Hey dat behang iets heeft een vriendin van mij ookquote:
Typisch een vent, alleen een pc en audio en video spullen en verder niksquote:
Nou, wel een beetje positief blijven Adolecensquote:Op woensdag 9 september 2009 22:31 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Typisch een vent, alleen een pc en audio en video spullen en verder niks
Omdat ik die shit moest opruimen, nu ligt het helemaal vol papierquote:Op woensdag 9 september 2009 22:31 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Typisch een vent, alleen een pc en audio en video spullen en verder niks
Er moet bij worden verteld dat deze woning gebouwd is door een hennep slash cocaine dealer die er welgeteld 1 jaar in heeft gewoondquote:Op woensdag 9 september 2009 22:30 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik vind het nogal een pooier woning
K zal bijna t idee krijgen dat ik met haar camquote:
Die vlekken zitten aan de buitenkant, ga niet uit mn dakkapel hangen om die ramen te boenenquote:Op woensdag 9 september 2009 22:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hey dat behang iets heeft een vriendin van mij ook
En poets die vlekken es weg.. Bahbah
(Mooi kamertje hoor)
En dat bedrijf eraan was de plantage?quote:Op woensdag 9 september 2009 22:33 schreef reetveter het volgende:
[..]
Er moet bij worden verteld dat deze woning gebouwd is door een hennep slash cocaine dealer die er welgeteld 1 jaar in heeft gewoond. Na zijn verhuizing is hij na 1 jaar opgepakt en voor 3 jaar heeft die vastgezeten
. En nog wel vaker
.
Wat vreemd, waarom niet?quote:Op woensdag 9 september 2009 22:33 schreef Devvie het volgende:
[..]
Die vlekken zitten aan de buitenkant, ga niet uit mn dakkapel hangen om die ramen te boenen
Idd!quote:
Geen ideequote:Op woensdag 9 september 2009 22:34 schreef Devvie het volgende:
[..]
En dat bedrijf eraan was de plantage?
Ik snap je zin nietquote:Op woensdag 9 september 2009 22:36 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik had het aan de buurvrouw gedaan, die wou het ook al niet doen
Wat stom van haarquote:
Ja, ze moet gewoon doen wat je van haar vraagtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |