Mja die gozer nu verteld het iig niet op zo'n 'stoere' manier.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ze hebben ook allemaal vast gezeten voor '187'. Murderrrr
.
quote:Op woensdag 9 september 2009 21:12 schreef reetveter het volgende:
Hé BT, daten? Kom maar hier maar moet je effe langs de appie gaan en wat bier meenemen. Heineken bitte
Nee, hij heeft 4 kinderen om voor te zorgenquote:Op woensdag 9 september 2009 21:14 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mja die gozer nu verteld het iig niet op zo'n 'stoere' manier.
Niks mis meequote:
Als ze van vier verschillende moeders zijn en hij die allemaal heeft ge-187'd welquote:Op woensdag 9 september 2009 21:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, hij heeft 4 kinderen om voor te zorgen. Is niet veel stoers aan.
Sinds wanneer wordt de term 187 gebruiktquote:Op woensdag 9 september 2009 21:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als ze van vier verscvhillende moeders zijne n hij die allemaal heeft ge-187'd wel
Jawel, dat kan je toch zien.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:16 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Dat was toch geen serieuze hosselpoging hoop ik.
Stieren geven sowieso geen melk. Hoogstens melkquote:Op woensdag 9 september 2009 21:18 schreef Mozy het volgende:
Bovenop een berg, bovenop een berg.
Daar stond een stier, daar stond een stier.
En die gaf geen melk, en die gaf geen melk.
Maar Heineken bier. maar Heineken bier.
En van je hela...
Iedere Nederlander had er eenquote:
Je snapt hem niet.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Stieren geven sowieso geen melk. Hoogstens melk
Nietquote:Op woensdag 9 september 2009 21:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Sinds wanneer wordt de term 187 gebruikt![]()
Jawel, hij pist bier maar dat vind ik nogal dom en stom en triest en boehoehoequote:
Sinds altijd.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Sinds wanneer wordt de term 187 gebruikt![]()
Nee hoor, je kan nog tot morgen 13:00 kopenquote:Op woensdag 9 september 2009 21:20 schreef reetveter het volgende:
[..]
Laat me raden, ik ben te laat met loten kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |