Iddquote:Op woensdag 9 september 2009 20:01 schreef EvilWasp het volgende:
Kut, een speaker in iPods. Ik voorzie de ergerlijk lawaaiige treinen, bussen en metro's nu al.
Newsflash: Apple probeert producten te verkopen tijdens zo'n event.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:00 schreef Merkie het volgende:
[..]
Heb je aandelen van Apple? Zo nee, wat maakt het dan uit hoeveel games ze verkopen? De iPhone en iPod touch zjin allebei veel te beperkt voor echt serieuze games. Het touchscreen is waardeloos als input voor games. Simple as that.
das slecht nieuws iddquote:Op woensdag 9 september 2009 20:01 schreef EvilWasp het volgende:
Kut, een speaker in iPods. Ik voorzie de ergerlijk lawaaiige treinen, bussen en metro's nu al.
Dan was dat over die productieproblemen dus ook waar.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:02 schreef raaavi het volgende:
Maar alleen in de Nano dus, niet in de touch?
Nee die camera met Flip erop was een voorbeeld van een ander bedrijf om te laten zien dat het een trend was oid.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:03 schreef Jarno het volgende:
Ik snap geen zak van die camera. Hebben ze nou een camera in de Nano gebouwd of brengen ze een losse cam uit?.
Ik ben een casual gamer en ik vind alle games zonder uitzondering bagger. Zal wel aan mij liggen.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:02 schreef Jarno het volgende:
[..]
Newsflash: Apple probeert producten te verkopen tijdens zo'n event.
En mijn DS ligt stof te happen sinds de iPhone. Voor de casual gamer (en dat zijn er VEEL meer dan al die gamenerds in GAM) is het meer dan genoeg.
ik grinniktequote:Op woensdag 9 september 2009 20:04 schreef Geqxon het volgende:
De pedometer zal wel hard gaan loeien met de gigabytes aan jailbait in mijn iPhoto library.
Misschien. Maar je kunt het gewoon niet afdoen met zo'n dooddoener. Anders was de App Store nooit zo'n succes geweest.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:04 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik ben een casual gamer en ik vind alle games zonder uitzondering bagger. Zal wel aan mij liggen.
quote:Op woensdag 9 september 2009 20:05 schreef EvilWasp het volgende:
Ik weet nog dat een paar jaar geleden de dingen best wel goed geheim bleven voor zo'n keynotenu is echt alles al van tevoren bekend geworden eigenlijk.
Ik denk dat de meeste games nauwelijks serieus gespeeld worden. De reden dat het zo'n succes is, is de lage prijs voor de games (een fractie van PSP- en DS-versies) en de gelijkwaardige graphics. Alleen is de gameplay niet gelijkwaardig.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:05 schreef Jarno het volgende:
[..]
Misschien. Maar je kunt het gewoon niet afdoen met zo'n dooddoener. Anders was de App Store nooit zo'n succes geweest.
De pedometer bleef anders wel mooi een geheim.quote:Op woensdag 9 september 2009 @ 20:05 schreef EvilWasp het volgende:
Ik weet nog dat een paar jaar geleden de dingen best wel goed geheim bleven voor zo'n keynotenu is echt alles al van tevoren bekend geworden eigenlijk.
Ah, dus het is toch een succes.quote:
ALs C&C uitkomt koop ik 'm gewoon hoor. En dan speel ik hem nog ookquote:Op woensdag 9 september 2009 20:09 schreef Jarno het volgende:
Echt al die teleurstellingen hier weer. Wat had je nou verwacht op HET JAARLIJKSE IPOD event..
En maar zeiken, en maar met de nieuwe nano lopen over een paar maanden..
Mij intereseert het geen fuck: Ik heb een iPhonequote:Op woensdag 9 september 2009 20:09 schreef Jarno het volgende:
Echt al die teleurstellingen hier weer. Wat had je nou verwacht op HET JAARLIJKSE IPOD event..
En maar zeiken, en maar met de nieuwe nano lopen over een paar maanden..
"Your software is up-to-date"quote:Op woensdag 9 september 2009 20:11 schreef Geqxon het volgende:
Zo maar even 3.1 installeren. En lachen om de jailbreakers die weer enorm moeten kloten om alles werkend te krijgen.
Allemaal van die mooiboys met hun iPod nano voor de spiegelquote:Op woensdag 9 september 2009 20:13 schreef raaavi het volgende:
Naja, die ipod nano's worden een grote hit
Wedden?
Aan de andere kant word ik ook wel ziek van dat geforceerd kritische toontje hier. Alles wat geen MacBook ExtraPro met SuperDuper Touch Screen voor $99 is moét afgekraakt worden lijkt het wel. Alles om maar interessant over te komen en je geen Apple fanboy te laten lijken. Want oh, stel je voor, dat je enthousiast zou zijn over iets. Dan ben je niet cool en eigenzinnig meer natuurlijk!quote:Op woensdag 9 september 2009 20:13 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Wat een stomme fanboys van OMT. 'Ik ga nu een nieuwe iPod Nano kopen'.
Vertel? Het is misschien even wachten tot er een jailbreak klaar is, maar jailbreaken opzich is 10 minuten werk.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:11 schreef Geqxon het volgende:
Zo maar even 3.1 installeren. En lachen om de jailbreakers die weer enorm moeten kloten om alles werkend te krijgen.
Ik denk dat ze toch erg graag onderscheid blijven maken tussen de Touch en de iPhone.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:16 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
De iPod touch is nu wel erg vreemd hoor:
8 GB - $199
32 GB - $299
64 GB - $399
Totaal geen lijn in. En geen camera, terwijl de nano wel een camera krijgt?
Ik denk dat dat nog wel komt binnen nu en een half jaar. Misschien op de Nano wat "testwerk"? Kijken of het aanslaat?quote:Op woensdag 9 september 2009 20:16 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
De iPod touch is nu wel erg vreemd hoor:
8 GB - $199
32 GB - $299
64 GB - $399
Totaal geen lijn in. En geen camera, terwijl de nano wel een camera krijgt?
Dit zijn trouwens de nieuwe features van iPhone OS 3.1quote:
Al bijna klaarquote:Op woensdag 9 september 2009 20:18 schreef Jarno het volgende:
iPhone software staat klaar, is nu aan het downloaden hier.
Drie minuten nog. Kut ADSL.quote:
Het was toch wel aangekondigd als 'Later today' ? (En ja, ik weet dat het hier later dan daar is).quote:
Huh, op de Nederlandse site wel maar op de standaard Amerikaanse nietquote:Op woensdag 9 september 2009 20:24 schreef Jarno het volgende:
[..]
http://www.apple.com/nl/itunes/download/
En wat moet er precies gekloot worden om het werkend te krijgen? Helemaal niks.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:11 schreef Geqxon het volgende:
Ja, ik deed er wel 5 hele minuten over.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:24 schreef Geqxon het volgende:
300 megabyte, leert Apple nou nooit wat incremental is?
Ook jij kunt gewoon op "update" drukken?quote:Op woensdag 9 september 2009 20:24 schreef Christiaan het volgende:
[..]
En wat moet er precies gekloot worden om het werkend te krijgen? Helemaal niks.
hier duurde het 20 seconden?quote:Op woensdag 9 september 2009 20:26 schreef Merkie het volgende:
iTunes 9 komt echt tergend langzaam binnen bij mij. Ik betwijfel of er überhaupt wel wat gebeurt.
Ja hoor. Ik hoef alleen handmatig de IPSW-file te selecteren. Dat vind ik nou niet echt moeite, één klik extra.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:26 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ook jij kunt gewoon op "update" drukken?
Bedoel je de app want de dmg is maar 86,nogwat MB.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:28 schreef Blaxje het volgende:
iTunes wordt steeds groter 236MB, tering
De IPSW file, die je weer ergens handmatig vandaan moet halen. Moet je allemaal maar net weer weten.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:29 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik hoef alleen handmatig de IPSW-file te selecteren. Dat vind ik nou niet echt moeite, één klik extra.
Voor Mac osX 82.2 mbquote:Op woensdag 9 september 2009 20:28 schreef Blaxje het volgende:
Ja, alsie installeert pas.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:29 schreef Jarno het volgende:
[..]
Bedoel je de app want de dmg is maar 86,nogwat MB.
Dat klopt. Oké, één keer handmatig ipv via de ASU de firmware downloaden, en hem daarna handmatig selecteren. Maar dat is niet echt het "geklooi" waar jij het over had.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:30 schreef Geqxon het volgende:
[..]
De IPSW file, die je weer ergens handmatig vandaan moet halen. Moet je allemaal maar net weer weten.
Heb ik geen iPhone voor gekocht, zeg maar.
Lekker belangrijk.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:32 schreef Merkie het volgende:
Ik ben benieuwd of iTunes 9 net zo traag is op Windows als z'n voorgangers.
quote:Op woensdag 9 september 2009 20:32 schreef Blaxje het volgende:
Nog steeds een superlelijk oud Voorkeurenpaneel voor iTunesIk snap dat echt niet
Vond ik ook een waardeloos ding, waren genoeg betere tools voor. Hulde!quote:Op woensdag 9 september 2009 20:34 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Nu al de beste feature in iTunes 9: De "maximaliseer"-knop doet eindelijk wat hij moet doen! Weg met de miniplayer
Wat dan zoal? Vond het nogal lastig om dingen te maximaliseren op OS X?quote:Op woensdag 9 september 2009 20:38 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Vond ik ook een waardeloos ding, waren genoeg betere tools voor. Hulde!
Maximaliseren is voor Winfags.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:39 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Wat dan zoal? Vond het nogal lastig om dingen te maximaliseren op OS X?
True dat.quote:
Best wel raar eigenlijk om je iPhone schermen in iTunes te zien.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:44 schreef Blaxje het volgende:
Op naar 3.1 en eens checken hoe app management werkt
Dat is mooiquote:Op woensdag 9 september 2009 20:42 schreef Blaxje het volgende:
Ik had eerst altijd het gezeik dat als ik mijn iPhone aanklikte in iTunes, dat ik dan 1 tot 2 seconden moest wachten tot het scherm in beeld kwam. Nu is het instant.
Je moet 3.1 geïnstalleerd hebben volgens mij.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:49 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
- Waarom zie ik in plaats van mijn iPhone-scherm alleen een leeg wit vlak?
Dat kon altijd al denk ik, hoe moet je anders films op je iPhone zetten?quote:Op woensdag 9 september 2009 20:48 schreef Geqxon het volgende:
Mooi! Sync movies!
Kan ik eindelijk mijn met-de-iPhone-geschoten filmpjes van iPhoto weer terug op de iPhone zetten.
Of kon dat eerst ook?
Ik vind het ook niet echt mooier.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:55 schreef JohnnyStardust het volgende:
Vinden jullie de GUI vinden iTunes 9 er ook niet op achteruit gegaan?
Het is zo bling bling!
Hoe zette je eerst dan video's erop?quote:Op woensdag 9 september 2009 20:48 schreef Geqxon het volgende:
Mooi! Sync movies!
Kan ik eindelijk mijn met-de-iPhone-geschoten filmpjes van iPhoto weer terug op de iPhone zetten.
Of kon dat eerst ook?
Niet vanuit iPhoto. Ik gooide altijd de foto's + films vanuit mijn iPhone naar iPhoto (en daarna verwijderde ik ze van de iPhone), maar iTunes synchroniseerde deze niet terug naar de iPhone.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:55 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat kon altijd al denk ik, hoe moet je anders films op je iPhone zetten?
Op PPC zegt hij dat hij maar 32,3 MB nodig heeft op de schijfquote:Op woensdag 9 september 2009 20:28 schreef Blaxje het volgende:
Om mezelf maar antwoord te geven: waarschijnlijk moet ik eerst Genius bijwerken. Alleen ben ik niet de enige die dit nu wil doen en komt de rook uit de servers van Apple.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:49 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
- Hoe zet ik Genius mix aan?
In de stijl van de nieuwe nanoquote:Op woensdag 9 september 2009 20:55 schreef JohnnyStardust het volgende:
Vinden jullie de GUI vinden iTunes 9 er ook niet op achteruit is gegaan?
Het is zo bling bling!
Nice, ik laat Xslimmer er zo eens overheen gaan, kijken hoeveel eraf kanquote:Op woensdag 9 september 2009 21:03 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Op PPC zegt hij dat hij maar 32,3 MB nodig heeft op de schijf
Het ziet er uit alsof er met Photoshop allemaal net iets teveel geblurred is zeg maar. Beetje jammer inderdaad.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:04 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
In de stijl van de nieuwe nano(oude touch) ... ... glim
Jawel. Als ik op de rechtermuisknop druk bij een liedje in de App Store, dan kan ik hem delen via Twitter of Facebook.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:15 schreef Jarno het volgende:
iPhoneclub heeft het nog steeds over Twitter en Facebook integratie... Nee toch?
Soort van. Niet echt dat 'social' dat gerumord was. Het gaat alleen zoals hierboven staat om links naar de ITMS te publiceren.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:15 schreef Jarno het volgende:
iPhoneclub heeft het nog steeds over Twitter en Facebook integratie... Nee toch?
T zijn ook filmpjesquote:Op woensdag 9 september 2009 21:20 schreef Geqxon het volgende:
Mijn iPhoto filmpjes staan onder het iPod gedeelte. Niet onder het photo gedeelte.
Mja. Ik was b.v. laatst bij de buurman, om de kat eten te geven. Heb voor de grap wat foto's en een filmpje gemaakt. Alle foto's staan mooi in een losse event onder "Photo albums". En voor dat ene filmpje moet ik naar de iPod applicatie, waar al mijn films als een rommeltje door elkaar staan.quote:
Hoort idd niet. Als het al ergens anders zou moeten staan was het wel onder "video albums" of iets soortgelijksquote:Op woensdag 9 september 2009 21:24 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Mja. Ik was b.v. laatst bij de buurman, om de kat eten te geven. Heb voor de grap wat foto's en een filmpje gemaakt. Alle foto's staan mooi in een losse event onder "Photo albums". En voor dat ene filmpje moet ik naar de iPod applicatie, waar al mijn films als een rommeltje door elkaar staan.
Misschien omdat ik een oude iPhoto draai, '08.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:26 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Hoort idd niet. Als het al ergens anders zou moeten staan was het wel onder "video albums" of iets soortgelijks
Whehe, 3.1!quote:Op woensdag 9 september 2009 21:32 schreef Jarno het volgende:
Het is waarschijnlijk het placebo effect, maar OS 3.1 lijkt echt heel snappy te zijn?.
Minder frames bij het "scrollen"quote:Op woensdag 9 september 2009 21:32 schreef Jarno het volgende:
Het is waarschijnlijk het placebo effect, maar OS 3.1 lijkt echt heel snappy te zijn?.
Beter nog, het is 3.1.1 !quote:Op woensdag 9 september 2009 21:34 schreef Jarno het volgende:
[..]
Whehe, 3.1!
De laatste keer dat ik een 3.1 versie van een OS gebruikte was het 1993..
Ik krijg er zelfs een beetje 1.1.4 flashbacks van.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:35 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Minder frames bij het "scrollen"![]()
![]()
Heb ook last van die placebo.
Tuurlijk, met bv. Handbrake.quote:Op woensdag 9 september 2009 22:18 schreef Breach het volgende:
Ik denk dat mensen van hier mijn vraag wel kunnen beantwoorden. Is het mogelijk om (bijv.) .avi bestanden te converteren naar iPod formaat?
iTunes 9 heeft wel een paar heel leuke dingen maar de rest is vrij incrementeel jahquote:Op woensdag 9 september 2009 22:35 schreef BaggerUser het volgende:
klopt het als ik zeg dat er weinig boeiends is aangekondigd vandaag?
Ik heb 't zelfde. Hij is echt supergeilquote:Op woensdag 9 september 2009 22:46 schreef TwyLight het volgende:
Fuck die special edition shuffle is geildamn
Zou hem bijna kopen omdat die zo geil is, ook al heb je niks aan zo'n ding
quote:Op woensdag 9 september 2009 22:46 schreef TwyLight het volgende:
Fuck die special edition shuffle is geildamn
Zou hem bijna kopen omdat die zo geil is, ook al heb je niks aan zo'n ding
Irritant hequote:Op woensdag 9 september 2009 23:11 schreef Adelante het volgende:
Wat is allesWit
in iTunes
Kan dat zwarte niet terug?
Ze positioneren 'm dan ook regelrecht tegenover de Flip Mino die dat ook niet kanquote:Op woensdag 9 september 2009 23:18 schreef Christiaan het volgende:
Haha de Nano kan alleen video's opnemen, geen foto's maken.
[img]http://järvinen.net/Images/nothing.gif[/img]quote:Op woensdag 9 september 2009 23:39 schreef Mr.Noodle het volgende:
Heeft iemand een korte samenvatting? Ik ben net thuis namelijk niet echt zin om 10 pagina's door te lezen..
10 pages of nothing is a lot!!!quote:Op woensdag 9 september 2009 23:49 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
[ [url=http://järvinen.net/Images/nothing.gif]afbeelding[/url] ]
Zo'n ding heb ik ook. Kut.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:35 schreef SuperFruitig het volgende:
Als ik mijn 80gb Classic connect heb ik een beach-ball die niet meer weg gaat
Bij mij was iTunes op dat moment volume aan het levellen van alle muziek op mijn iPodquote:Op donderdag 10 september 2009 00:35 schreef SuperFruitig het volgende:
Dikke bug in iTunes9
Als ik mijn 80gb Classic connect heb ik een beach-ball die niet meer weg gaat
Kolere.
Ik hoor/lees eigenlijk iedereen over sabnzb ofzo, is er nog een speciale reden dat jij Unison gebruikt?quote:Op donderdag 10 september 2009 08:38 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik gebruik voor Usenet
- Unison 1.8.1
- Eweka account
- MacPar
De NZB-bestanden (zeg maar de bittorrentbestanden) haal ik via binsearch.info. Via NZBMatrix.com houd ik een beetje bij wat er bijgevuld wordt.
Nopequote:Op donderdag 10 september 2009 08:45 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik hoor/lees eigenlijk iedereen over sabnzb ofzo, is er nog een speciale reden dat jij Unison gebruikt?
Gewoon sabnzbd. Daar kun je op http://www.binaries4all.nl de hele uitleg van volgen indien nodig (Ja, is voor Windows maar maakt niet uit omdat het webbased is). Werkt echt heel fijn, vreet nauwelijks CPU en goede, duidelijke interface.quote:Op donderdag 10 september 2009 08:08 schreef Jarno het volgende:
Ok, ik ga gewoon voor de 300e keer naar de overbekende weg vragen.
Wat heb ik allemaal nodig om aan de Usenet te gaan op de Mac en wie lult mij er doorheen? Of heeft er een kekke howto?
Geen klachten hier, maar dat wil niet zeggen dat het aan jou ligtquote:Op donderdag 10 september 2009 09:40 schreef w00h00 het volgende:
Ligt het aan mij of is vooral iTunes met 10.6 fucking traag geworden?
iTunes 9 onder SL is heel veel sneller dan 8 onder Leopard hier.quote:Op donderdag 10 september 2009 09:40 schreef w00h00 het volgende:
Ligt het aan mij of is vooral iTunes met 10.6 fucking traag geworden?
Dat is toch precies wat er moet gebeuren? Weet iTunes veel dat Frans Bauer dezelfde is als Frans Bouwerquote:Op donderdag 10 september 2009 10:07 schreef WobbelWokkel het volgende:
Op 3.1 krijg ik op mn tel ook bij sorteren op album het zelfde album meerdere keren te zien omdat ik binnen 1 album dezelfde artiest anders gespeld heb.
Op 3.0 en lager werd bij album sorteren alleen naar de album naam gekeken.quote:Op donderdag 10 september 2009 10:29 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Dat is toch precies wat er moet gebeuren? Weet iTunes veel dat Frans Bauer dezelfde is als Frans Bouwer
Anders gezegd, het album Black van Atari Blitzkrieg wil je toch ook niet samenvoegen met het album Black van Tracy Gang Pussy?
Staat er in de Tags welke CD 't is? (Bijv. Disc 1 van 2) En staat de album artiest goed. Dat is de naam van de CD (Dance Hits of de Don Diablo) en bij compilaties is het handig dat daar wat staat en niet enkel bij Artiest. En zeker bij cd's van DJ's met verschillende artiesten is dit heel belangrijk.quote:Op donderdag 10 september 2009 10:01 schreef Nooduitgang het volgende:
Irritante bug in iTunes 9.0.. als je sorteert op "album by artist" toont-ie discs van multi-disc compilaties niet meer apart. Oftewel, eerst track 1 van disc 1, daarna track 1 van disc 2, daarna track 2 van disc 1, etc.. Welke oetlul bij Apple heeft dit nou weer bedacht
Dat was voor mij ook een teleurstelling... Ik had gehoopt op een andere meer intuitïeve mogelijkheid van rangschikken.quote:Op donderdag 10 september 2009 01:11 schreef Mr.Noodle het volgende:
Leuk dat dat App Management erin zit, maar het werkt nog steeds kutHet is precies hetzelfde als het managen van je Apps op je iPhone/iPod Touch behalve dat je met je vinger op je display zit.
Bestaat dr zo'n functie?quote:Op donderdag 10 september 2009 10:53 schreef De_Hertog het volgende:
Misschien moet je ergens 'compilations' (weer) aanzetten?
Die heb ik al aanstaanquote:Op donderdag 10 september 2009 11:01 schreef Junkie het volgende:
[..]
Preferences -> Laatste tabblad 'Advanced' en dan 'Group compilations when browsing'
Cool!quote:Op donderdag 10 september 2009 06:17 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Bij mij was iTunes op dat moment volume aan het levellen van alle muziek op mijn iPodtergend langzaam.
Hier ookquote:Op donderdag 10 september 2009 10:01 schreef Nooduitgang het volgende:
Irritante bug in iTunes 9.0.. als je sorteert op "album by artist" toont-ie discs van multi-disc compilaties niet meer apart. Oftewel, eerst track 1 van disc 1, daarna track 1 van disc 2, daarna track 2 van disc 1, etc.. Welke oetlul bij Apple heeft dit nou weer bedacht
Je kunt de home screens verslepen om de volgorde te veranderenquote:Op donderdag 10 september 2009 01:11 schreef Mr.Noodle het volgende:
Leuk dat dat App Management erin zit, maar het werkt nog steeds kutHet is precies hetzelfde als het managen van je Apps op je iPhone/iPod Touch behalve dat je met je vinger op je display zit. Ik kan bijvoorbeeld niet een heel homescreen overzetten/verwijderen,
Met [cmd] kun je wel grotere selecties maken die je in 1 keer kunt bewerken, en in de lijst links kun je met [shift] een range selecteren (wellicht handig als je op genre sorteert).quote:alles nog steeds 1 voor 1 selecteren (geen multi-select),
Alles ingevuld, ook album artiestquote:Op donderdag 10 september 2009 10:56 schreef Junkie het volgende:
[..]
Staat er in de Tags welke CD 't is? (Bijv. Disc 1 van 2) En staat de album artiest goed. Dat is de naam van de CD (Dance Hits of de Don Diablo) en bij compilaties is het handig dat daar wat staat en niet enkel bij Artiest. En zeker bij cd's van DJ's met verschillende artiesten is dit heel belangrijk.
Ben bang dat het inderdaad een vuile bug is en niet iets dat iemand bedacht heeftquote:Op donderdag 10 september 2009 10:01 schreef Nooduitgang het volgende:
1 2 3 4 5 6 | 1 of 18 2 of 30 2 of 18 3 of 30 ... |
Nu wel maar hij splitst nog steeds mn albums opquote:Op donderdag 10 september 2009 12:13 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Maar heb je bij de albums waar het om gaat ook aangevinkt dat het een compilatie is?
Doet het niet, ben "geabonneerd" op de podcast. Maar hij download niet, misschien door de drukte, maar ik hoor van de meeste van jullie dat het toch niet zo'n interessante Keynote was, maar wil misschien een glimpje van Steve's RDF zien en dan zet ik em weer uit..quote:Op donderdag 10 september 2009 08:55 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Keynote staat trouwens online in de iTunes Store of hier
Ik heb hem vanochtend even aan gehad. Was wel een apart moment toen hij z'n 'One More Thing' deed. Hij kondigde de video functie aan en 't bleef stil.quote:Op donderdag 10 september 2009 13:31 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Doet het niet, ben "geabonneerd" op de podcast. Maar hij download niet, misschien door de drukte, maar ik hoor van de meeste van jullie dat het toch niet zo'n interessante Keynote was, maar wil misschien een glimpje van Steve's RDF zien en dan zet ik em weer uit..
Die bestaat nietquote:Op donderdag 10 september 2009 16:18 schreef GoeRoe86 het volgende:
Arghh ik word er niet goed van. Heb een 16gb iPhone, terwijl ik 23gb muziek heb. Denk ik: ik ga simplify music gebruiken, kan je dat weer niet gebruiken als ook nog eens je navigatie aan moet staan. Hoe fucking lastig is het om 1 extra app toe te laten in de background.
Tja ik had em gejailbreaked maar Backgrounder werkt weer niet als je ook IntelliScreen geinstalleerd hebt. Allemaal moeilijk moeilijk. Waar is de telefoon die gewoon alles kan, geen gezeur
Had een 32GB iPhone gekocht, dan had je al dit gezeik niet. Jij brengt het gezeur zelf door te kloten met jailbreak, backgrounder en simplify te gebruiken. Had je allemaal kunnen voorkomen door wat meer geld uit te geven.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:18 schreef GoeRoe86 het volgende:
Arghh ik word er niet goed van. Heb een 16gb iPhone, terwijl ik 23gb muziek heb. Denk ik: ik ga simplify music gebruiken, kan je dat weer niet gebruiken als ook nog eens je navigatie aan moet staan. Hoe fucking lastig is het om 1 extra app toe te laten in de background.
Tja ik had em gejailbreaked maar Backgrounder werkt weer niet als je ook IntelliScreen geinstalleerd hebt. Allemaal moeilijk moeilijk. Waar is de telefoon die gewoon alles kan, geen gezeur
Bellen, dan aangeven dat je een ADC-lidmaatschap hebt. Snow Leopard kan je aanvragen als je je serienummer hebt, maar misschien zit er al een dvd bij.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:03 schreef Nashje het volgende:
M'n Student membership is geactiveerd![]()
. Joehoe.
Hoe zit dat nu met die korting? Waar kan ik aangeven dat ik een membership heb? Als ik een Macbook in m'n winkelwagen gooi is het gewoon het volle pond.
En kan ik ook Snow Leopard op CD aanvragen?
Dank voor de info! Kut dat ik moet bellen. Zit de hele dag op de zaak, en kan moeilijk een half uur aan de telefoon gaan hangen met Applequote:Op donderdag 10 september 2009 20:20 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Bellen, dan aangeven dat je een ADC-lidmaatschap hebt. Snow Leopard kan je aanvragen als je je serienummer hebt, maar misschien zit er al een dvd bij.
Hier is 75.1Mb. See you on the other side.quote:De 10.6.1-update wordt aanbevolen voor alle gebruikers van Mac OS X Snow Leopard en bevat algemene verbeteringen in het besturingssysteem die zorgen voor meer stabiliteit en een betere compatibiliteit en beveiliging van de Mac. De update biedt onder andere oplossingen voor het volgende:
Compatibiliteit met bepaalde Sierra Wireless 3G-modems
Een probleem dat ertoe leidde dat een dvd bij het afspelen soms onverwacht bleef hangen
Bepaalde besturingsbestanden voor printercompatibiliteit die niet juist in de printerkiezer werden weergegeven
Een probleem dat ertoe leidde dat een onderdeel soms lastig uit het Dock te verwijderen was
Situaties waarbij de automatische accountconfiguratie in Mail niet werkte
Een probleem waarbij door het drukken op Command + Option + T in Mail het Speciale tekens-menu werd weergegeven in plaats van dat een bericht werd verplaatst
Het niet meer reageren van Motion 4
Waar is student membership precies voor nodig?quote:Op donderdag 10 september 2009 20:03 schreef Nashje het volgende:
M'n Student membership is geactiveerd![]()
. Joehoe.
Hoe zit dat nu met die korting? Waar kan ik aangeven dat ik een membership heb? Als ik een Macbook in m'n winkelwagen gooi is het gewoon het volle pond.
En kan ik ook Snow Leopard op CD aanvragen?
Hier is hij slechts 9,8Mbquote:Op donderdag 10 september 2009 23:00 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik heb hier 10.6.1 beschikbaar
[..]
Hier is 75.1Mb. See you on the other side.
Bij mij ookquote:
20% korting.quote:Op donderdag 10 september 2009 23:01 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Waar is student membership precies voor nodig?
Kopen: 99 euro.quote:Op donderdag 10 september 2009 23:32 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
dus meer dan normale studenten?
En hoe kom je aan zo'n membership?
Dus dan ben je bij een 15" MacBook ongeveer ¤200 goedkoper uit? En kun je die korting zomaar aanvragen...?quote:
Nee klopt, wat had je verwacht?quote:Op donderdag 10 september 2009 23:49 schreef Mr.Noodle het volgende:
10.6.1 geeft nou niet echt fantastische verbeteringen..
iTunes University, colleges/cursussen in podcast-formaat.quote:Op donderdag 10 september 2009 23:21 schreef GoeRoe86 het volgende:
Wat is iTunes U nou weer?
Edit:quote:Includes an update to Adobe Flash Player plug-in version 10.0.32.18
Verlicht toetsenbord is hoort bij de standaardconfiguratie van een MBP.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:38 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dank voor de info! Kut dat ik moet bellen. Zit de hele dag op de zaak, en kan moeilijk een half uur aan de telefoon gaan hangen met Apple.
Kan het echt niet via een digitale manier?
edit: En hoe kan het dat een verlicht toetsenbord niets extra's kost.
# Backlit Keyboard (Dutch) & User's Guide (Dutch)
# Verlicht toetsenbord (Nederlands) & Gebruikershandleiding (Engels)
# Verlicht toetsenbord (Internationaal Engels) & Gebruikershandleiding (Engels)
# Verlicht toetsenbord (US) & Gebruikershandleiding (Engels)
Allen dezelfde kosten, alleen bij een verlicht toetsenbord wordt de verzendtijd langer. Iedereen kiest dan toch een verlicht toetsenbord?
Ik heb het erop gezet. Geen idee wat er anders is maar het is nieuwquote:Op vrijdag 11 september 2009 08:18 schreef Jarno het volgende:
Zo, die 10.6.1 is er rap zeg. Vanavond gelijk erop ketsen, ben benieuwd.
Tijd voor 10.6.2, ik krijg sinds iTunes 9 alleen maar spinning Beach Balls, nieuw nu ook in Safari!!quote:Op vrijdag 11 september 2009 08:18 schreef Jarno het volgende:
Zo, die 10.6.1 is er rap zeg. Vanavond gelijk erop ketsen, ben benieuwd.
Luuk! Ben vooral benieuwd naar de warmte-ontwikkeling in de 15 inch MBP, als je een keer iStat zou kunnen installeren en wat temps door zou kunnen geven zou dat geweldig zijn!quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:33 schreef Nashje het volgende:
Macbook besteld![]()
![]()
.
2.53ghz (goedkoopste 15-inch model) was even duur met de korting als de 2.66ghz (middelste 15-inch model) omdat de 2.53 10% korting zou hebben en de 2.66ghz 20%. Was al aan het twijfelen tussen een 250gb en 320gb, maar dat was dus al vrij snel duidelijk
. Moooooooooooi
.
Flash zuigt inderdaad. Met ClickToFlash kun je Flash uitzetten (click to play) en youtube dwingen alleen H.264 filmpjes te spelen ipv flash. Werkt prima hier (onder Leopard, maar de beta zou stabiel moeten zijn en werkt onder SL).quote:Op vrijdag 11 september 2009 06:15 schreef zarGon het volgende:
Ik gebruik Camino niet eens actief, alleen maar door miezerige Flash-reclame op Tinypic.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:38 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Flash zuigt inderdaad. Met ClickToFlash kun je Flash uitzetten (click to play) en youtube dwingen alleen H.264 filmpjes te spelen ipv flash. Werkt prima hier (onder Leopard, maar de beta zou stabiel moeten zijn en werkt onder SL).
http://rentzsch.github.com/clicktoflash/
Het verbaasde me echt hoe enorm veel rustiger mijn PB geworden is sinds ClickToFlash. Niet normaal wat een wanproduct Flash eigenlijk is.quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:39 schreef Jarno het volgende:
[..]
.
Bedankt voor de tip!. Mijn netbook explodeert haast met Flash pagina's.
Idd. De MacBook heeft het er ook echt moeilijk mee soms. Tsja, de beste techniek komt niet altijd als winnaar uit de bus helaas...quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:41 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Het verbaasde me echt hoe enorm veel rustiger mijn PB geworden is sinds ClickToFlash. Niet normaal wat een wanproduct Flash eigenlijk is.
Hoe kom je aan 20% korting?quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:33 schreef Nashje het volgende:
Macbook besteld![]()
![]()
.
2.53ghz (goedkoopste 15-inch model) was even duur met de korting als de 2.66ghz (middelste 15-inch model) omdat de 2.53 10% korting zou hebben en de 2.66ghz 20%. Was al aan het twijfelen tussen een 250gb en 320gb, maar dat was dus al vrij snel duidelijk
. Moooooooooooi
.
Heb ik niet, waarschijnlijk omdat ik een onbedoelde leecher ben.quote:
quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:10 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Heb ik niet, waarschijnlijk omdat ik een onbedoelde leecher ben.
Als jij nu eens iets uploadt, dan zal ik die torrent suf downloadenquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:06 schreef Svyatagor het volgende:
Pff, ik denk dat ik binnenkort weggekickt word van Brokenstones wegens zeer matig ratio. Het punt is dat ik prima torrents wil open laten staan om te uploaden, maar 9 vd 10 keer blijft mijn upload op 0 kb/s staan.Dus ja, dan schiet het niet op met je ratio. Het zal wel een routeringsprobleem zijn, maar ik ben te n00b om dat te fiksen. Ze raden wel aan om zelf torrents te maken van dingen die gerequest zijn, maar wat ik heb zit daar niet bij, plus dat ik niet zou weten hoe ik zelf een torrent maak.
Ik zal me dit weekend er eens in verdiepen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:20 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Als jij nu eens iets uploadt, dan zal ik die torrent suf downloaden![]()
Overigens, over iTunes 9.0: wtf is het verschil tussen Home Sharing en het vroegere 'delen van je bibliotheek', wat volgens mij al sinds iTunes 6.0 kan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |