Ik weet niet waar..quote:Op woensdag 9 september 2009 22:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
Spam?
Waar?!:o
Ik was even weg
Ik wil sex
Nogsteeds?quote:Op woensdag 9 september 2009 22:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
Spam?
Ik was even weg
Ik wil sex
Jij staat er ook in hoorquote:Op woensdag 9 september 2009 22:54 schreef Dqod het volgende:
Jap!!!
NARCIST!!
Ik wil ook kunnen genieten van MIJN UI
same. mensen die gaan zeuren dat ze sex willenquote:Op woensdag 9 september 2009 23:00 schreef Mozy het volgende:
Ik wil ook seks, maar ik moet wachten tot vrijdag.
Voor een narcist vind ik je keiliefquote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:00 schreef reetveter het volgende:
[..]
same. mensen die gaan zeuren dat ze sex willen
I've got mojooooooooooooooooquote:Op woensdag 9 september 2009 23:03 schreef Mozy het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik wil geen seks, ik heb het.
Volgens mij ben jij 1 van de weinigenquote:Op woensdag 9 september 2009 23:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Voor een narcist vind ik je keilief
Jij krijgt je portie nog welquote:Op woensdag 9 september 2009 22:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
Spam?
Ik was even weg
Ik wil sex
Ach ik vind sowieso bijna iedereen lief..quote:Op woensdag 9 september 2009 23:06 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij 1 van de weinigen
Ik mag je ook welquote:Op woensdag 9 september 2009 23:06 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij 1 van de weinigen
Met een zweepje dr bij nog welquote:
Gelukkigquote:
En waar baseer jij dat op eh?quote:
quote:
Je gegeil in de SC.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
En waar baseer jij dat op eh?
Wie weet heb ik die allangggggggg gehad
Wat woont iedereen hier leuk!!!quote:Op woensdag 9 september 2009 23:11 schreef Adolecens het volgende:
Een beetje korrelig, maar het geeft een idee van hoe het hier is![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welk gegil!quote:Op woensdag 9 september 2009 23:12 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je gegeil in de SC.
Niet dat er iets mis mee is hoor.
Nice, maarreeh.. heeft iedereen tegenwoordig een balk met ledjes achter zijn tv hangen?quote:Op woensdag 9 september 2009 23:12 schreef Adolecens het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Best wel nicequote:Op woensdag 9 september 2009 23:12 schreef Adolecens het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ey, Ado wil JB met een zweepje te lijf gaan eh!!!quote:
Ja inderdaadquote:Op woensdag 9 september 2009 23:13 schreef Devvie het volgende:
[..]
Nice, maarreeh.. heeft iedereen tegenwoordig een balk met ledjes achter zijn tv hangen?
Niet meerquote:Op woensdag 9 september 2009 23:13 schreef Adolecens het volgende:
[KLB SC #1590] Hockeymeetnabesprekingstopic Iedereen zit hier
Hey schat.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:14 schreef LudoSanders het volgende:
GODVERDOMME, DIE ANDERE HEB TOCH GEWOON VEEL MEER POSTSTSTSTST!1!!11
GA HUILEN IN EEN HOEKJE TS!
Waren dr 2,dus beiden goedquote:Op woensdag 9 september 2009 23:14 schreef Breathtaking het volgende:
WATik zat in de verkeerde SC? Wtf.
Dat is nog helemaal niet bekend.quote:
Dude, nicequote:Op woensdag 9 september 2009 23:12 schreef Adolecens het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat heb ik toch gedaan Ludo, daardoor ging die andere dichtquote:Op woensdag 9 september 2009 23:14 schreef LudoSanders het volgende:
GODVERDOMME, DIE ANDERE HEB TOCH GEWOON VEEL MEER POSTSTSTSTST!1!!11
GA HUILEN IN EEN HOEKJE TS!
Gezellig sfeertje!quote:Op woensdag 9 september 2009 23:14 schreef Adolecens het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Tnx, ik heb het al een jaar.. Heeft iedereen dat dan?quote:Op woensdag 9 september 2009 23:13 schreef Devvie het volgende:
[..]
Nice, maarreeh.. heeft iedereen tegenwoordig een balk met ledjes achter zijn tv hangen?
Merciquote:
HA, ik was je voor!quote:Op woensdag 9 september 2009 23:14 schreef Adolecens het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
110 KG was het hè? Ik denk het niet.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:15 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hey schat.
Kom je zo meteen ook in bed liggen?
Bloeit er hier een romance op?quote:Op woensdag 9 september 2009 23:15 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hey schat.
Kom je zo meteen ook in bed liggen?
Mooi!quote:Op woensdag 9 september 2009 23:14 schreef Adolecens het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ken een aantal anderen die dat ook hebbenquote:Op woensdag 9 september 2009 23:15 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
Tnx, ik heb het al een jaar.. Heeft iedereen dat dan?![]()
[..]
Merci
Is skylark jouw kloon?quote:Op woensdag 9 september 2009 23:16 schreef reetveter het volgende:
Whihihihi, ik ga morgen uit mischien zie ik BT. Ik ga daarvoor wel wedstrijdje doen met de possé B-52's drinken.
I'm not fat, I'm just big bonedquote:Op woensdag 9 september 2009 23:16 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
110 KG was het hè? Ik denk het niet.
Valt erg mee, valt nu extra op, omdat er geen flits isgebruikt, maar tijdens tv kijken leid het niet af. En... hij kan uit!quote:Op woensdag 9 september 2009 23:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja inderdaadIk hou er niet zo van, het leidt meer af dan dat het een extra dimensie aan het tv kijken geeft.
[..]
Niet meer
32quote:Op woensdag 9 september 2009 23:15 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dude, nice. En hoe oud ben je eigenlijk?
Nee hoor, als je m op 1 kleur zet, merk je t niet eensquote:Op woensdag 9 september 2009 23:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja inderdaadIk hou er niet zo van, het leidt meer af dan dat het een extra dimensie aan het tv kijken geeft.
Toen.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:16 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
110 KG was het hè? Ik denk het niet.
True, maar ze gaat zich maar ff lekker op iemand in haar nabije omgeving uitlevenquote:Op woensdag 9 september 2009 23:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
We hebben allemaal recht op mindere dagen.
Sky en ik hebben een date met Josquote:Op woensdag 9 september 2009 23:16 schreef reetveter het volgende:
Whihihihi, ik ga morgen uit mischien zie ik BT. Ik ga daarvoor wel wedstrijdje doen met de possé B-52's drinken.
Ik ook misschien.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:16 schreef reetveter het volgende:
Ouwe zak.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Valt erg mee, valt nu extra op, omdat er geen flits isgebruikt, maar tijdens tv kijken leid het niet af. En... hij kan uit!![]()
[..]
32
Leen Bakkerquote:Op woensdag 9 september 2009 23:16 schreef Adelante het volgende:
Van wie is die Leenbakker hut hierboven?
Ik zal je alle hoekjes een hernieuwde kennismaking gevenquote:Op woensdag 9 september 2009 23:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mooi!
Ik ben wel even de kluts kwijt
Bel mij morgenquote:Op woensdag 9 september 2009 23:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sky en ik hebben een date met Joshij wil ons heel graag zien.
Ik zie zo gauw geen andere acteur die het waar kan maken.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:15 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat is nog helemaal niet bekend.
Maar ik zie het gewoon niet gebeuren dat Depp in 'Batman 3' gaat spelen...
Uitplassen, ik zei: UITPLASSENquote:
MAG IK MEE?quote:Op woensdag 9 september 2009 23:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist, wat moet er uitgeleefd worden?quote:Op woensdag 9 september 2009 23:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
True, maar ze gaat zich maar ff lekker op iemand in haar nabije omgeving uitleven
quote:Op woensdag 9 september 2009 23:18 schreef reetveter het volgende:
En ado, ben je echt een gyneacoloog![]()
?
Na de seks ook naar de wc gaan he!!quote:
Tnx..!quote:
Zo waar. Maar jammer als anderen daar weer de dupe van worden.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
We hebben allemaal recht op mindere dagen.
Waarom woon jij niet samen met die henk?quote:Op woensdag 9 september 2009 23:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
O en er komen nog nieuwe stoelen!
Oh god.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik stel me altijd typetjes voor bij gynaecologen. Bijvoorbeeld zo'n Amerikaan die presentator was van een waardeloze show en nog steeds dat presenteren doet.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:18 schreef reetveter het volgende:
En ado, ben je echt een gyneacoloog![]()
?
Wanneer?quote:Op woensdag 9 september 2009 23:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wie zegt dat het The Riddler wordt...quote:Op woensdag 9 september 2009 23:19 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Ik zie zo gauw geen andere acteur die het waar kan maken.
Misschien Ben Foster..
Frustratiesquote:Op woensdag 9 september 2009 23:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist, wat moet er uitgeleefd worden?
I did, maar het was nog niet helemaal over.quote:
Zaterdag.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:19 schreef reetveter het volgende:
[..]
10 tegen 1 dat je in de afgelopen 2 dagen geneukt hebt. Eerlijk.
Alles op z'n tijd. Ze wil dat ik eerst de badkamer afmaakquote:Op woensdag 9 september 2009 23:20 schreef reetveter het volgende:
[..]
Waarom woon jij niet samen met die henk?
Ik stel mij hele andere typetjes voor nadat ik van een autistisch kind hier uit de buurt hoorde dat hij later gynaecoloog wil worden. (Hij is 15, autistisch en wordt door de hele school gefucked en ging in groep 7 nog allemaal kinderen uit groep 8 'knuffelen'quote:Op woensdag 9 september 2009 23:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik stel me altijd typetjes voor bij gynaecologen. Bijvoorbeeld zo'n Amerikaan die presentator was van een waardeloze show en nog steeds dat presenteren doet.Dus dan lig je daar als vrouw en dan komt die met Amerikaans accent zo binnen: "EN NU GAAN WE NAAR JOUW KUT KIJKEN" en elke keer als ik daaraan denk moet ik lachen
![]()
![]()
![]()
Mogen we daar even mee wachten?quote:Op woensdag 9 september 2009 23:20 schreef reetveter het volgende:
[..]
Waarom woon jij niet samen met die henk?
Sex helptquote:
Dat zou handig zijnquote:Op woensdag 9 september 2009 23:22 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Alles op z'n tijd. Ze wil dat ik eerst de badkamer afmaak
Dat gaat wel overquote:Op woensdag 9 september 2009 23:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik stel me altijd typetjes voor bij gynaecologen. Bijvoorbeeld zo'n Amerikaan die presentator was van een waardeloze show en nog steeds dat presenteren doet.Dus dan lig je daar als vrouw en dan komt die met Amerikaans accent zo binnen: "EN NU GAAN WE NAAR JOUW KUT KIJKEN" en elke keer als ik daaraan denk moet ik lachen
![]()
![]()
![]()
Meiden horen ook te zeiken naar de sex.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
I did, maar het was nog niet helemaal over.![]()
[..]
Zaterdag.
"als je een kind krijgt"quote:
Kwartetquote:
Dat doen ze er vaak voor al en dan op het laatst: " Okeeee, vooruit dan maar..."quote:Op woensdag 9 september 2009 23:25 schreef reetveter het volgende:
[..]
Meiden horen ook te zeiken naar de sex.
Er staat dat ik dat heb gedaan, maar ik had nog blaasontsteking, dat was nog niet helemaal over.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:25 schreef reetveter het volgende:
[..]
Meiden horen ook te zeiken naar de sex.
Geyl!quote:
Nee, sorrie.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mogen we daar even mee wachten?
[..]
Sex helpt
want is niet leuk...
Sites, maar ik heb een maand niet meer gekeken, dus misschien is het al veranderd.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:21 schreef IQM het volgende:
[..]
Wie zegt dat het The Riddler wordt...
*wd van to marry-lijstje schrapt*quote:Op woensdag 9 september 2009 23:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
"als je een kind krijgt"
Yeaaaah... no! No kids, not for me.
Nee, dat bedoelde ik niet eens...quote:Op woensdag 9 september 2009 23:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
"als je een kind krijgt"
Dit is de juiste instelling.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
"als je een kind krijgt"
Ik ook van jouquote:Op woensdag 9 september 2009 23:26 schreef Mozy het volgende:
Ik hou van jullie allemaal.
Alleen van sommige een beetje minder en van sommige een beetje meer.
quote:Op woensdag 9 september 2009 23:27 schreef LudoSanders het volgende:
Als ik later groot ben wil ik een abortusboot.
Omdat?quote:Op woensdag 9 september 2009 23:27 schreef LudoSanders het volgende:
O, als jij het zegt...quote:
Ja, sites zeggen zoveel. En geen van heen heeft zich naar mijn weten op iets officieels gebaseerd. Want net zo veel sites roepen dat Catwoman in Batman 3 verschijnt.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:26 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Sites, maar ik heb een maand niet meer gekeken, dus misschien is het al veranderd.
Ze zaten nogal met het script, want Heath Ledger had eigenlijk terug moeten komen als Joker, en ze zijn allemaal nogal van slag geloof ik...
Ik ga toch voor Johnny Depp als Riddler, maar de tijd zal leren of ik gelijk heb.
Moet dat ook als je je laat steriliseren? Want als ik echt geen kinderen (ja, misschien wil ik het dan wel en ben ik nu gewoon een kinderhaterquote:Op woensdag 9 september 2009 23:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, dat bedoelde ik niet eens...
Maar als je 30 bent krijg je een oproep voor een uitstrijkje en dat elke vijf jaar.
Met een beetje pech mag je eerder en vaker en als je problemen krijgt bij de sex, kun je ook langs voor een bezoekje.
Om mee in de zee te drijven.quote:
quote:
Poediepoediepoediequote:Op woensdag 9 september 2009 23:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Er staat dat ik dat heb gedaan, maar ik had nog blaasontsteking, dat was nog niet helemaal over.
quote:Op woensdag 9 september 2009 23:28 schreef Sanne92 het volgende:
Ze steken hier vuurwerk af, what the fuck is er nu weer voor feest?
All abort the abortionboat.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:27 schreef LudoSanders het volgende:
En luusteren mot ge.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, als jij het zegt...
Zeg Ado, als ik vrijdag bij je kom, blijf ik gelijk, ja? Dat moet van Reetveter
Ow.. Ok.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, als jij het zegt...
Zeg Ado, als ik vrijdag bij je kom, blijf ik gelijk, ja? Dat moet van Reetveter
Ja, dan heb je nog wel een baarmoederhalsquote:Op woensdag 9 september 2009 23:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Moet dat ook als je je laat steriliseren? Want als ik echt geen kinderen (ja, misschien wil ik het dan wel en ben ik nu gewoon een kinderhater) wil doe ik dat.
Ik ben heul niet van plan problemen te krijgen bij de seks.
Bijna suikerfeest.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:28 schreef Sanne92 het volgende:
Ze steken hier vuurwerk af, what the fuck is er nu weer voor feest?
quote:Op woensdag 9 september 2009 23:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik wou zeggen 'tiener jongetjes', maar toen zag ik enorme acne voor me
. En een beugel.
O ja, das ook weer waar.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:31 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow.. Ok.
Wist niet dat je ook naar andere mannen luisterde
Die t is niet voor niets bold.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:31 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
En jij gaat een 10 voor Engels halen?![]()
![]()
We zijn amper op de helftquote:
Ik moest lachen om deze faalopmerkingquote:Op woensdag 9 september 2009 23:31 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
En jij gaat een 10 voor Engels halen?![]()
![]()
Sowieso is het moeilijk om je te laten sterilliseren op jonge leeftijdquote:Op woensdag 9 september 2009 23:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Moet dat ook als je je laat steriliseren? Want als ik echt geen kinderen (ja, misschien wil ik het dan wel en ben ik nu gewoon een kinderhater) wil doe ik dat.
Ik ben heul niet van plan problemen te krijgen bij de seks.
quote:Op woensdag 9 september 2009 23:34 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik moest lachen om deze faalopmerking
Zuchtquote:Op woensdag 9 september 2009 23:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die t is niet voor niets bold.
Abort > aborteren.
quote:Op woensdag 9 september 2009 23:33 schreef Sanne92 het volgende:
Jeeeeh!!! Crack_ is er, ik ga hier nu weg.
Tfoeeeequote:Op woensdag 9 september 2009 23:33 schreef Sanne92 het volgende:
Jeeeeh!!! Crack_ is er, ik ga hier nu weg.
Ik zou het dan ook niet nu doen maar als ik een jaar of 30 ben.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sowieso is het moeilijk om je te laten sterilliseren op jonge leeftijd
Doen ze gewoon niet.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sowieso is het moeilijk om je te laten sterilliseren op jonge leeftijd
You failed. Obviously.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:35 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Zucht
De 4 ''-s waren niet duidelijk genoeg?
Jaquote:
Zelfs als het een grap was, was hij niet grappigquote:Op woensdag 9 september 2009 23:35 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Zucht
De 4 ''-s waren niet duidelijk genoeg?
Dan is het niks te vroeg nee...quote:Op woensdag 9 september 2009 23:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Doen ze gewoon niet.
No ja, kennisje van me is op dr 24e gesteriliseerd, maar die had al 4 kinderen
Die 4e kon er zeker uit wandelen.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Doen ze gewoon niet.
Nee, jij.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
quote:Op woensdag 9 september 2009 23:37 schreef reetveter het volgende:
Ik wil wel kinderen, over 2 jaar nog.Reet, leg jij de dames eens uit waar deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
voor staan.
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
Nou idd, wat ik dus erg stom vind, maar goed.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Doen ze gewoon niet.
Ik snap hem nog steeds nietquote:Op woensdag 9 september 2009 23:37 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nee, jij.
Maar goed ik ga niet weer de discussie aan, want je ziet toch nooit je eigen fouten in
hiervoorquote:Op woensdag 9 september 2009 23:38 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Reet, leg jij de dames eens uit waar de![]()
![]()
voor staan.
Thxquote:Op woensdag 9 september 2009 23:39 schreef reetveter het volgende:
[..]
hiervoor
[ [url=xs220.xs.to/xs220/07441/tieten.jpg]afbeelding[/url] ]
En dan durf jij af te geven op VMBO'ers?quote:Op woensdag 9 september 2009 23:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik snap hem nog steeds niet![]()
Is het de moeite nog waar jouw opmerking proberen te snappen of zal ik het maar laten rusten?
Hij was gewoon niet grappigquote:Op woensdag 9 september 2009 23:40 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
En dan durf jij af te geven op VMBO'ers?!!!
Oh wacht, dat is wd ook
Nou ja, eigen keus, ze is een goede moeder en alweer tien jaar bij de vader van de jongste drie.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou idd, wat ik dus erg stom vind, maar goed.
Ik oordeel over niemand.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou ja, eigen keus, ze is een goede moeder en alweer tien jaar bij de vader van de jongste drie.
Zolang je er zelf gelukkig mee bent, wie ben jij dan om daarover te oordelen?
Okee, zo kwam het dus niet overquote:Op woensdag 9 september 2009 23:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik oordeel over niemand.![]()
Ik had het over mezelf.
Waar zie je mij zeggen dat het grappig was?quote:Op woensdag 9 september 2009 23:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hij was gewoon niet grappigGeef nou maar toe
Anders zou ik wel duidelijker zijn, bovendien ken ik je vriendin niet, dus waarom zou ik daar over oordelenquote:Op woensdag 9 september 2009 23:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Okee, zo kwam het dus niet over
quote:Op woensdag 9 september 2009 23:44 schreef LudoSanders het volgende:
Ik zou mijn vriendin de kanker in trappen wanneer ze met de mededeling kwam dat ze zwanger was.
Nog altijd beter dan in je zeik douchen.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:45 schreef reetveter het volgende:
Ik ga even in mijn douche zeiken, omdat het kan.
Jij zou een goede vader zijnquote:Op woensdag 9 september 2009 23:44 schreef LudoSanders het volgende:
Ik zou mijn vriendin de kanker in trappen wanneer ze met de mededeling kwam dat ze zwanger was.
Ja, want jij was daar natuurlijk helemáál niet bij betrokkenquote:Op woensdag 9 september 2009 23:44 schreef LudoSanders het volgende:
Heb je het jeugdjournaal gezien?quote:Op woensdag 9 september 2009 23:45 schreef reetveter het volgende:
Ik ga even in mijn douche zeiken, omdat het kan.
Alsnog is t freakyquote:Op woensdag 9 september 2009 23:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ah dat meent 'ie niet hoor.
.....quote:Op woensdag 9 september 2009 23:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je het jeugdjournaal gezien?
quote:Op woensdag 9 september 2009 23:45 schreef IQM het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan in je zeik douchen.
Nja je zei: wat ik stom vind, ik zou dan eerder verwachten: wat ik nooit zou doen ofzo, of waar ik me niets bij voor ka stellen.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Anders zou ik wel duidelijker zijn, bovendien ken ik je vriendin niet, dus waarom zou ik daar over oordelen
Ah, terug?quote:Op woensdag 9 september 2009 23:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan heb je de abortusboot al!quote:Op woensdag 9 september 2009 23:44 schreef LudoSanders het volgende:
quote:Op woensdag 9 september 2009 23:48 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ah, terug?
Hoe is je douche avontuur verlopen?
Ik denk t welquote:Op woensdag 9 september 2009 23:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat ben jij een amateur zegquote:Op woensdag 9 september 2009 23:44 schreef LudoSanders het volgende:
Komt ie dan:quote:
Ik zag der niet, heb over der heen staan zeikenquote:Op woensdag 9 september 2009 23:48 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ah, terug?
Heb jij al van die knulletjes rond laufen dan?quote:Op woensdag 9 september 2009 23:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nja je zei: wat ik stom vind, ik zou dan eerder verwachten: wat ik nooit zou doen ofzo, of waar ik me niets bij voor ka stellen.
Maar goed, gewoon verkeerd begrepen dus
quote:
Hahaha, ik zit hardop te lachenquote:Op woensdag 9 september 2009 23:49 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wat ben jij een amateur zeg. Je moet zeggen 'Aaaaaah wat leuk geweldig lief jeujj lollerdelol
'. En dan na 4 maand duw je haar onopvallend/per ongeluk doch hard van de trap af.
Nee, hij raakt haar met geen vinger aan en verlaat haarquote:Op woensdag 9 september 2009 23:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oh ja, daar is rv wel t type voor jaquote:Op woensdag 9 september 2009 23:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Komt ie dan:
daar vertelde ze dat als je plast onder de douche je milieuvriendelijk bezig was.
Iets met waterbesparing en besparing op wc papier.
Watskeburt dan?quote:Op woensdag 9 september 2009 23:49 schreef Fascination het volgende:
Godverdomme, wat voel ik me slecht.
Nee ik zat ff aan iets terug te denken whahaquote:Op woensdag 9 september 2009 23:50 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
Voel jij je aangesproken?? Heb je net gedoucht en leuke dingen gedaan?
Ik ook, ik zou erg graag een bokszak willen hebben.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:49 schreef Fascination het volgende:
Chillax, als ze zwanger was is ze dus op dat moment niet meer zwanger en is er niks om je zorgen over te makenquote:Op woensdag 9 september 2009 23:44 schreef LudoSanders het volgende:
Details via de postquote:Op woensdag 9 september 2009 23:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee ik zat ff aan iets terug te denken whaha
I don't know, depressieve bui.quote:
Welles.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Period on the way?quote:Op woensdag 9 september 2009 23:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
I don't know, depressieve bui.
Lol het is echt niet interessantquote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 23:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja ging primaquote:Op woensdag 9 september 2009 23:48 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ah, terug?
Waarschijnlijk door de vader die blijkbaar op mensen met zo'n hoofd valt.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:51 schreef wolvendagen het volgende:
Mijn dochtertje is ongelukkig, vandaar dat ze nooit lacht. Ze is niet moeders mooiste, zo lelijk als de nacht. 't Is moeilijk te begrijpen, ik had het nooit gedacht, dat ze met dat hoofd... nog twee keer is verkracht.
Waarom niet gewoon een handdoek van iemand geleend?quote:Op woensdag 9 september 2009 23:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ging primaik heb mezelf afgedroogd met een microvezeldoekje
en nu ga ik m'n huiswerk maken en dan slapen
![]()
!
quote:Op woensdag 9 september 2009 23:51 schreef wolvendagen het volgende:
Mijn dochtertje is ongelukkig, vandaar dat ze nooit lacht. Ze is niet moeders mooiste, zo lelijk als de nacht. 't Is moeilijk te begrijpen, ik had het nooit gedacht, dat ze met dat hoofd... nog twee keer is verkracht.
Ah.. tof!quote:Op woensdag 9 september 2009 23:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Lol het is echt niet interessant
Maar mocht me WEL iets interessants te binnen schieten, laat ik t je weten
Ik vond je juist zo enthousiast en positief in de laatste SC's.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:49 schreef Fascination het volgende:
LA LA LAL ALALAALALALA LAAAAAAALA LAquote:Op woensdag 9 september 2009 23:51 schreef wolvendagen het volgende:
quote:Op woensdag 9 september 2009 23:52 schreef Breathtaking het volgende:
ik heb mezelf afgedroogd met een microvezeldoekje![]()
quote:
Daarquote:Op woensdag 9 september 2009 23:52 schreef Maisnon het volgende:
HIer een work in progress
[ afbeelding ]
Dat was 2:30 werk minstens
DIE MOND
Nicce.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:52 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
DIE MOND
Madonna zegt dat het ook nog goed is tegen voetschimmelquote:Op woensdag 9 september 2009 23:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Komt ie dan:
daar vertelde ze dat als je plast onder de douche je milieuvriendelijk bezig was.
Iets met waterbesparing en besparing op wc papier.
Meisjesquote:Op woensdag 9 september 2009 23:50 schreef reetveter het volgende:
[..]
Heb jij al van die knulletjes rond laufen dan?
Holy shit dat doe je ziek nice. Ik kan nooit en dan ook echt nooit (op papier en op de pc niet) een neus tekenenquote:Op woensdag 9 september 2009 23:52 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
DIE MOND
Gatverdammequote:Op woensdag 9 september 2009 23:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ging primaik heb mezelf afgedroogd met een microvezeldoekje
en nu ga ik m'n huiswerk maken en dan slapen
![]()
!
Ok, kom er nog eens bij je op terug.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:53 schreef Maisnon het volgende:
Maar eh, Adolescens, ik ben vast wel in te huren voor het een en ander
tekengerelateerd
Supermooiquote:Op woensdag 9 september 2009 23:52 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
DIE MOND
Namen, leeftijd en rugnummers.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Madonna zegt dat het ook nog goed is tegen voetschimmel
[..]
Meisjes
MOOI!quote:Op woensdag 9 september 2009 23:52 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
DIE MOND
Emma?quote:Op woensdag 9 september 2009 23:52 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
DIE MOND
quote:Op woensdag 9 september 2009 23:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Madonna zegt dat het ook nog goed is tegen voetschimmel
[..]
quote:Op woensdag 9 september 2009 23:52 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
DIE MOND
Whaha lol whoootquote:Op woensdag 9 september 2009 23:54 schreef Maisnon het volgende:
Volgende keer zal ik een anatomisch correcte baarmoeder met eierstokken tekenen voor je
Voor wie?quote:Op woensdag 9 september 2009 23:54 schreef Maisnon het volgende:
Volgende keer zal ik een anatomisch correcte baarmoeder met eierstokken tekenen voor je
Ik vind die turremeneter uit m'n sig zo grappig van zequote:
Dat zie je toch zoquote:
Aan mijne heb je langer plezier, een duwtje is nog geen seconde werk.quote:
Voor jou, want dan kan je zeggen of het goed isquote:
Dat van die piemel komt uit Ebbinge, Vrijdag En De Bekker.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:56 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik vind die turremeneter uit m'n sig zo grappig van zeen ook die ene dat ze naar de sterren kijken, Marketing de musical, ja dat het publiek wil je piemel zien ook, eigenlijk alles
Toch grappig dat iedereen dat voor waar aanneemtquote:Op woensdag 9 september 2009 23:57 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Voor jou, want dan kan je zeggen of het goed is
Ja ik weet niet veel meer van je dan dat je gyneacologie doet
of niet?
"Oh, man, die heb ik al gezieeeen!"quote:Op woensdag 9 september 2009 23:56 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik vind die turremeneter uit m'n sig zo grappig van zeen ook die ene dat ze naar de sterren kijken, Marketing de musical, ja dat het publiek wil je piemel zien ook, eigenlijk alles
Je had me 2:30 lang bezig kunnen zienquote:Op woensdag 9 september 2009 23:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Holy shit dat doe je ziek nice. Ik kan nooit en dan ook echt nooit (op papier en op de pc niet) een neus tekenenHet lukt mij gewoon niet
Deze is echt ziek mooi, wat voor brush techniek gebruik je? En hoe de hell maak je zo'n mooie ogen en neus en al dat detail op die mondIk ben zwaar jaloers
Had volgens mij tijdje geleden nog een ban, en was op vakantie geweest.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:58 schreef reetveter het volgende:
EUHJ, waarom zit D_A nooit meer op fok?
Haha, ja het zou kunnen natuurlijkquote:Op woensdag 9 september 2009 23:59 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Toch grappig dat iedereen dat voor waar aanneemt![]()
Maar nee, ik heb andere kwaliteiten
In vergelijking met de begintijd zekerquote:Op donderdag 10 september 2009 00:00 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Had volgens mij tijdje geleden nog een ban, en was op vakantie geweest.
En de SC is ook niet zo tof meer.
Wel leuk hoe je dat doet. Alsof je anoniem voor publiek aan het werk bentquote:Op donderdag 10 september 2009 00:01 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Haha, ja het zou kunnen natuurlijk
En dankjewel iedereen trouwensheb dikke steun gehad tijdens het klussen eraan
Zij moeten echt èlk leuke nummer coveren he.quote:
HUN? WTF, DIE!quote:Op donderdag 10 september 2009 00:03 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hun moeten echt èlk leuke nummer coveren he.
Zal ik dan maar weer gaan?quote:Op donderdag 10 september 2009 00:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In vergelijking met de begintijd zeker
Die achterste heeft hang tietenquote:
Ik zou er desondanks geen moeite mee hebben, denk ik.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:04 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Die achterste heeft hang tieten![]()
Die voorste mag er wel zijn
Jezus IQMquote:Op woensdag 9 september 2009 23:53 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik vond je juist zo enthousiast en positief in de laatste SC's.
Je mag m'n neefje wel lenen.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:04 schreef Breathtaking het volgende:
Ohmygosh ik keek een documentaire over tienermoeders en ik wil een baby!
Waar zie je dat staan dan?quote:Op donderdag 10 september 2009 00:05 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, bitte.'Hun' kan nooit onderwerp zijn...
Mijn boekenquote:Op donderdag 10 september 2009 00:08 schreef LudoSanders het volgende:
Oké, ik offer mij op! Wie heeft er mijn steun nodig?
Ahhhwquote:Op donderdag 10 september 2009 00:08 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Je mag m'n neefje wel lenen.
[ afbeelding ]
Iets met addertjes en gras?quote:Op donderdag 10 september 2009 00:08 schreef LudoSanders het volgende:
Oké, ik offer mij op! Wie heeft er mijn steun nodig?
Dat kan ik hartstikke goed begrijpen.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jezus IQMwaarom kun jij niet begrijpen dat mensen soms gewoon steun nodig hebben?
![]()
Denk je echt dat Fas zit te wachten op iemand die er nog even in gaat wrijven dat ze chagrijnig was vandaag? Nee! Dus of zeg iets waar ze wat aan heeft of hou je bek gewoon.
quote:Op donderdag 10 september 2009 00:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ahhhwik heb ook een babyneefje
!
quote:Op donderdag 10 september 2009 00:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
!
Volgens TinEye is dat het zoontje van Karin Bloemen.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:08 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Je mag m'n neefje wel lenen.
[ afbeelding ]
Me 2 en hij 's liefquote:Op donderdag 10 september 2009 00:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
!
Ik wil wel donerenquote:Op donderdag 10 september 2009 00:04 schreef Breathtaking het volgende:
Ohmygosh ik keek een documentaire over tienermoeders en ik wil een baby!
Hij kan m niet eens vinden?quote:Op donderdag 10 september 2009 00:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Volgens TinEye is dat het zoontje van Karin Bloemen.
Jij tineye't voortaan elk plaatje dat je tegenkomt?quote:Op donderdag 10 september 2009 00:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, om mijzelf beter te voelen. Niet dat ik iets te klagen heb momenteel, maar het is fijn er nog maar eens mee geconfronteerd te worden.quote:
Wat ben je toch genereusquote:
Geweldige site ookquote:Op donderdag 10 september 2009 00:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Oh ok mijn oprechte excuses danquote:Op donderdag 10 september 2009 00:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, om mijzelf beter te voelen. Niet dat ik iets te klagen heb momenteel, maar het is fijn er nog maar eens mee geconfronteerd te worden.
Ik moest die shizzle gewoon ff uitproberen.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:11 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij tineye't voortaan elk plaatje dat je tegenkomt?
Ik krijg 0 resultaten!
quote:Op woensdag 9 september 2009 23:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ach ja, zo ben ikquote:
Nicequote:
Natuurlijk nietquote:
Ooit nog eens ja, als we t financieel wat breder hebbenquote:Op donderdag 10 september 2009 00:12 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ach ja, zo ben ikJullie ook een kindje samen?
![]()
[..]
Nice
Mensen die wel kinderen willen.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:05 schreef Chuck_Norris het volgende:
Mensen die geen kinderen willen.
Ik ga alleen voor superzaad. Dus als je donker haar hebt, groene ogen, een IQ boven de 130, sociale vaardigheden etc etc etc mag je je melden.quote:
Ik heb er 1 van 2 maandenquote:Op donderdag 10 september 2009 00:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
EUHMMMbijna 2 denk ik. Of net 2.
En de jouwe dan?
NOU!!quote:Op donderdag 10 september 2009 00:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mensen die wel kinderen willen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |