* Deskebab wijst het rechtssysteem af.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Afgewezen. *voor rechter speelt*
Hij is geil?quote:Op donderdag 10 september 2009 19:55 schreef Great_Expectations het volgende:
De algemeen directeur van mijn vorige werkgever stuurt mij opeens een kort mailtje met de vraag hoe het met mij gaat..
Zou daar iets achter kunnen zitten?.
Het komt misschien als een grote schok, maar ik bedoelde het niet in seksueel opzicht, maar meer W&G-achtig. Hij is erg hetero.quote:
Misschien wil ie je terug?quote:Op donderdag 10 september 2009 20:02 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Het komt misschien als een grote schok, maar ik bedoelde het niet in seksueel opzicht, maar meer W&G-achtig. Hij is erg hetero..
die twee zitten vast te mens-erger-je-nietenquote:Op donderdag 10 september 2009 19:52 schreef Great_Expectations het volgende:
Iemand al nieuws over onze soapster in Parijs?
okay wanneer ben je jarigquote:
duurt nog wel evenquote:Op donderdag 10 september 2009 20:51 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
okay wanneer ben je jarig
staat daar een eenzame mexicaan te wachtenquote:Op donderdag 10 september 2009 20:49 schreef Great_Expectations het volgende:
[ afbeelding ]
"Ja, ik zie ze lopen!".
maar vreselijk, net als van die disney sokken of welk andere sok met kleurtjes en ruitjes on a dudequote:
Die jongen met dat kleine beige tasje zit wel de hele tijd heen en weer te lopen.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:52 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
staat daar een eenzame mexicaan te wachten
maar angelito kwam onderweg wat anders tegen
zwarte sokken mag toch wel?quote:Op donderdag 10 september 2009 20:53 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
maar vreselijk, net als van die disney sokken of welk andere sok met kleurtjes en ruitjes on a dude
quote:Op donderdag 10 september 2009 20:54 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Die jongen met dat kleine beige tasje zit wel de hele tijd heen en weer te lopen..
jij hebt de hele avond webcams over heel parijs bekekenquote:Op donderdag 10 september 2009 20:49 schreef Great_Expectations het volgende:
[ afbeelding ]
"Ja, ik zie ze lopen!".
ik vind van welquote:Op donderdag 10 september 2009 20:55 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zwarte sokken mag toch wel?
aléén zwartequote:
pakt vliegenmepper*quote:Op donderdag 10 september 2009 21:11 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
*crickets*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |