Als je slaapt waarschijnlijkquote:Op donderdag 10 september 2009 23:23 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Zelfs, ik ben keibraaf. Al gelooft niemand dat..
Meneer Bquote:Op donderdag 10 september 2009 23:24 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Welk van de 4 nationaliteiten zit er in Amsterdam eigenlijk
de braziliaan natuurlijkquote:Op donderdag 10 september 2009 23:24 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Welk van de 4 nationaliteiten zit er in Amsterdam eigenlijk
Ah okequote:
Ach... de waarheid is hard. Sorry!quote:
En dat is natuurlijk omdat?quote:
de mysterieuze latino uit amsterdam heeft ie over verteld...quote:Op donderdag 10 september 2009 23:34 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En dat is natuurlijk omdat?
omdat ik het altijd over ene latino hadquote:Op donderdag 10 september 2009 23:34 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
en hoe ziet jouw ABCtje er uitquote:Op donderdag 10 september 2009 23:37 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
de mysterieuze latino uit amsterdam heeft ie over verteld...
het hier al eerder besproken is tussen yuri en nunoquote:Op donderdag 10 september 2009 23:34 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow ja nee oke... dat stukje heb ik dan ff gemistquote:Op donderdag 10 september 2009 23:38 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
omdat ik het altijd over ene latino had
Maar je gaat toch niet alles van iedereen onthouden?quote:Op donderdag 10 september 2009 23:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
het hier al eerder besproken is tussen yuri en nuno
uitgebreidquote:Op donderdag 10 september 2009 23:38 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en hoe ziet jouw ABCtje er uit
aap noot miesquote:Op donderdag 10 september 2009 23:38 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
elke gek zijn gebrekquote:Op donderdag 10 september 2009 23:40 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar je gaat toch niet alles van iedereen onthouden?
ook al met het broertje van mike dusquote:Op donderdag 10 september 2009 23:40 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
uitgebreid
kga ook maar niks noemen, kzou zomaar een naam kunnen krijgen
Ik vrees het hele alfabet zo'n beetje.quote:Op donderdag 10 september 2009 23:09 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nou is mijn alfabet compleet, nu die van jullie
haha, nee die jammer genoeg nog niet.quote:Op donderdag 10 september 2009 23:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ook al met het broertje van mike dus
ik onthoud dat soort dingen beter dan 'normale' dingenquote:Op donderdag 10 september 2009 23:40 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar je gaat toch niet alles van iedereen onthouden?
inclusief de z van zulu krijger ?quote:Op donderdag 10 september 2009 23:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vrees het hele alfabet zo'n beetje.
quote:Op donderdag 10 september 2009 23:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
inclusief de z van zulu krijger ?
quote:Op donderdag 10 september 2009 23:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Ben je zo monogaam? Of discrimineer je andere nationaliteiten?
maar vooruit spill itquote:Op donderdag 10 september 2009 23:44 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
haha, nee die jammer genoeg nog niet.
Veel plezierquote:Op donderdag 10 september 2009 23:48 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
weeeeeeeeeeeI'm out for a drink...no dinkSSsssssss
adios
z van zambia en zwitserlandquote:Op donderdag 10 september 2009 23:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
inclusief de z van zulu krijger ?
Jij zlet.quote:Op donderdag 10 september 2009 23:50 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
z van zambia en zwitserland
Ben nog steeds met mijn eerste vriendje samen. Al had ik ooit de hots voor een Australier, telt dat?quote:Op donderdag 10 september 2009 23:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Ben je zo monogaam? Of discrimineer je andere nationaliteiten?
Hots tellen niet, alleen de verspilde spermatozoiden. Maar je doet het echt alleen maar met je vriendje?quote:Op donderdag 10 september 2009 23:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ben nog steeds met mijn eerste vriendje samen. Al had ik ooit de hots voor een Australier, telt dat?
Zuid-Koreaantjequote:Op donderdag 10 september 2009 23:50 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
z van zambia en zwitserland
Yup. Geen behoefte aan anderen.quote:Op donderdag 10 september 2009 23:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Hots tellen niet, alleen de verspilde spermatozoiden. Maar je doet het echt alleen maar met je vriendje?
C van Colombiaan? Caribier?quote:Op donderdag 10 september 2009 23:54 schreef SCH het volgende:
A = van Antilliaan
B = van Braziliaan, Belg
C = van ...
D = van Duitsers
E = van Engelsman
F = van Fransman
tering, ik ben bang dat ik echt een heel eind kom
vast welquote:Op donderdag 10 september 2009 23:59 schreef Great_Expectations het volgende:
De Q van Qatar?
Zouden er mensen zijn die bewust het hele alfabet proberen af te werken? Compleet met fotokopieën van paspoorten als trofee?.
Je A klopt trouwens nietquote:Op donderdag 10 september 2009 23:54 schreef SCH het volgende:
A = van Antilliaan
B = van Braziliaan, Belg
C = van ...
D = van Duitsers
E = van Engelsman
F = van Fransman
tering, ik ben bang dat ik echt een heel eind kom
Als je het kunt bedenken, zijn er mensen die het doen.quote:Op donderdag 10 september 2009 23:59 schreef Great_Expectations het volgende:
De Q van Qatar?
Zouden er mensen zijn die bewust het hele alfabet proberen af te werken? Compleet met fotokopieën van paspoorten als trofee?.
A,B.C,D,E,F,G,H,I,L,M,N,P,R,S,T,U,V,Zquote:Op donderdag 10 september 2009 23:38 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Je bent gewoon echt een prostitué, geef nou maar toe.quote:Op vrijdag 11 september 2009 00:08 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
A,B.C,D,E,F,G,H,I,L,M,N,R,S,T,U,V,Z
even snel uit mijn hoofd
Geen P voor een Portugees?quote:Op vrijdag 11 september 2009 00:08 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
even snel uit mijn hoofd
teveel om op te noemen, je hebt gelijk ik ging even te snelquote:
Bijna compleetquote:Op vrijdag 11 september 2009 00:08 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
even snel uit mijn hoofd
dat kan ie voor de p gebruikenquote:Op vrijdag 11 september 2009 00:10 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Je bent gewoon echt een prostitué, geef nou maar toe..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |