quote:Op woensdag 9 september 2009 20:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Sja.. als je 1x per jaar neukt, kan ik me dat voorstellen
Ach, als puber heb ik het 1 keer gemeten en opgezocht, toen zag ik dat ik net rond/iets boven het gemiddelde zat, en heb ik besloten me er verder niet druk om te maken, met een beetje bewegen enzo raak je toch de juiste plekjes wel.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Groot heeft wel iets, maar normaal is beter.
Groot doet altijd een beetje pijn(wat op zich niet zo heel erg is) En ze komen niet op de goede plek.
Groot vult beter zeg maar
Tof!quote:Op woensdag 9 september 2009 21:00 schreef Maisnon het volgende:
Ik ga weer aan een nieuwe poging Emma Watson beginnen. Deze keer met verhoudingen checks en hogere resolutie referentie.
Al die geinteresseerd zijn kunnen langsdroppen op http://www.livestream.com/chezmaisnonen laat maar wat achter als je het waardeert.
Bijna iedere man meet vroeg of laat zijn penis op, weer zoiets wat ze niet zeggen, maar wat gewoon zo is.quote:
Ik zeg verdorie net dat gemiddeld beter is dan groot, ga je nog jezelf zitten verdedigen ofzoquote:Op woensdag 9 september 2009 21:03 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Ach, als puber heb ik het 1 keer gemeten en opgezocht, toen zag ik dat ik net rond/iets boven het gemiddelde zat, en heb ik besloten me er verder niet druk om te maken, met een beetje bewegen enzo raak je toch de juiste plekjes wel.
En als je je vingers een beetje als hulpmiddel gebruikt is er helemaal niets aan de hand meestal, uiteindelijk maakt het vaak niet bijster veel uit gelukkig.
wat is dat?quote:Op woensdag 9 september 2009 21:06 schreef Allure_ het volgende:
Wtf, er zijn gewoon echte crips in Nederland.
Blauwe negerts die niet kunnen lopen en die altijd ruzie hebben met rode bloodzquote:
Jij bent niet representatief voor alle vrouwen in de wereld.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zeg verdorie net dat gemiddeld beter is dan groot, ga je nog jezelf zitten verdedigen ofzo![]()
Weet je wel, van die gangsters waarvan je denkt dat ze alleen in de ghetto's van Amerika zittenquote:
Dus je quote mij, en verdedigt je vervolgens voor de rest van de wereld?quote:Op woensdag 9 september 2009 21:08 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Jij bent niet representatief voor alle vrouwen in de wereld.
Dat heb ik anders nog nooit gedaan. Zie daar ook geen reden toe.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:05 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Bijna iedere man meet vroeg of laat zijn penis op, weer zoiets wat ze niet zeggen, maar wat gewoon zo is.
Al die stomme nieuwerwetse namenquote:Op woensdag 9 september 2009 21:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Weet je wel, van die gangsters waarvan je denkt dat ze alleen in de ghetto's van Amerika zitten.
Maar statistieken daarin tegen.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:09 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat heb ik anders nog nooit gedaan. Zie daar ook geen reden toe.Zo lang ik niemand hoor zeuren... Waarom zou ik me dan troosten met/baseren op cijfertjes?
Cijfers zijn sowieso overrated.
Ze hebben ook allemaal vast gezeten voor '187'quote:Op woensdag 9 september 2009 21:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Al die stomme nieuwerwetse namen
Ik denk groot.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dus je quote mij, en verdedigt je vervolgens voor de rest van de wereld?
Heel goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |