Quelle zaken? In Raalte weet ik het, maar de steden zal wel weer aparte punten hebbenquote:Op woensdag 9 september 2009 21:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee hoor, je kan nog tot morgen 13:00 kopen
Ze geven geen melk, maar hoogstens melk?quote:Op woensdag 9 september 2009 21:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Stieren geven sowieso geen melk. Hoogstens melk
Faaaaaaaaaaag rot es op met die cock ringquote:Op woensdag 9 september 2009 21:22 schreef Sanne92 het volgende:
Nog even over die cockring he, heeft iedereen wel eens Pump up the Volume gezien?
http://www.rottentomatoes.com/m/pump_up_the_volume
ze hebben een bijbaan als melkboer.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:23 schreef IQM het volgende:
[..]
Ze geven geen melk, maar hoogstens melk?
In ieder geval primera.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:23 schreef reetveter het volgende:
[..]
Quelle zaken? In Raalte weet ik het, maar de steden zal wel weer aparte punten hebben.
Koopjesjager, Heineken is in de bonus bij de AH. ¤8,79 om precies te zijn.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:12 schreef reetveter het volgende:
Hé BT, daten? Kom maar hier maar moet je effe langs de appie gaan en wat bier meenemen. Heineken bitte
Nee hoor, ik zet alleen af en toe in op een leuke tennis/voetbal wedstrijd. Maar het is niet zo dat al mijn geld ernaar toe gaat.quote:
Oh, scheld me uit, ik wil meer, meer!!!quote:Op woensdag 9 september 2009 21:25 schreef reetveter het volgende:
[..]
Faaaaaaaaaaag rot es op met die cock ring
Yep. Man, ik moet het de komende 2 weken met 60 euro doen ofzo odmat ik 350 euro heb uitgegeven tijdens het Raaltese dorpsfeestquote:Op woensdag 9 september 2009 21:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Koopjesjager, Heineken is in de bonus bij de AH. ¤8,79 om precies te zijn.
Nee.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:22 schreef Sanne92 het volgende:
Nog even over die cockring he, heeft iedereen wel eens Pump up the Volume gezien?
http://www.rottentomatoes.com/m/pump_up_the_volume
Ik doe geen gehandicaptenquote:Op woensdag 9 september 2009 21:28 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Oh, scheld me uit, ik wil meer, meer!!!
Neuken?
Wij kopen eigenlijk altijd gewoon maar net welk bier er die week in de aanbieding is.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:28 schreef reetveter het volgende:
[..]
Yep. Man, ik moet het de komende 2 weken met 60 euro doen ofzo odmat ik 350 euro heb uitgegeven tijdens het Raaltese dorpsfeest.
Zonde, is erg aan te raden, en geeft wat meer diepte aan de cockring, het is niet zomaar een speeltje.quote:
Waarom koop je dan bier?quote:Op woensdag 9 september 2009 21:28 schreef reetveter het volgende:
[..]
Yep. Man, ik moet het de komende 2 weken met 60 euro doen ofzo odmat ik 350 euro heb uitgegeven tijdens het Raaltese dorpsfeest.
Lolwatquote:Op woensdag 9 september 2009 21:31 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Zonde, is erg aan te raden, en geeft wat meer diepte aan de cockring, het is niet zomaar een speeltje.
Tegenstellingquote:Op woensdag 9 september 2009 21:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waarom koop je dan bier?
Dan moet je alleen kopen wat je nodig hebt
Mijn seksleven is ook nog leuk zonder speeltjes, ik geniet graag nog even van die fase.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:31 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Zonde, is erg aan te raden, en geeft wat meer diepte aan de cockring, het is niet zomaar een speeltje.
Heb je de Griekse Krijger al geprobeerd?quote:Op woensdag 9 september 2009 21:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mijn seksleven is ook nog leuk zonder speeltjes, ik geniet graag nog even van die fase.
Seksleven?quote:Op woensdag 9 september 2009 21:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mijn seksleven is ook nog leuk zonder speeltjes, ik geniet graag nog even van die fase.
Dat klopt.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waarom koop je dan bier?
Dan moet je alleen kopen wat je nodig hebt
Ga eens een keer niet dingen posten die dezelfde dag op grote sites als GeenStijl of Flabber zijn gepostquote:
Whehe.quote:
Of de Delftse Brilquote:Op woensdag 9 september 2009 21:35 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Heb je de Griekse Krijger al geprobeerd?
Oh, maar de cockring heeft niet enkel met seks te maken. De cockring vertegenwoordigt veeeeel meer dan dat.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Morgen weer?quote:Op woensdag 9 september 2009 21:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik leef en ik heb wel eens seks?
Wel eens.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik leef en ik heb wel eens seks?
Zoals?quote:Op woensdag 9 september 2009 21:38 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Oh, maar de cockring heeft niet enkel met seks te maken. De cockring vertegenwoordigt veeeeel meer dan dat.
Wtf is er mis met jou?quote:Op woensdag 9 september 2009 21:38 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Oh, maar de cockring heeft niet enkel met seks te maken. De cockring vertegenwoordigt veeeeel meer dan dat.
Nu begin ik je toch wel een beetje eng te vindenquote:Op woensdag 9 september 2009 21:42 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
First rule of the cockring, never talk about the cockring.
Ik ben relatief gezien tamelijk normaal, en pas niet tussen de meeste autisten van FOK!, die meningen geven in een topic over 1 specifiek iemand op FOK!, en hoe aparwwwwt dat is?quote:
Kijk maar uit daar...!quote:Op woensdag 9 september 2009 21:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat je autistisch bent snapte ik ook nog wel.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:48 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Ik ben relatief gezien tamelijk normaal, en pas niet tussen de meeste autisten van FOK!, die meningen geven in een topic over 1 specifiek iemand op FOK!, en hoe aparwwwwt dat is?
Of zoiets?
Ik vond het ook een wonderlijk stukje, alsof het ook maar een beetje op elkaar lijkt, die mond.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |