ookquote:Op donderdag 10 september 2009 23:16 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Als je slaapt waarschijnlijkquote:Op donderdag 10 september 2009 23:23 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Zelfs, ik ben keibraaf. Al gelooft niemand dat..
Meneer Bquote:Op donderdag 10 september 2009 23:24 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Welk van de 4 nationaliteiten zit er in Amsterdam eigenlijk
de braziliaan natuurlijkquote:Op donderdag 10 september 2009 23:24 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Welk van de 4 nationaliteiten zit er in Amsterdam eigenlijk
Ah okequote:
Ach... de waarheid is hard. Sorry!quote:
En dat is natuurlijk omdat?quote:
de mysterieuze latino uit amsterdam heeft ie over verteld...quote:Op donderdag 10 september 2009 23:34 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En dat is natuurlijk omdat?
omdat ik het altijd over ene latino hadquote:Op donderdag 10 september 2009 23:34 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
en hoe ziet jouw ABCtje er uitquote:Op donderdag 10 september 2009 23:37 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
de mysterieuze latino uit amsterdam heeft ie over verteld...
het hier al eerder besproken is tussen yuri en nunoquote:Op donderdag 10 september 2009 23:34 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow ja nee oke... dat stukje heb ik dan ff gemistquote:Op donderdag 10 september 2009 23:38 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
omdat ik het altijd over ene latino had
Maar je gaat toch niet alles van iedereen onthouden?quote:Op donderdag 10 september 2009 23:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
het hier al eerder besproken is tussen yuri en nuno
uitgebreidquote:Op donderdag 10 september 2009 23:38 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en hoe ziet jouw ABCtje er uit
aap noot miesquote:Op donderdag 10 september 2009 23:38 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
elke gek zijn gebrekquote:Op donderdag 10 september 2009 23:40 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar je gaat toch niet alles van iedereen onthouden?
ook al met het broertje van mike dusquote:Op donderdag 10 september 2009 23:40 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
uitgebreid
kga ook maar niks noemen, kzou zomaar een naam kunnen krijgen
Ik vrees het hele alfabet zo'n beetje.quote:Op donderdag 10 september 2009 23:09 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nou is mijn alfabet compleet, nu die van jullie
haha, nee die jammer genoeg nog niet.quote:Op donderdag 10 september 2009 23:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ook al met het broertje van mike dus
ik onthoud dat soort dingen beter dan 'normale' dingenquote:Op donderdag 10 september 2009 23:40 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar je gaat toch niet alles van iedereen onthouden?
inclusief de z van zulu krijger ?quote:Op donderdag 10 september 2009 23:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vrees het hele alfabet zo'n beetje.
quote:Op donderdag 10 september 2009 23:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
inclusief de z van zulu krijger ?
quote:Op donderdag 10 september 2009 23:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Ben je zo monogaam? Of discrimineer je andere nationaliteiten?
maar vooruit spill itquote:Op donderdag 10 september 2009 23:44 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
haha, nee die jammer genoeg nog niet.
Veel plezierquote:Op donderdag 10 september 2009 23:48 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
weeeeeeeeeeeI'm out for a drink...no dinkSSsssssss
adios
z van zambia en zwitserlandquote:Op donderdag 10 september 2009 23:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
inclusief de z van zulu krijger ?
Jij zlet.quote:Op donderdag 10 september 2009 23:50 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
z van zambia en zwitserland
Ben nog steeds met mijn eerste vriendje samen. Al had ik ooit de hots voor een Australier, telt dat?quote:Op donderdag 10 september 2009 23:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Ben je zo monogaam? Of discrimineer je andere nationaliteiten?
Hots tellen niet, alleen de verspilde spermatozoiden. Maar je doet het echt alleen maar met je vriendje?quote:Op donderdag 10 september 2009 23:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ben nog steeds met mijn eerste vriendje samen. Al had ik ooit de hots voor een Australier, telt dat?
Zuid-Koreaantjequote:Op donderdag 10 september 2009 23:50 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
z van zambia en zwitserland
Yup. Geen behoefte aan anderen.quote:Op donderdag 10 september 2009 23:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Hots tellen niet, alleen de verspilde spermatozoiden. Maar je doet het echt alleen maar met je vriendje?
C van Colombiaan? Caribier?quote:Op donderdag 10 september 2009 23:54 schreef SCH het volgende:
A = van Antilliaan
B = van Braziliaan, Belg
C = van ...
D = van Duitsers
E = van Engelsman
F = van Fransman
tering, ik ben bang dat ik echt een heel eind kom
vast welquote:Op donderdag 10 september 2009 23:59 schreef Great_Expectations het volgende:
De Q van Qatar?
Zouden er mensen zijn die bewust het hele alfabet proberen af te werken? Compleet met fotokopieën van paspoorten als trofee?.
Je A klopt trouwens nietquote:Op donderdag 10 september 2009 23:54 schreef SCH het volgende:
A = van Antilliaan
B = van Braziliaan, Belg
C = van ...
D = van Duitsers
E = van Engelsman
F = van Fransman
tering, ik ben bang dat ik echt een heel eind kom
Als je het kunt bedenken, zijn er mensen die het doen.quote:Op donderdag 10 september 2009 23:59 schreef Great_Expectations het volgende:
De Q van Qatar?
Zouden er mensen zijn die bewust het hele alfabet proberen af te werken? Compleet met fotokopieën van paspoorten als trofee?.
A,B.C,D,E,F,G,H,I,L,M,N,P,R,S,T,U,V,Zquote:Op donderdag 10 september 2009 23:38 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Je bent gewoon echt een prostitué, geef nou maar toe.quote:Op vrijdag 11 september 2009 00:08 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
A,B.C,D,E,F,G,H,I,L,M,N,R,S,T,U,V,Z
even snel uit mijn hoofd
Geen P voor een Portugees?quote:Op vrijdag 11 september 2009 00:08 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
even snel uit mijn hoofd
teveel om op te noemen, je hebt gelijk ik ging even te snelquote:
Bijna compleetquote:Op vrijdag 11 september 2009 00:08 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
even snel uit mijn hoofd
dat kan ie voor de p gebruikenquote:Op vrijdag 11 september 2009 00:10 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Je bent gewoon echt een prostitué, geef nou maar toe..
ja een heeeeeele durequote:Op vrijdag 11 september 2009 00:10 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Je bent gewoon echt een prostitué, geef nou maar toe..
voor jou nooitquote:
zal ik nog even uitgaan, heb geen zin, maar ......quote:
moet ik je maar gezelschap houden?quote:Op vrijdag 11 september 2009 00:27 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
zal ik nog even uitgaan, heb geen zin, maar ......
si si siquote:Op vrijdag 11 september 2009 00:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
moet ik je maar gezelschap houden?
hebben ze in de NLversie eruit gekniptquote:
Hij was een heerlijke Herbert in ieder gevalquote:Op vrijdag 11 september 2009 00:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hebben ze in de NLversie eruit geknipt
Mate Kamaras is ook mooier als onze stanley he
[ afbeelding ]
Als het doel is dat al mijn spieren meteen in een kramp schieten, wel jaquote:Op vrijdag 11 september 2009 08:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij is in dit geval een emmer koud water effectiever dan de hete cappucino ?
dat is dan slechts een side effect, maar volgens mij "schrik" je dan wel wakkerquote:Op vrijdag 11 september 2009 08:13 schreef Baltar het volgende:
[..]
Als het doel is dat al mijn spieren meteen in een kramp schieten, wel ja
Die is nu richting mijn maag jaquote:Op vrijdag 11 september 2009 08:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en vandaag weer een tosti als ontbijt ?
deze zit niet in de nederlandse versie!quote:Op vrijdag 11 september 2009 00:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hebben ze in de NLversie eruit geknipt
Mate Kamaras is ook mooier als onze stanley he
[ afbeelding ]
Zeg, werk je nou nog bij dat fijne ziekenhuis in Hoorn?quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:33 schreef Xiance het volgende:
das toch goed vlarie schatje?
ik ben alweer druk aant werk! en vanavond werken, en morgenochtend werken (betaalde hobbys zijn leuk)
i drove all night, wat heb jij toch met Cindy Lauper?quote:Op vrijdag 11 september 2009 08:56 schreef Xiance het volgende:
[..]
deze zit niet in de nederlandse versie!
is speciaal geschreven voor de Essen variant
de basis van dit nummer komt uit "Tanz mit der vampire"
de aller eerste versie is wat langzamer, en uhh.. slechter
maar dit nummer is ronduit briljant!
heeft de tweede plaats in mijn favoriten (I drove all night staat natuurlijk eerst!)
Niet die, maar de Celine Dion uitvoering is favoriet voor Xiancequote:Op vrijdag 11 september 2009 10:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
i drove all night, wat heb jij toch met Cindy Lauper?
Er was toch besloten dat de wereld in dit topic nu om een ander zou draaien, nu onze engel er niet is?quote:
De D van Dildo?quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:32 schreef SCH het volgende:
Ik heb vannacht tig keer het alfabet liggen afdraaien
De C is van Chinees.
Nou vooruit dan maarquote:Op vrijdag 11 september 2009 11:31 schreef Baltar het volgende:
[..]
Er was toch besloten dat de wereld in dit topic nu om een ander zou draaien, nu onze engel er niet is?![]()
Ergens moet er gestart worden
zie je het had over mij moeten gaan, ik heb intriges zat. Maar mijn topic werd geslotenquote:Op vrijdag 11 september 2009 11:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Neen.
Mijn schuld?quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:45 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
zie je het had over mij moeten gaan, ik heb intriges zat. Maar mijn topic werd gesloten
deze is alweer bijna vol, dus grijp straks je kansquote:Op vrijdag 11 september 2009 11:45 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
zie je het had over mij moeten gaan, ik heb intriges zat. Maar mijn topic werd gesloten
daar is nu toch niets leuks te zienquote:Op vrijdag 11 september 2009 12:40 schreef SCH het volgende:
Ik ben naar het strand, dus mijn zegen heb je
nee dank je, doe jij het maarquote:Op vrijdag 11 september 2009 11:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
deze is alweer bijna vol, dus grijp straks je kans
waar zullen we het eens over hebben om wat mensen te lokken ....Ik moet toch wat afleiding hebben tijdens het werk, of zal ik maar wijn gaan zuipenquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
met dit tempo is dat pas ergens volgende week
Ja ik vond dat jij wel kennis kon maken met Basquote:Op vrijdag 11 september 2009 15:11 schreef Desmonkey het volgende:
Stroekie was jij dat nou van de car wash op hyves?
Komt R binnenkort weer op bezoek ?quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:10 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
waar zullen we het eens over hebben om wat mensen te lokken ....Ik moet toch wat afleiding hebben tijdens het werk, of zal ik maar wijn gaan zuipen
Kom op mensen, vraag maar wat u altijd heeft willen weten, nu op vrijdagmiddag![]()
Hoe is het met ons leuke studentje ?quote:
yep over 2 wekenquote:Op vrijdag 11 september 2009 15:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Komt R binnenkort weer op bezoek ?
Nog even niet.quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hoe is het met ons leuke studentje ?
heb je al een boodschappenlijstje gemaakt voor dingen die je uit Limbabwe mee naar Tilburg gaat meenemen ?
Maar is Technoboy al voor die tijd geweest om laptops te installeren ?quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:21 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
yep over 2 wekenmaar ik zit erover te denken om daar heen te gaan. Ze hadden het over thuis werken en niet waar dat huis moest staan
Ah je zit er al, je bent de stad van de kruikenzeikers al ontvluchtquote:Op vrijdag 11 september 2009 15:22 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Nog even niet.
Ik lig nu even van mijn Limbabwaanse bed te genieten en ik knuffel met Meneer de Beer.
Die me gemist heeft
ach popje tochquote:Op vrijdag 11 september 2009 15:22 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Nog even niet.
Ik lig nu even van mijn Limbabwaanse bed te genieten en ik knuffel met Meneer de Beer.
Die me gemist heeft
technoboy komt maandagquote:Op vrijdag 11 september 2009 15:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar is Technoboy al voor die tijd geweest om laptops te installeren ?
ik ben er rond 1 uurquote:Op vrijdag 11 september 2009 15:27 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
technoboy komt maandagals het tenminste een technoboy is
ligt de camera met snoer al klaar om naderhand foto's te uploaden ?quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:27 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
technoboy komt maandagals het tenminste een technoboy is
ik dacht dat jij over 2 weken kwam om R ook te zienquote:
als ik dronken genoeg benquote:Op vrijdag 11 september 2009 15:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar jij lijkt me dan weer geen type dat dans op Techno
blijf toch gewoon een paar wekenquote:Op vrijdag 11 september 2009 15:32 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik dacht dat jij over 2 weken kwam om R ook te zien
Hi Hi, Mieke krijgt nu volop concurentie van SCHquote:Op vrijdag 11 september 2009 01:29 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van donderdag 10 september 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 215 8108139dpths
02. 171 tong80
03. 159 Adolecens
04. 155 jordeeeh
04. 155 Japsnars
06. 136 de_boswachter
07. 135 aloa
08. 130 Devvie
09. 125 Dqod
10. 117 BobbyB
10. 117 SCH
12. 112 Mr.DD
13. 102 Puala
14. 101 Greys
14. 101 MiniMiss
16. 100 Yurithemaster
16. 100 dawg
18. 099 IQM
19. 098 Houniet
20. 095 Siniti
20. 095 MetalMike
22. 093 Loveless85
23. 092 justmattie
23. 092 c0nd0r
23. 092 Edwinuss
26. 089 Noortje.
27. 088 Prosac
28. 086 LudoSanders
29. 085 nijnja
30. 081 3keernix
31. 080 Szura
31. 080 Breathtaking
31. 080 Jarno
34. 077 DevilsWhore
34. 077 Dragorius
34. 077 Hoogstaande
34. 077 zarGon
34. 077 karr-1
34. 077 Dr_Flash
40. 074 Ambrosius
40. 074 Paul
42. 073 -SG-
43. 072 Nouk84
43. 072 Psychonikeo
43. 072 vencodark
46. 071 TUFKAL
46. 071 Lonker
48. 070 4EverBlackEyed
48. 070 rival
50. 069 draculettetje
51. 068 Joene
52. 067 qonmann
52. 067 Good.vs.Evil
54. 066 Penisbaard
54. 066 PiRANiA
56. 065 ArTiC
56. 065 trovey
56. 065 lkb9000
56. 065 kikoooooo
56. 065 Stroekie
56. 065 Muis006
62. 064 RoBro
62. 064 RemcoDelft
64. 063 Oversight
64. 063 Moozzie
66. 062 beverton
67. 061 freecell
68. 060 Mozy
68. 060 Breach
70. 059 mediaconsument
70. 059 Huppelmuts
70. 059 AlligatorNL
70. 059 mstr
70. 059 Jotcha
75. 057 Qwea
75. 057 _evenstar_
75. 057 Powerkiwi
78. 056 Viking84
78. 056 Ron.Burgundy
80. 055 Mirjam
81. 054 Ladylike
82. 053 DiegoArmandoMaradona
82. 053 Juup©
82. 053 Sjoegerd
85. 052 Stofje
85. 052 Seven.of.Nine
85. 052 Hyman
85. 052 banaantjeEE
89. 051 Pheno
89. 051 Godtje
89. 051 ColtZ40
89. 051 Robinhoo
93. 050 Biogarde
93. 050 Bevin
93. 050 swarmahoer
93. 050 Belsezar
93. 050 mike_hunt
98. 049 Whiskey_Tango
98. 049 El_Mismo_Loco
98. 049 DjRex89
Om het milieu te sparen staat hier vandaag geen zinvolle zin.
ICT is soort van ok, maar ik moet een stap terugquote:Op vrijdag 11 september 2009 15:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ligt de camera met snoer al klaar om naderhand foto's te uploaden ?
of moeten we anders Xiance sturen om je ICT thuis in orde te maken ?
Zeg jij kan nu niet al direct in het begin van school gaan spijbelenquote:Op vrijdag 11 september 2009 15:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
blijf toch gewoon een paar weken
en Technoboy moet die snoeren dan ook direct achter de plinten wegwerken zodat je niet hoeft te touwtjespringen door je huis ?quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:35 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ICT is soort van ok, maar ik moet een stap terugvan wireless naar kabeltjes
ik kan het welquote:Op vrijdag 11 september 2009 15:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zeg jij kan nu niet al direct in het begin van school gaan spijbelen
en ik vergat nog Club Bizarre van Brooklyn bouncequote:Op vrijdag 11 september 2009 15:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zie jou dan eerder als een Europop/dance liefhebber zoals Scooter 2 unlimited en DJ Bobo
quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
blijf toch gewoon een paar weken
nee ik was van plan in de study te werken en daar is het modem ook, maar werken op het terras is uitgeslotenquote:Op vrijdag 11 september 2009 15:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en Technoboy moet die snoeren dan ook direct achter de plinten wegwerken zodat je niet hoeft te touwtjespringen door je huis ?
ben ik ookquote:Op vrijdag 11 september 2009 15:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zie jou dan eerder als een Europop/dance liefhebber zoals Scooter 2 unlimited en DJ Bobo
maar kan/mag je dan niet er een verlengsnoer tussen maken zodat je wel op terras kan zitten?quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:41 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
nee ik was van plan in de study te werken en daar is het modem ook, maar werken op het terras is uitgeslotennou ja met de laptopn dan, de telefoon mag wel
Zie je wel, daarom was ik ook zo verbaast dat jij wel op techno danst, dat past niet bij het beeld dat ik van je hebquote:
of zal ik gewoon een hele lange kabel vragenquote:Op vrijdag 11 september 2009 15:41 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
nee ik was van plan in de study te werken en daar is het modem ook, maar werken op het terras is uitgeslotennou ja met de laptopn dan, de telefoon mag wel
dat zei ik als ik dronken genoeg benquote:Op vrijdag 11 september 2009 15:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zie je wel, daarom was ik ook zo verbaast dat jij wel op techno danst, dat past niet bij het beeld dat ik van je heb
ik zeg doenquote:Op vrijdag 11 september 2009 15:43 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
of zal ik gewoon een hele lange kabel vragen
doe ik ookquote:
en wat zei je gewoon met de juiste mensen slapenquote:Op vrijdag 11 september 2009 16:00 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
doe ik ookik had net een collega aan de telefoon en ze zijn allemaal jalours en vragen zich af hoe ik dit weer voor elkaar gekregen heb
mastruberenquote:Op vrijdag 11 september 2009 15:43 schreef Keukenkast het volgende:
Ik verveel me
quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:16 schreef SCH het volgende:
Ik kan die foto's van Xiance maar niet rijmen met zijn Celine-fetisj.
Heb deze week zelf nog wel op een boot het Titanic lied staan zingen trouwens
Ik wil Aladdin kijken.quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Ga een tekening (voor me) maken. Of een gedichtje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |