Nice!quote:Op woensdag 9 september 2009 22:00 schreef wolvendagen het volgende:
Ik slaag dit jaar met een 10 voor Engels.
Bij mij moest het voor het avondeten en anders nu zo snel mogelijk zodat ik niet om 22:00 nog moet stofzuigen.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:59 schreef Devvie het volgende:
morgen moet mijn kamer opgeruimd zijn
En dat weet je nu al?quote:Op woensdag 9 september 2009 22:00 schreef wolvendagen het volgende:
Tijd voor een ander niveau.quote:Op woensdag 9 september 2009 22:00 schreef wolvendagen het volgende:
Ja, ik sta nu een 9,4. Ik haal voor al mijn toetsen sowieso boven de 9 en voor mijn brieven en verslag haal ik ook zonder moeite +9, dan maak ik mijn examen verdomd goed en dan ronden ze af naar boven: 10quote:Op woensdag 9 september 2009 22:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En dat weet je nu al?
Wel nice trouwens. Ik zou nooit een 9/10 krijgen voor mijn mondelingen : (
Ja bij ons komt morgen ook een makelaar taxeren, maar het huis is in principe al verkocht.. Er moet alleen een taxatie worden gedaan zodat de kopers hun financiering rond kunnen krijgen..quote:Op woensdag 9 september 2009 22:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Bij mij moest het voor het avondeten en anders nu zo snel mogelijk zodat ik niet om 22:00 nog moet stofzuigen.
We krijgen morgen kijkers voor ons huis dus mijn moeder heeft weer een schoonmaak paranoia episode
Waarom heb je dan een clit piercing?quote:Op woensdag 9 september 2009 21:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mijn seksleven is ook nog leuk zonder speeltjes, ik geniet graag nog even van die fase.
No shit Lamon. De grap is juist dat Batman helemaal niet in die foto hoort. De grap is dat two face ineens een ander gezicht heeft.quote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 22:05 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Waarom heb je dan een clit piercing?
Instant edit: Ow ja, omdat het mooi is
Oh, zo. Tering, wat een lame grap.quote:Op woensdag 9 september 2009 22:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
No shit Lamon. De grap is juist dat Batman helemaal niet in die foto hoort. De grap is dat two face ineens een ander gezicht heeft.
Ik snap er ook geen reet van.quote:Op woensdag 9 september 2009 22:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
No shit Lamon. De grap is juist dat Batman helemaal niet in die foto hoort. De grap is dat two face ineens een ander gezicht heeft.
I know, maar ze lijken wel op elkaarquote:Op woensdag 9 september 2009 22:07 schreef IQM het volgende:
[..]
[..]
Oh, zo. Tering, wat een lame grap.
Ik dacht dat ik de enige wasquote:Op woensdag 9 september 2009 22:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik snap er ook geen reet van.
Aha.quote:Op woensdag 9 september 2009 22:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bij ons moet hij eerst nog verkocht worden, maar die mensen kunnen echt wel door de zooi op mijn kamer heenkijken. Anders zijn ze sowieso niet echt geïnteresseerd.quote:Op woensdag 9 september 2009 22:05 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ja bij ons komt morgen ook een makelaar taxeren, maar het huis is in principe al verkocht.. Er moet alleen een taxatie worden gedaan zodat de kopers hun financiering rond kunnen krijgen..
Alsof een niet opgeruimde kamer 5000eu op de taxatiewaarde scheelt
Jaquote:Op woensdag 9 september 2009 22:13 schreef bloodysunday het volgende:
Blijft ziek om te zien dat hele 9/11 WTC gedoe
vmbo toch?quote:Op woensdag 9 september 2009 22:00 schreef wolvendagen het volgende:
En makelaars hebben daar nog meer schijt aanquote:Op woensdag 9 september 2009 22:13 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Bij ons moet hij eerst nog verkocht worden, maar die mensen kunnen echt wel door de zooi op mijn kamer heenkijken. Anders zijn ze sowieso niet echt geïnteresseerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |