Ik weet niet waar..quote:Op woensdag 9 september 2009 22:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
Spam?
Waar?!:o
Ik was even weg
Ik wil sex
Nogsteeds?quote:Op woensdag 9 september 2009 22:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
Spam?
Ik was even weg
Ik wil sex
Jij staat er ook in hoorquote:Op woensdag 9 september 2009 22:54 schreef Dqod het volgende:
Jap!!!
NARCIST!!
Ik wil ook kunnen genieten van MIJN UI
same. mensen die gaan zeuren dat ze sex willenquote:Op woensdag 9 september 2009 23:00 schreef Mozy het volgende:
Ik wil ook seks, maar ik moet wachten tot vrijdag.
Voor een narcist vind ik je keiliefquote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:00 schreef reetveter het volgende:
[..]
same. mensen die gaan zeuren dat ze sex willen
I've got mojooooooooooooooooquote:Op woensdag 9 september 2009 23:03 schreef Mozy het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik wil geen seks, ik heb het.
Volgens mij ben jij 1 van de weinigenquote:Op woensdag 9 september 2009 23:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Voor een narcist vind ik je keilief
Jij krijgt je portie nog welquote:Op woensdag 9 september 2009 22:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
Spam?
Ik was even weg
Ik wil sex
Ach ik vind sowieso bijna iedereen lief..quote:Op woensdag 9 september 2009 23:06 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij 1 van de weinigen
Ik mag je ook welquote:Op woensdag 9 september 2009 23:06 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij 1 van de weinigen
Met een zweepje dr bij nog welquote:
Gelukkigquote:
En waar baseer jij dat op eh?quote:
quote:
Je gegeil in de SC.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
En waar baseer jij dat op eh?
Wie weet heb ik die allangggggggg gehad
Wat woont iedereen hier leuk!!!quote:Op woensdag 9 september 2009 23:11 schreef Adolecens het volgende:
Een beetje korrelig, maar het geeft een idee van hoe het hier is![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welk gegil!quote:Op woensdag 9 september 2009 23:12 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je gegeil in de SC.
Niet dat er iets mis mee is hoor.
Nice, maarreeh.. heeft iedereen tegenwoordig een balk met ledjes achter zijn tv hangen?quote:Op woensdag 9 september 2009 23:12 schreef Adolecens het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Best wel nicequote:Op woensdag 9 september 2009 23:12 schreef Adolecens het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ey, Ado wil JB met een zweepje te lijf gaan eh!!!quote:
Ja inderdaadquote:Op woensdag 9 september 2009 23:13 schreef Devvie het volgende:
[..]
Nice, maarreeh.. heeft iedereen tegenwoordig een balk met ledjes achter zijn tv hangen?
Niet meerquote:Op woensdag 9 september 2009 23:13 schreef Adolecens het volgende:
[KLB SC #1590] Hockeymeetnabesprekingstopic Iedereen zit hier
Hey schat.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:14 schreef LudoSanders het volgende:
GODVERDOMME, DIE ANDERE HEB TOCH GEWOON VEEL MEER POSTSTSTSTST!1!!11
GA HUILEN IN EEN HOEKJE TS!
Waren dr 2,dus beiden goedquote:Op woensdag 9 september 2009 23:14 schreef Breathtaking het volgende:
WATik zat in de verkeerde SC? Wtf.
Dat is nog helemaal niet bekend.quote:
Dude, nicequote:Op woensdag 9 september 2009 23:12 schreef Adolecens het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat heb ik toch gedaan Ludo, daardoor ging die andere dichtquote:Op woensdag 9 september 2009 23:14 schreef LudoSanders het volgende:
GODVERDOMME, DIE ANDERE HEB TOCH GEWOON VEEL MEER POSTSTSTSTST!1!!11
GA HUILEN IN EEN HOEKJE TS!
Gezellig sfeertje!quote:Op woensdag 9 september 2009 23:14 schreef Adolecens het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Tnx, ik heb het al een jaar.. Heeft iedereen dat dan?quote:Op woensdag 9 september 2009 23:13 schreef Devvie het volgende:
[..]
Nice, maarreeh.. heeft iedereen tegenwoordig een balk met ledjes achter zijn tv hangen?
Merciquote:
HA, ik was je voor!quote:Op woensdag 9 september 2009 23:14 schreef Adolecens het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
110 KG was het hè? Ik denk het niet.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:15 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hey schat.
Kom je zo meteen ook in bed liggen?
Bloeit er hier een romance op?quote:Op woensdag 9 september 2009 23:15 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hey schat.
Kom je zo meteen ook in bed liggen?
Mooi!quote:Op woensdag 9 september 2009 23:14 schreef Adolecens het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ken een aantal anderen die dat ook hebbenquote:Op woensdag 9 september 2009 23:15 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
Tnx, ik heb het al een jaar.. Heeft iedereen dat dan?![]()
[..]
Merci
Is skylark jouw kloon?quote:Op woensdag 9 september 2009 23:16 schreef reetveter het volgende:
Whihihihi, ik ga morgen uit mischien zie ik BT. Ik ga daarvoor wel wedstrijdje doen met de possé B-52's drinken.
I'm not fat, I'm just big bonedquote:Op woensdag 9 september 2009 23:16 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
110 KG was het hè? Ik denk het niet.
Valt erg mee, valt nu extra op, omdat er geen flits isgebruikt, maar tijdens tv kijken leid het niet af. En... hij kan uit!quote:Op woensdag 9 september 2009 23:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja inderdaadIk hou er niet zo van, het leidt meer af dan dat het een extra dimensie aan het tv kijken geeft.
[..]
Niet meer
32quote:Op woensdag 9 september 2009 23:15 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dude, nice. En hoe oud ben je eigenlijk?
Nee hoor, als je m op 1 kleur zet, merk je t niet eensquote:Op woensdag 9 september 2009 23:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja inderdaadIk hou er niet zo van, het leidt meer af dan dat het een extra dimensie aan het tv kijken geeft.
Toen.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:16 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
110 KG was het hè? Ik denk het niet.
True, maar ze gaat zich maar ff lekker op iemand in haar nabije omgeving uitlevenquote:Op woensdag 9 september 2009 23:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
We hebben allemaal recht op mindere dagen.
Sky en ik hebben een date met Josquote:Op woensdag 9 september 2009 23:16 schreef reetveter het volgende:
Whihihihi, ik ga morgen uit mischien zie ik BT. Ik ga daarvoor wel wedstrijdje doen met de possé B-52's drinken.
Ik ook misschien.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:16 schreef reetveter het volgende:
Ouwe zak.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Valt erg mee, valt nu extra op, omdat er geen flits isgebruikt, maar tijdens tv kijken leid het niet af. En... hij kan uit!![]()
[..]
32
Leen Bakkerquote:Op woensdag 9 september 2009 23:16 schreef Adelante het volgende:
Van wie is die Leenbakker hut hierboven?
Ik zal je alle hoekjes een hernieuwde kennismaking gevenquote:Op woensdag 9 september 2009 23:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mooi!
Ik ben wel even de kluts kwijt
Bel mij morgenquote:Op woensdag 9 september 2009 23:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sky en ik hebben een date met Joshij wil ons heel graag zien.
Ik zie zo gauw geen andere acteur die het waar kan maken.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:15 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat is nog helemaal niet bekend.
Maar ik zie het gewoon niet gebeuren dat Depp in 'Batman 3' gaat spelen...
Uitplassen, ik zei: UITPLASSENquote:
MAG IK MEE?quote:Op woensdag 9 september 2009 23:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist, wat moet er uitgeleefd worden?quote:Op woensdag 9 september 2009 23:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
True, maar ze gaat zich maar ff lekker op iemand in haar nabije omgeving uitleven
quote:Op woensdag 9 september 2009 23:18 schreef reetveter het volgende:
En ado, ben je echt een gyneacoloog![]()
?
Na de seks ook naar de wc gaan he!!quote:
Tnx..!quote:
Zo waar. Maar jammer als anderen daar weer de dupe van worden.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
We hebben allemaal recht op mindere dagen.
Waarom woon jij niet samen met die henk?quote:Op woensdag 9 september 2009 23:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
O en er komen nog nieuwe stoelen!
Oh god.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik stel me altijd typetjes voor bij gynaecologen. Bijvoorbeeld zo'n Amerikaan die presentator was van een waardeloze show en nog steeds dat presenteren doet.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:18 schreef reetveter het volgende:
En ado, ben je echt een gyneacoloog![]()
?
Wanneer?quote:Op woensdag 9 september 2009 23:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wie zegt dat het The Riddler wordt...quote:Op woensdag 9 september 2009 23:19 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Ik zie zo gauw geen andere acteur die het waar kan maken.
Misschien Ben Foster..
Frustratiesquote:Op woensdag 9 september 2009 23:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist, wat moet er uitgeleefd worden?
I did, maar het was nog niet helemaal over.quote:
Zaterdag.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:19 schreef reetveter het volgende:
[..]
10 tegen 1 dat je in de afgelopen 2 dagen geneukt hebt. Eerlijk.
Alles op z'n tijd. Ze wil dat ik eerst de badkamer afmaakquote:Op woensdag 9 september 2009 23:20 schreef reetveter het volgende:
[..]
Waarom woon jij niet samen met die henk?
Ik stel mij hele andere typetjes voor nadat ik van een autistisch kind hier uit de buurt hoorde dat hij later gynaecoloog wil worden. (Hij is 15, autistisch en wordt door de hele school gefucked en ging in groep 7 nog allemaal kinderen uit groep 8 'knuffelen'quote:Op woensdag 9 september 2009 23:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik stel me altijd typetjes voor bij gynaecologen. Bijvoorbeeld zo'n Amerikaan die presentator was van een waardeloze show en nog steeds dat presenteren doet.Dus dan lig je daar als vrouw en dan komt die met Amerikaans accent zo binnen: "EN NU GAAN WE NAAR JOUW KUT KIJKEN" en elke keer als ik daaraan denk moet ik lachen
![]()
![]()
![]()
Mogen we daar even mee wachten?quote:Op woensdag 9 september 2009 23:20 schreef reetveter het volgende:
[..]
Waarom woon jij niet samen met die henk?
Sex helptquote:
Dat zou handig zijnquote:Op woensdag 9 september 2009 23:22 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Alles op z'n tijd. Ze wil dat ik eerst de badkamer afmaak
Dat gaat wel overquote:Op woensdag 9 september 2009 23:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik stel me altijd typetjes voor bij gynaecologen. Bijvoorbeeld zo'n Amerikaan die presentator was van een waardeloze show en nog steeds dat presenteren doet.Dus dan lig je daar als vrouw en dan komt die met Amerikaans accent zo binnen: "EN NU GAAN WE NAAR JOUW KUT KIJKEN" en elke keer als ik daaraan denk moet ik lachen
![]()
![]()
![]()
Meiden horen ook te zeiken naar de sex.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
I did, maar het was nog niet helemaal over.![]()
[..]
Zaterdag.
"als je een kind krijgt"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |