Gewoon dwingen u_uquote:Op woensdag 9 september 2009 22:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Romeo & Juliet
Ik wil die met Ado kijken, maar ik den dat ie het niks vindt
We hebben een nogal verschillende smaak wat fims betreft
"Yes, I bought an new kitchenquote:Op woensdag 9 september 2009 22:59 schreef reetveter het volgende:
Hoe kankerdom kan je zijn. Ben je drugssmokkelaar ga je van Mexico naar Chicago, en dan heb je geen bagage bij je behalve vier!! kastdeurtjes² vol met cocaine
.
Neuhhh dat valt niet op.
Hoezo R & J?quote:Op woensdag 9 september 2009 22:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Romeo & Juliet
Ik wil die met Ado kijken, maar ik den dat ie het niks vindt
We hebben een nogal verschillende smaak wat fims betreft
..en was het water lekker warm?quote:Op woensdag 9 september 2009 22:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat heb jij een issues vandaag joh
Heb je je haren ook gewassen Bt?
Dat zijn luizen, retard. Ik zei vloois.quote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 23:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat zijn luizen, retard. Ik zei vloois.
Tisssssssssssssssquote:Op woensdag 9 september 2009 23:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zo steekt onze relatie niet in elkaar
Eigenlijk heb ik gewoon een allergische reactie op chocolade. Ik heb rode vlekken en jeuk.quote:
HUUUHUHUHUHUHquote:
Lijkt op die beesten uit SP.quote:
Crabpeople?quote:Op woensdag 9 september 2009 23:02 schreef Zotheid het volgende:
[..]
HUUUHUHUHUHUH
[..]
Lijkt op die beesten uit SP.
Crabpeople ja.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:04 schreef Devvie het volgende:
[..]
Crabpeople?
[ afbeelding ]
Of manbearpig?
[ afbeelding ]
Ja echt he, een beetje luizen posten in plaats van vlooienquote:Op woensdag 9 september 2009 23:02 schreef wolvendagen het volgende:
Remlof, ban die knul. Alsjeblieft.
ON GE LO FE LIJKquote:Op woensdag 9 september 2009 23:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja echt he, een beetje luizen posten in plaats van vlooien![]()
Dat dit kan in Nederland
Dat zag ik ook ja.quote:
Waarvan?quote:Op woensdag 9 september 2009 23:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik begin gewoon honger te krijgen
Ja!quote:
Nee!quote:Op woensdag 9 september 2009 22:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat heb jij een issues vandaag joh
Heb je je haren ook gewassen Bt?
Mijn bankstel is wit. Met allemaal bier en as vlekkenquote:Op woensdag 9 september 2009 23:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat zag ik ook ja.
En een lichtgekleurd stoffen bankstel
Dat werkt hier dus echt niet he
(Vind het wel leuk)
Bwoahhh!quote:
Ohhh gatver.. Nu voel ik me misselijkquote:Op woensdag 9 september 2009 23:07 schreef wolvendagen het volgende:
Mag ik jullie voorstellen aan
[ afbeelding ]
de cymothoa exigua, ook wel de tong etende luis.
Een vis met tanden...quote:Op woensdag 9 september 2009 23:07 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Iehw, da's vreemd, ik ben helemaal gefascineerdquote:Op woensdag 9 september 2009 23:07 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
O, dat soort vlekken kan ook nog jaquote:Op woensdag 9 september 2009 23:07 schreef reetveter het volgende:
[..]
Mijn bankstel is wit. Met allemaal bier en as vlekken
Hij ziet er best lief uit.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:07 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Hier krijg ik honger van:quote:Op woensdag 9 september 2009 23:07 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen vis.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, dat soort vlekken kan ook nog ja
Daarom dus geen wit voor mij
[..]
Hij ziet er best lief uit.
En ik denk toch niet dat hij mijn tong wil, datscheelt
Ah dudequote:Op woensdag 9 september 2009 23:07 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |