Niet de B van Belgie?quote:
allemaal neequote:Op donderdag 10 september 2009 23:00 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Niet de B van Belgie?
De B van Bulgarije? de B van Brabant? de B van Bosnie? de B van Bolivia?
nou is mijn alfabet compleet, nu die van julliequote:Op donderdag 10 september 2009 23:07 schreef SCH het volgende:
Braziliaan natuurlijk.
een filipijn? wat dacht je laat ik nu alvast die kant proberen zodat ik het weet als ik straks 65 ben ?quote:Op donderdag 10 september 2009 23:09 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nou is mijn alfabet compleet, nu die van jullie
quote:Op donderdag 10 september 2009 23:11 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
een filipijn? wat dacht je laat ik nu alvast die kant proberen zodat ik het weet als ik straks 65 ben ?
wat heerlijk cliché om te doenquote:Op donderdag 10 september 2009 23:12 schreef MisterO het volgende:
Ik ga morgen watertrappelen door de grachten van Amsterdam
quote:Op donderdag 10 september 2009 23:10 schreef Xiance het volgende:
oeehhh Weemz waar gaan we heen?
halloik ben weer terug!
Wat is daar nou cliché aan? Hoe gaaf is dat, dat je dat zomaar op een vrijdagavond kan doenquote:Op donderdag 10 september 2009 23:14 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wat heerlijk cliché om te doen
Dat is inderdaad braaf, zelfs ik haal drie nationaliteiten.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ben eigenlijk heel braaf, zit op 3 nationaliteiten, denk dat ang3l en nuno een stuk hoger staan
tis maar een waterfietsquote:Op donderdag 10 september 2009 23:15 schreef MisterO het volgende:
[..]
Wat is daar nou cliché aan? Hoe gaaf is dat, dat je dat zomaar op een vrijdagavond kan doen
Wel door de grachten van Amsterdam, met een leuke jongen en wijnquote:
Welke?quote:Op donderdag 10 september 2009 23:16 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat is inderdaad braaf, zelfs ik haal drie nationaliteiten..
Zelfs?quote:Op donderdag 10 september 2009 23:16 schreef Great_Expectations het volgende:
dan sta ik nog op nummer 1quote:Op donderdag 10 september 2009 23:20 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Frans, Duits en Nederlands..
Welk van de 4 nationaliteiten zit er in Amsterdam eigenlijkquote:
Jawel hoor.quote:Op donderdag 10 september 2009 23:23 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Zelfs, ik ben keibraaf. Al gelooft niemand dat..
Ik ookquote:Op donderdag 10 september 2009 23:16 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |