deze is alweer bijna vol, dus grijp straks je kansquote:Op vrijdag 11 september 2009 11:45 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
zie je het had over mij moeten gaan, ik heb intriges zat. Maar mijn topic werd gesloten
daar is nu toch niets leuks te zienquote:Op vrijdag 11 september 2009 12:40 schreef SCH het volgende:
Ik ben naar het strand, dus mijn zegen heb je
nee dank je, doe jij het maarquote:Op vrijdag 11 september 2009 11:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
deze is alweer bijna vol, dus grijp straks je kans
waar zullen we het eens over hebben om wat mensen te lokken ....Ik moet toch wat afleiding hebben tijdens het werk, of zal ik maar wijn gaan zuipenquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
met dit tempo is dat pas ergens volgende week
Ja ik vond dat jij wel kennis kon maken met Basquote:Op vrijdag 11 september 2009 15:11 schreef Desmonkey het volgende:
Stroekie was jij dat nou van de car wash op hyves?
Komt R binnenkort weer op bezoek ?quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:10 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
waar zullen we het eens over hebben om wat mensen te lokken ....Ik moet toch wat afleiding hebben tijdens het werk, of zal ik maar wijn gaan zuipen
Kom op mensen, vraag maar wat u altijd heeft willen weten, nu op vrijdagmiddag![]()
Hoe is het met ons leuke studentje ?quote:
yep over 2 wekenquote:Op vrijdag 11 september 2009 15:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Komt R binnenkort weer op bezoek ?
Nog even niet.quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hoe is het met ons leuke studentje ?
heb je al een boodschappenlijstje gemaakt voor dingen die je uit Limbabwe mee naar Tilburg gaat meenemen ?
Maar is Technoboy al voor die tijd geweest om laptops te installeren ?quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:21 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
yep over 2 wekenmaar ik zit erover te denken om daar heen te gaan. Ze hadden het over thuis werken en niet waar dat huis moest staan
Ah je zit er al, je bent de stad van de kruikenzeikers al ontvluchtquote:Op vrijdag 11 september 2009 15:22 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Nog even niet.
Ik lig nu even van mijn Limbabwaanse bed te genieten en ik knuffel met Meneer de Beer.
Die me gemist heeft
ach popje tochquote:Op vrijdag 11 september 2009 15:22 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Nog even niet.
Ik lig nu even van mijn Limbabwaanse bed te genieten en ik knuffel met Meneer de Beer.
Die me gemist heeft
technoboy komt maandagquote:Op vrijdag 11 september 2009 15:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar is Technoboy al voor die tijd geweest om laptops te installeren ?
ik ben er rond 1 uurquote:Op vrijdag 11 september 2009 15:27 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
technoboy komt maandagals het tenminste een technoboy is
ligt de camera met snoer al klaar om naderhand foto's te uploaden ?quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:27 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
technoboy komt maandagals het tenminste een technoboy is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |