Weer? vaker GEPROBEERT?quote:Op donderdag 10 september 2009 21:42 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nog iets leuks gebeurd in het topic, of moet ik het weer leuk maken?
Waarschijnlijk ben je niet zo oplettend, of geef ik je gewoon weinig aandachtquote:Op donderdag 10 september 2009 21:46 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Weer? vaker GEPROBEERT?never noticed
![]()
wie ben jij?quote:Op donderdag 10 september 2009 21:47 schreef MisterO het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben je niet zo oplettend, of geef ik je gewoon weinig aandacht
je hebt de hele winkel leeg gekocht of heb je in de winkel een pak koekjes opengescheurd?quote:Op donderdag 10 september 2009 21:47 schreef wonderer het volgende:
boodschappen doen als je honger hebt... geen goed idee.
quote:Op donderdag 10 september 2009 21:42 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nog iets leuks gebeurd in het topic, of moet ik het weer leuk maken?
Hoe zit het met SAJ?quote:Op donderdag 10 september 2009 21:47 schreef MisterO het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben je niet zo oplettend, of geef ik je gewoon weinig aandacht
Ik? Dat is dus 1 grote mysterie hequote:
Ben je eigenlijk nieuw in dit topic? Of heb ik iets gemist?quote:
die jongen die jou laat bukken in de winkelquote:Op donderdag 10 september 2009 21:52 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik? Dat is dus 1 grote mysterie he![]()
En wie ben jij?
De helft van de boodschappen vergeten omdat ik naar huis wilde om te eten.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
je hebt de hele winkel leeg gekocht of heb je in de winkel een pak koekjes opengescheurd?
Kloon!quote:Op donderdag 10 september 2009 21:53 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ben je eigenlijk nieuw in dit topic? Of heb ik iets gemist?
kan ookquote:Op donderdag 10 september 2009 22:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
De helft van de boodschappen vergeten omdat ik naar huis wilde om te eten.
om schoenen te poetsenquote:Op donderdag 10 september 2009 21:58 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
die jongen die jou laat bukken in de winkel
quote:
slimme llurí van mequote:
Nee ik uitte mijn frustraties over sokken in sandalen enzo. Pagina 2quote:Op donderdag 10 september 2009 21:53 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ben je eigenlijk nieuw in dit topic? Of heb ik iets gemist?
je kan ook lijstje maken van nationaliteiten om te neuken, ook wereldreisjequote:Op donderdag 10 september 2009 22:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
Oh Mike, we gaan niet op wereldreis.
Tenminste deze maand niet
tja natuurlijk kan ik een lijstje makenquote:Op donderdag 10 september 2009 22:07 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
je kan ook lijstje maken van nationaliteiten om te neuken, ook wereldreisje
voor jou misschien jaquote:Op donderdag 10 september 2009 22:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
tja natuurlijk kan ik een lijstje maken
lijstjes maken kan natuurlijk altijd...
WHAT THE FUCK MOET IK NOU MET EEN FUCKIN LIJSTJE, ONDER MIJN KUSSEN LEGGEN EN MAAR HET BESTE ER VAN HOPEN???!!!![]()
SLECHTE TIP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |