Oohquote:Op woensdag 9 september 2009 20:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wtf, ik had gereageerd op jouw foto, heeft een mod m'n reactie verwijderd.
Nergensquote:Op woensdag 9 september 2009 20:21 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En waar ben jij dan precies dikker geworden
We kijken naar dezelfde mooie lucht, romantischquote:Op woensdag 9 september 2009 20:23 schreef Breathtaking het volgende:
Ik wilde ook al een foto maken, maar te lui!
He, ik heb heul geen streepjequote:
Thanksquote:Op woensdag 9 september 2009 20:23 schreef Sanne92 het volgende:
Te laat BobbyB, ik heb ze al gestuurd.
Maar lees ze voor de lol eens door, best entertainment.
Ben jij Jitzzzze 2.0?quote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 20:25 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
We kijken naar dezelfde mooie lucht, romantisch![]()
Al is ie nu alweer weg
[..]
He, ik heb heul geen streepje
Stiekem was dit ook gewoon een lokkertje om remlof in de SC te krijgen.
Neen, daar gaat het verhaal totaal niet over.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:20 schreef reetveter het volgende:
[..]
The OC, zoeen wannabe amerikaanse greppelslet die naar spring break wil om daar kapot geneukt te worden.
Erg romantischquote:Op woensdag 9 september 2009 20:25 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
We kijken naar dezelfde mooie lucht, romantisch![]()
Al is ie nu alweer weg
[..]
He, ik heb heul geen streepje
Stiekem was dit ook gewoon een lokkertje om remlof in de SC te krijgen.
Ik dan ook. Daarom zit ik ook altijd op FOK tot half 9 of zo, ik hoef dat werkelijk niet te zien.quote:
Ik zei: ik vind dat serieus leuke laarzen. Dat is toch niet offtopic of wel?quote:
Realityshows en verhaal in de dezelfde postquote:Op woensdag 9 september 2009 20:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Neen, daar gaat het verhaal totaal niet over.
Het verhaal is in ieder geval een stuk beter en dieper als dat van GTST.
OC
GTST
Groot gelijk geef ik je.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik dan ook. Daarom zit ik ook altijd op FOK tot half 9 of zo, ik hoef dat werkelijk niet te zien.
Ooh die heb ik nog gewoon gelezen hoorquote:Op woensdag 9 september 2009 20:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zei: ik vind dat serieus leuke laarzen. Dat is toch niet offtopic of wel?De reden dat mensen daar foto's plaatsen is toch om reacties op hun kleding te krijgen?
MAAR ALS JE DE TITEL LEEST STAAT ER "PICS ONLY!" DUS DAT IS LOGISCH, WANT JE WAS OFFTOPIC OMDAT JE GEEN PIC POSTTE!quote:Op woensdag 9 september 2009 20:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zei: ik vind dat serieus leuke laarzen. Dat is toch niet offtopic of wel?De reden dat mensen daar foto's plaatsen is toch om reacties op hun kleding te krijgen?
En ik foebelquote:Op woensdag 9 september 2009 20:29 schreef BobbyB het volgende:
Zo, en nu ga ik Criminal Minds kijken. Dag schatjes.
fuck bike, eat girl, sell pizza.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:30 schreef wolvendagen het volgende:
Ik moet een titel hebben voor mijn blog, in het Engels.
Ja, echt, hè.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:13 schreef LudoSanders het volgende:
What happend to AD.nl.
Ik zat al te kijken ja...quote:Op woensdag 9 september 2009 20:25 schreef Breathtaking het volgende:
Nergensdat was gewoon bullshit.
Met je tshirt?quote:
youremyfirstvisitor natuurlijk.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:30 schreef wolvendagen het volgende:
Ik moet een titel hebben voor mijn blog, in het Engels.
Wat is het nut van alleen foto's plaatsen?quote:Op woensdag 9 september 2009 20:29 schreef Devvie het volgende:
[..]
MAAR ALS JE DE TITEL LEEST STAAT ER "PICS ONLY!" DUS DAT IS LOGISCH, WANT JE WAS OFFTOPIC OMDAT JE GEEN PIC POSTTE!
fapfap, is hij ook echt goed?quote:Op woensdag 9 september 2009 20:31 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ketnet -> Zwartboek. Mét de tieten van Carice van Houten.
Zover ben ik niet gekomenquote:Op woensdag 9 september 2009 20:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat is het nut van alleen foto's plaatsen?Je wilt er toch reacties op.
Bovendien staat dit in de OP: Commentaar op foto's mag natuurlijk ook, maar hou het wel leuk.
Dat deed ik.
Het belooft een enerverende wedstrijd te worden. Niet te kort zeg.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:32 schreef LudoSanders het volgende:
Dat is waar ook, het is voetbal vanavond.
Doe een handdoek om danquote:Op woensdag 9 september 2009 20:35 schreef Breathtaking het volgende:
Aaargh ik vind het zo vervelend, de douche zit hier recht tegenover de kamer van een huisgenote van me, en ik vind het irritant om dan te gaan douchen als zij op d'r kamer isik weet niet. Het liefst loop ik gewoon naakt van en naar de douche en nu is dat mission impossible
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |