Oohquote:Op woensdag 9 september 2009 20:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wtf, ik had gereageerd op jouw foto, heeft een mod m'n reactie verwijderd.
Nergensquote:Op woensdag 9 september 2009 20:21 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En waar ben jij dan precies dikker geworden
We kijken naar dezelfde mooie lucht, romantischquote:Op woensdag 9 september 2009 20:23 schreef Breathtaking het volgende:
Ik wilde ook al een foto maken, maar te lui!
He, ik heb heul geen streepjequote:
Thanksquote:Op woensdag 9 september 2009 20:23 schreef Sanne92 het volgende:
Te laat BobbyB, ik heb ze al gestuurd.
Maar lees ze voor de lol eens door, best entertainment.
Ben jij Jitzzzze 2.0?quote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 20:25 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
We kijken naar dezelfde mooie lucht, romantisch![]()
Al is ie nu alweer weg
[..]
He, ik heb heul geen streepje
Stiekem was dit ook gewoon een lokkertje om remlof in de SC te krijgen.
Neen, daar gaat het verhaal totaal niet over.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:20 schreef reetveter het volgende:
[..]
The OC, zoeen wannabe amerikaanse greppelslet die naar spring break wil om daar kapot geneukt te worden.
Erg romantischquote:Op woensdag 9 september 2009 20:25 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
We kijken naar dezelfde mooie lucht, romantisch![]()
Al is ie nu alweer weg
[..]
He, ik heb heul geen streepje
Stiekem was dit ook gewoon een lokkertje om remlof in de SC te krijgen.
Ik dan ook. Daarom zit ik ook altijd op FOK tot half 9 of zo, ik hoef dat werkelijk niet te zien.quote:
Ik zei: ik vind dat serieus leuke laarzen. Dat is toch niet offtopic of wel?quote:
Realityshows en verhaal in de dezelfde postquote:Op woensdag 9 september 2009 20:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Neen, daar gaat het verhaal totaal niet over.
Het verhaal is in ieder geval een stuk beter en dieper als dat van GTST.
OC
GTST
Groot gelijk geef ik je.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik dan ook. Daarom zit ik ook altijd op FOK tot half 9 of zo, ik hoef dat werkelijk niet te zien.
Ooh die heb ik nog gewoon gelezen hoorquote:Op woensdag 9 september 2009 20:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zei: ik vind dat serieus leuke laarzen. Dat is toch niet offtopic of wel?De reden dat mensen daar foto's plaatsen is toch om reacties op hun kleding te krijgen?
MAAR ALS JE DE TITEL LEEST STAAT ER "PICS ONLY!" DUS DAT IS LOGISCH, WANT JE WAS OFFTOPIC OMDAT JE GEEN PIC POSTTE!quote:Op woensdag 9 september 2009 20:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zei: ik vind dat serieus leuke laarzen. Dat is toch niet offtopic of wel?De reden dat mensen daar foto's plaatsen is toch om reacties op hun kleding te krijgen?
En ik foebelquote:Op woensdag 9 september 2009 20:29 schreef BobbyB het volgende:
Zo, en nu ga ik Criminal Minds kijken. Dag schatjes.
fuck bike, eat girl, sell pizza.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:30 schreef wolvendagen het volgende:
Ik moet een titel hebben voor mijn blog, in het Engels.
Ja, echt, hè.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:13 schreef LudoSanders het volgende:
What happend to AD.nl.
Ik zat al te kijken ja...quote:Op woensdag 9 september 2009 20:25 schreef Breathtaking het volgende:
Nergensdat was gewoon bullshit.
Met je tshirt?quote:
youremyfirstvisitor natuurlijk.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:30 schreef wolvendagen het volgende:
Ik moet een titel hebben voor mijn blog, in het Engels.
Wat is het nut van alleen foto's plaatsen?quote:Op woensdag 9 september 2009 20:29 schreef Devvie het volgende:
[..]
MAAR ALS JE DE TITEL LEEST STAAT ER "PICS ONLY!" DUS DAT IS LOGISCH, WANT JE WAS OFFTOPIC OMDAT JE GEEN PIC POSTTE!
fapfap, is hij ook echt goed?quote:Op woensdag 9 september 2009 20:31 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ketnet -> Zwartboek. Mét de tieten van Carice van Houten.
Zover ben ik niet gekomenquote:Op woensdag 9 september 2009 20:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat is het nut van alleen foto's plaatsen?Je wilt er toch reacties op.
Bovendien staat dit in de OP: Commentaar op foto's mag natuurlijk ook, maar hou het wel leuk.
Dat deed ik.
Het belooft een enerverende wedstrijd te worden. Niet te kort zeg.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:32 schreef LudoSanders het volgende:
Dat is waar ook, het is voetbal vanavond.
Doe een handdoek om danquote:Op woensdag 9 september 2009 20:35 schreef Breathtaking het volgende:
Aaargh ik vind het zo vervelend, de douche zit hier recht tegenover de kamer van een huisgenote van me, en ik vind het irritant om dan te gaan douchen als zij op d'r kamer isik weet niet. Het liefst loop ik gewoon naakt van en naar de douche en nu is dat mission impossible
!
Moet je iets over je naakte lichaam heen trekken ben je daar onder stiekem gewoon echt naakt hihiquote:Op woensdag 9 september 2009 20:35 schreef Breathtaking het volgende:
Aaargh ik vind het zo vervelend, de douche zit hier recht tegenover de kamer van een huisgenote van me, en ik vind het irritant om dan te gaan douchen als zij op d'r kamer isik weet niet. Het liefst loop ik gewoon naakt van en naar de douche en nu is dat mission impossible
!
Ja, ik vond hem ook echt goed. Alleen Johnny de Mol verneukt zijn scenes weer, maar daar zijn er gelukkig erg weinig van.quote:
Dat is van ondergeschikt belang.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:36 schreef Siniti het volgende:
[..]
Het belooft een enerverende wedstrijd te worden. Niet te kort zeg.
En het blijft nog lang onrustig!quote:Op woensdag 9 september 2009 20:36 schreef Siniti het volgende:
[..]
Het belooft een enerverende wedstrijd te worden. Niet te kort zeg.
Je mag mijn douche wel gebruiken.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:35 schreef Breathtaking het volgende:
!
Ik ging stiekem hardop lachenquote:Op woensdag 9 september 2009 20:36 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Moet je iets over je naakte lichaam heen trekken ben je daar onder stiekem gewoon echt naakt hihi
Zou ze je gaan slaan als je dat doet?quote:Op woensdag 9 september 2009 20:35 schreef Breathtaking het volgende:
!
Eens. Voetbal is voetbal.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat is van ondergeschikt belang.
En dan denkt die andere meid van, zo die heeft al dr kleren nog aan! Maar dat is helemaal niet zo! whihihihiquote:Op woensdag 9 september 2009 20:36 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Moet je iets over je naakte lichaam heen trekken ben je daar onder stiekem gewoon echt naakt hihi
quote:Op woensdag 9 september 2009 20:36 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik at vandaag op school een browniequote:Op woensdag 9 september 2009 20:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zou ze je gaan slaan als je dat doet?
Lekker hequote:Op woensdag 9 september 2009 20:38 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik at vandaag op school een brownie
Hihihi ja dat doe ik dus al hequote:Op woensdag 9 september 2009 20:36 schreef Maisnon het volgende:
[..]
En iemand uit mijn klas heet browne van zijn achternaam!quote:Op woensdag 9 september 2009 20:38 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik at vandaag op school een brownie
Het is geen realityshowquote:Op woensdag 9 september 2009 20:27 schreef Siniti het volgende:
[..]
Realityshows en verhaal in de dezelfde post
Nee dat is te naaktquote:
Het mooie van alleen wonen. Ik zit nu naakt achter mijn pc, met een cockring om.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:35 schreef Breathtaking het volgende:
!
Ehhhquote:Op woensdag 9 september 2009 20:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hihihi ja dat doe ik dus al hemaar ik wil gewoon helemaaaal naakt.
En nu hoor ik allemaal mensen praten vlakbij de douche, dan heb ik gewoon geen zin om daar langs te lopen van JA jongens ik heb me inderdaad nog niet aangekleed vandaag en ik ga nu douchen, ooh hee hallo jou ken ik nog niet, je bent de vriend van blabla? God wat leuk! Heb ik al gezegd dat ik geen slipje draag?
quote:Op woensdag 9 september 2009 20:39 schreef Devvie het volgende:
[..]
En iemand uit mijn klas heet browne van zijn achternaam!
Soms noem ik hem ook weleens brownie
quote:Op woensdag 9 september 2009 20:40 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Het mooie van alleen wonen. Ik zit nu naakt achter mijn pc, met een cockring om.
quote:Op woensdag 9 september 2009 20:40 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Het mooie van alleen wonen. Ik zit nu naakt achter mijn pc, met een cockring om.
Ja, want dat moet je daarna weer uit trekken. En daarna wèèr aan.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:40 schreef IQM het volgende:
't Is natuurlijk ook een ramp van jewelste om even iets aan te trekken.
Ik ben eigenlijk best blij dat ik niet wist dat het geen realityshow was.quote:
IK HEB IETS AAN! Ik wil gewoon niet langs allemaal mensen hoeven te lopen als ik wil douchen, het is hier verdomme geen camping.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:40 schreef IQM het volgende:
't Is natuurlijk ook een ramp van jewelste om even iets aan te trekken.
JAN SMIT REMIXXXXXXquote:Op woensdag 9 september 2009 20:40 schreef reetveter het volgende:
Ik heb een tuuiiiintje in mijn hart, alleen voor jouuhouuuhouu.
En vrouwen houden niet van constant dingen aan en uit trekken.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:41 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja, want dat moet je daarna weer uit trekken. En daarna wèèr aan.
Hahaha.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En nu hoor ik allemaal mensen praten vlakbij de douche, dan heb ik gewoon geen zin om daar langs te lopen van JA jongens ik heb me inderdaad nog niet aangekleed vandaag en ik ga nu douchen, ooh hee hallo jou ken ik nog niet, je bent de vriend van blabla? God wat leuk! Heb ik al gezegd dat ik geen slipje draag?
Ik houd niet van stromend water in mijn gezichtquote:
Gooi eerst een traangasgranaat in de gangquote:Op woensdag 9 september 2009 20:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
IK HEB IETS AAN! Ik wil gewoon niet langs allemaal mensen hoeven te lopen als ik wil douchen, het is hier verdomme geen camping.
Als het aan mij lag zat ik dat dus ook nu, maar helaaaaas. Al zou ik natuurlijk ook gewoon m'n deur op slot kunnen doenquote:Op woensdag 9 september 2009 20:40 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Deze moeten we eigenlijk allemaal ff bewaren en dan over een jaar nog eens tegen je aan houden, als je je eerste huisorgie's hebt gehad, strontlazerus thuis bent gebracht door wildvreemde 4e jaars studenten en met enkel een bh en slip over de oude markt rondjes hebt gerend in een stom dronken bui...quote:Op woensdag 9 september 2009 20:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
"Stel je niet zo aan, zeg."quote:Op woensdag 9 september 2009 20:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
IK HEB IETS AAN! Ik wil gewoon niet langs allemaal mensen hoeven te lopen als ik wil douchen, het is hier verdomme geen camping.
quote:Op woensdag 9 september 2009 20:42 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Deze moeten we eigenlijk allemaal ff bewaren en dan over een jaar nog eens tegen je aan houden, als je je eerste huisorgie's hebt gehad, strontlazerus thuis bent gebracht door wildvreemde 4e jaars studenten en met enkel een bh en slip over de oude markt rondjes hebt gerend in een stom dronken bui...
Zet een tentje op in de hal, dan voelt het misschien wat meer alsof je op de camping bent en kun je het beter accepterenquote:Op woensdag 9 september 2009 20:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
PM het mequote:Op woensdag 9 september 2009 20:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hahaha.Ik heb ook eens iets heel gênants meegemaakt bij de douche, vertel nog weleens.
WAT!!!!!!!!quote:Op woensdag 9 september 2009 20:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als het aan mij lag zat ik dat dus ook nu, maar helaaaaas. Al zou ik natuurlijk ook gewoon m'n deur op slot kunnen doen!
Waar wil je die cockring omheen doen dan?quote:Op woensdag 9 september 2009 20:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als het aan mij lag zat ik dat dus ook nu, maar helaaaaas. Al zou ik natuurlijk ook gewoon m'n deur op slot kunnen doen!
Ik ben al eens thuisgebracht door een wildvreemde 4e jaars studentquote:Op woensdag 9 september 2009 20:42 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Deze moeten we eigenlijk allemaal ff bewaren en dan over een jaar nog eens tegen je aan houden, als je je eerste huisorgie's hebt gehad, strontlazerus thuis bent gebracht door wildvreemde 4e jaars studenten en met enkel een bh en slip over de oude markt rondjes hebt gerend in een stom dronken bui...
Kan zoiets als armband denk jequote:Op woensdag 9 september 2009 20:45 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Waar wil je die cockring omheen doen dan?
Voor derde-wereld kindjes misschien..quote:Op woensdag 9 september 2009 20:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kan zoiets als armband denk je?
Ik weet niet wat voor monstercocks jij in het dagelijks leven tegenkomt...quote:Op woensdag 9 september 2009 20:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kan zoiets als armband denk je?
quote:Op woensdag 9 september 2009 20:48 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor monstercocks jij in het dagelijks leven tegenkomt...
Oohquote:Op woensdag 9 september 2009 20:47 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Voor derde-wereld kindjes misschien..
Anders wordt je hand heel blauw.
Nouquote:Op woensdag 9 september 2009 20:48 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor monstercocks jij in het dagelijks leven tegenkomt...
quote:
Om je penis te dwingen omhoog te blijven staanquote:Op woensdag 9 september 2009 20:51 schreef jordeeeh het volgende:
Maar waarom zou je een cockring dragen?
Je moet ze nu al hulpmiddelen overhandigen, omdat ze hem niet omhoog houden bij je?quote:Op woensdag 9 september 2009 20:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Om je penis te dwingen omhoog te blijven staan!
Om je penis.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:51 schreef jordeeeh het volgende:
Maar waarom zou je een cockring dragen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 september 2009 20:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Om je penis te dwingen omhoog te blijven staan!
quote:Op woensdag 9 september 2009 20:53 schreef IQM het volgende:
[..]
Om je penis.Snaaks?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wtf
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
quote:Op woensdag 9 september 2009 20:53 schreef IQM het volgende:
[..]
Om je penis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Neuh, dat is gewoon wat ik dacht waar een cockring voor wasquote:Op woensdag 9 september 2009 20:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je moet ze nu al hulpmiddelen overhandigen, omdat ze hem niet omhoog houden bij je?
Daar zijn de meningen over verdeeld blijkt, ik zit net in die lullige middenmoot van 16 en nog wat cm, met een omtrek van ongeveer een wc-rol binnenkant.quote:
Maar dan past ie niet in die zin.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:55 schreef IQM het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Snaaks is tof.
Net als 'snedig'.
Groot heeft wel iets, maar normaal is beter.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:55 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld blijkt, ik zit net in die lullige middenmoot van 16 en nog wat cm, met een omtrek van ongeveer een wc-rol binnenkant.
Voor sommigen was dat te klein, maar we kunnen niet allemaal een komkommer als penis hebben.
Sja.. als je 1x per jaar neukt, kan ik me dat voorstellenquote:Op woensdag 9 september 2009 20:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neuh, dat is gewoon wat ik dacht waar een cockring voor wasgeen erectieproblemen bij mijn lovers hoor.
Ik vind van wel. Ik vatte het grappig op. Oftewel: ik vatte het op een grappige manier op.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:55 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Maar dan past ie niet in die zin.
quote:Op woensdag 9 september 2009 20:55 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld blijkt, ik zit net in die lullige middenmoot van 16 en nog wat cm, met een omtrek van ongeveer een wc-rol binnenkant.
Voor sommigen was dat te klein, maar we kunnen niet allemaal een komkommer als penis hebben.
Hoe weet jij dat?quote:Op woensdag 9 september 2009 20:55 schreef Sanne92 het volgende:
met een omtrek van ongeveer een wc-rol binnenkant.
quote:Op woensdag 9 september 2009 20:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Sja.. als je 1x per jaar neukt, kan ik me dat voorstellen
Ach, als puber heb ik het 1 keer gemeten en opgezocht, toen zag ik dat ik net rond/iets boven het gemiddelde zat, en heb ik besloten me er verder niet druk om te maken, met een beetje bewegen enzo raak je toch de juiste plekjes wel.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Groot heeft wel iets, maar normaal is beter.
Groot doet altijd een beetje pijn(wat op zich niet zo heel erg is) En ze komen niet op de goede plek.
Groot vult beter zeg maar
Tof!quote:Op woensdag 9 september 2009 21:00 schreef Maisnon het volgende:
Ik ga weer aan een nieuwe poging Emma Watson beginnen. Deze keer met verhoudingen checks en hogere resolutie referentie.
Al die geinteresseerd zijn kunnen langsdroppen op http://www.livestream.com/chezmaisnonen laat maar wat achter als je het waardeert.
Bijna iedere man meet vroeg of laat zijn penis op, weer zoiets wat ze niet zeggen, maar wat gewoon zo is.quote:
Ik zeg verdorie net dat gemiddeld beter is dan groot, ga je nog jezelf zitten verdedigen ofzoquote:Op woensdag 9 september 2009 21:03 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Ach, als puber heb ik het 1 keer gemeten en opgezocht, toen zag ik dat ik net rond/iets boven het gemiddelde zat, en heb ik besloten me er verder niet druk om te maken, met een beetje bewegen enzo raak je toch de juiste plekjes wel.
En als je je vingers een beetje als hulpmiddel gebruikt is er helemaal niets aan de hand meestal, uiteindelijk maakt het vaak niet bijster veel uit gelukkig.
wat is dat?quote:Op woensdag 9 september 2009 21:06 schreef Allure_ het volgende:
Wtf, er zijn gewoon echte crips in Nederland.
Blauwe negerts die niet kunnen lopen en die altijd ruzie hebben met rode bloodzquote:
Jij bent niet representatief voor alle vrouwen in de wereld.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zeg verdorie net dat gemiddeld beter is dan groot, ga je nog jezelf zitten verdedigen ofzo![]()
Weet je wel, van die gangsters waarvan je denkt dat ze alleen in de ghetto's van Amerika zittenquote:
Dus je quote mij, en verdedigt je vervolgens voor de rest van de wereld?quote:Op woensdag 9 september 2009 21:08 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Jij bent niet representatief voor alle vrouwen in de wereld.
Dat heb ik anders nog nooit gedaan. Zie daar ook geen reden toe.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:05 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Bijna iedere man meet vroeg of laat zijn penis op, weer zoiets wat ze niet zeggen, maar wat gewoon zo is.
Al die stomme nieuwerwetse namenquote:Op woensdag 9 september 2009 21:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Weet je wel, van die gangsters waarvan je denkt dat ze alleen in de ghetto's van Amerika zitten.
Maar statistieken daarin tegen.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:09 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat heb ik anders nog nooit gedaan. Zie daar ook geen reden toe.Zo lang ik niemand hoor zeuren... Waarom zou ik me dan troosten met/baseren op cijfertjes?
Cijfers zijn sowieso overrated.
Ze hebben ook allemaal vast gezeten voor '187'quote:Op woensdag 9 september 2009 21:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Al die stomme nieuwerwetse namen
Ik denk groot.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dus je quote mij, en verdedigt je vervolgens voor de rest van de wereld?
Heel goed
Mja die gozer nu verteld het iig niet op zo'n 'stoere' manier.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ze hebben ook allemaal vast gezeten voor '187'. Murderrrr
.
quote:Op woensdag 9 september 2009 21:12 schreef reetveter het volgende:
Hé BT, daten? Kom maar hier maar moet je effe langs de appie gaan en wat bier meenemen. Heineken bitte
Nee, hij heeft 4 kinderen om voor te zorgenquote:Op woensdag 9 september 2009 21:14 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mja die gozer nu verteld het iig niet op zo'n 'stoere' manier.
Niks mis meequote:
Als ze van vier verschillende moeders zijn en hij die allemaal heeft ge-187'd welquote:Op woensdag 9 september 2009 21:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, hij heeft 4 kinderen om voor te zorgen. Is niet veel stoers aan.
Sinds wanneer wordt de term 187 gebruiktquote:Op woensdag 9 september 2009 21:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als ze van vier verscvhillende moeders zijne n hij die allemaal heeft ge-187'd wel
Jawel, dat kan je toch zien.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:16 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Dat was toch geen serieuze hosselpoging hoop ik.
Stieren geven sowieso geen melk. Hoogstens melkquote:Op woensdag 9 september 2009 21:18 schreef Mozy het volgende:
Bovenop een berg, bovenop een berg.
Daar stond een stier, daar stond een stier.
En die gaf geen melk, en die gaf geen melk.
Maar Heineken bier. maar Heineken bier.
En van je hela...
Iedere Nederlander had er eenquote:
Je snapt hem niet.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Stieren geven sowieso geen melk. Hoogstens melk
Nietquote:Op woensdag 9 september 2009 21:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Sinds wanneer wordt de term 187 gebruikt![]()
Jawel, hij pist bier maar dat vind ik nogal dom en stom en triest en boehoehoequote:
Sinds altijd.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Sinds wanneer wordt de term 187 gebruikt![]()
Nee hoor, je kan nog tot morgen 13:00 kopenquote:Op woensdag 9 september 2009 21:20 schreef reetveter het volgende:
[..]
Laat me raden, ik ben te laat met loten kopen
Neequote:
* denkt aan vakantiequote:Op woensdag 9 september 2009 21:18 schreef Mozy het volgende:
Bovenop een berg, bovenop een berg.
Daar stond een stier, daar stond een stier.
En die gaf geen melk, en die gaf geen melk.
Maar Heineken bier. maar Heineken bier.
En van je hela...
Haal je eigen bier maar!quote:Op woensdag 9 september 2009 21:12 schreef reetveter het volgende:
Hé BT, daten? Kom maar hier maar moet je effe langs de appie gaan en wat bier meenemen. Heineken bitte
Quelle zaken? In Raalte weet ik het, maar de steden zal wel weer aparte punten hebbenquote:Op woensdag 9 september 2009 21:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee hoor, je kan nog tot morgen 13:00 kopen
Ze geven geen melk, maar hoogstens melk?quote:Op woensdag 9 september 2009 21:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Stieren geven sowieso geen melk. Hoogstens melk
Faaaaaaaaaaag rot es op met die cock ringquote:Op woensdag 9 september 2009 21:22 schreef Sanne92 het volgende:
Nog even over die cockring he, heeft iedereen wel eens Pump up the Volume gezien?
http://www.rottentomatoes.com/m/pump_up_the_volume
ze hebben een bijbaan als melkboer.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:23 schreef IQM het volgende:
[..]
Ze geven geen melk, maar hoogstens melk?
In ieder geval primera.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:23 schreef reetveter het volgende:
[..]
Quelle zaken? In Raalte weet ik het, maar de steden zal wel weer aparte punten hebben.
Koopjesjager, Heineken is in de bonus bij de AH. ¤8,79 om precies te zijn.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:12 schreef reetveter het volgende:
Nee hoor, ik zet alleen af en toe in op een leuke tennis/voetbal wedstrijd. Maar het is niet zo dat al mijn geld ernaar toe gaat.quote:
Oh, scheld me uit, ik wil meer, meer!!!quote:Op woensdag 9 september 2009 21:25 schreef reetveter het volgende:
[..]
Faaaaaaaaaaag rot es op met die cock ring
Yep. Man, ik moet het de komende 2 weken met 60 euro doen ofzo odmat ik 350 euro heb uitgegeven tijdens het Raaltese dorpsfeestquote:Op woensdag 9 september 2009 21:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Koopjesjager, Heineken is in de bonus bij de AH. ¤8,79 om precies te zijn.
Nee.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:22 schreef Sanne92 het volgende:
Nog even over die cockring he, heeft iedereen wel eens Pump up the Volume gezien?
http://www.rottentomatoes.com/m/pump_up_the_volume
Ik doe geen gehandicaptenquote:Op woensdag 9 september 2009 21:28 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Oh, scheld me uit, ik wil meer, meer!!!
Neuken?
Wij kopen eigenlijk altijd gewoon maar net welk bier er die week in de aanbieding is.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:28 schreef reetveter het volgende:
[..]
Yep. Man, ik moet het de komende 2 weken met 60 euro doen ofzo odmat ik 350 euro heb uitgegeven tijdens het Raaltese dorpsfeest.
Zonde, is erg aan te raden, en geeft wat meer diepte aan de cockring, het is niet zomaar een speeltje.quote:
Waarom koop je dan bier?quote:Op woensdag 9 september 2009 21:28 schreef reetveter het volgende:
[..]
Yep. Man, ik moet het de komende 2 weken met 60 euro doen ofzo odmat ik 350 euro heb uitgegeven tijdens het Raaltese dorpsfeest.
Lolwatquote:Op woensdag 9 september 2009 21:31 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Zonde, is erg aan te raden, en geeft wat meer diepte aan de cockring, het is niet zomaar een speeltje.
Tegenstellingquote:Op woensdag 9 september 2009 21:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waarom koop je dan bier?
Dan moet je alleen kopen wat je nodig hebt
Mijn seksleven is ook nog leuk zonder speeltjes, ik geniet graag nog even van die fase.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:31 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Zonde, is erg aan te raden, en geeft wat meer diepte aan de cockring, het is niet zomaar een speeltje.
Heb je de Griekse Krijger al geprobeerd?quote:Op woensdag 9 september 2009 21:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mijn seksleven is ook nog leuk zonder speeltjes, ik geniet graag nog even van die fase.
Seksleven?quote:Op woensdag 9 september 2009 21:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mijn seksleven is ook nog leuk zonder speeltjes, ik geniet graag nog even van die fase.
Dat klopt.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waarom koop je dan bier?
Dan moet je alleen kopen wat je nodig hebt
Ga eens een keer niet dingen posten die dezelfde dag op grote sites als GeenStijl of Flabber zijn gepostquote:
Whehe.quote:
Of de Delftse Brilquote:Op woensdag 9 september 2009 21:35 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Heb je de Griekse Krijger al geprobeerd?
Oh, maar de cockring heeft niet enkel met seks te maken. De cockring vertegenwoordigt veeeeel meer dan dat.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Morgen weer?quote:Op woensdag 9 september 2009 21:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik leef en ik heb wel eens seks?
Wel eens.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik leef en ik heb wel eens seks?
Zoals?quote:Op woensdag 9 september 2009 21:38 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Oh, maar de cockring heeft niet enkel met seks te maken. De cockring vertegenwoordigt veeeeel meer dan dat.
Wtf is er mis met jou?quote:Op woensdag 9 september 2009 21:38 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Oh, maar de cockring heeft niet enkel met seks te maken. De cockring vertegenwoordigt veeeeel meer dan dat.
Nu begin ik je toch wel een beetje eng te vindenquote:Op woensdag 9 september 2009 21:42 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
First rule of the cockring, never talk about the cockring.
Ik ben relatief gezien tamelijk normaal, en pas niet tussen de meeste autisten van FOK!, die meningen geven in een topic over 1 specifiek iemand op FOK!, en hoe aparwwwwt dat is?quote:
Kijk maar uit daar...!quote:Op woensdag 9 september 2009 21:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat je autistisch bent snapte ik ook nog wel.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:48 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Ik ben relatief gezien tamelijk normaal, en pas niet tussen de meeste autisten van FOK!, die meningen geven in een topic over 1 specifiek iemand op FOK!, en hoe aparwwwwt dat is?
Of zoiets?
Ik vond het ook een wonderlijk stukje, alsof het ook maar een beetje op elkaar lijkt, die mond.quote:
Nice!quote:Op woensdag 9 september 2009 22:00 schreef wolvendagen het volgende:
Ik slaag dit jaar met een 10 voor Engels.
Bij mij moest het voor het avondeten en anders nu zo snel mogelijk zodat ik niet om 22:00 nog moet stofzuigen.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:59 schreef Devvie het volgende:
morgen moet mijn kamer opgeruimd zijn
En dat weet je nu al?quote:Op woensdag 9 september 2009 22:00 schreef wolvendagen het volgende:
Tijd voor een ander niveau.quote:Op woensdag 9 september 2009 22:00 schreef wolvendagen het volgende:
Ja, ik sta nu een 9,4. Ik haal voor al mijn toetsen sowieso boven de 9 en voor mijn brieven en verslag haal ik ook zonder moeite +9, dan maak ik mijn examen verdomd goed en dan ronden ze af naar boven: 10quote:Op woensdag 9 september 2009 22:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En dat weet je nu al?
Wel nice trouwens. Ik zou nooit een 9/10 krijgen voor mijn mondelingen : (
Ja bij ons komt morgen ook een makelaar taxeren, maar het huis is in principe al verkocht.. Er moet alleen een taxatie worden gedaan zodat de kopers hun financiering rond kunnen krijgen..quote:Op woensdag 9 september 2009 22:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Bij mij moest het voor het avondeten en anders nu zo snel mogelijk zodat ik niet om 22:00 nog moet stofzuigen.
We krijgen morgen kijkers voor ons huis dus mijn moeder heeft weer een schoonmaak paranoia episode
Waarom heb je dan een clit piercing?quote:Op woensdag 9 september 2009 21:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
No shit Lamon. De grap is juist dat Batman helemaal niet in die foto hoort. De grap is dat two face ineens een ander gezicht heeft.quote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 22:05 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Waarom heb je dan een clit piercing?
Instant edit: Ow ja, omdat het mooi is
Oh, zo. Tering, wat een lame grap.quote:Op woensdag 9 september 2009 22:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
No shit Lamon. De grap is juist dat Batman helemaal niet in die foto hoort. De grap is dat two face ineens een ander gezicht heeft.
Ik snap er ook geen reet van.quote:Op woensdag 9 september 2009 22:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
No shit Lamon. De grap is juist dat Batman helemaal niet in die foto hoort. De grap is dat two face ineens een ander gezicht heeft.
I know, maar ze lijken wel op elkaarquote:Op woensdag 9 september 2009 22:07 schreef IQM het volgende:
[..]
[..]
Oh, zo. Tering, wat een lame grap.
Ik dacht dat ik de enige wasquote:Op woensdag 9 september 2009 22:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik snap er ook geen reet van.
Aha.quote:Op woensdag 9 september 2009 22:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bij ons moet hij eerst nog verkocht worden, maar die mensen kunnen echt wel door de zooi op mijn kamer heenkijken. Anders zijn ze sowieso niet echt geïnteresseerd.quote:Op woensdag 9 september 2009 22:05 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ja bij ons komt morgen ook een makelaar taxeren, maar het huis is in principe al verkocht.. Er moet alleen een taxatie worden gedaan zodat de kopers hun financiering rond kunnen krijgen..
Alsof een niet opgeruimde kamer 5000eu op de taxatiewaarde scheelt
Jaquote:Op woensdag 9 september 2009 22:13 schreef bloodysunday het volgende:
Blijft ziek om te zien dat hele 9/11 WTC gedoe
vmbo toch?quote:Op woensdag 9 september 2009 22:00 schreef wolvendagen het volgende:
En makelaars hebben daar nog meer schijt aanquote:Op woensdag 9 september 2009 22:13 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Bij ons moet hij eerst nog verkocht worden, maar die mensen kunnen echt wel door de zooi op mijn kamer heenkijken. Anders zijn ze sowieso niet echt geïnteresseerd.
Wil je mijn huis zien?quote:Op woensdag 9 september 2009 22:15 schreef Devvie het volgende:
[..]
En makelaars hebben daar nog meer schijt aan
Mn ouders wouden op gegeven moment mijn LCD tv beneden ophangen omdat dat er beter uit zou zien waardoor het huis eerder verkocht/hoger getaxeerd zou worden![]()
Alsof je interieur iets in de prijs uitmaakt
Hij neukte geen mannen toch?quote:
Miss heeft ie zich bedachtquote:
Ik denk bottomquote:Op woensdag 9 september 2009 22:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Miss heeft ie zich bedacht
Top or bottom
I lol'd and rofl'dquote:
Oh fuck hij linkt niet direct. Dan moet je op prijs drukken bij aanbod en dan de bovenste.quote:Op woensdag 9 september 2009 22:22 schreef reetveter het volgende:
http://www.ruitenbeeksimons.nl/actueelaanbod.html
Doet 'ie niet.quote:Op woensdag 9 september 2009 22:13 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Aha.
Ik ben zooooh benieuwd naar hoe Johnny Depp the riddler gaat doen.
http://splashpage.mtv.com(...)an-3-riddler-rumors/
Dat.quote:Op woensdag 9 september 2009 22:23 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Misschien is hij gewoon erg trots op zijn huis?
Whehe, die piratenbarquote:Op woensdag 9 september 2009 22:23 schreef reetveter het volgende:
[..]
Oh fuck hij linkt niet direct. Dan moet je op prijs drukken bij aanbod en dan de bovenste.
Heyyy!!quote:
Erg kaal... Is dat nou gezellig wonen?quote:Op woensdag 9 september 2009 22:27 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
Is mie koamer in gruningen
Hihihi dus het loont welquote:Op woensdag 9 september 2009 22:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Heyyy!!
Ik heb fantastisch geslapen vannacht, toen ik (uiteindelijk) ging
Karma bestaat dus echt
En ik vind t een mooie kamer Rv
Laminaat
Haha droogquote:Op woensdag 9 september 2009 22:28 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Erg kaal... Is dat nou gezellig wonen?
Ja, dus ik ga t vaker proberen, dat lief doenquote:
Ik vind het nogal een pooier woningquote:Op woensdag 9 september 2009 22:22 schreef reetveter het volgende:
http://www.ruitenbeeksimons.nl/actueelaanbod.html
Hey dat behang iets heeft een vriendin van mij ookquote:
Typisch een vent, alleen een pc en audio en video spullen en verder niksquote:
Nou, wel een beetje positief blijven Adolecensquote:Op woensdag 9 september 2009 22:31 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Typisch een vent, alleen een pc en audio en video spullen en verder niks
Omdat ik die shit moest opruimen, nu ligt het helemaal vol papierquote:Op woensdag 9 september 2009 22:31 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Typisch een vent, alleen een pc en audio en video spullen en verder niks
Er moet bij worden verteld dat deze woning gebouwd is door een hennep slash cocaine dealer die er welgeteld 1 jaar in heeft gewoondquote:Op woensdag 9 september 2009 22:30 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik vind het nogal een pooier woning
K zal bijna t idee krijgen dat ik met haar camquote:
Die vlekken zitten aan de buitenkant, ga niet uit mn dakkapel hangen om die ramen te boenenquote:Op woensdag 9 september 2009 22:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hey dat behang iets heeft een vriendin van mij ook
En poets die vlekken es weg.. Bahbah
(Mooi kamertje hoor)
En dat bedrijf eraan was de plantage?quote:Op woensdag 9 september 2009 22:33 schreef reetveter het volgende:
[..]
Er moet bij worden verteld dat deze woning gebouwd is door een hennep slash cocaine dealer die er welgeteld 1 jaar in heeft gewoond. Na zijn verhuizing is hij na 1 jaar opgepakt en voor 3 jaar heeft die vastgezeten
. En nog wel vaker
.
Wat vreemd, waarom niet?quote:Op woensdag 9 september 2009 22:33 schreef Devvie het volgende:
[..]
Die vlekken zitten aan de buitenkant, ga niet uit mn dakkapel hangen om die ramen te boenen
Idd!quote:
Geen ideequote:Op woensdag 9 september 2009 22:34 schreef Devvie het volgende:
[..]
En dat bedrijf eraan was de plantage?
Ik snap je zin nietquote:Op woensdag 9 september 2009 22:36 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik had het aan de buurvrouw gedaan, die wou het ook al niet doen
Wat stom van haarquote:
Ja, ze moet gewoon doen wat je van haar vraagtquote:
Hoe was de hockey meetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |