Dat is toch precies wat er moet gebeuren? Weet iTunes veel dat Frans Bauer dezelfde is als Frans Bouwerquote:Op donderdag 10 september 2009 10:07 schreef WobbelWokkel het volgende:
Op 3.1 krijg ik op mn tel ook bij sorteren op album het zelfde album meerdere keren te zien omdat ik binnen 1 album dezelfde artiest anders gespeld heb.
Op 3.0 en lager werd bij album sorteren alleen naar de album naam gekeken.quote:Op donderdag 10 september 2009 10:29 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Dat is toch precies wat er moet gebeuren? Weet iTunes veel dat Frans Bauer dezelfde is als Frans Bouwer
Anders gezegd, het album Black van Atari Blitzkrieg wil je toch ook niet samenvoegen met het album Black van Tracy Gang Pussy?
Staat er in de Tags welke CD 't is? (Bijv. Disc 1 van 2) En staat de album artiest goed. Dat is de naam van de CD (Dance Hits of de Don Diablo) en bij compilaties is het handig dat daar wat staat en niet enkel bij Artiest. En zeker bij cd's van DJ's met verschillende artiesten is dit heel belangrijk.quote:Op donderdag 10 september 2009 10:01 schreef Nooduitgang het volgende:
Irritante bug in iTunes 9.0.. als je sorteert op "album by artist" toont-ie discs van multi-disc compilaties niet meer apart. Oftewel, eerst track 1 van disc 1, daarna track 1 van disc 2, daarna track 2 van disc 1, etc.. Welke oetlul bij Apple heeft dit nou weer bedacht
Dat was voor mij ook een teleurstelling... Ik had gehoopt op een andere meer intuitïeve mogelijkheid van rangschikken.quote:Op donderdag 10 september 2009 01:11 schreef Mr.Noodle het volgende:
Leuk dat dat App Management erin zit, maar het werkt nog steeds kutHet is precies hetzelfde als het managen van je Apps op je iPhone/iPod Touch behalve dat je met je vinger op je display zit.
Bestaat dr zo'n functie?quote:Op donderdag 10 september 2009 10:53 schreef De_Hertog het volgende:
Misschien moet je ergens 'compilations' (weer) aanzetten?
Die heb ik al aanstaanquote:Op donderdag 10 september 2009 11:01 schreef Junkie het volgende:
[..]
Preferences -> Laatste tabblad 'Advanced' en dan 'Group compilations when browsing'
Cool!quote:Op donderdag 10 september 2009 06:17 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Bij mij was iTunes op dat moment volume aan het levellen van alle muziek op mijn iPodtergend langzaam.
Hier ookquote:Op donderdag 10 september 2009 10:01 schreef Nooduitgang het volgende:
Irritante bug in iTunes 9.0.. als je sorteert op "album by artist" toont-ie discs van multi-disc compilaties niet meer apart. Oftewel, eerst track 1 van disc 1, daarna track 1 van disc 2, daarna track 2 van disc 1, etc.. Welke oetlul bij Apple heeft dit nou weer bedacht
Je kunt de home screens verslepen om de volgorde te veranderenquote:Op donderdag 10 september 2009 01:11 schreef Mr.Noodle het volgende:
Leuk dat dat App Management erin zit, maar het werkt nog steeds kutHet is precies hetzelfde als het managen van je Apps op je iPhone/iPod Touch behalve dat je met je vinger op je display zit. Ik kan bijvoorbeeld niet een heel homescreen overzetten/verwijderen,
Met [cmd] kun je wel grotere selecties maken die je in 1 keer kunt bewerken, en in de lijst links kun je met [shift] een range selecteren (wellicht handig als je op genre sorteert).quote:alles nog steeds 1 voor 1 selecteren (geen multi-select),
Alles ingevuld, ook album artiestquote:Op donderdag 10 september 2009 10:56 schreef Junkie het volgende:
[..]
Staat er in de Tags welke CD 't is? (Bijv. Disc 1 van 2) En staat de album artiest goed. Dat is de naam van de CD (Dance Hits of de Don Diablo) en bij compilaties is het handig dat daar wat staat en niet enkel bij Artiest. En zeker bij cd's van DJ's met verschillende artiesten is dit heel belangrijk.
Ben bang dat het inderdaad een vuile bug is en niet iets dat iemand bedacht heeftquote:Op donderdag 10 september 2009 10:01 schreef Nooduitgang het volgende:
1 2 3 4 5 6 | 1 of 18 2 of 30 2 of 18 3 of 30 ... |
Nu wel maar hij splitst nog steeds mn albums opquote:Op donderdag 10 september 2009 12:13 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Maar heb je bij de albums waar het om gaat ook aangevinkt dat het een compilatie is?
Doet het niet, ben "geabonneerd" op de podcast. Maar hij download niet, misschien door de drukte, maar ik hoor van de meeste van jullie dat het toch niet zo'n interessante Keynote was, maar wil misschien een glimpje van Steve's RDF zien en dan zet ik em weer uit..quote:Op donderdag 10 september 2009 08:55 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Keynote staat trouwens online in de iTunes Store of hier
Ik heb hem vanochtend even aan gehad. Was wel een apart moment toen hij z'n 'One More Thing' deed. Hij kondigde de video functie aan en 't bleef stil.quote:Op donderdag 10 september 2009 13:31 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Doet het niet, ben "geabonneerd" op de podcast. Maar hij download niet, misschien door de drukte, maar ik hoor van de meeste van jullie dat het toch niet zo'n interessante Keynote was, maar wil misschien een glimpje van Steve's RDF zien en dan zet ik em weer uit..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |