Kwartetquote:
Dat doen ze er vaak voor al en dan op het laatst: " Okeeee, vooruit dan maar..."quote:Op woensdag 9 september 2009 23:25 schreef reetveter het volgende:
[..]
Meiden horen ook te zeiken naar de sex.
Er staat dat ik dat heb gedaan, maar ik had nog blaasontsteking, dat was nog niet helemaal over.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:25 schreef reetveter het volgende:
[..]
Meiden horen ook te zeiken naar de sex.
Geyl!quote:
Nee, sorrie.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mogen we daar even mee wachten?
[..]
Sex helpt
want is niet leuk...
Sites, maar ik heb een maand niet meer gekeken, dus misschien is het al veranderd.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:21 schreef IQM het volgende:
[..]
Wie zegt dat het The Riddler wordt...
*wd van to marry-lijstje schrapt*quote:Op woensdag 9 september 2009 23:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
"als je een kind krijgt"
Yeaaaah... no! No kids, not for me.
Nee, dat bedoelde ik niet eens...quote:Op woensdag 9 september 2009 23:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
"als je een kind krijgt"
Dit is de juiste instelling.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
"als je een kind krijgt"
Ik ook van jouquote:Op woensdag 9 september 2009 23:26 schreef Mozy het volgende:
Ik hou van jullie allemaal.
Alleen van sommige een beetje minder en van sommige een beetje meer.
quote:Op woensdag 9 september 2009 23:27 schreef LudoSanders het volgende:
Als ik later groot ben wil ik een abortusboot.
Omdat?quote:Op woensdag 9 september 2009 23:27 schreef LudoSanders het volgende:
Als ik later groot ben wil ik een abortusboot.
O, als jij het zegt...quote:
Ja, sites zeggen zoveel. En geen van heen heeft zich naar mijn weten op iets officieels gebaseerd. Want net zo veel sites roepen dat Catwoman in Batman 3 verschijnt.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:26 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Sites, maar ik heb een maand niet meer gekeken, dus misschien is het al veranderd.
Ze zaten nogal met het script, want Heath Ledger had eigenlijk terug moeten komen als Joker, en ze zijn allemaal nogal van slag geloof ik...
Ik ga toch voor Johnny Depp als Riddler, maar de tijd zal leren of ik gelijk heb.
Moet dat ook als je je laat steriliseren? Want als ik echt geen kinderen (ja, misschien wil ik het dan wel en ben ik nu gewoon een kinderhaterquote:Op woensdag 9 september 2009 23:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, dat bedoelde ik niet eens...
Maar als je 30 bent krijg je een oproep voor een uitstrijkje en dat elke vijf jaar.
Met een beetje pech mag je eerder en vaker en als je problemen krijgt bij de sex, kun je ook langs voor een bezoekje.
Om mee in de zee te drijven.quote:
quote:
Poediepoediepoediequote:Op woensdag 9 september 2009 23:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Er staat dat ik dat heb gedaan, maar ik had nog blaasontsteking, dat was nog niet helemaal over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |