Oohquote:Op woensdag 9 september 2009 20:47 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Voor derde-wereld kindjes misschien..
Anders wordt je hand heel blauw.
Nouquote:Op woensdag 9 september 2009 20:48 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor monstercocks jij in het dagelijks leven tegenkomt...
quote:
Om je penis te dwingen omhoog te blijven staanquote:Op woensdag 9 september 2009 20:51 schreef jordeeeh het volgende:
Maar waarom zou je een cockring dragen?
Je moet ze nu al hulpmiddelen overhandigen, omdat ze hem niet omhoog houden bij je?quote:Op woensdag 9 september 2009 20:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Om je penis te dwingen omhoog te blijven staan!
Om je penis.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:51 schreef jordeeeh het volgende:
Maar waarom zou je een cockring dragen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 september 2009 20:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Om je penis te dwingen omhoog te blijven staan!
quote:Op woensdag 9 september 2009 20:53 schreef IQM het volgende:
[..]
Om je penis.Snaaks?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wtf
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
quote:Op woensdag 9 september 2009 20:53 schreef IQM het volgende:
[..]
Om je penis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Neuh, dat is gewoon wat ik dacht waar een cockring voor wasquote:Op woensdag 9 september 2009 20:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je moet ze nu al hulpmiddelen overhandigen, omdat ze hem niet omhoog houden bij je?
Daar zijn de meningen over verdeeld blijkt, ik zit net in die lullige middenmoot van 16 en nog wat cm, met een omtrek van ongeveer een wc-rol binnenkant.quote:
Maar dan past ie niet in die zin.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:55 schreef IQM het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Snaaks is tof.
Net als 'snedig'.
Groot heeft wel iets, maar normaal is beter.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:55 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld blijkt, ik zit net in die lullige middenmoot van 16 en nog wat cm, met een omtrek van ongeveer een wc-rol binnenkant.
Voor sommigen was dat te klein, maar we kunnen niet allemaal een komkommer als penis hebben.
Sja.. als je 1x per jaar neukt, kan ik me dat voorstellenquote:Op woensdag 9 september 2009 20:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neuh, dat is gewoon wat ik dacht waar een cockring voor wasgeen erectieproblemen bij mijn lovers hoor.
Ik vind van wel. Ik vatte het grappig op. Oftewel: ik vatte het op een grappige manier op.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:55 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Maar dan past ie niet in die zin.
quote:Op woensdag 9 september 2009 20:55 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld blijkt, ik zit net in die lullige middenmoot van 16 en nog wat cm, met een omtrek van ongeveer een wc-rol binnenkant.
Voor sommigen was dat te klein, maar we kunnen niet allemaal een komkommer als penis hebben.
Hoe weet jij dat?quote:Op woensdag 9 september 2009 20:55 schreef Sanne92 het volgende:
met een omtrek van ongeveer een wc-rol binnenkant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |