ja een heeeeeele durequote:Op vrijdag 11 september 2009 00:10 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Je bent gewoon echt een prostitué, geef nou maar toe..
voor jou nooitquote:
zal ik nog even uitgaan, heb geen zin, maar ......quote:
moet ik je maar gezelschap houden?quote:Op vrijdag 11 september 2009 00:27 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
zal ik nog even uitgaan, heb geen zin, maar ......
si si siquote:Op vrijdag 11 september 2009 00:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
moet ik je maar gezelschap houden?
hebben ze in de NLversie eruit gekniptquote:
Hij was een heerlijke Herbert in ieder gevalquote:Op vrijdag 11 september 2009 00:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hebben ze in de NLversie eruit geknipt
Mate Kamaras is ook mooier als onze stanley he
[ afbeelding ]
Als het doel is dat al mijn spieren meteen in een kramp schieten, wel jaquote:Op vrijdag 11 september 2009 08:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij is in dit geval een emmer koud water effectiever dan de hete cappucino ?
dat is dan slechts een side effect, maar volgens mij "schrik" je dan wel wakkerquote:Op vrijdag 11 september 2009 08:13 schreef Baltar het volgende:
[..]
Als het doel is dat al mijn spieren meteen in een kramp schieten, wel ja
Die is nu richting mijn maag jaquote:Op vrijdag 11 september 2009 08:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en vandaag weer een tosti als ontbijt ?
deze zit niet in de nederlandse versie!quote:Op vrijdag 11 september 2009 00:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hebben ze in de NLversie eruit geknipt
Mate Kamaras is ook mooier als onze stanley he
[ afbeelding ]
Zeg, werk je nou nog bij dat fijne ziekenhuis in Hoorn?quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:33 schreef Xiance het volgende:
das toch goed vlarie schatje?
ik ben alweer druk aant werk! en vanavond werken, en morgenochtend werken (betaalde hobbys zijn leuk)
i drove all night, wat heb jij toch met Cindy Lauper?quote:Op vrijdag 11 september 2009 08:56 schreef Xiance het volgende:
[..]
deze zit niet in de nederlandse versie!
is speciaal geschreven voor de Essen variant
de basis van dit nummer komt uit "Tanz mit der vampire"
de aller eerste versie is wat langzamer, en uhh.. slechter
maar dit nummer is ronduit briljant!
heeft de tweede plaats in mijn favoriten (I drove all night staat natuurlijk eerst!)
Niet die, maar de Celine Dion uitvoering is favoriet voor Xiancequote:Op vrijdag 11 september 2009 10:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
i drove all night, wat heb jij toch met Cindy Lauper?
Er was toch besloten dat de wereld in dit topic nu om een ander zou draaien, nu onze engel er niet is?quote:
De D van Dildo?quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:32 schreef SCH het volgende:
Ik heb vannacht tig keer het alfabet liggen afdraaien
De C is van Chinees.
Nou vooruit dan maarquote:Op vrijdag 11 september 2009 11:31 schreef Baltar het volgende:
[..]
Er was toch besloten dat de wereld in dit topic nu om een ander zou draaien, nu onze engel er niet is?![]()
Ergens moet er gestart worden
zie je het had over mij moeten gaan, ik heb intriges zat. Maar mijn topic werd geslotenquote:Op vrijdag 11 september 2009 11:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Neen.
Mijn schuld?quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:45 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
zie je het had over mij moeten gaan, ik heb intriges zat. Maar mijn topic werd gesloten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |